Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-22, 14:41   #1

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17750
Standard

V75 23/12 Halmstad Uppesittarkväll

Jag är nog några steg före er andra här, men då jag lutar mig tillbaka och litar på lite andelar idag så har jag börjat kolla in startlistorna för morgondagen så jag för ett behövligt försprång Ska trots allt lägga sharps-tillsammanslapp till Uppesittarkvällen!
Det är fortfarande lite svårt att bedöma spelvärdet i olika spikar osv då omsättningen fortsatt är låg men jag ska dela med mig av mina tankar lite kort iaf.
Oj det blev lite mer text än vad jag tänkt....

Halmstad

Längd: 1000 m
Bredd: 23,0 m (2140 m), 23,0 m (1640 m)
Upplopp: 203 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Avd1: Känns ovanligt öppet för att vara ett 3140 m lopp, kan se flera vinna här.
7 Sevilla var ju urstark senast mot Com Milton efter lugn inledningen så gick Lövgren ut i tredjespår med ett varv kvar där tuggade hästen på tills den hade svept förbi alla och tog över ledningen inför sista kurvan och vann enkelt.
9 Cobbys Olifant har visat fin form och jag tycker Uhrberg är en av de bättre att bedöma vilket tempo som ska köras nu har den ju ingen chans på ledningen iaf i första läget. Men ändå han brukar veta vad han har att köra med, hästen däremot har endast testat distansen en gång och kördes då i ledningen en liten bit innan Martin De Bos tog över Cobbys fick chansen på Open Strech på Åby då men såg ganska seg ut och hästar utvändigt passerade.
3 Racing Ribb är intressant för mig på första volten tillskillnad mot Uhrberg så tycker jag A.Kolgjini är sämre på att bedöma tempo så kan bli väldigt svårt att köra hela 3140 utan att köra slut på hästen för tidigt...
10 Elliot Coger är en van häst på 3140 och brukar kunna ha ett vasst slutvarv.
12 Prosperous vann fint på 3140 senast men efter ett smörlopp i andra utvändigt...

Avd2: Halmstad=Untersteinerland.
Sonen Johan blir favorit med pappas häst, eftersom Peter kör en annan antar jag att han trodde mer på den innan de fick spåret.
2 Kapten Kidd favorit just nu, känns lite orutinerad för att bara gå ut o vinna på V75 endast 4 starter i livet, tre vinster och en tredjeplats är ju bra papper däremot.
Uhrberg kör 1 Floats Cicciolina som vann från spets senast mot t.ex. Zeit Holtz men de var i voltstart. Aldrig testat autostart på 8 starter, hur klarar hon av de?
4 Tyfon Brodde är aningen mer rutinerad med sina 13 (3-1-2) starter och lite snabbare tider i sig hittils, bra motbud.
Pappa Untersteiner har spår 9 med Tiger Face alltså rygg på sonen och kan få ett fint lopp trots bakspår.

Avd3: Här kommer jag troligvis spika, just nu är 6 Queen of Sand favorit på ca 40% med senaste vinsten i åtanke då den vann enkelt i spets trots att den fick körning om ledningen in i första kurvan och ytterliggare en tryckare senare höll den fint. Hästar som Quiz Töll, Eva I.H, Ile Saint Lois bl.a hade inte en chans trots det tuffa loppet. Jag tror den kommer stiga till omgångens megafavorit men hoppet är att den håller sig under 50%, inte troligt däremot...

Avd4: Treåriga ston, här streckar jag på bara jag hör propositionen utan att kolla startlistan. Men varning för Pippi Roc som jag nämnde innan senaste starten då den vann trots bakspår i voltstart på tillägg.

Avd5: Blir nog spik på 3 Vinci Power som jag tror kan ta ledningen, då den tidigare lyckas försvara ledningen från spår 1 två gånger. Men sett seg ut från bricka 6 men tror de inte valde att köra mot ledningen då bara.
Senast kom den 4:a trots galopp innan bilen släppte och tappade massor, just galopp känns osäkert när man spikar men utan galopp ser det ut som en väldigt bra vinstchans.
Även lite oroväckande att man har en ganska startsnabb Dontbreakthebankås utvändigt med Lutfi i sulkyn han brukar ju inte ge sig i första läget...

Avd6: Sprinterdistans med Ston. Finns en del startsnabba med bra spår så kan möjligen bli lite tempo och öppna upp sig för de hästarna som tar det lite lugnt från start, förslagsvis 2 Wild Love, 9 Europhile AM.
Håller 1 Tropicana Ås spets och får bestämma en del blir den nog svårslagen.

Avd7: Beroende på systemstorlek så kanske jag väljer att avsluta med en spik på 4 Com Milton bättre distans nu med 2140 istället för 2640 troligen sitter den i spets om man bara vill. De finns heltklart frågetecken men favorit lär den inte bli, vinner oftare på sprinterdistans och trivs bättre utan skor.
Favoriten 6 Da Pepperboy vinner oftare på medel och långdistans än Com Milton så den är gynnad här litet frågetecken då den inte gått skor runt om än. Två månaders vila med. Får se lite hur streck procenten tar sig och hur tränare/kuskar uttalar sig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5), Dahle (+7), Gotland (+5), CalleP (+5)

Senast redigerad av viking90 den 2018-12-22 klockan 14:44.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-22, 20:18   #2

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Av någon konstig anledningen fick man 6 rätt idag på v 75, kan man köra en bong till imorgon. Hoppas någon sätter raden imorgon med

V75
Inlämnat: 2018-12-22, 20:15
Halmstad
Söndag 2018-12-23
Start: 19:30
Kostnad: 864,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7, 12 (9, 10)
2: 1, 2, 4, 6, 9, 12 (10, 8)
3: 6 Queen of Sand (3, 14)
4: 3, 4, 8, 11 (12, 1)
5: 1, 3, 4, 5, 7, 10 (9, 6)
6: 2, 3, 5, 6, 9, 10 (1, 4)
7: 6 Da Pepperboy (7, 5)
BOOST nr: %1

2x6x1x4x6x6x1 = 1728 rader.
1728 x 1 x 0,50 kr = 864,00 kr.
BOOST: 0,00 kr
Totalt: 864,00 kr.
Rättningskod: QWG LTJ PNM
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-22, 21:49   #3

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4496
Standard

Elliot coger måste väl vara totalt bortglömd avd 1 ?! Tror jag ska köra ett eget reducerat med spik direkt på den.. alltid gillar denne märr och distansen älskar den! Hämta in
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-22, 22:03   #4

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58067
Standard

Hann inte läsa på till idag. Trist , för det är ju som natt och dag att spela till en vanlig V75a med 25 mkr extra i potten jämfört med en extra V75a spelvärdesmässigt normalt. Kommer man fram till att flera favoriter har mycket bra chans är ju det enda rätta att avstå på grund av spelbolagets jackpotregler. Alla jackpotpengar till spelbolaget när det är extra V75. Aldrig en krona extra till spelarkollektivet. Tänkte lägga krutet på Solvalla på onsdag men om de stora experterna i tipstdningarna kommit fram till att det är svårt spelmässigt kanske värt att lira några kronor även i morgon. Är ju annars bara trist istrav i Norrland samt tävlingar i Norge och Danmark resten av veckan att välja på förutom Solvalla på onsdag. Märks att man inte följer travet frekvent nu på vintern när man ser startlistorna. Då krävs det ju grymt mycket mer tid till att läsa in sig på en V75a. Tror jag kollat trav i december på liven typ 5 ggr totalt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-22, 22:21   #5

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Elliot coger måste väl vara totalt bortglömd avd 1 ?! Tror jag ska köra ett eget reducerat med spik direkt på den.. alltid gillar denne märr och distansen älskar den! Hämta in
Hej kompis
Elliot Coger är valack och inte märr, men det du säger att han är bortglömd över denna distans stämmer. Tycker det är svår lopp och det är många som kan vinna där, och jag kommer helgardera.
Andra loppet tycker jag favoriten är överspelad, gjort 4 starter i livet, visst tre vinster o en andra plats, men möter hästar som har gjort många fler starter och det är inte bara gå ut och vinna. Tycker Peters andra häst har lika stor chans fast sämre spår. Kollat lite på nr.6 Chatto Salöv som har gått bra tider och gjort det bra i Sverigestarter tidigare. Med vettig löpning blåser han till favve lätt över upploppet. 5% smakar mumma. Varning där
Peters bästa chans tycker jag är Vinci Power och den kommer jag troligtvis spika om det inte kommer fram något extremt intressant på någon annan.
Bowery (+5), Basse (+5)

Senast redigerad av Dahle den 2018-12-22 klockan 22:22.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-22, 22:48   #6

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Olle: glöm inte uppesittarpaketet, mååånga 100kr harry extra i omsättningspotten denna kväll! Historiskt brukar detta var en av de bästa omsättningsmässigt dagarna på året i vår spelbutik.

Kollade lite, ifjol så var uppesittarkvällens omsättning 98 mille (det ska dock nämnas att det var en lördag ifjol vilket säkert ökade på omsättningen lite), att jämföra med nyårsaftons 103 mille. Vet inte om det var några fler omgångar som hade mer omsättning ifjol?
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-22, 23:14   #7

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Ja morgondagens omgång är nästan per definition ett bra spelobjekt även utan jackpott. Mycket "döda pengar" av ströspelare och experterna lär inte vara minutiöst pålästa heller men gör ändå sina stora system på tillsammans.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 00:38   #8

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Olle: glöm inte uppesittarpaketet, mååånga 100kr harry extra i omsättningspotten denna kväll! Historiskt brukar detta var en av de bästa omsättningsmässigt dagarna på året i vår spelbutik.

Kollade lite, ifjol så var uppesittarkvällens omsättning 98 mille (det ska dock nämnas att det var en lördag ifjol vilket säkert ökade på omsättningen lite), att jämföra med nyårsaftons 103 mille. Vet inte om det var några fler omgångar som hade mer omsättning ifjol?
Kollade några timmar nu. Kan väl inte påstå att det fick speltarmen att tända till. De flesta loppen verkar väldigt ojämna på förhand. Tycker alltid man ska vára extra kritisk mot extra V75 omgångar

1. Nästan alltid minst 5 rättsjackpot pga ojämna lopp
2. Extra oförmånliga regler för spelarna. Dels kan det bara bli jackpot som gynnar spelbolaget och dels kan man inte spela bara i sjurättspoolen för att undvika att bli blåst på en massa pengar när inga femrättspengar delas ut. På V64 kan ju tack vare V6 möjligheten även omgångar som man tror kommer ge låg utdelning vara intressanta.
Gammal 2018-12-23, 10:25   #9

Standard

Blir det spik vinci power idag viking ? Jag tror den är "klar".. blir den inte större så måste det ju vara omgångens fynd !
Gammal 2018-12-23, 10:32   #10

Standard

Citat:
Blir det spik vinci power idag viking ? Jag tror den är "klar".. blir den inte större så måste det ju vara omgångens fynd !
De lutar fortfarande åt det ja, känns som galopp emot typ fast de såg vi ju igår att går ju vinna med galopp också
Bowery (+5)
Gammal 2018-12-23, 10:38   #11

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Är det i sharps tillsammanlag du tippar idag Viking?
Är inte med där
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 10:41   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Är det i sharps tillsammanlag du tippar idag Viking?
Är inte med där
Jopp det är de, jäkla press att försöka leverera efter Gotlands igår

Kan tyvärr inte fixa fram en länk, tror skägget får fixa det isåfall?
Gammal 2018-12-23, 10:52   #13

Stekels avatar

Standard

Jag har ovanligt stora "hål" i min strecklista idag, med hästar på få streck som tydligen ingen annan har tro på.

1
Trovatore. Kan mycket i grunden och att döma av senaste starten ser det ut som att den kan vara på gång för att leverera igen!

2
Inga hål här, Kapten Kidd känns stenklar!

3
Pearl Face har spår 6 i volten och stallet har tokform med 4 raka!

4
Jessie Jovalley lägger iväg hyggligt från start och är garanterad en fri resa. Slagen av smygkörd från dödens på Lindesberg, knapp men säker vinst efter det, 2 raka galopper och inmurad av hästar med allt sparat senast. Lita på att Söderkvist har bättre chans än 1 på 100 med den här märra!

5
Tror det räcker med Untersteiners här, och jag undrar om det inte är fördel junior. Den är väl ledaren eller?

6
Flirting Girl levererade en fin spurt från samma läge senast på Halmstad. Sist visade hon att formen fortsatt är fin efter bra spurt! Uappa Di Azzurra kommer från formstall och kan komma flygande långt ut.

7
Här sitter väl Junior på lösningen igen, för visst hittar Com Milton till ledningen? Spik för den som vågar, jag låser med favoriten som det låter ganska påställt på!

Lycka till alla som gör en sista rad innan det är dags för Kalle Anka. God jul!!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Laidback (+5), viking90 (+5)
Gammal 2018-12-23, 10:52   #14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
De lutar fortfarande åt det ja, känns som galopp emot typ fast de såg vi ju igår att går ju vinna med galopp också
Hehe jag kunde inte hålla mig borta till kvällen heller , dyng spik på vinci power på mitt bolag i alla fall!

Senast redigerad av Bowery den 2018-12-23 klockan 10:55.
Gammal 2018-12-23, 11:06   #15

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 1255
Standard

Citat:

Om det är öppet för fler, tar även jag tacksamt emot en länk
big_dunder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:12   #16

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14865
Standard

Känns som bara galopp emot för Vinci power ! Ä mest rädd på va Ludde gör kan bli körning ?
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:20   #17

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Känns som bara galopp emot för Vinci power ! Ä mest rädd på va Ludde gör kan bli körning ?
Jag är rätt säker på att Ludde kommer satsa mot ledning med
Dontbreakthebank Ås. Kolgjinis hästar har ju visat lite uppåtform på slutet och Ludde tar styrningen själv med startsnabbe Dontbreakthebank Ås.

På sevanligt vis är nog ludde beredd att köra Sönder både sin egen häst och ledaren om han får svar - han kör tills han får ledningen kosta vad det kosta vill typ....

Aldrig roligt att spika i ett lopp där Ludde kan möblera om resultatlistan totalt.
Gammal 2018-12-23, 11:32   #18

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37618
Standard

Dagens omgång ser inte särskilt svår ut på förhand och någon jätteutdelning lär det inte bli. Men man får göra ett seriöst försök på sjuan. Prosperous, Vinci Power och Da Pepperboy känns som tre vettiga spikar. Ska se om jag ska reducera något ikväll och då kanske jag tar några streck emot Vinci. Det är lite tidigt ännu att bestämma något.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:43   #19
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5226
Standard

Citat:

Avd6: Sprinterdistans med Ston. Finns en del startsnabba med bra spår så kan möjligen bli lite tempo och öppna upp sig för de hästarna som tar det lite lugnt från start, förslagsvis 2 Wild Love, 9 Europhile AM.
Håller 1 Tropicana Ås spets och får bestämma en del blir den nog svårslagen.
Svårt att toppa gårdagens upplevelse så jag väljer nog att stå över de stora streckspelen idag. Men en stjälpande hand i streckandes kanske jag kan bidra med...

