|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-07-18, 08:52 | #1 |
Fasta travodds?
Har just nu Bet365, unibet och svs som jag spelar på. Oddsen nu mer är dock ofta ganska snarlika.
Spelade på racebets under några år och de hade en del boostade odds, men stängde för svenska spelare i och med spelregleringen. Toto2 var en riktigt bra sida jag spelade på senaste året, de körde boostade poler. Antar att deras dopade poler gjorde att de gick back och sidan stängde i år. Nu till min fråga, finns det någon sida jag missat? |
|
2019-07-18, 10:44 | #2 | |
Citat:
|
||
2019-07-18, 12:11 | #3 |
Slog mig en tanke, måste vara otroligt skickliga dessa oddssättare...att ha koll på alla banor runt om i riket på vardagstravet(v75 är ju betydligt enklare, där skulle nästan jag kunna sätta oddsen på torsdag). Gratis lär dom ju inte göra jobbet heller, snarare borde dom ju kunna ha rätt skapligt betalt för detta, måste ju ändå finnas en viss lönsamhet, annars skulle dom ju välja att endast erbjuda de relativt lättsatta v75-oddsen...
|
|
2019-07-18, 12:41 | #4 | |
Citat:
2019-07-18, 12:43 | #5 |
|
|
2019-07-18, 12:56 | #6 | |
Citat:
Snarare är väl förmågan att hantera system och hjälpmedel för insamlad information den avgörande förmågan , dagens oddssättare kallas väl , och är, traders!? Bayesian inference är nyckelkonceptet för dagens oddsättning har jag hört? Kraftfulla system som hanterar detta tycks vara nutid och framtid, sen ska ju informationen in, vilket är en annan femma. Det klassiska påståendet om att balansera böcker, förekommer det ens nuförtiden? Själv kan jag tycka att en alltför skicklig oddssättare kommer att döda intresset för de fasta oddsen, om det nu ens är möjligt att vara så "duktig". Bättre att bjuda kunderna på lite överodds och limitera de som lyckas utnyttja det hela ! Måhända, här spekulerar jag, kan det vara effektivt att behålla en del välinformerade spelare för att på så sätt få information... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+10) Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-07-18 klockan 13:11. |
||
2019-07-18, 14:06 | #7 | |
Citat: