Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-26, 11:45   #31

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 4593
Standard

Dagens enda spel förutom ngn forums andel blir en rak dubbel.
9-2 X500
_Edge_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:07   #32
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Har inte 10 Tsar Brodde hamnat väldigt långt ner i streckrankingen? Trea från slutet och 3%? Med världens bästa Roger N i sulkyn (som förresten kört in dubbelt så mycket pengar i år jämfört med i fjol)? Behöver väl inte hamna så tokigt på det härifrån och jag kan inte se att han är så mycket sämre än någon annan i det här sällskapet.

En annan bortglömd skoglundare är, precis som Klanke noterat, 12 Weekend Fun, också 3%. Nu nerstruken ett hack och med jänkarbike.

Visst lär det väl bli tempo i det här loppet?

Senast redigerad av Stankarn den 2018-12-26 klockan 12:23.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:13   #33

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

https://www.jokersystemet.se/t/QWndom2MMKvz

avd1. Omgångens fynd flyger till tät och skall sedan slåss. 7 proc. vi tackar. Draget: Darling Mearas Loppets storskräll Hevin Boko som kan knäppa många om överpace. 1 proc

avd2. Hawk Cliff har äntligen ett bra läge, vettig chans flera vägar och vi spikar.

avd3. Favoriten riskerar att få göra jobbet utvändigt, spännande! Kolijini har tidigt i veckan sagt att de skall köra dante i spets, Nadal får gå den tunga vägen, Loppets skräll får väl bli nr 7 som inte kom förbi nadal senast och är helt bortglömd nu.

avd4. Omgångens öppnaste lopp. budets lasse är ju en startkatapult men favoriten nr 2 skall ha rycktussar och helstängt och bike och vill också till tät? kostar 1.06 första 5? även nr 5 kan ladda iväg? Jag gillar vad jag sätt i nr 9 och det får bli loppets drag!

avd5. spetstriden blir troligen avgörande, Disco står på tur för seger. 13 av 15 från spets.. Roligaste skrällen måste vara weekend fun som skall testas med jänkarbike idag.

avd6. Styrkan tar ut sin rätt på sista bortre och inte helt enkelt att räkna på, en skräll ligger på lur? Ready Ribb galopperade under attack 200 kvar senast med mycket kräm kvar, är nog den hästen i fältet som trivs bäst med förutsättningarna idag. Farbouk br (namnet) skall köras offensivt idag i sin nya regi. (draget) vill passa på att varna för skrällen i form av Dartagnan Sisu har varit dyr att följa men prisvärd och kan mycket i ljusa stunder.

avd7. Visitor skall provas med helstängt huvudlag och räds inte ett offensivt upplägg. "ide!"

DD1. 9-12
DD2. 10 VISITOR
*300

DD1. 7-11-1-8
DD2. 10 VISITOR
* 100

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:18   #34

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

Snabb fråga grabbar. Jag köpte precis ATG live premium och där stod att det skulle ingå vagninformation. Någon som vet var man hittar denna?
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:19   #35
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Dagens stänkare får bli en märr, 4 I love Paris i första avdelningen. Märrar är märrar och jag tar inte så hårt på insatsen i senaste starten (skor på då för första gången på länge), det här är ju en kanonmerca i grunden och 1.10 på Åby i slutet på augusti motsvarar väl 09,5 på Valla i slutet på maj...? Säger inte att hon bara vinner men 4%..?!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:20   #36

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Sticker ut hakan lite grand och utnämner Ridgehead Cato till omgångens spik!

Enligt info från Sharpsaren Janman ,som har lite inside info hos Nurmos stall då han deläger Fine Antonio Trot, så har Ridgehead Cato bollat med Erik Sting i jobb dennhär veckan!

Så att Ridhaead är fattigast i loppet skall man nog inte stirra sig blind på, glänser man i jobb med silverhästar skall man såklart ha bra chans i klass 2 från att bra startspår!

28% på strecken nu är taget
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trav365 (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:23   #37

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38071
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Sticker ut hakan lite grand och utnämner Ridgehead Cato till omgångens spik!

Enligt info från Sharpsaren Janman ,som har lite inside info hos Nurmos stall då han deläger Fine Antonio Trot, så har Ridgehead Cato bollat med Erik Sting i jobb dennhär veckan!

Så att Ridhaead är fattigast i loppet skall man nog inte stirra sig blind på, glänser man i jobb med silverhästar skall man såklart ha bra chans i klass 2 från att bra startspår!

