|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-12-28, 22:22 | #16 |
Bra odds på bet365 om någon spelar bookie, 50ggr på Helios i första och än bättre hela 30ggr på Radjah i sista!
2018-12-28, 22:40 | #17 |
Färdigpluggat för dagen och bara att vänta in sista infon imorrn. Rätt bra potential i att halvfälla favoriten i första med att köra utgång där och ta ställning i sista istället. Preliminära systemet:
Spoiler:
2018-12-28, 22:54 | #18 |
|
|
2018-12-29, 04:00 | #19 |
Har hittat 2 drag till Romme.
Avd 2 7 Charmant tycker jag är ett roligt drag i avdelning 2 som känns helt vidöppen. Emilia Leo kör och hon vinner med det mesta senaste tiden. Hästern har aldrig haft springspår förr men har visat upp startsnabbhet bakom bilen. Formen är god och näst senast satt man fast med krafter kvar, förra helgen på V75 Mantorp så vart man störd i starten av felande ekipage och senare påkörd ! Och störd till galopp. Med kusk i flyt , bra spår, häst i form och låg streckprocent känns det som ett bra värdestreck. Jag går nog så långt att jag använder Charmant som Uhäst i loppet. Avd 6 10 Celinn Palema är redan nämnd i tråden men jag kan bara instämma att det är draget i loppet. Var ju tokuppanmäld sist och vart ändå tvåa , före t.ex Fame Boko. Jag anser att Celinn borde vara favorit i loppet på visad form. Så det blir U häst av den med! Ställer nog lopp 2 & 6 mot varandra . Spik/alla och alla/spik. Även sjätte loppet känns som nästan vem som helst kan vinna . |
|
2018-12-29, 04:18 | #20 |
I första avdelningen tänker jag lika som Skägget i veckans travsnack.
5 Global Trust är veckans näst största favorit och ska väl på pappret vinna avd1. Men efter Nurmos floppar i Onsdags undrar man ju hur det står till med stallformen. Om man inte ens kan prestera på Solvalla , så hur ska det då gå på bortaplan... Galopp i senaste starten är heller inget + 4 Under the Counter är var kanonbra senast och känns som en naturlig vinnare om Global Trust floppar. Sen känns det ganska tomt bakom. 1 Västerbo Grobois har hissats i tipsen med jämna mellanrum sista halvåret men får ju aldrig till det på V75. 6 Super Zantos vann sist men har ett sämre startspår än favoriterna och att Ante Lisell vinner på V75 tror jag aldrig har inträffat , en tredjeplats på rikstoton är vad jag kan se sen 2015. 8 Rafiki Fri är nog största hotet i så fall. Avslutar ju vasst om resan blir rätt men från spår 8 ( 7 efter strykning) så känns Rafiki Fri bara Halvljummen. Drar jag ett tredje streck blir det nog för den här. Så det blir nog lås på 4,5 för mig Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+3) Senast redigerad av Basse den 2018-12-29 klockan 05:39. |
|
2018-12-29, 04:24 | #21 |
V75 avd 3
Där har jag hittat en klar! Behöver nog inte ens säga vem- alla vet vem som vinner guld idag *** edit. Om Örjan försöker vinna..... Senast redigerad av Basse den 2018-12-29 klockan 17:58. |
|
2018-12-29, 04:47 | #22 |
V75 avd 5
4 Reverend Wine spikade jag på allt förra veckan, men Örjan försökte inte ens vinna loppet. Är nog klart bästa hästen i loppet och Ulf Ohlsson ör inte den som inte försöker vinna lopp så idag går det nog bättre än sist! 9 Unique Findings vill jag dock varna för. Var bra senast och spår 9 är faktiskt det spår som är näst bäst på Romme 1640a de 3 senaste åren, bara spår 5 är bättre. Är streckad på 5% just nu men stiger säkert lite imorgon . Och när vi ändå snackar startspår så har ju jens skrivit att spår 12 är mindre dåligt på 1640a än över 2640a. Verkar inte stämma på Romme iaf.. På 3 år har endast 1 vinnare startat från spår 12 1640a på Romme! Näst sämst är 8 med 3 vinster på 3 år . Både 8 Pikache Face och 12 Västerbo Highscore är rekativt mycket streckade i avdelning 5... Och vidare konstaterar jag att över distansen 2640a är det jämnast fördelning mellan vinnarnas startspår. 2640a vinner nr 12 - 10% av loppen 2140a vinner nr 12 - 4% av loppen 1640a vinner nr 12 - 1% av loppen Så lite tvärtemot vad Jensa antyder Han har större underlag , mina siffror är från alla Rommes lopp 2015-2017. Senast redigerad av Basse den 2018-12-29 klockan 05:38. |
