|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-12-24, 13:34 | #1 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
GOD JUL! - Sharps.se lanserar ny travsatsningGod Jul alla Sharpsare! Som utlovat kommer här årets julklapp till er alla. Under fredagens Travsnack med Sharps så utlovade Skägget och Gotland en julklapp till medlemmarna på forumet. I lördags levererades en tidig klapp i form av en ordentlig fullträff med drygt 2,4 miljoner kr inspelat på V75. Travet har alltid varit en stor del av Sharps och forumet tillhör landets absolut mest välbesökta tillhåll för traventusiaster. Vi kan nu med glädje lansera en storsatsning på travet i form av – Sharps Travexperter! Att vi på Sharps har några av landets mest kunniga medlemmar har vi länge vetat och under lördagens V75 small det till ordentligt då vårt tillsammansbolag levererade en fantastisk fullträff med drygt 2,4 miljoner inspelat på V75. Inför avslutningen satt vi med alla rätt och värdet översteg redan då miljonen. Men när spiken Pastor Power galopperade i starten samtidigt som favoriten satt i främre träffen direkt gav nog många upp drömmen om jackpotten men attans vilket lopp vi fick se. Från sist invändigt till solklar seger genom en magisk avslutning gav bolaget alla rätt och 2.440.277kr att dela på. Men det var inte den enda tilltänkta julklappen. Under det senaste halvåret har vi funderat kring att satsa hårdare på travet och framförallt ta forumet till nästa nivå. Därför har vi samlat några av forumets främsta till en grupp som kommer leverera genomarbetade tips till de större streckspelen. Med ett unikt upplägg där tipsen presenteras på givna tider och framförallt ALLTID lämnas in. En vanlig vecka kommer gruppen till en början att leverera spelförslag enligt följande upplägg: Onsdag 19.00 Spelförslag till veckans V86 Fredag 18.00 Veckans Fredagsmys Lördag 12.00 Spelförslag till veckans V75 Detta kompletteras givetvis med fortsatta avsnitt av Travsnack med Sharps som kommer ut under fredagskvällen varje vecka. Till skillnad från många andra tipssajter så kommer alltså varje spelförslag att lämnas in. Det spelas i det ordinarie tillsammansbolaget. Länk till laget hittar ni här: Klicka här för att komma till Sharps tillsammansbolag! Att vi satte sjuan i lördags har väl inte gått någon förbi vid det här laget men det finns ganska gott om platser kvar i laget trots detta. Först till kvarn! Detta bolag kommer normalt sett ha ett inköp om 100kr per andel och max 10 andelar per person. MEN, till nyårsjackpotten så slår vi på stort. Då gör vi ett MEGA-system och öppnar upp andelar a 500kr. Vi går verkligen för att konkurrera med de största systemen denna dag! Men nog om spelförslag och bolag. Låt oss nu äntligen få presentera Sharps Travexperter! Här kommer en kort presentation: Viking Forumnick – Viking90 Har spelat ganska sporadiskt på trav och utan större eftertanke fram till i somras egentligen, då växte intresset och många timmar har lagts på att titta igenom startlistor och lopparkiv sen dess. Den där riktiga höjdarvinsten saknas än men de närmar sig. Hade en fin vecka tidigare i höstas då jag kammade in dryga 100.000 på en vecka med andelsspel här på Sharps. Har varit där och nosat på riktigt fina pengar under hösten med 7 rätt på v86 häromveckan när det blev jackpot på 8 rätt... Det är inte ofta jag väljer att spika favoriter som är streckade på +50%-60%, de vill man ju gärna fälla. Spelar allt som oftast med åtminstone 2 spikar för att få plats med lite roliga streck i övriga avdelningar. Min favorithäst måste nog vara Harry Haythrow den lilla startraketen som har rekordet i raka V75 starter med 69 st. Jag är även svag för Lionel N.O, halvnorsk som jag är. Favoritbana och hemmabana går lite hand i hand för mig, Åby och Halmstad. Ser jag trav live så är det där det blir. Skägget Forumnick - lenninen "Uppväxt" i travstall på Årjängs Travbana. Roligaste vinst: Sharps Tillsammans 22/12! Favorithäst: Jämnt skägg mellan Järvsöfaks och Varenne. Hemmabana/favoritbana: Färjestad/Åby Spelfilosofi: Fäll alla stora. Tro på idén Dahle Forumnick - Dahle Travfantast från Göteborg. Tycker om det mesta som har med sport att göra, men trav och fotboll är det jag gillar bäst. Har hållit på med trav sedan mitten av 90-talet och genom åren har jag haft en del framgångar i spelet. Mina tips baseras oftast på att försöka fälla stora favoriter (vilket kan vara dumt ibland), men de gångerna jag lyckats har det gett utdelning och vid låga utdelningar är jag oftast borta. Så var inte förvånade om en lågprocentare spikas då och då på mina andelar, men ha tålamod, för det är bland det viktigaste i travspelande. Favoritbana är självklart hemmabanan Åby och favorithäst var Zoogin på den tiden den tävlade. Högsta vinsten var föra året på V86, där vi var 10st som delade på 2,3 mille. Härlig känsla kan jag säga. Jag ska göra mitt bästa för att hjälpa andra att vinna tillsammans för det är det roligaste som finns. Delad glädje är dubbel glädje. Basse Forumnick - Basse Högsta vinst: 5,4 miljoner på V75 2010-05-13 Övriga roliga vinster: Jag fick halva V4 potten på Jägersro galopp 2011- 504 000kr och köpte dagen efter en galopphäst som sprang in 110 000 de två första månaderna. Favorithäst: Copiad ligger varm om hjärtat, vi var ett gäng som åkte runt till bl.a. Bjerke för att se Copiads lopp. Elitloppsduellen med Pine Chip upplevdes på E-läktaren på Solvalla. Favoritbana: Bro Park, Solvalla och Åby Spelfilosofi: Jag bygger systemen för att kunna vinna stort. Kan plocka bort storfavoriter helt om jag inte tror på dem. Gillar även att låsa lopp på 2-3 skrällar jag tror på där de flesta streckar många, eller i lopp där alla spikar en storfavorit som jag inte tror på. Rimfrost Forumnick – AmaerildeRimfrost Främst en spelteoretiker, men älskar all form av spel som underhållning! Alltid öppen för diskussion som rör spel, sannolikheter eller skidskytte! Plockar hellre bort en favorit och missar en mindre vinst än att inte ta med skrällen som kan ge miljonerna. Vinner gör inte den som har flest rätt under ett år, utan den som har flest rätt när det är miljonutdelning. Ett flertal vinster över 100 000 men endast en inom travet – än så länge. Högsta DD-odds är 955 gånger. Haft mängder med osannolika förlopp som gjort att jag missat än snyggare vinster. Tror 2019 kommer bli mitt år efter ett kallt 2018! Nealy Lobell var den häst jag skrek fram som tonåring i Hugo Åbergs på Jägersro när Mack Lobell segrade. Haft fler favorithästar som Etain Royal, Revenue och Napolitano om vi nämner några av de mindre kända, annars får det bli Ina Scot, som var helt enorm. Spelar mest på hemmabanan Jägersro men även mycket på Halmstad och Åby. Kommer fokusera i huvudsak på dessa omgångar men även jackpottar och andra spelintressanta omgångar när jag har något speciellt jag tror på. Gotland Forumnick – Gotland Roligaste vinster: Lördagen var rätt kul! Galet lopp i avslutningen som jag sett ett tvåsiffrigt antal gånger. När krutröken lagt sig ramlade det in drygt 2,4 miljoner på Sharps- tillsammansbolag. Det är min största vinst på andelsspelen… Hittills! Spelar normalt sett mot strömmen men singlar ibland även storfavoriter om favoritskapet är befogat. Känner mig mer som systemkonstruktör än hästexpert och försöker alltid ta ställning för att få till slagkraftiga system och upplägg. Är som namnet avslöjar född på Gotland men huserar numera i kungliga hufvudstaden och syns ibland på Solvalla. Favoritbana är dock fortsatt Visbytravet Skrubbs då jag är uppväxt blott 300m därifrån. Ombudslag