Är inte spelarna på läktaren i det här loppet? Wild Love är väl ingen sprinter? Och Europhile Am hävdar sig väl inte ens i lunchloppen? Favoriten, Carna Sensei, kanske är berättigad favorit, även om lunchloppen på Skive, Ålborg och allt vad de danska landsortsbanorna heter, åtminstone för mig gör det svårt att sätta in henne mot det här motståndet, i synnerhet Tropicana Silvio och Stella Newman, men 50%!?

Nej, nej, här lär favoriten hamna i dödens och sen är det frågan om vem av märrarna som får andra och tredjepar utvändigt. Både Kendra Silvio och Flirting Girl ska passas?

Stella Newman till 4% är i alla fall roligast...! Under 0.8 sista 400 näst senast...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 11:44   #20

Standard

Lite oroväckande att Peter Untersteiner anser att 4 Oriental Pearl i avd 4 är hans bästa chans ikväll, men det är nog just att han är lite orolig över Vinci Power i starten som tog ner den chansen lite.

Är den bara avslappnad i starten så tror han att den kan ta tät och blir svårslagen där,
jag tror Vinci Power kommer vara nöjd att vara hemma i Halmstad igen och vara lugn
Bowery (+2)
Gammal 2018-12-23, 11:46   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Svårt att toppa gårdagens upplevelse så jag väljer nog att stå över de stora streckspelen idag. Men en stjälpande hand i streckandes kanske jag kan bidra med...

Är inte spelarna på läktaren i det här loppet? Wild Love är väl ingen sprinter? Och Europhile Am hävdar sig väl inte ens i lunchloppen? Favoriten, Carna Sensei, kanske är berättigad favorit, även om lunchloppen på Skive, Ålborg och allt vad de danska landsortsbanorna heter, åtminstone för mig gör det svårt att sätta in henne mot det här motståndet, i synnerhet Tropicana Silvio och Stella Newman, men 50%!?

Nej, nej, här lär favoriten hamna i dödens och sen är det frågan om vem av märrarna som får andra och tredjepar utvändigt. Både Kendra Silvio och Flirting Girl ska passas?

Stella Newman till 4% är i alla fall roligast...! Under 0.8 sista 400 näst senast...
Jag har 7 streck i det loppet som det ser ut nu, några av de du nämner är med.
1-2-3-4-9-10-11
Gammal 2018-12-23, 12:00   #22

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50392
Standard

Jens Sjödèn till Halmstad på Service Plays
Henkezan (+5), Heppson (+2)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 12:05   #23

Standard

http://sulkysport.se/travtips/gratis-v75-tips/
Gammal 2018-12-23, 12:25   #24

Sharp$: 134
Standard

Citat:

Nesh, känn ingen press bara för att vi fått blodad tand på miljonutdelningar
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 12:28   #25

Standard

1 samt 3 i avslutningen känns riktigt bortglömda idag, 1 vann senast mot bland andra prosperous som vi återfinner i avd 1 idag, gav även Martin de bos på näsan då. Fick väl förvisso loppet men till 7% måste den väl anses spelvärd idag om den inte fastnar på innern
Gammal 2018-12-23, 12:34   #26

Standard

Citat:
Jag är rätt säker på att Ludde kommer satsa mot ledning med
Dontbreakthebank Ås. Kolgjinis hästar har ju visat lite uppåtform på slutet och Ludde tar styrningen själv med startsnabbe Dontbreakthebank Ås.

På sevanligt vis är nog ludde beredd att köra Sönder både sin egen häst och ledaren om han får svar - han kör tills han får ledningen kosta vad det kosta vill typ....

Aldrig roligt att spika i ett lopp där Ludde kan möblera om resultatlistan totalt.

Ne de är det ja menar lite också i de loppet , det kan hända att de skräller där lr om Peter är kall o tar dem på speed kanske istället ?
Men sugen på gardera . Den kommer ju bli skrik på v power ikväll
Gammal 2018-12-23, 12:39   #27
Banned

Standard

Citat:
1 samt 3 i avslutningen känns riktigt bortglömda idag, 1 vann senast mot bland andra prosperous som vi återfinner i avd 1 idag, gav även Martin de bos på näsan då. Fick väl förvisso loppet men till 7% måste den väl anses spelvärd idag om den inte fastnar på innern
Jämfört med Com Milton som blev ordentligt avklädd senast (såg ut som att någon tryckte ner en mössa med etiketten ”rundningsmärke” över ögonen på kusen 600 kvar...) så är det här kvällens roligaste drag. Blir nog ett tvillingspel med den som utgång.
Bowery (+5)
Gammal 2018-12-23, 12:53   #28

Standard

Citat:
Jämfört med Com Milton som blev ordentligt avklädd senast (såg ut som att någon tryckte ner en mössa med etiketten ”rundningsmärke” över ögonen på kusen 600 kvar...) så är det här kvällens roligaste drag. Blir nog ett tvillingspel med den som utgång.
Inne på samma spår faktiskt, den tvillingen kan man nog få ett rejält odds på!
Gammal 2018-12-23, 12:59   #29

Stekels avatar

Standard

Spikar Da Pepperboy som troligtvis enda spik idag. De dagar han fungerar vinner han ju sina lopp bara. Och Puro låter så där nöjd. 30% måste vara i allra lägsta laget.

Carna Sensei i sjätte säger jag är omgångens sämsta favorit, speciellt som så stor!

Gammal 2018-12-23, 13:01   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Spikar Da Pepperboy som troligtvis enda spik idag. De dagar han fungerar vinner han ju sina lopp bara. Och Puro låter så där nöjd. 30% måste vara i allra lägsta laget.

Carna Sensei i sjätte säger jag är omgångens sämsta favorit, speciellt som så stor!
Carna avd 6 som sagt känns grymt överstreckad idag ! Det loppet känns öppet.. kan nog smälla rejält där
Gammal 2018-12-23, 13:06   #31
Banned

Standard

Citat:
Inne på samma spår faktiskt, den tvillingen kan man nog få ett rejält odds på!
Minst 25 vändor i dagsläget...
Bowery (+2)
Gammal 2018-12-23, 13:07   #32

Sharp$: 248
Standard

V75
Inlämnat: 2018-12-23, 13:05
Halmstad
Söndag 2018-12-23
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 7, 9, 10, 12 (5, 11)
2: 2 Kapten Kidd (9, 4)
3: 14 Frances Yoda (6, 3)
4: 3, 4, 10, 12 (8, 1)
5: 3, 4, 5 (9, 1)
6: 3 Carna Sensei (2, 1)
7: 1, 4, 6, 7 (5, 11)

5x1x1x4x3x1x4 = 240 rader.
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr.

Grattis till alla som vann igår! Och god jul till både vinnare och förlorare

Jag fick nöja mig med några femmor igår. Men idag tar vi det.
Knyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 15:25   #33

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 127

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Förlitar mig på Bowery idag! Men slaskade iväg en kopp kaffe själv utan att vara påläst, men går för miljonerna idag!

V75
Inlämnat: 2018-12-23, 15:24
Halmstad
Söndag 2018-12-23
Kostnad: 22,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 12 Prosperous (4, 8)
2: 4 Tyfon Brodde (2, 12)
3: 3, 8, 14 (6, 7)
4: 4 Oriental Pearl (3, 10)
5: 1, 2, 3, 4, 5 (9, 10)
6: 2, 3, 9 (1, 11)
7: 5 Cash Flow (6, 7)

1x1x3x1x5x3x1 = 45 rader.
45 x 1 x 0,50 kr = 22,50 kr.
BOOST: 0,00 kr
Totalt: 22,50 kr.
Rättningskod: WNH CTK VPZ
Bowery (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 15:27   #34

Standard

Ur Thomas Uhrbergs blogg:

Det är mycket pengar att köra om och jag har min bästa chans i Cobbys Olifant i avdelning ett och en i fin form varande Kendra Silvio är en rysare i avdelning sex.