|
2018-12-29, 04:58 | #23 |
V75 avd 4
4 Kimbee Crown är rätt favorit. Men vågar inte spika någon Nurmoshäst förrän jag sett lite färsk stallform på den kanten. 1 B.B.S Poetry känns värst emot, man är startsnabb har form och kan nog leda loppet länge. 7 Bottnas Explosive kommer nog bra på det från springapår, även här finns form. Om Kimbee Crown floppar känns det som bra chans att man hittar vinnaren med streck för 1&7 också. Går man utöver dem så får man nog strecka alla! Spik/3/alla bara att välja ett passade alternativ. Jag kör mellanalternativet och låser på 3. Senast redigerad av Basse den 2018-12-29 klockan 05:46. |
|
2018-12-29, 09:12 | #24 |
v75 avdelning 7
5 Velocity de Vie är måhända rätt favorit men då jag just nu vägrar att spika just Nurmostränade hästar så garderas loppet kraftigt. 11 Indy Lane och 12 Its Showtime Zaz är de som har bäst kapacitet av övriga men har ju ganska tråkiga utgångslägen. det vimlar av skrälldugliga hästar i loppet som 4 Rajah D`inverne, 1 Super photo Bood, 9 Copimade , 10 Amalia Cash m.fl. Jag streckar så långt som plånboken räcker i avdelning 7, vilket även spelmässigt känns rätt då en skräll i sista rensar lite extra bra. |
|
2018-12-29, 09:34 | #25 |
Dahle är du inte spelläggare idag såg att ni har ändrat eller?
|
|
2018-12-29, 09:44 | #26 |
1: 4,5
2: 1,5,7,14.....u 1 3: 7 4: 2,3,11 5: 1,3,4,7,9.....u 4 6: 14 7: 2,4,5,7,11,12.....u 11 |
|
2018-12-29, 09:46 | #27 |
|
|
2018-12-29, 09:55 | #28 |
https://www.jokersystemet.se/t/6EfjFuxbCPdF
avd1. 5 Global Trust gjorde en strålande comeback i höstas och tre raka segrar med två V75-vinster är verkligen starka papper. Han gjorde bort sig i V75-finalen senast men står med perfekta förutsättningar i dag för att vara en vinnare igen. Toppchans. avd2. Charmant Kan öppna och utnyttja springspåret för en fin löpning. Kusk i form. Det har funnits orsaker för galopperna på slutet, borde ligga på minst 12 proc och vi kör utgång! avd3. 7 Propulsion har haft en helt grym säsong med över 10 miljoner!! intjänat. Han fick ett snällt upplägg senast men avslutade 09,2/1000 m med full fart över mål. Gynnas av litet fält och får ett fint genrep inför Prix d´Amerique, det enda emot är kanske att han skall gå med brodd ff gg vilket kan spöka? Därför tar jag med formtoppade OTP avd4. 11 Chocoboy är en bra häst för klassen som fått ett par lopp efter långt uppehåll. Han är vass om han får spara på speeden. avd5. 4 Reverend Wine är ett formkort i loppet och två vinster i sin comeback har gett mersmak. Fortsatt bra men kom inte till från svårt läge senast. Ulf Ohlsson upp nu. 7 Obelix Skift tog en meriterande spetsvinst senast kan öppna rätt bra, proppen ur nu? avd6. Omgångens bedövare Infinity som är en bra häst som visade form från ett svårt utgångsläge senast. Avigt spår men likväl ett roligt drag i öppet lopp. 3 proc. 9 B.B.S.Janneau vann efter grovjobbet utvändigt ledaren näst senast. Hamnade illa till senast men ingen fara med formen avd7. 11 Indy Lane har gjort idel topplopp under hösten och vann bekvämt senast. Han är minst rutinerad men skall inte underskattas |
|
2018-12-29, 10:02 | #29 |
dahle var spelläggare igår, på ombudssidan kan vi bara sätta en spelläggare för ett system, så för att det skulle bli rätt igår så var Dahle uppsatt som spelläggare på Winterburst, men för de som igår tittade på winterburst idag och imorgon såg det då ut som att Dahle skulle lägga de spelen med.
Vi ändrar dag för dag så att det ska synas rätt spelläggare. Blir lite rörigt just nu under winterburst då det är V75 varje dag. Normala veckor är de oftast bara V75 på lördagar och då ser allt rätt ut. Önskar att det skulle gå att lägga olika spelläggare för systemet olika dagar iförväg , men just nu funkar inte det på atg tillsammans. Det ska dock stå ett schema i informationsrutan för vem som lägger spelet vilka dagar. |
|
|