|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2019-02-06, 11:02 | #1 |
Australien - Parkes Ons 6/2
Sent uppe men min favorit, passgångarna där på andra sidan jorden
Lopp 6 Oj oj oj stackars djur, den ena ser tröttare ut en den andra i arkivet, favoriten nr ett ser begränsat snabb ut ut, möjligt de andra är ännu sämre. 4 kan öppna men kusken verkar inte vilja köra särskilt länge i de lopp man kan gräva fram - hästen tål väl inte flera speeder, men i detta lopp möter den jämlikar, dock nr 9 Pop the Porsh verkar fortfaranade ha moral att spurta lite, dock grön häst och oddset har droppat lite väl mkt. Spelar plats nr 4 Best Beau fast odds 7 ggr, vinstaptiten verkar inte finnas där men kanske då plats när omgivningen sviker, hoppas han kör till tät idag... |
|
2019-02-06, 11:12 | #2 |
Boooo Yaah
Gick ju inte alls till som jag trodde, men 4an höll tillräcklig klass i detta hemska(alla hästar är fina men begränsade tävlingsdjur) sällskap för att långspurta till sig en andraplats, slagen av outsidern nr 3. Favoriten förväntat svag men höll faktiskt upp innern. |
|
2019-02-06, 11:29 | #3 |
Lopp 7
Spelar 3 Bradness Eldefuego Nr 4 Cherrys Sweet Peach tar väl ledningen om nu inte hyggligt snabba nr 1 håller upp. Favoriten nr två är ångbåt ut och i mina ögon tveksam favorit. nr 3 visade iaf form senast och nu bättre läge mot den starten, 4.50 taget som vinnare. inte kollat 6 , 7 hann inte det... Motbud nr 1 |
|
2019-02-06, 11:37 | #4 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 230AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Hålla rakt spår på upploppet verkar de inte vara speciellt bra på down under
|
2019-02-06, 11:58 | #5 |
Lopp 8
Ojämna djur. 2an stor kluns som var bra i något lopp men usel senast, om bra dag kanske den är med på plats. 5 Navua Girl... ATGs formrader går inte lita på , har ju startat nyligen men i programmet på ATG finns ingen start efter 180708 .... nåväl, kan duga medelst spurt om bra dag. favoriten 8 Ginger Leigh gynnas av litet fält efter strykningar men dock ett stängt spår. Om man stirrar sig blind på senaste så vinner den, men är det så enkelt? Till 3.2 fast provar jag gärna men hmmm varför så högt om given?? Känslan om man räknar bort nr 8 är nr 5 Navua Girl som oxå seglat upp som sen totofavorit. 2.90 |
|
2019-02-06, 12:00 | #6 |
Spelar plats på nr 5 till 1.73 känns som att den är mer jämn i prestationen och inte så löpningsberoende (vilket iofs inte heller 8 är en bra dag)
|
|
|