28% på strecken nu är taget
Den har jag också spik på för närvarande, tillsammans med Laskari och Zenit Brick. Frågan är dock om Nurmos stall tar hem alla dessa tre lopp och dessutom med två hästar från bakspår. Kanske byter någon av dem. Zenit kunde inte slå Nadal Broline senast de möttes. Det beror på om Nadal kommer till ledningen eller får svar. Kanske släpper Adrian ...

Senast redigerad av Shooter den 2018-12-26 klockan 12:26.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:24   #38

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Snabb fråga grabbar. Jag köpte precis ATG live premium och där stod att det skulle ingå vagninformation. Någon som vet var man hittar denna?
Vagnifon som ingår i live är bara att man kan se vilken vagn man hade i de 5 senaste loppen. Inte vilken vagn man kommer använda idag :-/

Välj utökad startlista i ett av loppen så ser du vagninfo för de 5 senast starterna + en kommentar om varje lopp
Gammal 2018-12-26, 12:27   #39

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

Citat:
Vagnifon som ingår i live är bara att man kan se vilken vagn man hade i de 5 senaste loppen. Inte vilken vagn man kommer använda idag :-/

Välj utökad startlista i ett av loppen så ser du vagninfo för de 5 senast starterna + en kommentar om varje lopp
Aah surt trodde det var inför dagens starter. Hittade det nu dock, tackar
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:29   #40

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

Citat:

Nä, tyvärr som väntat blev det mycket snack, arbetsgrupper och annat gällande förbättrad vagninfo till loppen från svensk travsport, men efter mer än ett halvår har ingenting förbättrats.

Solvalla försöker själva med att ta in vagninfo i inskrivningen och lägga ut på hemsidan men den infon ska tas med viss nypa salt. Ofta många luckor och inget tvingande att använda den vagn som man anmäler.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:33   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Den har jag också spik på för närvarande, tillsammans med Laskari och Zenit Brick. Frågan är dock om Nurmos stall tar hem alla dessa tre lopp och dessutom med två hästar från bakspår. Kanske byter någon av dem.
Zenit Brick tror jag också på
Är ju lite spårnörd så spår 8 är väl inget plus, med det är bara 8 hästar i loppet och Zenit är ändå ingen startraket. Många utfyllnadshästar i loppet som kommer vilja ha innerspår så Zenit hamnar nog i 2:a - 3:e ut ganska tidigt.

Byter du skulle jag ha bytt Laskari i första hand. Spår 12 är riktigt uselt I V75 finaler. Man hamnar för illa till och det är tufft att bara krossa via tredjespår i V75 finaler.
Gammal 2018-12-26, 12:36   #42

Shooters avatar

Standard

Citat:
Är ju lite spårnörd så spår 8 är väl inget plus, med det är bara 8 hästar i loppet och Zenit är ändå ingen startraket. Många utfyllnadshästar i loppet som kommer vilja ha innerspår så Zenit hamnar nog i 2:a - 3:e ut ganska tidigt.

Byter du skulle jag ha bytt Laskari i första hand. Spår 12 är riktigt uselt I V75 finaler. Man hamnar för illa till och det är tufft att bara krossa via tredjespår i V75 finaler.
Jag gillar varken att spika 8:e eller 12:e spår (numera 11:e efter strykning), men jag får för mig att Jorma kan få loppet. Sen gillar jag ju Importedfrmdetroit och vill egentligen inte ta bort den.
Gammal 2018-12-26, 12:43   #43

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Uppflyttat till trådstart.
anmäld för spam
Gammal 2018-12-26, 12:45   #44

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58361
Standard

Citat:

Annandag jul för ett år sedan hade det varit perfekt. Då var banan usel och spetshästarna skrynklade ihop på löpande band, men idag verkar vädret vara bra i huvudstaden och då bör det vara tuffare med bakspår.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:47   #45

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Annandag jul för ett år sedan hade det varit perfekt. Då var banan usel och spetshästarna skrynklade ihop på löpande band, men idag verkar vädret vara bra i huvudstaden och då bör det vara tuffare med bakspår.
Det beror på hur loppen blir körda. Om Jorma är på hugget så kan han nog köra fram Laskari till dödens och det är ju en jäkla bra häst.
Släpper Adrian ledningen till Nadal så kan det bli svårt för Zenit att ta ner den. Han lyckades inte förra gången de möttes, men då startade Zenit från ett 11:e spår och gick barfota medan Nadal gick barfota fram. Svarar Adrian så är det fördel Zenit.
Svara

td