Jag var på Mantorp i går med en häst i V75, nämligen Quattro Töll och han slutade trea vilket jag är helt nöjd med då han hade problem med banunderlaget och sprang sig tidigt trött.

Nu är det Halmstad och som vanligt kommer det att bli en perfekt bana. Jag tycker också att det är riktigt bra standard på denna V75-omgång med tanke på att det är kvällen före julafton. Nyckelkuskar är givetvis Johan och Peter Untersteiner då de kommer till start med många bra hästar.

Cobbys Olifant ska ut över tre kilometer. Han fixar den distansen, vilket han visade på Åby i början av oktober. Visst, han tappade då placeringar via open stretch efter ett offensivt upplägg men han var klart godkänd. Efter det ändrade jag något på utrustningen och det blev tre raka segrar och drygt 400.000 kronor in. I klartext; den här duktiga 4-åringen har tjänat snabba pengar på drygt en månad, så det är en tuff uppgift han ställs inför i kväll.

Jag streckar fyra ekipage, där Prosperous med Johan Untersteiner är mitt vinnartips. Sevilla och Eliot Coger är också givna på kupongen. Och, jag måste också påpeka att det är just sådana här propositioner jag vill se mera av i V75-sammanhang, alltså långlopp med hästar från grunddistansen, 20 och 40 meters tillägg.

Vinci Power (avd 5) och Da Pepperboy (avd 7) spikas. Jag hörde att Peter Untersteiner inte hade Vinci Power som stallets bästa chans, utan att det är Kapten Kid (avd 2) och Oriental Pearl (avd 4). Nåja, jag har också med de hästarna på systemet nedan.

Här nedan är mitt V75-förslag till kvällens tävlingar.

V75-1: 7, 9, 10, 12. Res: 11-4.

V75-2: 2, 4, 6, 9, 12. Res: 1-8.

V75-3: 1, 4, 6, 14. Res: 3-2.

V75-4: 1, 3, 4, 8, 10, 12. Res: 11-6.

V75-5: 3 Vinci Power. Res: 9-1.

V75-6: 1, 2, 3, 5. Res: 4-9.

V75-7: 6 Da Pepperboy. Res:5-3.

Systemet är på 1920 rader och kostar 960 kronor. Om man också singelstreckar nr 6 Queen of Sand i avdelning 3 blir det systemet på 480 rader och det kostar då 240 kronor.
Gammal 2018-12-23, 15:29   #35

Standard

Till GOTLAND (inkl. dem som var med):

Varit borta ett tag och upptäckt det först nu...

STORT FETT GRATTIS!:::
viking90 (+7), Gotland (+7), Bowery (+7)

Senast redigerad av hoola den 2018-12-23 klockan 15:30.
Gammal 2018-12-23, 15:48   #36

Shooters avatar

Standard

Det blir ett reducerat system med två spikar och chans på sju sjuor. Som spikar behåller jag Prosperous och Da Pepperboy.
Gammal 2018-12-23, 16:04   #37

Standard

V75
Inlämnat: 2018-12-23, 16:00
horsepowerzzz s andelsspel
Halmstad
Söndag 2018-12-23
Kostnad: 4 312,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7, 9, 10, 12 (4, 11)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (2, 1)
3: 1, 2, 3, 6, 10, 14, 15 (8, 4)
4: 4 Oriental Pearl (8, 10)
5: 3 Vinci Power (1, 9)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9 (11, 7)
7: 1, 3, 4, 6 (11, 7)

4x11x7x1x1x7x4 = 8624 rader.
8624 x 1 x 0,50 kr = 4 312,00 kr.
Totalt: 4 312,00 kr.
Min kostnad: 4 312,00 kr x 2/29 = 297,38 kr
Rättningskod: VZK DTH TZX

Tidig inlämning!
Lycka till ni som ryggat och även alla andra här inne idag

Nu blir det julstök deluxe

GOD JUL ALLESAMMENS !
Joke747 (+5)
Gammal 2018-12-23, 17:05   #38

Standard

Basse PM
Gammal 2018-12-23, 17:06   #39
Banned

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 4216
Standard

nån som kan logga in på atg.se?
mazza4u är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 17:08   #40

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9179
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mazza4u Visa inlägg
Nä blir utkastad direkt. Gäller o lägga sina spel snabbt idag för man vet ju hur det blir med atg...
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 17:10   #41
Banned

Standard

Har Atg-teknikerna lyckats schabbla till det igen, eller har man börjat tilla på julglöggen, redan nu?

Jag kan iaf inte logga in, det är tydligen ett ”klientfel”...

Viljen j-a tur att de här amatörerna inte jobbar på DHL...eller, det kanske dom gör....
Gammal 2018-12-23, 17:10   #42

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4321
Standard

Citat:
Nej varken ATG eller ATG Tillsammans fungerar för mig...
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 17:12   #43

Standard

Citat:
Nej, nissarna har lyckats än en gång
Gammal 2018-12-23, 17:18   #44
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1763
Standard

Vad fan håller dom på med på ATG ?
Jävla pissluffare som lyckas få skiten att stå jämnt och ständigt.
Några måste ju bytas ut där
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 17:20   #45
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av big_dunder Visa inlägg
Nej, nissarna har lyckats än en gång
Det måste vara en ny funktion, förmodligen för att begränsa förlusterna. Medlemmarna på Sharps har helt enkelt blivit för bra. Droppen var nog gårdagens miljonvinst...inte kul att bli bannad bara för att man råkar ha lite flyt för en gångs skull....

Senast redigerad av Stankarn den 2018-12-23 klockan 17:21.
Gammal 2018-12-23, 17:22   #46

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3064

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

synd att det inte var föutsett.

Ett oförutsett tekniskt fel har inträffat

får jag som info när jag försöker logga in
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 17:24   #47

Standard

Det är väl de ytterst irriterande påminnelserna om att man varit inloggad x-tid som kvaddar atg...

Hur kan man lägga till nya funtioner på sidan innan varje megajack? Var bara tur att det inte brakade igår.

Förra megajacken införde de Idkollen så alla ombud inte kunde lämna in spel sista timmarna...
AmaerildeRimfrost (+50), Bowery (+2)
Gammal 2018-12-23, 17:25   #48

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Nä blir utkastad direkt. Gäller o lägga sina spel snabbt idag för man vet ju hur det blir med atg...
Jag har kört in mina system för länge sen. Tur det då jag ska ut och dricka lite bira om en stund.
Bowery (+2)
Gammal 2018-12-23, 17:26   #49

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3431
Standard

Verkar som det är problem vid inlämning tog några försök innan spelet trilla igenom.
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 17:35   #50

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Verkar som det är problem vid inlämning tog några försök innan spelet trilla igenom.
Efter ditt inlägg körde jag konstant och vid femtonde försöket gick det igenom. Hade jag varit IT-ansvarig på ATG hade jag sparkat hela högen, sämre track record har jag då aldrig sett.
Gammal 2018-12-23, 17:37   #51

Standard

3 dagar sedan denna artikeln....
https://www.aftonbladet.se/sportblad...ont-varje-gang

"Det gör fruktansvärt ont varje gång vi har haft driftstörningar, säger han."

Han får nog trycka i sig några alvedon idag...
Bowery (+2), 777 (+2)
Gammal 2018-12-23, 17:38   #52

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3626
Standard

Inloggning: För tillfället går det ej att logga in på ATG.se, vilket vi beklagar. Felsökning pågår

Finns det någon som tror att atg.se kommer att fungera vid nyårsaftons multijackpot
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 17:40   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Inloggning: För tillfället går det ej att logga in på ATG.se, vilket vi beklagar. Felsökning pågår

Finns det någon som tror att atg.se kommer att fungera vid nyårsaftons multijackpot
Lämna in Dan innan.. nej vars ,skämt åsido.. men det är larvigt vad mycket fel det är jämt..
Gammal 2018-12-23, 17:45   #54

HuBBaBuBBas avatar

Sharp$: 1750
Standard

Så jävla trött på atgs sida !!! Går inte logga och lägga spel. Så trötta atg
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 17:49   #55
Banned

Standard

Alla som kan nåt om det nu finns någon har väl säkert julledigt..
Konstigt att sånt här aldrig händer på andra bettingsiter
Gammal 2018-12-23, 17:49   #56

Standard

Citat:
Det är väl de ytterst irriterande påminnelserna om att man varit inloggad x-tid som kvaddar atg...

