Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-23, 20:03   #136

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3253
Standard

Även om det går att logga sen kan vi inte alla skita i och spela dom andra spelen. Jag gör så iallafall. Inte många kronor det rör sig om men ändå.
Gammal 2018-12-23, 20:03   #137

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4741
Standard

För en gång skull håller jag med dig doob du tillför Shaps:s en del,.Dirteeh däremot har jag aldrig sett ett förslag ifrån under alla dessa ord.Men det betyder inte att man måste vara oförskämd,det bästa är att ignorera//Ha en fortsatt God Jul doob.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5)
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:03   #138

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
37 mkr i V75 omsättning 2 min innan start. Det är nog väldigt mycket mindre än det blivit om det gått att spela timmen innan start.
Ja de var som sagt var 98 mille denna speldag ifjol även om det slog på en lördag då
Basse (+5)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:06   #139

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Var hörde du detta?
Bekräfta gärna om så är fallet!
Tror det var Expressen eller Aftonblasket
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:06   #140
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Fitta/Kuk också! Jag hade spik på Elliot Coger och kunde inte lämna in! AVGÅ ALLA!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:07   #141

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3051
Standard

Fy fan för detta jävla skitföretag som heter ATG. Nu är bojkotten väldigt nära.....
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:08   #142

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Elliot Coger är ju en riktig stayer så det är inte förvånande att han vinner. Starkast till slut och han har väl bara denna styrningen på v75?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:08   #143

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Jag mår prima! Jag står på barrikaderna mot Amatörland men under tiden har jag producerat över 6000 inlägg här varav många är mina tankar och ideer inför tävlingar. Ibland har jag till och med fått någon att vinna en slant pga mina tips! Ibland spyr jag galla över lallare som leker med spelarnas pengar som om det vore bygdetrav och nu är jag VANSINNIG på ATGs nonchalans mot oss spelare! Du har varit medlem här i åtta år och producerat under 400 inlägg men är av någon anledning EXTEMT intresserad av att få mig blockerad och avstängd. Det är inte första gången du är i mitt ansikte av överdrivna skäl! Vem fan är du? Skarplöth? Laxdasen? Laxdasens bästa vän? Du är för fan ONORMALT engagerad i karaktären "doob" för det är vad jag är! En jävla karaktär på internet - inte någon privatperson du tror jag är!

Så i sedvanlig "doob-anda" ber jag dig ödmjukast dra åt helvete din obetydliga parasit! Googla parasit för säkerhets skull!
Gotland jag är lite nyfiken på varför du tar bort mina inlägg men du varnar inte ens denna killen?
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:12   #144

Reg.datum: dec 2017
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Dom missade lätt 50 miljoner på sitt strul och ändå släpper dom fältet! Bevisar bara att dom gett upp! Dom har inte förmåga att fixa problemet! JÄVLA LALLARE!!! Seriöst! Ska vi stå ut med dom här jävla idioterna och lallarna? INGEN BRYR SIG!!!?
Hahaha skål på dig doob! Du har varit på hugget hela kvällen. Men faktum kvarstår. Du är rätt.. de ens bedrövligt. Trav Sverige lever i princip på oss spelare indirekt. Det ska inte vara såhär från ATG. Att dem inte ens kan fixa det är ännu mera tragiskt. Det har hänt flera gånger på kort tid. De bedrööövligt...

Får hoppas man kan lämna in något mot kvällen iaf..
maHpak263 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:13   #145

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Dom missade lätt 50 miljoner på sitt strul och ändå släpper dom fältet! Bevisar bara att dom gett upp! Dom har inte förmåga att fixa problemet! JÄVLA LALLARE!!! Seriöst! Ska vi stå ut med dom här jävla idioterna och lallarna? INGEN BRYR SIG!!!?
Varför skulle de inte släppa iväg fältet? Absurt att de över huvud taget sköt upp starttiden. Om banorna och travförbundet inte vore så bakbundet skulle de se till att göra sig oberoende av ett enda spelbolag.

De som anordnar tävlingarna borde låta de spelbolag som klarar av att ta emot spel sponsra tävlingarna. De som inte klarar av att sköta sin egen hemsida får helt enkelt skylla sig själva. Att de ska ha makt att skjuta upp loppen, med konsekvenser för hästar, tränare, kuskar, skötare och banpersonal är helt bisarrt.

Men inget travsällskap har ju tagit chansen att inleda samarbete med något annat spelbolag än ATG nu när marknaden blir fri. Viroid har skrivit bra om detta på sin blogg.
AmaerildeRimfrost (+1)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:13   #146

dirteehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 216
Standard

Citat:
Varför ska du vara kvar men inte jag? Ge mig EN anledning? Du är jättemärklig....
För att du kallar folk dumma i huvudet innan jag ens ingrep. Hallå? har du glömt din medicin eller?
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:15   #147
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8562
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Gotland jag är lite nyfiken på varför du tar bort mina inlägg men du varnar inte ens denna killen?
Jag rensade friskt i tråden och gav er ALLA en tillsägelse och hoppades med det slippa varna.
Sedan kom det en "duktigt strulig" inlämningstimma kombinerat med julfix mm så vi får väl se var vi landar varningsmässigt när dagen är över.

Fruktansvärt onödigt av alla inblandade dock...
Vi är alla frustrerade över ATG men här inne behöver vi väl inte kasta skit på varandra för det?

Släpp allting nu och håll er till tävlingarna är ni snälla!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
levin1891 (+5), AmaerildeRimfrost (+1)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:15   #148
fri

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1484
Standard

"Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att våra datasystem inte fungerade. Och för alla er som har familjemedlemmar som inte överlevde, vi tänker på er."

IT-avdelningen på Ringhals

Eller som Nybrink, mannen utan ryggrad, sa så fint "Jag kunde inte lämna in, men jag är glad över att jag analyserade rätt i första loppet."

ATG är ett fint bolag, speciellt IT-avdelningen är fina killar. Och han Skarpnöt har ju inget ansvar alls. Då hade han ju fått sparken för länge sen. Eller?

Ingen som har massa hemlisar om Skarpnöt? Typ några bilder på hur han tallar pojkarna i postrummet på icke lämpliga ställen under julfesten?
Gammal 2018-12-23, 20:17   #149

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9179
Standard

Tänk om de kunde lösa detta. Kan bli årets V5 omsättningsmässigt, men troligen inte.

Där kunde jag logga in, och lämna in V5 oxå, alltid nåt. Hoppas fler kan få in några spel nu.

Senast redigerad av TOBYTYKE den 2018-12-23 klockan 20:19.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:19   #150
Banned

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 4216
Standard

Är det inte dags att bojkotta den här skiten?????
Fast monopol i kommunistländer påverkas ju såklart inte
mazza4u är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td