Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-17, 19:42   #16

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Med 6-6 som inledning, vem vinner då tredje HubbaBubba?, Jag tror det blir 6 enligt din logik och då blir jag skogstokig (har jag väl varit sen jag föddes)... nej, självklart vinner maggie cash det där, så nummer 6-6-3-3 blir inledningen!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-17, 19:44   #17

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Där man kan välja vilken kanal man vill titta på finns det en flik som heter "bara ljud".

Haha, jo Harry streckade på en del där.

Men jag valde ut Johans häst i loppet, så skyller på Harry där att han inte spikade den. Givetvis kunde jag låst loppet på den hästen men valde att låta Harry sköta det mesta så hade alla loppen öppna.
Hehe! Inte enkelt när Harry ska in och rota. På datorn hittar jag också de där alternativen men är helt lost med mobilen. Kan jag ens välja något där?
Gammal 2019-06-17, 19:45   #18

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3059
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Med 6-6 som inledning, vem vinner då tredje HubbaBubba?, Jag tror det blir 6 enligt din logik och då blir jag skogstokig (har jag väl varit sen jag föddes)... nej, självklart vinner maggie cash det där, så nummer 6-6-3-3 blir inledningen!
Du verkar väldigt säker på att Vertigo vinner..... Quite E Wood såg väldigt fin ut och kommer den före och svarar blir det i alla fall lopp.
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-17, 19:47   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Du verkar väldigt säker på att Vertigo vinner..... Quite E Wood såg väldigt fin ut och kommer den före och svarar blir det i alla fall lopp.
Jag väl väl låta bli att logga in på några månader om inte min spik vinner, så har säkert alka glömt det där loppet! Tycker det skiljer så mycket i vad de kan prestera max de där två. Men visdt, levande varelser. Men den borde ha överlägset bäst vinstchans idag inom V64
Gammal 2019-06-17, 19:48   #20

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17781
Standard

Citat:
Hehe! Inte enkelt när Harry ska in och rota. På datorn hittar jag också de där alternativen men är helt lost med mobilen. Kan jag ens välja något där?
På min mobil hittar jag det iallafall..

Om du trycker jämte stillbilden med play alltså där det står typ Halmstad 5 minuter till nästa lopp, så kommer alternativen upp för mig på min telefon när jag trycker på fliken med "ATG LIVE" så kan jag välja vilken banas sändning jag vill titta på eller om jag bara vill ha ljud.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-17, 19:51   #21

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 2456
Standard

Citat:
Vet inte om det blir olika beroende på vilken mobil man har men på min gör man följande.

På startsidan så syns liven som ett litet fönster under "Häst" till höger om liverutan snurrar dom kommande loppen, tryck till höger om där det snurrar nästa lopp på det mörka området. Då öppnas ett större livefönster upp och där finns en rad med "Kanal: ATG LIVE" klicka där så kan man välja bara ljud som på datorn.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5)
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-17, 19:52   #22

Standard

Viking. Jag får dock köra med livesidan vad gäller startlistan som det verkar. Hittade iaf var jag skulle trycka för att ändra bana eller vilken inställning jag nu eftertraktade! Thx!

Men har bara ljud nu samt någon stillbild var tredje sekund typ. Kan bli mer spännande att följa på det här sättet!
Gammal 2019-06-17, 19:56   #23

Standard

Citat:
Jag väl väl låta bli att logga in på några månader om inte min spik vinner, så har säkert alka glömt det där loppet! Tycker det skiljer så mycket i vad de kan prestera max de där två. Men visdt, levande varelser. Men den borde ha överlägset bäst vinstchans idag inom V64
Vill inte strö salt i såren(sorry), men 200 vinnare på Hanna och en rak trio satt fint
Gammal 2019-06-17, 19:57   #24

Standard

Enligt stillbilderna måste det varit en av de sämsta kuskstyrningarna jag sett av Vertigo NP. Vad sysslar han med? Någon som såg det live hela vägen får gärna korrigera mig men han lunkar runt och sen ner i rygg? Han har en häst kom kommer knäcka ledaren med tusen kvar om han bara kör på. Haha. 1'50 i odds visar att jag var superkprrekt ute iaf men snart övergår jag till greyhound racing så man slipper efterblivna i någon sulky bakom! Suck!
Gammal 2019-06-17, 19:57   #25

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Återigen förlorar omgångens största favorit. Blir man förvånad? Inte ett dugg.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-17, 20:00   #26

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Håkan b e ju småtänd på Hanna .. klart han låter tjejen vinna och alla favoritspelare förlora
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+69)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-17, 20:01   #27

Standard

Citat:
Enligt stillbilderna måste det varit en av de sämsta kuskstyrningarna jag sett av Vertigo NP. Vad sysslar han med? Någon som såg det live hela vägen får gärna korrigera mig men han lunkar runt och sen ner i rygg? Han har en häst kom kommer knäcka ledaren med tusen kvar om han bara kör på. Haha. 1'50 i odds visar att jag var superkprrekt ute iaf men snart övergår jag till greyhound racing så man slipper efterblivna i någon sulky bakom! Suck!
Du såg nog fel. Han körde nog så bra han kunde. Dödens hela vägen som väntat men börja tappa lite på sista bortre och klev därför ner i rygg ett tag för att få nya krafter. Var slagen hela upploppet ner....
Gammal 2019-06-17, 20:05   #28

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7795
Standard

Citat:
Viking. Jag får dock köra med livesidan vad gäller startlistan som det verkar. Hittade iaf var jag skulle trycka för att ändra bana eller vilken inställning jag nu eftertraktade! Thx!

Men har bara ljud nu samt någon stillbild var tredje sekund typ. Kan bli mer spännande att följa på det här sättet!
Har du laddat ned nya ATG-appen?
Isåfall:
- välj Live-video längst ner på sidan
- klicka sen på nedåtpilen till höger om texten ATG LIVE högst upp
- du får fram ett antal alternativ
- välj ATG live (bara ljud)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-17, 20:05   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Vill inte strö salt i såren(sorry), men 200 vinnare på Hanna och en rak trio satt fint
Håkan B Johansson måste fan vara mer feg, defensiv än Örjan Kihlström som blivit mordhotad att inte vinna ett lopp. Sopa rakt säger jag. Det där är inte okej någonstans. Gratz iaf. Jag gillar den som vann men byt kuskar random så vinner min 9 av 10! Men jag får stå mitt kast. Vet ju hur usel han är. Folk hyllar honom, men han kör alltid bästa hästen så han borde fan ha 80% vinster minst!
Gammal 2019-06-17, 20:06   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Återigen förlorar omgångens största favorit. Blir man förvånad? Inte ett dugg.
Blev den verkligen omgångens största till sist?
Svara

td