Hur kan man lägga till nya funtioner på sidan innan varje megajack? Var bara tur att det inte brakade igår.

Förra megajacken införde de Idkollen så alla ombud inte kunde lämna in spel sista timmarna...
Det är väldigt träffsäkert det du skriver där.. de omgångar som har högst spelvärde ska de trassla med massa nya funktioner etc etc.. lustigt
Gammal 2018-12-23, 17:51   #57

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 708
Standard

Citat:
Det är väldigt träffsäkert det du skriver där.. de omgångar som har högst spelvärde ska de trassla med massa nya funktioner etc etc.. lustigt
De här påminnelserna är ju dock något som införs med nya spellagen för alla bolag från 1:a januari, så inget som ATG valt själva att införa.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 17:57   #58

Sharp$: 5057
Standard

För den som vill tro att jag är rätt ute så kommer mina spikar här.

AVD1: 12
AVD2: 12
AVD7: 1

Lycka till.
Min form?? Satte tvillingar i alla lopp under hela V64 på Axevall samt DD och hade bästa vinnaren Dalforno som utg mot 5 hästar på tvilling, fick dryga 15k på den =)
Tot vinst under dagen 30k.

Lycka till alla.
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 17:59   #59

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Jag får "cigarettvarningen" om att logga ut efter två timmar. Men jag är ju inte inloggad. Blev utkastad, när jag skulle få spelvinst på Vincennes för en timme sedan.

Ska man chansa på att atg får rätsida på eländet så man kan lämna in dagens V75?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 18:04   #60

Standard

Är det någon som vet vrfr man strök 5 DRAFT ONE igår???
Hade 9 mot 5 ggr 100kr
Gammal 2018-12-23, 18:07   #61

Standard

Fortfarande går inte o logga in
Gammal 2018-12-23, 18:08   #62

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3253
Standard

Skulle spika 8 nu. Hoppas hen förlorar
Gammal 2018-12-23, 18:08   #63

Standard

Saknar atgclassic
777 (+7)
Gammal 2018-12-23, 18:09   #64

Standard

6
Alla
Alla
6,12

Var min tanke att köra
Gammal 2018-12-23, 18:13   #65

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Kul att man kunde spela v4 när man hade spik på Robin Hood jävla atg
doob (+100)
Gammal 2018-12-23, 18:15   #66

TOBYTYKEs avatar

Standard

Efter hårt slit gick filsystemet att lämna in. Ny start 20.00 för V751
Gammal 2018-12-23, 18:15   #67

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2794
Standard

omsättning 1,2 milj på V4 brukar var lite mer
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 18:16   #68
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av levin1891 Visa inlägg
De här påminnelserna är ju dock något som införs med nya spellagen för alla bolag från 1:a januari, så inget som ATG valt själva att införa.
Det är som vanligt, vi svenskar är ett regelsläkte helt för oss själva. Med en stor skopa självplågeri eller självgissel. Kommer det en regel från EU så är vi de enda stackarna som i god tid anpassat regelverk, organisation och processer. När greker och syditalienare rycker på axlarna så tror vi svenskar att vi får nån jävla guldstjärna i byråkrathimmelen för att vi så slaviskt underkastar oss överheten. Det är så man undrar om vi till mans har nån j-a masochistgen eller nåt. Som om nån från regeringen eller nåt departement skulle dela ut böter till ATG på nyårsdagen för att den här popupen om att man varit inloggad länge inte dyker upp. Som om att det skulle vara viktigare än gängskjutningar och radikaliserade islamister.

Klart att man på ATG prioriterat detta, på eget bevåg, med konsekvenser för tillgänglighet och driftsäkerhet. Förmodligen inte testat ordentligt.

Bra jobbat Skarplöth!!
Spiritus (+5)
Gammal 2018-12-23, 18:24   #69

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Tyvärr har man förlorat lite pengar under dagen och nu när man hade ett bra system med Robin Hood som spik och chansen kanske att kunna vinna tillbaka lite pengar så kraschar atg. Kunde det inte ha kraschat under dagen så hade jag sparat lite pengar
Gammal 2018-12-23, 18:27   #70

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 939
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Är det någon som vet vrfr man strök 5 DRAFT ONE igår???
Hade 9 mot 5 ggr 100kr

Hälta, startförbud.

Dock oklart om det var kusken/tränaren själv som tog ut sin häst eller om det var den ökände banveterinärens verk.

Du hade otur du.

Själv hade jag desto mer tur. Sprack i DD-1 men fick tillbaka hela insatsen ändå.
Gammal 2018-12-23, 18:31   #71

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av levin1891 Visa inlägg
Nja. Det vi ser är ATGs tolkning av hur den nya lagen ska tillämpas.

Tanken är att man ska påminnas regelbundet för att motverka överdrivet spelande.

Det står inget om hur ofta man måste påminnas eller att man måste påminnas alls om man inte ens lagt något spel inom någon tidsperiod.

Vald lösning är okej för t ex online casino eller online poker då det är lätt att tappa bort tiden på spel där man lägger nya spel "hela tiden".

Det står inget alls i nya lagen om att man ska behöva störas så här mycket. Förhoppningsvis justeras detta efter någon tid med nya lagen.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 18:33   #72

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4741
Standard

Se det positiva ikväll blir det verkligen en uppesittarkväll Ölen är på kylning
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 18:35   #73
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3392
Standard

Oroväckande att dom skjuter fram starten redan nu till 20.00!
Men dom vill väl göra skäl för begreppet uppesittarkväll
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 18:36   #74
Banned

Standard

Såja, fjärdespår, spets och slut, verkar fortfarande vara gångbart. Kul att Jörgen Sjunnesson verkar vara på tårna för dagen och inte fegar i tredje invändigt. Får gärna vinna fler lopp i kväll....
Gammal 2018-12-23, 18:37   #75

Sharp$: 4393
Standard

Jag fattar. Atg har gjort ett spel i spelet för att öka svårigheten.. Har du tur idag el otur, försök logga in å se. Själv tycker jag dock trav är svårt ändå men inte atg.. Undra va atg ska döpa denna spelform till. Topp loggin.. .
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 18:38   #76

Standard

Skärp er i tråden och håll god stämning! Krökar ni för mycket gör något annat en stund än att hänga här och spy på varandra!

Vi är alla irriterade på ATG men håll det där!
viking90 (+5), Dahle (+50), Ceezy (+5), Altoc (+5), bosseguldheden (+10), Gotland (+10), MattiasB75 (+5), Bowery (+5)
Gammal 2018-12-23, 18:44   #77

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Skärp er i tråden och håll god stämning! Krökar ni för mycket gör något annat en stund än att hänga här och spy på varandra!

Word!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 18:44   #78

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Borde inte Atg kompensera detta på något sätt? Alla borde få en Harry boy för 100 kronor typ. Hehe
Gammal 2018-12-23, 18:45   #79

Standard

Hej Hopp Plötsligt fick jag genom ett V75 spel.

