|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-06-20, 18:00 | #16 |
Nej det gör de inte. Jag brukar kolla in deras tips som finns klistrat till varje omgång, för de har idéer som ingen annan emellanåt. Idag en fin i Valnes Ior som andrarankad t ex. Blev inget större drag på den för det, 2%.
2019-06-20, 18:03 | #17 |
Tack för att du står ut med mej fortfarande Strappa.
En majoritet av Sharpsarna har tryckt på "ignorera" för länge sedan. Synd tycker jag för jag är genomsnäll även om jag frågar "Varför?" allt för ofta. Dagens reaktion från mej var kanske mindre ViTippa och mer en trådstart ang. omgångens största favorit. Den egentliga diskussionen som jag alltid har på tungspetsen är ju den om att om verkligen vägen till rikedom går via en avskrift av strecklistan. Men somsagt där är Sharpsarna mycket hovömma så det är bara att lägga ner. Mvh Uffe
2019-06-20, 18:14 | #18 | |
Citat:
Sen om det skulle visa sig vara efter strecklistan precis innan inlämning när allt jobb är gjort så kanske det är bättre att stå över spel den omgången ? Jag personligen avskyr att följa strecklistan slaviskt då man måste ha sina egna idéer, annars är det väl bättre att köpa sig en Harry kanske. Sen har väl i min mening streckspel generellt mycket att göra med spelvärde , även om du spikar en stor favorit och den i dina ögon har 10-20% bättre segerchansen än vad procenten skvallrar om så är det i mitt tycke en spelvärd spik ( även om den är favorit på listan ) |
||
2019-06-20, 18:40 | #19 | |
Citat:
Det gör inget heller att ett system följer strecklistan till 100%. Jag blir däremot lätt förvånad att påpekanden om likheter alltid möts med "que?" och stor spelad förvåning från vuxna människor. Det är inte ett fenomen enbart på Sharps utan på Tillsammans och alla olika forum vad gäller travspel. Jag tror definitivt att det går att vinna på att skriva av strecklistan, bara man gör det med en väl medveten strategi. Mvh Uffe
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games" Senast redigerad av Grant den 2019-06-20 klockan 18:42. Anledning: Strelkistan? |
||
|