Som komplement till det ordinarie tillsammanslaget och för att ta dessa tipsters till ytterligare höjder kan vi även stolt presentera ett samarbete med Västertorps Spel och Tobak! Här kommer våra tipsters lägga genomarbetade andelsspel tillgängliga för den stora massan med ett av landets absolut lägsta avgifter. Under lanseringsperioden (fram till sista januari) ligger vi på makalösa 2%. I normalfallet ligger de stora ombudslagen på 10% vilket gör detta upplägg till otroligt konkurrenskraftigt. Våra travexperter spelar här sina ”egna” lag och vi kan således erbjuda flera olika varianter av upplägg och systemstorlekar. Ta chansen och häng på våra experters olika system. Gå med nu för att kunna få hänga med på system från Sveriges vassaste grupp travexperter! Ombudslaget hittar ni här: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/Z83G-PHV3-71499 Under Winterburst smygstartar vi ombudslagen med fyra mindre system. Gotlands lilla WB – Gotland letar miljondrag med små medel. Formen på topp! Sharps.se snackisar – Här liras en lapp baserad på de drag och idéer som växer fram i forumtråden under aktuell tävlingsdag. Sharpest Winterburst – Dagens tipster lirar ett andelsspel med 10 andelar. Basses Winterburst – Vår tipster Basse komponerar ett unik system som endast finns tillgängligt i ett fåtal andelar. Systemen lämnas endast in om minst 70% av antalet andelar sålts. Se mer under respektive lag för ytterligare information samt tankar kring lagets spelupplägg. Längre fram kommer fler andelslag att öppnas och dessa presenteras senare. Självfallet kommer vi ha gott om olika upplägg tillgängliga till den stora nyårsjackpotten men den omgången finns ännu inte tillgänglig för spel. Ha nu en fantastisk jul och häng med oss på vår resa mot nya miljoner! |
2018-12-24, 13:47 | #2 |
Låter lovande! Kul att väva in forumet på ett bra sätt och det viktigaste i detta tycker är att inte göra det till ytterligare ett andelsbolag med 10-12% i avgift där spelläggarna sätter ihop 4-5 olika system och sen skryter att de träffat alla rätt på ett av dom.
God jul! |
|
2018-12-24, 14:21 | #3 | |
Citat:
10% som verkar standard hos ombudslagen är rena rama rånet. Målsättningen är att vi på sharps ombudssida skall erbjuda genomarbetade system till rimliga avgifter. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1), Dahle (+2), viking90 (+1), Lazlo (+5) |
||
2018-12-24, 14:48 | #4 |
Snyggt! Härligt upplägg
|
|
2018-12-24, 16:03 | #5 |
Fan vad kul! Grymt intiativ
|
|
2018-12-24, 16:10 | #6 |
Härligt redan fullt dock men blev satt i kö iaf.
|
|
2018-12-24, 16:16 | #7 |
Ja de vanliga tillsammanslaget har ju begränsat med platser,
Men missa inte att gå med i ombudssidan där du själv kan välja mellan olika tippare o system https://tillsammans.atg.se/inbjudan/Z83G-PHV3-71499 |
|
2018-12-24, 22:14 | #8 |
Härlig satsning
God Jul gott folk Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1), viking90 (+1), Gotland (+5), Lazlo (+5), Basse (+5) |
|
2018-12-25, 12:14 | #9 |
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Vi tar givetvis emot förslag från alla medlemmar vad just ni skulle vilja se för slags system etc på ombudslagets tillsammanssida. Vi har dock en plan som vi tror hårt på men det är fritt att lyfta sin åsikt så kan vi se ifall vi kan anpassa det extra bra helt enkelt!
Till dagens V75 börjar andelarna så smått sälja slut, även om det finns en del kvar att hugga! Fortsatt trevligt julfirande alla! |
2018-12-25, 15:48 | #10 |
Vilken härlig julklapp! Det här ÄR det stora lyftet travdelen behöver inom Sharps. Passar på att ge cred till våra moderators som försökte dämpa tonen när ATGs elände skapade frustration på nätet häromdagen. Kom ihåg vad Goop Sr sa, "Trav är trav", och kom ihåg att "ATG är ATG"....
