Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-06, 09:55   #31

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Skulle 1 Flight Dynamics leva upp till sitt kunnande han visade i E3 finalen då slutade tvåa bakom vinnande Attraversiamo så skulle den kunna skrälla. Slog Smokin Joe bla som var hårt spelad i den finalen. Slog även Smokin Joe och Mellby Glader i den senaste starten på Valla. Skulle inte förvåna mig och Campo Bahia galopperar som 80% are. Mellby Glader är lite rolig och Smokin Joe samt Townshend Broline.
Jag vet mycket väl att Campo Bahia vinner vid sunda vätskor utan galopp och kanske med en kortare galopp.
Ska försöka fälla favoriten! Lär få stå med dumstrut på men hoppas på galopp.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-04-06 klockan 10:07.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-06, 10:01   #32

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Synd att 9 Panamera har bakspår. Hade den haft framspår så hade jag chansspikat och kanske gör det ändå. Den som är mest gynnad av distansen. Annars 1,3,6,9,11 kanske 8 som rolig skräll.
Gammal 2019-04-06, 10:15   #33
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8560
Standard

Sugen att gå på Racing Mange som spik.

Lär sitta i spets och därifrån ska man slås.
Tror inte man bombar på med CL idag utan att framtida lopp är avsevärt mer intressanta.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-06, 10:16   #34

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Campo Bahia, Cyber Lane och Vikings Preacher - där har ni mina spikar. Lycka till!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-06, 10:26   #35

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Tror ni Vikings Preacher vinner från dödens? 1 i spets som garanterat inte kommer släppa. Vill nog ha revansch sen galoppen på Valla sist.
Gammal 2019-04-06, 10:27   #36

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tror ni Vikings Preacher vinner från dödens? 1 i spets som garanterat inte kommer släppa. Vill nog ha revansch sen galoppen på Valla sist.
S&S på Vikings Preacher. Erik är grym på att få iväg hästarna i volt och det är galopprisk igen på Harran Boko.
Gammal 2019-04-06, 10:46   #37

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Campo Bahia, Cyber Lane och Vikings Preacher - där har ni mina spikar. Lycka till!
Enligt Johan ska inte CL laddas, DONI ska däremot göras det och köras i ledning(ägarorder)...vi får si hur det blir...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-06, 10:50   #38

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Enligt Johan ska inte CL laddas, DONI ska däremot göras det och köras i ledning(ägarorder)...vi får si hur det blir...
Jag vet. Det är många som vill ha spets och jag tror det blir rejäl laddning.
Gammal 2019-04-06, 10:56   #39

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Tror faktiskt Cyber Lane kan vinna med tanke på att ägarna vill se Day or Night in i ledningen och skulle inte förvåna mig om Peter gör loppet för Cyber. 3,4,5 kommer bomba sönder sig själva och Cyber kommer till slut. Även om Cyber har viktigare lopp framöver kan han ju vinna vid hård körning och det är ändå 200.000 kr att tävla om.
Gammal 2019-04-06, 11:05   #40

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 146
Standard

Avd 4 och 6 ser roliga ut, om man har råd med stor lapp

Det har inte jag:

Avd1: 3 Adde SH
Avd2: 4 Campo Bahia
Avd3: 3, 5, 7
Avd4: 5, 8, 9, 11
Avd5: 6, 9
Avd6: 2, 3, 4, 8
Avd7: 2 Great King Wine
james_bohlinger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-06, 11:07   #41

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tror faktiskt Cyber Lane kan vinna med tanke på att ägarna vill se Day or Night in i ledningen och skulle inte förvåna mig om Peter gör loppet för Cyber. 3,4,5 kommer bomba sönder sig själva och Cyber kommer till slut. Även om Cyber har viktigare lopp framöver kan han ju vinna vid hård körning och det är ändå 200.000 kr att tävla om.
Det här blir ett preparélopp för Cyber Lane inför Olympiatravet. Man kommer att vara nöjd med att bli bland de två första. Racing Mange fick ett skitlopp senast och var som en retad tiger över upploppet.Jag låser loppet på 3 och 7.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-06, 11:17   #42

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Är det inte ett skämt att Stonewashed D är favorit i sista? Sto, bakspår med avsaknad av lopp i kroppen samt nästan minst pengar på kontot. Fyra minus.
Gammal 2019-04-06, 11:22   #43

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Till er som är kluvna inför epilogen har jag saxat Berglunds analys av sista loppet:

"Spetsstriden: 1 Baron Gift är riktigt snabb när han kommer rätt i uppkörningen bakom bilen och laddas det som går. Tror att han då kan hålla ut 3 Global Takeover som är det enda riktigt motbudet om ledningen. Skulle den ta sig förbi finns nog chansen att komma ut och överta i andra vågen ändå.

