Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-18, 20:07   #46

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Kanske Im Your Captain är en "megastjärna" om nu Attraversiamo har ont i halsen dvs.

Edit: ska fan börja använda uttrycket, häng på!

Edit 2: mina tankar hamnar osökt på Johan Wimans "MEGA STAR"

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-07-18 klockan 20:15.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 20:12   #47

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Kanske Im Your Captain är en "megastjärna" om nu Attraversiamo har ont i halsen dvs.

Edit: ska fan börja använda uttrycket, häng på!
Nej, vad har jag satt igång!!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 20:15   #48

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Olle är ett Troll
Ja alla har rätt till en åsikt. Om hästar och Legolas, osv.
Men han är också påläst om travet, och får inte betalt för att skriva in infon om hästarna här. Man får ge och ta lite....
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 20:17   #49

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Vill han förlora på speed?
Gammal 2019-07-18, 20:19   #50

Stekels avatar

Standard

Han är så jävla kyligt ivrig den referenten när det drar ihop sig. Sen att det blir fel segrare utropad typ var tredje gång det är hårt i mål är en annan femma

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ceezy (+5), ExtremtRik (+1)
Gammal 2019-07-18, 20:21   #51

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Slänger in en rak DD: 8-2.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 20:22   #52

ExtremtRiks avatar

Standard

...raderat..

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-07-18 klockan 20:30.
Gammal 2019-07-18, 20:37   #53

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Sitter hemma och kokar av ilska!!!

Har blivit blåst av Klöverboden Spel och Tobak!

Brukar inte spela där men jag skulle hämta upp middagen från en Grekisk Kolgrill som ligger mitt emot spelbutiken. Var lite tidigt ute och var tvungen att vänta 10 minuter på maten. Vad göra?
Jo man glider in i AtgButiken och kollar in kvällens V64 samt en V4 Irland Galopp som jag redan pluggat till.

Fyller i en V64 för 120kr och en V4 för 360kr och går till Kassan.
Lämnar enligt regelboken fram körkort för att identifiera mig för att kunna spela.

Nu händer det konstiga - Gubben i Kassa slår manuellt in personnummret men jag ser på skärmen att det är fel och säger till om det.

- Nej det är inte ditt personnummer , det är förra kundens som ligger kvar, jag scannar in ditt personnummer nu , säger han och sveper mitt körkort bakom atg terminalen.

Tänker inte mer på det, får mina kvitton och betalar kontant för mina 2 spel.

Kommer hem och äter middagen, slappar en timme innan jag loggar in på Atg för att följa kvällens tävlingar.

Klickar på mina kvitton för att kolla vilka jag hade i första V64 men hittar inte mina spel någonstans!! Kollar in kvittot och ser att det är vinstbevakat med någon annans Personnummer....

Tänker tillbaka på situationen i atg butiken tidigare.

Gubben slog manuellt in ett personnummer, han trycker på godkänn på den lilla skärmen som är riktad mot kunden. Säger att det var förra kundens personnummer, och låtsas scanna in mitt personnummer....hmmm

Gubbjäveln slog in sitt eget personnummer manuellt och låtsas registrera mitt spel på mig!!!!

Hur kan man vara så oseriös!!!

Han har säkert en massa stammisar som är pensionärer som köper harry boy och inte följer loppen. De går in och ber om att få kolla om det blev någon vinst och han behöver bara säga nej det vart inget så kastar den lurade pensionären sitt kvitto och butiksägaren får in småvinster på sitt eget konto efter 30 dagar

Eller ännu värre - han loggar in på atg och löser in vinsterna så de hamnar på hans atg konto. När kunden kommer så står det att vinsten redan är utbetald och han ger tillbaka kvittot....

Hur det går för mina spel?

5 med på 4 streck i första V64
Spik 11 Caligula
Spik 2 Attraversiamo

Irland började just och där vet jag inte resultaten än

Grattis till det Oseriösa Atg Ombudet!!!! Du har chans att sätta V64 ikväll...

Rättningskod Irland : FSS RTK FSK

Rättningskod V64 : LSS RTK FSJ

Har ringt atg och de säger att mina spel gäller och att det finns blanketter att fylla i i Butiken för att rätta till detta om det blir vinst på mina spel.

Men det förutsätter väl att Gubben i Atg butiken är medhjälplig? Vinner jag stort behöver han ju bara hävda att det var han som spelat spelen? Han har ju t.om identifierat sig, suck

Det är nästan så att man hoppas att spelen inte sitter - otroligt sjuk känsla.

När man tänker tillbaka på hela situationen var det ju uppenbart att han gjorde detta med flit. Så vad var anledningen om inte att försöka lura till sig mina vinster? Eller går han in och annulerar mina spel direkt när jag lämnat butiken???

Som sagt- efter En drömstart på systemet vilket borde resultera i ett humör på topp så sitter man hemma och kokar av ilska istället.

Gubbfan ska inte få vara atgombud när han beter sig så här!
Trinity (+2), Fulsprit (+25), Dahle (+1)

Senast redigerad av Basse den 2019-07-18 klockan 20:45.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 20:44   #54

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Kan du se på något sätt vem spelen står registrerade på och att det är han?

Gammal 2019-07-18, 20:46   #55

ExtremtRiks avatar

Standard

Citat:

...
Perfekt!

Jag har suttit i dagar och funderat över något kriminellt som inbringar pengar....

... och så behöver man i vanlig ordning inte ens bli kriminell, bara man har goda kontakter med ATG, eller?

Antingen får man bli andelsmakare på procent eller detta då, detta ger nog mer pengar förutsatt att man inte behöver betala sjukhusräkningar...