Grattis till storvinsten för Gotland & 20+ andra Sharpsare. Är helt övertygad om att med den nya konstellation så blir det bara att gå från redan bra, till BÄST! Jag är given på tillsammans-systemen! |
|
2018-12-26, 20:17 | #11 |
Är inte så insatt med det här med ombudslag, men får inte ett ombudslag lämna in dom fyra möjliga kupongerna som ett spel eller?
|
|
2018-12-26, 22:28 | #12 | |
Citat:
I privata tillsammanslag har man möjligheten att dela upp spelkassan på 4 Olika Kuponger. Privata lag har också möjligheten att spela reducerade system som Jokersystemet via fil. Men än så länge finns inte den möjligheten för ombudslag som vårat. Vill jag t.ex göra en enkel reducering på 4 lappar ,måste jag lägga upp 4 olika andelsspel: Basses stora kup1 Basses stora kup2 Basses stora kup3 Basses stora kup4 Det känns inte helt optimalt då man aldrig vet om kunden köper alla lappar eller bara ett par avd de 4 . Då blir eventuellt senare köpare som vill ha alla 4 kuponger utan ett par av kupongerna ifall de som köpt innan inte tagit alla. Så tillsvidare känns inte den lösningen så aktuell. Vi får hoppas att atg tillåter Reducerade System som Joker inom snar framtid . Senast redigerad av Basse den 2018-12-26 klockan 22:41. |
||
2018-12-26, 22:35 | #13 |
Sen finns ju flera fördelar med ombudlag också.
Köpare vet exakt hur stor andel av systemet man får när man köper en andel. Har man köpt en andel för 150 kr i ett system som säljs i 10 andelar vet man ju att man för 10% av systemet för sina pengar. På vanliga tillsammans kan du som tidig köpare av en andel för 150 kr sluta med under 2% av systemet om de efter dig köper många andelar. Som spelläggare känns det också bättre med ombudsida då man kan anpassa pris och antal andelar till en storlek av system man tycker är vettig att spela en aktuell omgång. |
|
2018-12-27, 14:49 | #14 |
Sitter alltid hårt inne att erkänna men man är ju inte översmart precis.
Nu när vi konstaterat det, till frågan; Är alla andelssystem (Sharps/Västertorp) Grisen i säckensystem? Det går alltså inte att se vad man betalar för? Än en gång ursäkt. Mvh Uffe
2018-12-27, 16:34 | #15 | |
Citat:
För att få med så mycket info som möjligt och avvakta banförhållanden och strykningar vill jag ju vänta så länge som möjligt med att göra systemet helt klart. Men flera av oss lägger upp en synlig preliminär rad eller delar av systemet tidigt för att köparna ska få något humm om hur vi tänker. Sedan publicerar vi i V75 trådarna våra ideer och drag. Men ja , om du köper en andel till ikväll eller i morgon just nu så ser du inte exakt hur mitt system ser ut. |
||
2018-12-27, 16:41 | #16 |
Blir ändå lite problem där om det nu går att vara en seriös andelsköpare.
När det går att se är det slutsålt? Mvh Uffe
2018-12-27, 17:55 | #17 | |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25028NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Citat:
Det gick ju bra när Gotland förvaltade våra 36 hundringar till 2,44 miljoner i lördags. Vill man spela exakt efter sina egna tankar och ha sina spikar så får man ju lägga ett eget spel och sen rullar väl bara miljonerna in på löpande band eller!?
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! |
|
2018-12-27, 18:08 | #18 |
Man kan givetvis ha olika åsikter om vad "grisen i säcken" betyder.
