![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Lunchen Romme 5 Juni
Romme brukar jag hamna rätt på och har byggt ett system med tuffa kravet 2 av 3:
V4-1: Tror nog att 8 El Viktor är bästa hästen, bfro nu igen och en 26-tid bör räcka i detta gäng, fjärdespåret inte optimalt men det är inte en galoppbenägen kuse vi har att göra med, bakom första utgången fyller jag på med 5 streck. V4-2: Favorit är 2 Mellby Hope, kanske lite väl tufft att lira utgång på en 3-åring men än så länge obesgrad i livets 3 starter samtidigt som formen är lite diffus på Nurmos pålle gör att jag går emot principen "lira-inte-tre-åringar-mot-äldre" V4-3: Fortsätter att gå på Båth/Ohlsson då jag inte tycker att hästarna där bak har en lätt uppgift framför sig ifall 1 Mellby Highball lyckas hålla upp ledningen. V4-4: Ingen superkreativ lösning jag hittat i avslutningen då jag streckar de 4 mest spelade och sitter mitt förslag kan jag väl räkna med allt ifrån 200-2000kr men man får ju lira det man tror på! V4-1: 4,5,8,10,12,14 - U: 8 El Viktor V4-2: 1,2,4,7,9 - U: 2 Mellby Hope V4-3: 1,4,9,10,12,13 - U: 1 Mellby Highball V4-4: 1,4,6,7 720 rader reducerat till 60 rader |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Testar även Ontrack hes black till 4,40 på svs...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
MH höjd till 4,00 på svs, övriga ligger kvar...något nytt där som bara svs fått nys om?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Känns ju bra ,låt hon ligga när det är så kort kvar. Satt med spik på elviktor på flerisen och lås på 4-8.
Värdelöst. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Så jävla kasst nästan garantivinst för El Viktor i det läget! Låt hon ligga hästarna ska ju gå i mål och inte springa förbi den kurvan nåt mer!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Kan man spela v4 nuu ?
Rasmus Karma blir farlig såg fin ut när började gå på i 3e spåret.
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Hästen i sig var väl lös och i värsta fall krocka med ekipage, inte ledare dock då det var långt fram men hade väl en hel klunga nära framför sig.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Eller vad är era erfarenheter av sådana händelser. Är det kotym att släppa fram den som ledde i första försöket?
Tacksam för svar Ej fyllt 40 än så lite blöt bakom öronen
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Borde vara så, iaf lättvindigt till spets för 8an och 4an i rygg, sen kan dom springa hur dom vill 15 meter bakom
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
![]()
trio kanske blir intressant
8 4 ?
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Vilken kuskinsats av Robert Wilhelmsson, sällan man ser så genomtänkta och snygga styrningar
![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av mikaels den 2019-06-05 klockan 12:47. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|