Det märkliga är att ni båda två sitter och hoppas att spelen inte sitter... måste ju vara annulerat?

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-07-18 klockan 22:08. Anledning: stavfel
Gammal 2019-07-18, 20:46   #56

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

fyfan

Bara åk dit och ta me dig nån som kan backa upp dig.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 20:47   #57

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Kan du se på något sätt vem spelen står registrerade på och att det är han?
Jag ser de första sex siffrorna 540630****

Sen stjärnor för de sista 4 i Personnummret.

Jag bedömmer det mycket troligt att kan kan ha varit född 1954
Gammal 2019-07-18, 20:49   #58

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spoiler:
Citat:

Har blivit blåst av Klöverboden Spel och Tobak!

Brukar inte spela där men jag skulle hämta upp middagen från en Grekisk Kolgrill som ligger mitt emot spelbutiken. Var lite tidigt ute och var tvungen att vänta 10 minuter på maten. Vad göra?
Jo man glider in i AtgButiken och kollar in kvällens V64 samt en V4 Irland Galopp som jag redan pluggat till.

Fyller i en V64 för 120kr och en V4 för 360kr och går till Kassan.
Lämnar enligt regelboken fram körkort för att identifiera mig för att kunna spela.

Nu händer det konstiga - Gubben i Kassa slår manuellt in personnummret men jag ser på skärmen att det är fel och säger till om det.

- Nej det är inte ditt personnummer , det är förra kundens som ligger kvar, jag scannar in ditt personnummer nu , säger han och sveper mitt körkort bakom atg terminalen.

Tänker inte mer på det, får mina kvitton och betalar kontant för mina 2 spel.

Kommer hem och äter middagen, slappar en timme innan jag loggar in på Atg för att följa kvällens tävlingar.

Klickar på mina kvitton för att kolla vilka jag hade i första V64 men hittar inte mina spel någonstans!! Kollar in kvittot och ser att det är vinstbevakat med någon annans Personnummer....

Tänker tillbaka på situationen i atg butiken tidigare.

Gubben slog manuellt in ett personnummer, han trycker på godkänn på den lilla skärmen som är riktad mot kunden. Säger att det var förra kundens personnummer, och låtsas scanna in mitt personnummer....hmmm

Gubbjäveln slog in sitt eget personnummer manuellt och låtsas registrera mitt spel på mig!!!!

Hur kan man vara så oseriös!!!

Han har säkert en massa stammisar som är pensionärer som köper harry boy och inte följer loppen. De går in och ber om att få kolla om det blev någon vinst och han behöver bara säga nej det vart inget så kastar den lurade pensionären sitt kvitto och butiksägaren får in småvinster på sitt eget konto efter 30 dagar

Eller ännu värre - han loggar in på atg och löser in vinsterna så de hamnar på hans atg konto. När kunden kommer så står det att vinsten redan är utbetald och han ger tillbaka kvittot....

Hur det går för mina spel?

5 med på 4 streck i första V64
Spik 11 Caligula
Spik 2 Attraversiamo

Irland började just och där vet jag inte resultaten än

Grattis till det Oseriösa Atg Ombudet!!!! Du har chans att sätta V64 ikväll...

Rättningskod Irland : FSS RTK FSK

Rättningskod V64 : LSS RTK FSJ

Har ringt atg och de säger att mina spel gäller och att det finns blanketter att fylla i i Butiken för att rätta till detta om det blir vinst på mina spel.

Men det förutsätter väl att Gubben i Atg butiken är medhjälplig? Vinner jag stort behöver han ju bara hävda att det var han som spelat spelen? Han har ju t.om identifierat sig, suck

Det är nästan så att man hoppas att spelen inte sitter - otroligt sjuk känsla.

När man tänker tillbaka på hela situationen var det ju uppenbart att han gjorde detta med flit. Så vad var anledningen om inte att försöka lura till sig mina vinster? Eller går han in och annulerar mina spel direkt när jag lämnat butiken???

Som sagt- efter En drömstart på systemet vilket borde resultera i ett humör på topp så sitter man hemma och kokar av ilska istället.

Gubbfan ska inte få vara atgombud när han beter sig så här!

Lägg upp systemen så kan vi följa vilka vi INTE vill skall vinna!!! Surt och jag lider med dig!

Senast redigerad av Fulsprit den 2019-07-18 klockan 20:51.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-18, 20:52   #59

Stekels avatar

Standard

Citat:
Jag ser de första sex siffrorna 540630****

Sen stjärnor för de sista 4 i Personnummret.

Jag bedömmer det mycket troligt att kan kan ha varit född 1954
Väldigt märkligt att det var så nära men ändå inte...gjorde några slagningar och av allt att döma är gubbtjyven som står för det bolaget född 540624****. Men det kan ju ha varit en annan typ i kassan såklart. Eller att han slog in en annan jämnårig polares nummer.

Gammal 2019-07-18, 20:55   #60

Standard

Nu ser det inte ut att bli några större vinster men halva anledningen till att jag spelade kontant hos ombud var att jag ville få in pengar på Atg Kontot om jag skulle vinna.

Det är möjligt att det går att få ev vinst betald efter massa krångel med blanketter, men det är besvärligt och kommer ta tid.

Ända sättet att få ut vinsten smidigt är om det är Ombudets Personnummer som det är vinstbevakat på och han betalar ut vinsten.

Hos något annat ombud kan jag knappast lösa ut ev vinst då jag inte kan identifiera mig som den personen spelet är registrerat på. Är ruskigt sugen på att gå in i hans butik utrustad med baseballträ i näven.

Storleken på ev vinst spelar i sak ingen roll - han försöker blåsa kunder på deras vinster och borde spärras in!
Svara

td