Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-23, 22:26   #226

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Det är helt otroligt, det körs 2 stora lopp i Frankrike, och man sänder trav i 4-5tim, men vissa loppen i sin helhet går icke.
Men en massa dö snack och utfodring går bra
Tanken var nog god att göra något annorlunda i tv men att sända ifrån stallet känns tyvärr mer buskis än något annat. Hela upplägget föll platt.
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 22:27   #227
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Att favoriten, ”Skivedrottningen” Carna Sensei skulle skrynkla ihop sig var ju ingen överraskning men att Wild Love skulle vara så bra över sprinterdistans, nä, det såg man inte komma.

Att Tropicana Ås skulle vara med på målfotot var också givet men jag undrar vad Stella Newman hade ställt till med om hon inte hoppat. Men det får vi ju aldrig veta...15 ggr var dåligt betalt.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 22:28   #228

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Hörde ni muppen? Det har varit lite strul med att spela... Hehe vilken underdrift
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 22:29   #229
Banned

Standard

Nybrink: ”-att vi ska kunna spela till Juldan, det kräver jag, nästan...”
Gammal 2018-12-23, 22:31   #230
Banned

Standard

Noras Bumblebee nudå...! Tvåa räcker!
Gammal 2018-12-23, 22:34   #231

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1255
Standard

Och nu meddelade Halmstadstravet att de inte kan betala ut vinster utan hänvisar till ombud imorgon. Fin jul.....
big_dunder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 22:37   #232

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Bra pressat av 7an i sista......3 från slutet.
Lutfi körning
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 22:38   #233

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Om 6:an vinnner sista så sitter min V5:a
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 22:39   #234

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Om 6:an vinnner sista så sitter min V5:a
2 vann. Hade oxå 6an i sista.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 22:44   #235

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Jag får väl tacka atg för att de inte kunde ta emot mina spel.

Jag skulle haft 3 rätt på V5, 1 rätt på dd på de spel jag vet om exakt hur jag ville spela.
Sparade in 1250kr på de spelen, hade säkert gjort ett par spontantvillingar som missat också.
Sparade in ca 2 lax ikväll

Tackar även för att de behagade ta emot mitt v4 system till vincennes för 336 kr tidigare idag- den satt som en smäck!

Man får försöka glädjas åt det positiva med kvällens strul.

God Jul allihop
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 22:54   #236

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Kom just in.. men ser att mängder med spel inte har kunnat lämnats in o så vidare..
Har inte kollar travet alls så kan inte rätta några rader.. haha ser att mitt stora drag Elliot coger vann avd 1 dock
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 23:02   #237

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Så äntligen går det o logga in. Får se om jag kan köra min V75 system
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 23:07   #238

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Jösses jag var med på X antal stora som små andelar idag,- mer än hälften utav dom har inte kunnat lämnats in.. har haft fullt upp med familjen ikväll men ska ta och läsa igenom tråden , verkar ju ha varit STRUL deluxe ?! Läste just även artikeln på AB , klockrent skrivet !
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-24, 00:04   #239

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4374
Standard

Att atg skulle strula idag var inte helt oväntat eller överraskande. Däremot att doob skulle bli avstängd var en rejäl skräll.
Visst kan jag förstå att detta inte är forumet för att framföra kritik till atg, det bör ske direkt till atg, men jag uppfattar det hela som att doob vill få fler att göra just detta. Några har helt motsatt sig den kritik som andra ändå delar med följd att det till viss del övergått till personangrepp, vilket är olyckligt och dessvärre även svårt att försvara.

Jag delgav min kritik till atg genom att deltaga i en enkät häromveckan. Just det jag beskrev som det mest negativa med deras tjänst var återigen det som skedde idag. Personligen har jag låga, om några alls, förhoppningar om att de utan en större omorganisation råder bot på katastrofen. Så länge vi fortsätter spela kommer inget att ske. Själv bojkottar jag helt och hållet winter burst och hoppas lite innerst inne att fiaskot fortsätter.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-24, 00:41   #240

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Att atg skulle strula idag var inte helt oväntat eller överraskande. Däremot att doob skulle bli avstängd var en rejäl skräll.
Visst kan jag förstå att detta inte är forumet för att framföra kritik till atg, det bör ske direkt till atg, men jag uppfattar det hela som att doob vill få fler att göra just detta. Några har helt motsatt sig den kritik som andra ändå delar med följd att det till viss del övergått till personangrepp, vilket är olyckligt och dessvärre även svårt att försvara.

Jag delgav min kritik till atg genom att deltaga i en enkät häromveckan. Just det jag beskrev som det mest negativa med deras tjänst var återigen det som skedde idag. Personligen har jag låga, om några alls, förhoppningar om att de utan en större omorganisation råder bot på katastrofen. Så länge vi fortsätter spela kommer inget att ske. Själv bojkottar jag helt och hållet winter burst och hoppas lite innerst inne att fiaskot fortsätter.
Tycker det är fullständigt befogat att doob stängdes av. Ingen här är positiv till ATG men de flesta kan hålla sig ifrån versaler, könsord och personangrepp.
En kunde ju önska att det gick att sy ihop en större bojkott men tyvärr lär inte Sharps-plånböckerna räcka.
Blir spännande att se vad som händer efter årsskiftet.0
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td