V75
Inlämnat: 2018-12-23, 18:34
Halmstad
Söndag 2018-12-23
Kostnad: 112,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 7, 9, 10, 12 (4, 11)
2: 2, 6, 9 (4, 12)
3: 6 Queen of Sand (3, 1) I hennes senaste start vann jag åtskilliga 10 tusentals kronor på att spika. Hoppas likaledes idag. Hon är i toppform och urstark.
4: 1, 3, 4, 8, 12 (10, 11)
5: 3 Vinci Power (9, 5)Bästa hästen här.
6: 3 Carna Sensei (2, 1)Kommer från fyra raka. Steen Juul är mycket uppåt.
7: 2, 6, 7 (5, 4)

5x3x1x5x1x1x3 = 225 rader.
225 x 1 x 0,50 kr = 112,50 kr.
BOOST: 0,00 kr
Totalt: 112,50 kr.
Rättningskod: Glad som en lärka att det gick att inlämna detta system.
Gammal 2018-12-23, 18:47   #80

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 709
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Borde inte Atg kompensera detta på något sätt? Alla borde få en Harry boy för 100 kronor typ. Hehe
Är väl snarare så att vi alla som inte kan spela blir tvungen att betala insatsen i efterhand så inte dom förlorar pengar
Attac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 18:49   #81

Timotimos avatar

Standard

5ggr pengarna på unibet om du kan logga in
Kocken14 (+3)
Gammal 2018-12-23, 18:55   #82

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Blir så irriterad på att ALLA sitter fint och köper dom problem som ATG har och hur vi spelare behandlas.... Är det bara jag som har fått nog?

Hur mycket nog har du fått?

Hur lång blir din ATG-bojkott?

Kan det vara så att de flesta är ungefär lika irriterade som du verkar vara, men av hänsyn till eget blodtryck m.m. inte exploderar på samma sätt som du gör?
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 18:58   #83

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Så irriterande.. nu hade man suttit med 1,2,6,9,10,12 i avslutningen.

Systemet såg ut så här

6
1,3,4
6,7
1,2,6,9,10,12
36 rader 72kr och kommer ju garanterat gå in. :(
Gammal 2018-12-23, 18:58   #84

Standard

Har 30 andelar nu å så kommer ja inte kunna få lägga den nu ?!!
Gammal 2018-12-23, 18:58   #85
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8562
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg

Vilka av Rimfrosts ord är det som vissa här inne har svårt att förstå?

Sluta med pajkastning etc omedelbart!
Tvinga mig inte att börja dela ut varningar.

Delar hellre ut miljoner...

AmaerildeRimfrost (+1), Bowery (+2), Dahle (+3)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 18:58   #86

Stekels avatar

Standard

Citat:
Blir så irriterad på att ALLA sitter fint och köper dom problem som ATG har och hur vi spelare behandlas.... Är det bara jag som har fått nog?
Du har nog inte fått tillräckligt för att sluta lira gissar jag.

Irriterande är det, men snart släpps monopolet och det borde bli knuffen atg behöver för att få tummen ur att ordna it-lösningar som klarar trycket.

Gammal 2018-12-23, 19:05   #87

Reg.datum: okt 2017
Sharp$: 471
Standard

Men dom skall inte fixa det? Alla på julmiddag?
inournature är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:06   #88

Sharp$: 1037
Standard

Tiden börjar rinna iväg och jag (som många andra) har inte lyckats lägga kvällens rader än. Vet ni ifall dem kommer förlänga start ifall det ej åtgärdas eller är det bara att säga tack och adjö till 30 andelar?
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:07   #89

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2411
Standard

{"error":"A client error occurred"}
abatho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:07   #90

dirteehs avatar

Sharp$: 216
Standard

En sak är säker.. jag skulle inte vilja sitta som utvecklare i deras IT team ikväll iaf de lär svettas ganska bra där inne nu
Migge (+1)
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:09   #91
GGS

Standard

Vilka är det som kan spela?
Omsättning ökar sakta, är det folk på banan?
Gammal 2018-12-23, 19:11   #92

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

20.00 ny starttid
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:13   #93

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1297
Standard

Jag drömmer om att ATG's sida inte ska krascha varje V7a

On topic: Untersteiners tar 2 på V7 är min gissning
Sjoestedt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:13   #94

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Så irriterande.. nu hade man suttit med 1,2,6,9,10,12 i avslutningen.

Systemet såg ut så här

6
1,3,4
6,7
1,2,6,9,10,12
36 rader 72kr och kommer ju garanterat gå in. :(
Du missade spänningen men sparade 72 spänn som tröst! Men bedrövligt det inte går att logga in och lägga spel!
Gammal 2018-12-23, 19:16   #95

Standard

Nu kom jag in
Gammal 2018-12-23, 19:16   #96
Banned

Standard

Och Ludde levererar....måste nog passa både Racing Ribb och Dontbrakethebankås...
Gammal 2018-12-23, 19:19   #97

Stekels avatar

Standard

Citat:
Obegripligt! Du och många andra insinuerar att jag skulle vara någon desperat speltorsk!?

Helt seriöst! Jag har dragit ner mitt travspelande till 10% av vad jag brukar omsätta! Jag lirar andra spel och gör det med framgång! Det enda jag KAN göra är att protestera online! Helt övertygad om att styrande ser/läser vad som skrivs men journalister/aktiva/styrande är så jävla bakbundna att i princip NOLL görs/hörs!

Här på Sharps trodde jag vi var spelare! Jag trodde vi kunde göra våran röst hörda men icke!

Här står speltorskar snällt i kön till kassan och om det inte går att logga in till atg.se så finns det andra lir, i värsta fall jack vegas automaten runt hörnet....

BEDRÖVLIGT!!!
Du underskattar dig själv tycker jag. Man kan både ringa, skicka brev och uppsöka människor personligen om man har klagomål på något.

Gammal 2018-12-23, 19:19   #98

Standard

Citat:
Obegripligt! Du och många andra insinuerar att jag skulle vara någon desperat speltorsk!?

Helt seriöst! Jag har dragit ner mitt travspelande till 10% av vad jag brukar omsätta! Jag lirar andra spel och gör det med framgång! Det enda jag KAN göra är att protestera online! Helt övertygad om att styrande ser/läser vad som skrivs men journalister/aktiva/styrande är så jävla bakbundna att i princip NOLL görs/hörs!

Här på Sharps trodde jag vi var spelare! Jag trodde vi kunde göra våran röst hörda men icke!

Här står speltorskar snällt i kön till kassan och om det inte går att logga in till atg.se så finns det andra lir, i värsta fall jack vegas automaten runt hörnet....

BEDRÖVLIGT!!!
Hade atg haft konkurrens om travspelarna hade allt teknikstrul varit förödande. Nu påverkar det bara dagens omsättning negativt. På juldagen har spelarna glömt det igen när dom loggar in för att spela V75 till Umåker, för det finns ju ingen annan travsida som erbjuder poolspel med stora pengar att spela om. Tyvärr. På televerkets tid fanns det ju inte möjlighet att byta telefonoperatör men hade Telias telefoni och bredband funkat lika uselt tekniskt som atg.se så hade teliakunderna flytt till anda bolag.
ostkaka (+100)
Gammal 2018-12-23, 19:23   #99

Standard

Kom in nu o kunde satsa
Gammal 2018-12-23, 19:28   #100

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 2411
Standard

ATG's nya slogan.... Spela med måtta, ta en spelpaus!!!
doob (+50)
abatho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:29   #101

Standard

Jag fick äntligen in mitt spel på V75 för en stund sedan. Det gick genom att vara envis och upprepa inloggning och spel gång på gång. Man får vara envis som takdroppet under en regning dag. Är man gift har man lärt sig att vara envis.

