Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-20, 13:55   #106

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Bra gjort Basse!

Butiksägaren verkade ju förstående och vettig och lyssnade på dig, gött att det löste sig!

Brukade denna nissen göra på detta viset tro?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-20, 15:01   #107

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7695
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
*** uppdatering

Igår gick jag tillbaka till butiken och försökte lösa in mina vinster.

Bakom Disken står då Afaq , butikens ägare.
Han verkade uppriktigt förvånad över vad som hade hänt.

När jag lade mina spel i torsdags var det en tillfällig anställd som stod bakom disken.
En pensionerad man som drivit atg butik i en förort nära Hägersten i över 30 år. Den mannen hoppar in 1-2 ggr i månaden när Afaq inte själv kan jobba.

Afaq kollade upp inspelningarna från kamerorna i butiken och såg att allt jag sagt om hur det gick till vid inlämningen av mina kuponger stämde.

Han ringde upp Mannen som tagit emot mina spel som efter en stund erkände att ha registrerat spelen på sig själv!

Jag fick ut mina vinster direkt efter.

Afaq kan inte ha vetat om att den anställde gjort på det sättet. Så dum kan han inte vara att han riskerar att bli av med sitt avtal med ATG igenom att blåsa kunder i butiken.

Hans butik blir ju i stort sett värdelös om han blir av med ATG terminalerna.
Från att ha en ATG butik som är värd närmare miljonen till att ha en kiosk med ett värde runt 100K över en natt typ...

Problemet är löst och jag tror knappast den person som försökte blåsa mig får arbeta mer i butiken.
Snyggt, Basse! Bra jobbat av både dig och butiksägaren.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-20, 15:07   #108

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Justice served, bra hanterat!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-22, 17:11   #109

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

edit
Äsch, skitsamma stäng ned hela ATG, börja med ombuden!

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-07-22 klockan 17:27.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td