Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-18, 21:39   #91

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lugnets Zardoxny får bli räddningsplankan! V/P...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 21:44   #92

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Hur eller hur. Du vet vem som äger butiken. Ta ett snack med honom, han måste veta vem som jobbar ikväll. Även ägaren borde vara mån om att det inte fifflas eller slarvas. Risk för honom att ATG plockar tillståndet om dom ser att något båg har satts i system. De har ju historiken på vilka personnummer det vinstbevakats på i den butiken. Dyker samma upp onaturligt många gånger så...

Jag slutade spela i just den butiken för 3 år sedan efter att jag kommit på ägaren med att försöka blåsa mig. Hade inte ens gått in idag om han stått bakom disken . Nu stod någon anna där och jag antog att det var en ny ägare,

Den förra ägaren ”glömde” ge mig växeln lite för många gånger för att det skulle vara en slump. Jag brukade sitta där och följa lunchtravet ibland förr när jag bodde i huset bakom butiken. Om jag spelat t.ex vinnare i sista sekunden och betalat med en sedel av högre valör så gav han mig kvittot och avvaktade med att ge mig växeln tills jag bad om den....

Det inträffade när han såg att jag var stressad och ville se starten av loppet på skärmarna i butiken samtidigt som han ger mig kvittot - han avvaktar och ser om jag glömmer be om växeln..

Otroligt hal typ, därav har jag undvikit hans butik i flera år.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 21:47   #93

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Börje pratade om den i Bergsåkers tips tv och hörde sen i kväll att det var Elins drag med i atg live. Sen läste jag om att dom skulle ändra huvudlag. Då kändes den kul till den procenten i ett av de mest öppna loppen i kväll.

Chansade bort Muscle Hustle helt mest på att den var så stor favorit . Hade den vunnit hade systemet känts för torftigt ändå och på senaste prestationerna kändes inte det stora favoritskapet motiverat.
Ok tack..snyggt spelat...nya tag imorgon jackpot
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 21:49   #94

Standard

V4 till Irland kommer i alla fall ge utdelning - hur stor vet jag inte än.

Jag har alla 6 som ger 4 rättsutdelning- vinner någon av de två med * i ev utdelning får jag betalt på 6x3 rätt.

Typiskt när spelet är vinstbevakat på någon annan :-(

Om tvåan vinner sista - ska man vara glad eller arg då???

Då blir den okände mannen född 1954-06-30 ensam på V4!

Senast redigerad av Basse den 2019-07-18 klockan 21:50.
Gammal 2019-07-18, 21:51   #95

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7695
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag slutade spela i just den butiken för 3 år sedan efter att jag kommit på ägaren med att försöka blåsa mig. Hade inte ens gått in idag om han stått bakom disken . Nu stod någon anna där och jag antog att det var en ny ägare,

Den förra ägaren ”glömde” ge mig växeln lite för många gånger för att det skulle vara en slump. Jag brukade sitta där och följa lunchtravet ibland förr när jag bodde i huset bakom butiken. Om jag spelat t.ex vinnare i sista sekunden och betalat med en sedel av högre valör så gav han mig kvittot och avvaktade med att ge mig växeln tills jag bad om den....

Det inträffade när han såg att jag var stressad och ville se starten av loppet på skärmarna i butiken samtidigt som han ger mig kvittot - han avvaktar och ser om jag glömmer be om växeln..

Otroligt hal typ, därav har jag undvikit hans butik i flera år.
OK. Låter som ett struligt ombud. Ett alternativ anmäla direkt till ATG hur det gick till idag, så kan dom ändå göra sin koll som jag skrev. Dom är angelägna om att ombuden sköter sig.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 21:55   #96

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Synd att du betalade kontant. Nu kan han ha stängt o lösa in vinsten o köpa sig en resa för att kl 10 när butikerna normalt öppnarsäga att någon redan kvitterat ut cashen

Senast redigerad av TOBYTYKE den 2019-07-18 klockan 21:56.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 22:06   #97

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Synd att du betalade kontant. Nu kan han ha stängt o lösa in vinsten o köpa sig en resa för att kl 10 när butikerna normalt öppnarsäga att någon redan kvitterat ut cashen
På något sjukt sätt känns det nästan skönt att jag sprack i sista i Irland.

sprack gjorde alla 13 system som var kvar- mina 6x 3 rätt lär inte ge så mycket tillbaka. Gissar på en femhundring?