Nu får man hoppas att hästarna går in och vinner också. Lycka till!
Gammal 2018-12-23, 19:32   #102
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1518
Standard

Är inne - men filinlämningen funkar ej.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:33   #103

Standard

Citat:
Tänk om jag kunde få fler med på en bojkott hela eller halva 2019!
Dock omöjligt på det här forumet....
Tja, jag spelade inte en krona under sju månader tror jag det var. Det hjälper inte även om vi blir 200 från forumet som lägger ner det hela.

Klantigt värre av ATG men antingen försöker man påverka genom att ringa etc eller får man bara acceptera att läget är som det är och sen välja om man vill spela eller inte!
Gammal 2018-12-23, 19:33   #104

Standard

För er som är med på sharps tillsammanslapp, så har jag tillslut lyckas lämna in större delen av spelkassan. Ska komplettera detta systemet med ett mindre för 750 kr men det går inte att lämna in längre.

Här är systemet som är inlämnat:

HÄSTAR RES
1 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (2, 1)
2 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 12 (5, 11)
3 6 QUEEN OF SAND (1, 14)
4 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 (8, 4)
5 3 VINCI POWER (1, 5)
6 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11 (6, 8)
7 4, 6 (3, 5)
jAnman (+10), Joke747 (+5)
Gammal 2018-12-23, 19:34   #105

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag fick äntligen in mitt spel på V75 för en stund sedan. Det gick genom att vara envis och upprepa inloggning och spel gång på gång. Man får vara envis som takdroppet under en regning dag. Är man gift har man lärt sig att vara envis.

Nu får man hoppas att hästarna går in och vinner också. Lycka till!
Ska inte gå in på V75 i kväll men testade precis en enkelrad för 50 öre med nr 1 i alla loppen. Gick inte att lämna in för mig.
doob (+25)
Gammal 2018-12-23, 19:34   #106

dirteehs avatar

Standard

Helt seriöst. Är det bara jag som hade blivit riktigt tillfredsställd av att se doob bli avstängd?
Gammal 2018-12-23, 19:38   #107

mr_stylezs avatar

Sharp$: 5211
Standard

Skam...

Att inte Atg kan ha en enda vettig it-tekniker med alla miljoner de drar in år efter år är fan sjukt på riktigt.

En skam är den sidan inget annat. Man har suttit och pluggat hela natten och dagen och så får man det här i ansiktet...

God Fucking Jul atg….. :gun_bandan a:
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:40   #108

Standard

Doob; jag skrev mest att jag kom och kunde satsa pga jag har försökt länge. Och tänkte att det hade fixat det någorlunda.
Det hjälper inte att lägga otrevliga kommentarer hejvilt.
Jag håller med att ATG är lätt sämsta spelsida när det gäller tekniken
Gammal 2018-12-23, 19:40   #109
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Att kunna logga in betyder INGENTING! Det är "tekniskt fel" om du ska lägga spel... Amatörland!
Fäll ner pungen och landa....
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:40   #110

dirteehs avatar

Standard

Citat:
Ja! Förutom att gnälla på mig bland annat vad bidrar du med? Hur många seriösa inlägg har du producerat genom alla år? Troll!
Blockade dig men avblockade dig igår! Du har varit medlem seden 2010 och producerat 387 inlägg och ta mig fan hälften har du hackat på mig! Vad är du för jävla människa? Jag är hård och uttrycker mig hårt, vissa gillar det - andra inte. Oavsett respekterar jag dom flesta men ta mig fan inte dig! Du bidrar med NOLL och INGET på det här forumet så vem är DU att kritisera mig!!?

Din jävla clown!!
Är allt okej med dig? undrar för jag är geniunt orolig
Gammal 2018-12-23, 19:43   #111
Banned

Standard

”This application has no explicit mapping for /error, so you are seeing this as a fallback.

Sun Dec 23 19:39:32 CET 2018
There was an unexpected error (type=Internal Server Error, status=500).
I/O error on POST request for "https://curity-slave.tokenservices-external.svc:8443/oauth/token": Read timed out; nested exception is java.net.SocketTimeoutException: Read timed out”

Lider verkligen med er som tänkte spela V75 idag, jag måste haft föraningar för jag dunkade in mina två torskspel redan vid lunch idag.

En kvart kvar till spelstopp, lycka till nu allihopa.
Gammal 2018-12-23, 19:44   #112

Standard

Hoppas alla får in sina tänkta spel. Lycka till alla!
Gammal 2018-12-23, 19:44   #113

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Någon som kan logga in än?
Gammal 2018-12-23, 19:45   #114

Sharp$: 3569
Standard

nej
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:46   #115
Rob

Sharp$: 3081
Standard

Nope, varken vanliga atg eller tillsammans-sidan
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:48   #116

Standard

Jag brukar få abstinens och antiklimax efter V75. Nu får jag det innan ffg
Gammal 2018-12-23, 19:48   #117

Melanders avatar

Standard

Ludde verkar åka hem med det sina.
Gammal 2018-12-23, 19:50   #118

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Avgå alla jävla fyllon på atg. Aldrig upplevt något liknande på andra bettingsidor
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:51   #119

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
DET vore något som möjligen kunde ge lite effekt det!

Gammal 2018-12-23, 19:51   #120

Standard

Men att dom på allvar bara skiter i det? Det måste ju finnas någon tillgänglig som besitter någon form av kompetens.
Gammal 2018-12-23, 19:52   #121

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Dem flyttar fram starten men klarar ändå inte lösa problemet. Kul Jul
Gammal 2018-12-23, 19:53   #122

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Det här är ett jävla skämt...
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:54   #123

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5970

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Verkar bli billigt ikväll...
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:55   #124

Fagerdahlens avatar

Standard

De flesta sitter hemma och förbereder mat och har druckit alkohol, men dom hänvisar till butik?
Många ATG ombud är dessutom stängda vid denna tid..
Så jävla trist
Gammal 2018-12-23, 19:56   #125

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
De flesta sitter hemma och förbereder mat och har druckit alkohol, men dom hänvisar till butik?
Så jävla trist
Även läst att det krånglar att lämna in i butik med...?

Blev ingen vidare omsättning ikväll...
Gammal 2018-12-23, 19:57   #126

Sharp$: 4974
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Så jävla trist
Jag kommer precis från en butik. De hälsade i dörren med "Det går inte att spela på ATG. Över huvud taget.", så det löste inga problem...
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 19:57   #127
Rob

Standard

Där sparade man en slant...
Gammal 2018-12-23, 19:59   #128

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:
Även läst att det krånglar att lämna in i butik med...?

Blev ingen vidare omsättning ikväll...
Dom är så misslyckade... Tack för den kvällen ATG, får väl bli att spela bingolotto. Jävla clowner
Gammal 2018-12-23, 19:59   #129
Administrator

Standard

Citat:
Var hörde du detta?
Bekräfta gärna om så är fallet!

Gammal 2018-12-23, 19:59   #130

Standard

37 mkr i V75 omsättning 2 min innan start. Det är nog väldigt mycket mindre än det blivit om det gått att spela timmen innan start.
levin1891 (+1)
Gammal 2018-12-23, 20:01   #131

evetons avatar

Sharp$: 4327
Standard

I min mening borde fler reagera på samma sätt som doob. Allt annat är egentligen bara märkligt.

God Jul!
doob (+500), basiak (+10)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:02   #132
DIF

Standard

Nu får dom fan kicka någon på det där jävla skithuset
Såjävla uselt!!
Gammal 2018-12-23, 20:02   #133

Standard

Så tack ATG för den här kvällen. Spelar inte för några stora summor men tycker det är ganska gött och sitta uppe och kolla på trav. Bra mycket bättre än Bingolotto men nu blev det liksom inget val.
Gammal 2018-12-23, 20:02   #134

Standard

Har fortfarande inte kommit in på atg.se.