Loppanalysen:

En lite klenare Silverdivision än vanligt och perfekt inmatchade 1 Baron Gift tror jag har bra segerchans utan strul. Han är verkligen härdad i klassen och van att möta tuffare motstånd. Nu gör han sista starten i silver och med en etta längst upp i raden lär han vara vässad för att ta en plats i finalen under Elitloppshelgen.

Baron Gift skulle egentligen ha startat i finalen förra helgen, men kom inte med den gången så Svanstedt har nog trimmat rejält. Sexåringen är riktigt snabb när han trampar rätt från start och dessutom klart bäst i ledningen där han är obesegrad. Barfota runt om nu dessutom vilket ger en rejäl extra växel och jag tror inte han förlorar loppet i spets.

Värst emot är nog 9 Stonewashd Diamant trots att det handlar om årsdebut för hennes del. Peter Untersteiner låter ovanligt nöjd med henne inför detta och blir spetsstriden för utdragen kommer hon in i matchen trots bakspåret. Det här är en häst med härlig vinnarinstinkt och det ska bli barfota runt om direkt.

5 Olle Rols har kapacitet för vinst, men det var länge sedan han visade den rätta toppformen och ska han vinna tror jag det krävs ett fint smyglopp i hårt tempo istället för att han ska behöva göra grovjobbet igen.

2 Great King Wine, 6 Rafiki Fri och 7 Frankie Brodde är alla starka avslutare, men ska de komma in i loppet och kunna utnyttja det så kommer det att krävas att några andra kör alldeles för tufft in täten. En snabb Jägersbana känns inte optimalt för någon av dem och det gäller även
10 Output Pressure som är mycket bättre än resultaten på slutet visar och kanske ska gå utan skor nu.

Spelförslaget:

Bra uppgift för 1 Baron Gift som är van vid tuffare hästar, är bra trimmad för detta och ska gå barfota runt om. Bra spetschans och svårslagen i den positionen. Vinnarspel till 3.35.

Jag tror även att 9 Stonewashd Diamant kommer att göra ett topplopp här och trots bakspår bör hon kunna spurta in på minst en plats. Det kan spelas till 1.95."

Jag lirar 1 Baron Gift som u-häst, älskar verkligen skallen på 5 Olle Rols men väntar fortfarande på att han ska vissa upp samma glöd som förra året innan jag hoppar på tåget...

Senast redigerad av yoozoo den 2019-04-06 klockan 11:25.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-06, 11:28   #44

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6488
Standard

Efter ett par veckors paus så fick det bli en rad idag:
1: 6,3 - 7,2,9,10,5,4,11,8,1,12 - Någon av 3 och 6 bör sitta i spets efter ett litet tag och känns då hetast. Normalt sett svårt vinna ett sånt här lopp från bakspår även om bästa hästarna kanske finns där.
2: 4-5,2,1,3 - Finns ju inte att spika favoriten till 84%. Intressant att favoriten fallit tre år i rad i detta lopp.
3: 3 - Sos. Känns dock inte helt bra med spik på Lövgren och med risk för att 4 tokkörs för spets. Mange kan dock vinna även om det inte blir spets.
4: 7 - Sos är min tanke och hoppas att 6 släppet om den hinner före. Tycker det låter som många ska köras försiktigt och Queen of Sand har ju tidigare varit sämre från kön. Chansspik såklart. 3 är mycket streckvärd om en tror den går felfritt.
5: 9,3-1,4,5 - Spetshäst och en distansgynnad med spännande ändringar. Tycker 11 och 12 bör få svårt från risiga lägen.
6: 6 - Sos. Erik från springspår med, tror jag, bästa hästen. Solklar spik för mig. Mest respekt bakom för Cobbys Olifant där Uhrberg låter ruggigt nöjd.
7: 1-6,3,4 - Lurigt lopp och kan inte riktigt spik Svanstedt mini. Känns tveksamt på de betrodda och bra rens på mina B-hästar.

2 av 4 A-hästar för sju rätt.

Lycka till alla!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-06, 11:32   #45

HuBBaBuBBas avatar

Standard

3 Global Takeover spetsar i avd 7 och sen glider Olle fram och övertar ledningen sen är loppet slut.
Omgångens bästa spik till 18%

Tredje inner för mini Svanstedt. Skulle Olle bli sönderpressad av någon så skulle Global kunna vinna på speed från rygg ledaren.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-04-06 klockan 11:37.
Svara

td