*** Edit - det var 888Kr på mina 6X3 rätt. Och 37 kr på 1 femma på V64- nu återstår att se hur mycket strul det blir att få ut vinsten på ca 900kr efter avgifter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+1)

Senast redigerad av Basse den 2019-07-18 klockan 22:13.
Gammal 2019-07-18, 22:13   #98

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
På något sjukt sätt känns det nästan skönt att jag sprack i sista i Irland.

sprack gjorde alla 13 system som var kvar- mina 6x 3 rätt lär inte ge så mycket tillbaka. Gissar på en femhundring?

Men det är inte pengasumman som är det viktiga, även om jag förstår att det känns skönare för stunden. Jag skulle inte acceptera att förlora ett skit till denne fina hallontårtan! Hur många kan han ha lurat? Se till att sätt dit honom - det är din förbenade skyldighet! Lycka till!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 22:13   #99

Sharp$: 11975
Standard

Helt sjukt att läsa det som skrivits om här ikväll, har själv jobbat på en spelbutik för ca 15 år sedan. Det man gjorde då var ju att hjälpa kunder istället, som t.ex råkat kasta sin bong i våran sopkorg...ur led är tiden...
Basse (+5), Fulsprit (+10), ExtremtRik (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 22:28   #100

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 360
Standard

Anmäl

Värkar ju som mer en en tillfällighet att Afaq Sami Atiyah Atiyah
1978***** Slår födelse nummer från den gamle ägaren.

Fornborgsvägen 4 B
141 33 Huddinge Kjell Ingemar Larsson
1954******

Brinkstigen 9
141 70 Segeltorp
jomtien är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 22:34   #101

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

>> jomtien: är det där ett äkta personnummer? Isåfall bryter nog din post(inte nödvändigtvis du) både etiska och faktiska (GDPR?) regler och lagar...

Dessutom stämmer väl inte påståendet(vems nummer) sett till vad som skrivits tidigare i tråden?

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-07-18 klockan 23:15.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-19, 02:21   #102
Administrator

Lazlos avatar

Sharp$: 25028

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Mycket tråkigt att höra att det finns folk som beter sig som dom gjort mot dig Basse och jag hoppas det kan lösa sig på ett eller annat sätt.

Här på Sharps finns det vissa regler som alltid måste följas. Man kan inte outa människor med hela personnummer på forumet då det strider mot diverse lagar och regler precis som ExtremtRik är inne på.

Man måste ha god ton gentemot varandra och även mot personer som kanske inte befinner sig på forumet.

En regel lyder så här:

"Det är inte tillåtet att hota eller medvetet misskreditera en grupp personer med anspelning på etnicitet, religion eller sexuell läggning är förbjudet. Detta inkluderar även utnyttjande utav slagord."

Så Fulsprit är och nosar här med sina uttalanden vilket vi gärna ser att du undviker framöver.

Jag har redigerat era övertramp. Ha nu en härlig helg!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-19, 10:32   #103

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Standard

Basse anmäl detta bedrägeri till så många du orkar men åtminstone
till ATG. Från en annan vinkel är förfarandet smart men genomskinligt.
Jag kan även tänka mej att det är relativt vanligt förekommande.

Mvh Uffe
Gammal 2019-07-19, 15:34   #104

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 360
Standard

Jag bara redovisar vad som är offentliga uppgifter.Ingenting annat
jomtien är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-20, 13:51   #105

Standard

*** uppdatering

Igår gick jag tillbaka till butiken och försökte lösa in mina vinster.

Bakom Disken står då Afaq , butikens ägare.
Han verkade uppriktigt förvånad över vad som hade hänt.

När jag lade mina spel i torsdags var det en tillfällig anställd som stod bakom disken.
En pensionerad man som drivit atg butik i en förort nära Hägersten i över 30 år. Den mannen hoppar in 1-2 ggr i månaden när Afaq inte själv kan jobba.

Afaq kollade upp inspelningarna från kamerorna i butiken och såg att allt jag sagt om hur det gick till vid inlämningen av mina kuponger stämde.

Han ringde upp Mannen som tagit emot mina spel som efter en stund erkände att ha registrerat spelen på sig själv!

Jag fick ut mina vinster direkt efter.

Afaq kan inte ha vetat om att den anställde gjort på det sättet. Så dum kan han inte vara att han riskerar att bli av med sitt avtal med ATG igenom att blåsa kunder i butiken.

Hans butik blir ju i stort sett värdelös om han blir av med ATG terminalerna.
Från att ha en ATG butik som är värd närmare miljonen till att ha en kiosk med ett värde runt 100K över en natt typ...

Problemet är löst och jag tror knappast den person som försökte blåsa mig får arbeta mer i butiken.
viking90 (+5), Trinity (+5), sigh (+5), Altoc (+5), jomtien (+5), ExtremtRik (+1)
Svara

td