|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-05-26, 21:32 | #256 | |
Citat:
Det funkar ju ganska bra nu då vi har kuskar som är ansvarstagande o sportsliga. Men skulle alla börja köra som blossar-Jos så skulle det nog hända grejer. Travloppen skulle se ut som formel-1 starter. Men så länge syndarna är få så händer inget. Sen är ju regelverket så godtyckligt. Det där med att några få ska försöka analysera hur loppet hade blivit utan trängningen. Vore väl mkt enklare att en trängning leder till diskning oavsett? |
||
2019-05-26, 21:43 | #257 | |
Citat:
Jag skrev inte att Frankrike ska diktera reglementet, däremot att många vill ha ett reglemente som är lika i hela travvärlden. Nästan ett måste om vi ska ha internationellt utbyte eller arrangera spel till olika länder. Aktiva måste veta vad som gäller när de åker utomlands och vi spelare vill att samma regler gäller oavsett om vi spelar på Valla, Vincennes eller Bjerke. |
||
2019-05-26, 21:57 | #258 | |
Citat:
Man får stå med långnäsa ibland när man inte är tillräckligt påläst. Som Lövgren kör över en pinne. Eller fransoserna som kommer hit och blir diskade för att de tacklas lite som de gör till vardags hemma. Eller som i exemplet med Tyskland där undertecknad fick en liten näsbränna då jag inte hade koll på att fildelning var de väldigt duktiga och obarmhärtiga att dela ut böter för där (€800 var lite halvdyrt för en film jag inte ens såg men jag fick se det från den ljusa sidan eftersom jag ju ändå prutade ner det från €1500).
2019-05-26, 22:11 | #259 |
Susanne Demmers strök Readly inte Goopen. Sa inte goop att det var hans beslut?
https://www.travronden.se/nyheter/sp...g-strok-148430
2019-05-26, 22:24 | #260 | |
Citat:
2019-05-26, 22:29 | #261 | |
Citat:
|
||
2019-05-26, 22:57 | #262 |
Synd att man inte sparade hovarna på READLY, i försöket.
|
|
2019-05-26, 23:15 | #263 |
Super Moderator
|
Efter att ha sett intervjun med Jos Veerbeck på Ronden, så tänker jag att, honom behöver vi ju inte se igen i Sverige....
2019-05-27, 10:57 | #264 |
Årets Elitloppshelg blev en trist tillställning med vädret som ställde till problem för många och en final som kom av sig.
|
|
2019-05-27, 11:08 | #265 |
|
|
2019-05-27, 13:31 | #266 |
Lirade att Dijon vinner redan när han blev bjuden???? redens hästar är alltid bleka till största loppen, fel i förberedelser eller bara otur?
|
|
2019-05-27, 17:54 | #267 |
Såg den nu, tyckte det var fegt av journalisten att låta Verbeck kritisera vinnaren samtligt som han inte frågade alls om hans omdiskuterade trängning
|
|
2019-05-27, 19:36 | #268 | |
Citat:
Man undrar om de har som förhållningsregel nr 1 när man slussas in i trav-tv att till varje pris ska dålig stämning och kritiska röster dämpas till ett absolut minimum. Jag undrar hur många gånger jag hört "ja men domarna har ju HELT andra vinklar att basera sitt beslut på så de har nog på fötterna". 4-siffrigt? De tror nog att det gagnar sporten men jag tror det ger motsatt effekt faktiskt. Man märker det speciellt på Nybrink som ju faktiskt kan ryta till lite i någon krönika emellanåt. Men när han står i tv är det väldigt försynt och censurerad framtoning.
2019-05-27, 20:10 | #269 |
Dijon el verbeeck bla bla.. Readly express hade slagit detta gäng med en gäspning synd på skadan.. Va den riktiga vinnaren och ingen annan
|
|
2019-05-27, 22:08 | #270 | |
Citat:
Sen ilskan på Jos för att han tog ett bloss under intervjun. Folk hade blivit mindre upprörda om han haft en pistol i handen. Han har vinnit 4 Prix d´Amerique, 2 Elitlopp och så Oslo GP(utan spö) Copenhagen Cup, Åby Stora och Hugo Åbergs etc. Hellre honom i jollen än ex. Erik A som tycks slutat köra på hästarna av rädsla för att få kritik. Som spelare vill jag ha någon som vill vinna. |
||
|