![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Administrator
|
![]() Onsdagen den 5 juni Åby - V86 Jackpot
Här snackar vi om onsdagens tävlingar på
Åby Längd: 1000 m Bredd: 22,3 m (2140 m), 22,3 m (1640 m) Upplopp: 180 m Open stretch: Ja, dubbla Vinklad startbilsvinge: Nej Kom ihåg att det är sommartid och start 19.20!
![]() |
#2 |
Super Moderator
|
![]()
Frode Hamre låter iaf uppåt på sina hästar. Sen om alla tre vinner....? Ev jänkarvagn på Rebella Matters....
![]() |
#3 |
![]()
8 Zelig Bi i tredje krossar väl idag?
”Bara galopp emot”. Har galopperat 10 av sina 21 starter i livet, på de 11 felfria loppen har hästen 10 segrar och 1 andraplats! Jag tror Gocciadoros hästar passar extra bra på just Åby där man gärna släpper till bästa hästen. Det är spårtrappa och från spår 8 har man bara ”löss” innanför sig i starten... Zelig Bi har nog 90% vinstchans i ett felfritt lopp. Gul kusk gör nog som senast i Finland och kör tills man sitter i spets sen är det klart! Jag tror inte man behöver chansa och gasa max i starten - hästen tål tredjespår första halvvarvet . Alla vill släppa till den här ;-) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
I avdelning 4 är det bara 4 hästar till start....
5 High in to the Sky blir dagens största favorit men det kan bli konstigt kört med bara 4 hästar till start. De övriga är inga löss och i alla fall en av dem får drömresan i rygg på favoriten. Just på Åby är det en bättre resa än att leda loppet. Ovanligt billigt att heltäcka loppet på 4 hästar |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
Det blir nog en regelrätt walk over, som Björn bara kan förlora om hästen inte är riktigt kry. Galopprisken är väl nästan försumbar med de här förutsättningarna. La Cerise i andra är bland de mest intressanta idag tycker jag. Comeback nu i regi Puro och 4%. Kusken ruggigt lovande också. Maserati märkligt stor favorit där på över 50%. Tredje loppet också lite för ojämnt streckat. Borde inte Asia vara närmare jämnspelad med favoriten i sjätte? Lägger iväg bra och vill Gulingen köra i ledningen lär väl inte Björn köra sönder honom, han vet ju hur den killen kör och dessutom vill han nog inte bränna chansen att få fler fina italienska styrningar framöver. I sjunde får vi lite repris på samma resonemang. Mycket strykningar idag, men man behöver ett rätt stort system ändå tror jag. Största favoriten håller sannolikt, men jag är rätt säker på att minst 1 av de andra tre stora favoriterna bränner.
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Alltså idag tror jag det är lönlöst att delta i bolag. Visst jag har haft fel förr (mest jämt) men denna tror jag inte kommer att ge så mycket.
Ska göra en skitrad gånger typ 10 - 20. På chans. Haha.. bara för att jag säger det ger den väl några miljoner ![]() Bjuder på dett ![]() Återkommer när jag fått några tips... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Nr 11 GRACE RIVER i sista har fått såå mycket bättre läge. Spik kanske.
Eller så blir det 11. 13. 15. i spårtrappan
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Ja men stallformen är så jävla dålig. Streckvärd är den helt klart iallafall! Är inne på att byta spik till PU här nu efter strykningarna.
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]()
Vad har kommentatorn druckit? Svårt bestämma sig vem som skulle vinna loppet nyss...
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]()
Jens Sjödèn V86 Åby på Service Plays
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]()
Från Bratislava ska jag slå er på fingrarna idag och sätta dit åtta rätt! Tror jag har en riktigt bra rank idag. Bara hoppas man går kort i rätt avdelningar.
Italienarens häst i tredje måste ju vara överlägset bästa spiken idag. Sen vet jag inte om min spik (favoriten i fjärde) är det bästa. 73% och den behöver nog steppa upp lite till för att sopa hem det här. Tidigare lopp kanske man inte ska för höga växlar av? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Fantasia Sisu (avd.7) rankas tvåa av SS, fyra av TT, femma av SV och SIST av Ögat...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Här kommer mitt spelförslag till ikväll!
V86 Inlämnat: 2019-06-05, 19:15 Johan Salomonssons andelsspel Åby Onsdag 2019-06-05 Start: 19:20 Kostnad: 324,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 8, 11 (2, 5) 2: 1, 2, 3, 5, 6, 7 (1, 7) 3: 8 Zelig Bi (6, 10) 4: 5 High Into the Sky (4, 1) 5: 4 Sir Henry P.Hill (10, 6) 6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 1) 7: 5, 6, 7 (10, 2) 8: 5, 15 (3, 13) 3x6x1x1x1x12x3x2 = 1296 rader. 1296 x 1 x 0,25 kr = 324,00 kr. Totalt: 324,00 kr. Min kostnad: 324,00 kr x 5/27 = 60,00 kr Rättningskod: FPZ GHD WLT |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|