Min högst personliga åsikt är att jag vill se en produkt innan jag betalar för den. Mvh Uffe
2018-12-27, 19:15 | #19 |
Det är inte omöjligt att vi framöver kommer ha ett "färdigt" system så man vet exakt vad man investerar i. Men störst fokus kommer ligga på att ge ut info om tankar om kommande system och sen kommer ändringar säkert ske intill spelstopp. Det man just nu köper är ju en produkt av någon man vet eller tror kommer förvalta det väl efter kunskapen som personen besitter. Det blir ju ett större system än man lirar själv. Har man dock tre riktigt bra spikar eller drag så bör man väl göra ett eget och bygga kring det!
|
2018-12-27, 20:03 | #20 |
Hej.Ni börjar bli mer som Andelskungen.....not good. Hitta andra utvägar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shizznit (+2) |
|
2018-12-27, 20:04 | #21 |
Fler och fler och fler......... andelar.Vad är orsaken till så många?
|
|
2018-12-27, 20:57 | #22 | |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25028NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Citat:
4 spel per dag under winterburst. Till nyårets megajackpott öppnas fler spel. Ej öppnade spel är just det, ej öppnade!
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! |
|
2018-12-29, 02:04 | #23 | |
Citat:
Sharps har en stor skara travintresserade människor som trivs med att diskutera trav här. Det är den i särklass mest aktiva delen av hela forumet. ATG har ingen klassisk affe-deal, utan de vill istället ge betalt till den som drar in spel, oavsett om någon annan såg till att den kunden en gång i tiden registrerade sig. Jag tycker på det stora hela att det är ett väsentligt mycket bättre system för ersättning än procent på vad nyregistrerade kunder via ens länk sedan förlorar på sitt spelande. Man får varje vecka lov att anstränga sig för att attrahera såväl nya som befintliga kunder, och det ger resultat. Så gott som hela ATG:s ökning i omsättning de senaste åren kommer från det här tänket. Att Sharps hoppar på det tåget är fullt naturligt, annars är snart någon annan där och rycker i dem som har spelögat med sig och erbjuder dem att göra system i "sitt stall", och få betalt för det. Då blir det bara långa trådar i travforumet när alkolåset på tangentborden inte fungerat... Jag hoppas ATG vågar erbjuda provisionsmodellen på fler spelformer, alla dagar i veckan. Det ger möjlighet att nischa sig mot hemmabanan, mindre spelformer etc. Man får också gärna ge möjlighet att bara ta provision på eventuella vinster, så blir det mer prestationsbaserad ersättning. Jag är rätt övertygad om att fler spelbolag kommer gå över till liknande ersättningsmodeller, eftersom det man håller på med nu inte riktigt håller. Anstränga sig och reka spel så att någon annan som fick en kund att registrera sig för fyra år sedan skall tjäna pengar, är inte en hållbar modell. Så, jag tycker det här är rimligt, och att spela tillsammans med andra här för någon eller ett par hundralappar per andel till V75 är helt OK för min del. Det är ingen som blir rik på den provisionen, men de har väl förhoppningsvis råd med lite travpress och en blomsterkvast till tanten när hon klagar på att man sitter för mycket med hästarna.
2018-12-29, 10:59 | #24 | |
Citat:
I presentationen på många spel kan det även stå "att man har pluggat minst 40 timmar i lopparkivet", högst tveksamt om det verkligen är så...men det låter ju iaf bra för den ovane andelsköparen... |
||
2018-12-29, 11:20 | #25 | |
Citat:
någon andel. Å andra sidan ville dom att jag skulle köpa "Strecklistegrisen i säcken". F.ö är % på vinsten det enda rätta. Mvh Uffe
2018-12-29, 12:29 | #26 | |
Citat:
Skulle aldrig köpt in mig på att stort andelssystem som lämnades in tidigt. Att det lämnas in sent är väl också en indikation på att spelläggaren försöker göra sitt jobb, och inte bara tjäna pengar på att sälja andelar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3), viking90 (+5), Gotland (+5), Trinity (+3), coolmanriver (+50), AmaerildeRimfrost (+1) |
||
2018-12-29, 13:06 | #27 | |
Citat:
med sent inkommen information. Tillsammansbolag ger också en möjlighet till kommunikation med andelsköparna. Just möjligheten till kommunikation är kanske bättre nu än för 30 år sedan. Å andra sidan så skyltar ICA/ombudet med andelssystem innan start, då går det ju att ta ställning till grisen. Mvh Uffe
2018-12-30, 09:20 | #28 |
Då vanliga tillsammansbolag har en begränsning på max 50 deltagare så är det vanligt att plocka bort dem som inte köper några andelar. Vad gäller ombudslag så finns det ingen begränsning och där plockas man ej heller bort.
|
2018-12-30, 15:25 | #29 |
Vi kan meddela att inför megajackpotten på Nyårsafton så ser det ut som följer bland andelarna.
