|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-05-07, 16:17 | #16 |
Jag är på travbanan ofta, men spelar oftast via mobilen eller plattan. För mig gör det därför inte mycket. Det jag däremot blir trött på är att om ATG vill att banpubliken ska spela via internet, måste de ju verkligen se till att ha en hemsida som håller måttet. Det är alldeles för mycket strul som leder till oinlämnade vinnarspel efter en fin värmning, och sådant händer inte vid fungerande totomater.
Sen undrar jag som sagt hur det blir på landsortsbanorna där det knappt finns täckning? Men ATGs huvudkontor antar väl att alla banor i Sverige har ett snabbt 4G-nät. |
|
2019-05-07, 17:28 | #17 | |
Citat:
Eran när man i vredesmod river sin bong är över. Slänga på luren hårt och argt i örat på telefonförsäljare kan man inte gör heller. De vikbara mobilerna var sista utposten. Och telefonförsäljarna blir samtidigt bara fler och fler
2019-05-07, 17:35 | #18 |
För oss här är nog detta ett rätt litet problem(åtminståne om vi är förvarnade), men vad tycker Kalle Karlsson när han ska fara ut till en travbana o roa sig lite med familj eller polare, kommer han tillbaka när han upplever att "det ju nästan inte går att spela"?
|
|
2019-05-07, 19:16 | #19 |
Sista chansen för Beautiful Bacardi ikväll! Maxas och Goop upp. Fungerar det inte blir det avel ( Nuncio). Melander låter försiktigt optimistiskt. Blir full gas...
|
|
2019-05-07, 20:48 | #20 | |
Citat:
|
||
2019-05-08, 11:31 | #21 | |
Citat:
på rätt saker. Du skrev om mobilen (i bilen) och fokus ska ligga på den istället för på en läktare. Steget från att kolla ett spel på ATG.se i mobilen och att lägga ett spel i mobilen är inte stort eller svårt. Mvh Uffe
2019-05-08, 12:54 | #22 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10) |
||
2019-05-08, 15:59 | #23 | |
Citat:
|
||
2019-05-08, 16:21 | #24 |
Det som oroade mej mest SO var om du slutar åka på trav.
Juni på en travbana och en stor stark om jag vinner i första loppet. Har jag lovat tanten, ingen öl utan vinst. Jag spelar plats på samtliga och sen är det bara att mysa Mvh Uffe .
2019-05-09, 16:19 | #25 |
När man inte får använda kontanter på travbanor längre var/är när jag slutar gå!
Kan jag inte omsätta mina knarkpengar så finns ingen anledning att gå på bana! |
|
2019-05-10, 13:57 | #26 | |
Citat:
För oss handlar spel om upplevelser som sätter fart på känslorna. För att kunna erbjuda spel som verkligen berör behöver vi din hjälp. Dina åsikter som ATG-kund är oerhört viktiga för oss och vi hoppas att du vill hjälpa till genom att svara på några få frågor. Det tar inte mer än ett par minuter. Klicka på knappen nedan så kommer du till frågeformuläret. Genom att delta i undersökningen godkänner du hanteringen av dina personuppgifter enligt texten nedan. Ge din feedback här! Jag har tagit fram STORSLÄGGAN vid svaren, risken är väl att jag blir avstängd /amen SO |
||
2019-05-10, 15:46 | #27 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
|
|
|