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/PD5U-N28V-71499 Dahles Drag - 16 av 17 sålda - 1000 kronor (unikt system så endast en andel ledig) Basses Bomb - SLUTSÅLT - 500 kronor (samtliga 17 andelar är sålda) Gotlands Galning - SLUTSÅLT - 306 kronor (samtliga 12 andelar är sålda) Sharps.se Snackisar - 17 av 25 sålda - 153 kronor (säljs max som två system, så finns totalt 50 andelar) Rimfrosts Iskalla - 8 av 15 sålda - 153 kronor (unikt system och hela sju andelar lediga) Basses Bästa - SLUTSÅLT - 153 kronor (samtliga 17 andelar är sålda) Skäggets Kioskvältare - 10 av 20 sålda - 153 kronor (unikt system och hela tio andelar kvar att köpa) Vikings Vinnare - SLUTSÅLT - 103 kronor - (samtliga 15 andelar är sålda) Sharps Lilla - 13 av 25 sålda - 41 kronor (säljs max som två system, så finns totalt 50 andelar) https://tillsammans.atg.se/inbjudan/PD5U-N28V-71499 Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-12-30 klockan 17:20. |
2018-12-30, 17:32 | #30 |
Vanliga tillsammansbolag är väl mer ideella, om jag fattat det rätt (utan ockeravgift, alltså)? Då är det naturligt att plocka bort de som inte bidrar. När det blir business och kommersiellt så riskerar man ju att plocka bort en del av det potentiella kassaflödet om man petar någon ur laget.
|
|
2018-12-30, 22:24 | #31 |
Bumpar tråden då det vankas multijackpott! Då vill vi göra extra reklam för våra andelsspel. Se första inlägget för övergripande information. I det här inlägget är det enbart en uppdaterad lista för vad som finns kvar till imorgon!
Vi kan meddela att inför megajackpotten på Nyårsafton så ser det ut som följer bland andelarna. (Klockan 22.16 den 30 december) https://tillsammans.atg.se/inbjudan/PD5U-N28V-71499 Dahles Drag - SLUTSÅLT - 1000 kronor (samtliga 17 andelar sålda) Basses Bomb - SLUTSÅLT - 500 kronor (samtliga 17 andelar är sålda) Gotlands Galning - SLUTSÅLT - 306 kronor (samtliga 12 andelar är sålda) Sharps.se Snackisar - 20 av 25 sålda - 153 kronor (säljs max som två system, så finns totalt 50 andelar) Rimfrosts Iskalla - 10 av 15 sålda - 153 kronor (unikt system med endast fem andelar lediga) Basses Bästa - SLUTSÅLT - 153 kronor (samtliga 17 andelar är sålda) Skäggets Kioskvältare - 12 av 20 sålda - 153 kronor (unikt system och hela åtta andelar kvar att köpa) Vikings Vinnare - SLUTSÅLT - 103 kronor - (samtliga 15 andelar är sålda) Sharps Lilla - 18 av 25 sålda - 41 kronor (säljs max som två system, så finns totalt 50 andelar) https://tillsammans.atg.se/inbjudan/PD5U-N28V-71499 Summerat finns det alltså enbart 13 andelar fördelat på två bolag kvar vad gäller helt unika system. Men även de två övriga som är semi-unika börjar fyllas på, då det endast lämnas in två gånger som max. Detta för att frigöra fler andelar så det finns till alla (förhoppningsvis) som vill ha, men ändå inte radera eventuellt värde i högre utdelningsintervaller. Här finns det 62 andelar för antingen två gamla "selmor" eller en och en halv hundralapp! De unika sstemen tror vi dock säljer helt slut så vill man ha en andel där bör man hugga en! Vi tror det kommer finnas andelar i de "rullande" ända till köpstopp, men det får vi se! BOL! |
2018-12-30, 22:25 | #32 | |
Citat:
långt innan spelstopp, om man nu kan vara en seriös andelsköpare så tror jag att många hade uppskattat att se innan betalning. Någon av Shapsarna körde preliminärt så jag kunde vika ner mej. Mvh Uffe
2018-12-30, 22:58 | #33 | |
Citat:
Köper man bara detta när man väl köpt en andel är det ju inga problem. Men jag tror risken finns att folk skulle gnälla att man ändrar ett system - speciellt om det sen visar sig att det första faktiskt hade gett sju rätt och 10 miljoner. Och man vill slipa på systemen så mycket man kan och ha med så mycket information som möjligt. Sen har jag själv överanalyserat saker och dribblat bort mig på vägen. Svårt veta vid vilken tidpunkt ens system ger mest varje individuell omgång. |
|
2018-12-30, 23:07 | #34 |
Hej hallå! Laget fullt stod det. Är det kö eller kommer ni öppna für allés?
2018-12-31, 00:47 | #35 | |
Citat:
Det större bolaget i samarbete med Västertorps Spel och Tobak är det bara att gå med i då det inte finns någon begränsning på antalet medlemmar. Där finns det också ett flertal olika system att välja mellan varje omgång. Samtidigt ligger vi bland de lägsta avgifterna i Sverige på enbart 2%. Tror det finns kösystem till Sharps-bolaget men jag har ingen koll på det personligen dessvärre. Kolla med Gotland eller lenninen! |
|
2018-12-31, 09:26 | #36 |
Uppdaterad 30 minuter efter inlägget då det försvann flertalet andelar direkt!
Bumpar tråden igen då det vankas multijackpott! Lite extra ljus på våra andelsspel nu i vintermörkret. Läs första inlägget för övergripande information. I det här inlägget är det enbart en uppdaterad lista för vad som finns kvar till imorgon! Vi kan meddela att inför megajackpotten på Nyårsafton så ser det ut som följer bland andelarna. (Klockan 09.50 den 31 december) https://tillsammans.atg.se/inbjudan/PD5U-N28V-71499 Dahles Drag - SLUTSÅLT - 1000 kronor (samtliga 17 andelar sålda) Basses Bomb - SLUTSÅLT - 500 kronor (samtliga 17 andelar är sålda) Gotlands Galning - SLUTSÅLT - 306 kronor (samtliga 12 andelar är sålda) Sharps.se Snackisar - 25 av 25 (50) sålda - 153 kronor (säljs max som två system, så finns totalt 50 andelar) Rimfrosts Iskalla - 13 av 15 sålda - 153 kronor (unikt system med endast två andelar lediga) Basses Bästa - SLUTSÅLT - 153 kronor (samtliga 17 andelar är sålda) Skäggets Kioskvältare - SLUTSÅLT - 153 kronor (samtliga 20 andelar är sålda) Vikings Vinnare - SLUTSÅLT - 103 kronor - (samtliga 15 andelar är sålda) Sharps Lilla - 21 av 25 sålda - 41 kronor (säljs max som två system, så finns totalt 50 andelar) https://tillsammans.atg.se/inbjudan/PD5U-N28V-71499 Summerat finns det alltså enbart två andelar kvar vad gäller helt unika system. Men även de två övriga två som är semi-unika börjar ta slut på del ett, men det lämnas in två gånger som max, så här finns några andelar kvar. Detta för att se till så det finns någon andel ledig för den som trillar in sent och vill ha något att följa utan att sätta sig in i omgången själv. Här finns det totalt 54 lediga andelar, för antingen två gamla "selmor" eller en och en halv hundralapp! De unika systemen tror vi dock säljer slut helt, så vill man ha en andel där bör man hugga en snarast! Vi tror det kommer finnas andelar i de "rullande" ända till köpstopp, men det får vi se! BOL! Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-12-31 klockan 09:54. |
|