Men lyckades mirakulöst nog komma in på atg tillsammans så mitt lag fick systemet inlämnat.
Kanske inte var någon slump att de prioriterade atg tillsammans . De största ombuden kan ju ha upp mot en miljon omsatt i system som ska in sent.
Är nog en del miljoner som de missa om ombudslagen inte får in sina system...
Gammal 2018-12-23, 20:03   #135
fri

Sharp$: 1484
Standard

Vad som är jävligt patetiskt är att Nybrink och Skoglund har noll ryggrad och inte spyr galla över hur illa det funkar med ATG:s hemsida (men bättre med säd i brallan än råg i ryggen, vi snackar ju om välbetalda jobb...).
Och det är ju inte direkt första gången.

Till och med SVT:s politiska reportrar vågar ju numera öppet kritisera både Stefan Löfven, mannen med förföljsemani, och Annie Lööf, kvinnan som går på helium och har noll markkontakt.

Men att Nybrink och Skoglund skulle våga såga ATG finns inte. Patetiskt.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:03   #136

Standard

Även om det går att logga sen kan vi inte alla skita i och spela dom andra spelen. Jag gör så iallafall. Inte många kronor det rör sig om men ändå.
Gammal 2018-12-23, 20:03   #137

Melanders avatar

Standard

För en gång skull håller jag med dig doob du tillför Shaps:s en del,.Dirteeh däremot har jag aldrig sett ett förslag ifrån under alla dessa ord.Men det betyder inte att man måste vara oförskämd,det bästa är att ignorera//Ha en fortsatt God Jul doob.
oinkk (+5)
Gammal 2018-12-23, 20:03   #138

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
37 mkr i V75 omsättning 2 min innan start. Det är nog väldigt mycket mindre än det blivit om det gått att spela timmen innan start.
Ja de var som sagt var 98 mille denna speldag ifjol även om det slog på en lördag då
Basse (+5)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:06   #139

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Var hörde du detta?
Bekräfta gärna om så är fallet!
Tror det var Expressen eller Aftonblasket
Gammal 2018-12-23, 20:06   #140
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Fitta/Kuk också! Jag hade spik på Elliot Coger och kunde inte lämna in! AVGÅ ALLA!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:07   #141

Sharp$: 3051
Standard

Fy fan för detta jävla skitföretag som heter ATG. Nu är bojkotten väldigt nära.....
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:08   #142

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Elliot Coger är ju en riktig stayer så det är inte förvånande att han vinner. Starkast till slut och han har väl bara denna styrningen på v75?
Gammal 2018-12-23, 20:08   #143

dirteehs avatar

Standard

Citat:
Jag mår prima! Jag står på barrikaderna mot Amatörland men under tiden har jag producerat över 6000 inlägg här varav många är mina tankar och ideer inför tävlingar. Ibland har jag till och med fått någon att vinna en slant pga mina tips! Ibland spyr jag galla över lallare som leker med spelarnas pengar som om det vore bygdetrav och nu är jag VANSINNIG på ATGs nonchalans mot oss spelare! Du har varit medlem här i åtta år och producerat under 400 inlägg men är av någon anledning EXTEMT intresserad av att få mig blockerad och avstängd. Det är inte första gången du är i mitt ansikte av överdrivna skäl! Vem fan är du? Skarplöth? Laxdasen? Laxdasens bästa vän? Du är för fan ONORMALT engagerad i karaktären "doob" för det är vad jag är! En jävla karaktär på internet - inte någon privatperson du tror jag är!

Så i sedvanlig "doob-anda" ber jag dig ödmjukast dra åt helvete din obetydliga parasit! Googla parasit för säkerhets skull!
Gotland jag är lite nyfiken på varför du tar bort mina inlägg men du varnar inte ens denna killen?
Gammal 2018-12-23, 20:12   #144

Reg.datum: dec 2017
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Dom missade lätt 50 miljoner på sitt strul och ändå släpper dom fältet! Bevisar bara att dom gett upp! Dom har inte förmåga att fixa problemet! JÄVLA LALLARE!!! Seriöst! Ska vi stå ut med dom här jävla idioterna och lallarna? INGEN BRYR SIG!!!?
Hahaha skål på dig doob! Du har varit på hugget hela kvällen. Men faktum kvarstår. Du är rätt.. de ens bedrövligt. Trav Sverige lever i princip på oss spelare indirekt. Det ska inte vara såhär från ATG. Att dem inte ens kan fixa det är ännu mera tragiskt. Det har hänt flera gånger på kort tid. De bedrööövligt...

Får hoppas man kan lämna in något mot kvällen iaf..
maHpak263 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:13   #145

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Dom missade lätt 50 miljoner på sitt strul och ändå släpper dom fältet! Bevisar bara att dom gett upp! Dom har inte förmåga att fixa problemet! JÄVLA LALLARE!!! Seriöst! Ska vi stå ut med dom här jävla idioterna och lallarna? INGEN BRYR SIG!!!?
Varför skulle de inte släppa iväg fältet? Absurt att de över huvud taget sköt upp starttiden. Om banorna och travförbundet inte vore så bakbundet skulle de se till att göra sig oberoende av ett enda spelbolag.

De som anordnar tävlingarna borde låta de spelbolag som klarar av att ta emot spel sponsra tävlingarna. De som inte klarar av att sköta sin egen hemsida får helt enkelt skylla sig själva. Att de ska ha makt att skjuta upp loppen, med konsekvenser för hästar, tränare, kuskar, skötare och banpersonal är helt bisarrt.

Men inget travsällskap har ju tagit chansen att inleda samarbete med något annat spelbolag än ATG nu när marknaden blir fri. Viroid har skrivit bra om detta på sin blogg.
AmaerildeRimfrost (+1)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:13   #146

dirteehs avatar

Standard

Citat:
Varför ska du vara kvar men inte jag? Ge mig EN anledning? Du är jättemärklig....
För att du kallar folk dumma i huvudet innan jag ens ingrep. Hallå? har du glömt din medicin eller?
Gammal 2018-12-23, 20:15   #147
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Gotland jag är lite nyfiken på varför du tar bort mina inlägg men du varnar inte ens denna killen?
Jag rensade friskt i tråden och gav er ALLA en tillsägelse och hoppades med det slippa varna.
Sedan kom det en "duktigt strulig" inlämningstimma kombinerat med julfix mm så vi får väl se var vi landar varningsmässigt när dagen är över.

Fruktansvärt onödigt av alla inblandade dock...
Vi är alla frustrerade över ATG men här inne behöver vi väl inte kasta skit på varandra för det?

Släpp allting nu och håll er till tävlingarna är ni snälla!

levin1891 (+5), AmaerildeRimfrost (+1)
Gammal 2018-12-23, 20:15   #148
fri

Standard

"Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att våra datasystem inte fungerade. Och för alla er som har familjemedlemmar som inte överlevde, vi tänker på er."

IT-avdelningen på Ringhals

Eller som Nybrink, mannen utan ryggrad, sa så fint "Jag kunde inte lämna in, men jag är glad över att jag analyserade rätt i första loppet."

ATG är ett fint bolag, speciellt IT-avdelningen är fina killar. Och han Skarpnöt har ju inget ansvar alls. Då hade han ju fått sparken för länge sen. Eller?

Ingen som har massa hemlisar om Skarpnöt? Typ några bilder på hur han tallar pojkarna i postrummet på icke lämpliga ställen under julfesten?
Gammal 2018-12-23, 20:17   #149

TOBYTYKEs avatar

Standard

Tänk om de kunde lösa detta. Kan bli årets V5 omsättningsmässigt, men troligen inte.

Där kunde jag logga in, och lämna in V5 oxå, alltid nåt. Hoppas fler kan få in några spel nu.

Senast redigerad av TOBYTYKE den 2018-12-23 klockan 20:19.
Gammal 2018-12-23, 20:19   #150
Banned

Standard

Är det inte dags att bojkotta den här skiten?????
Fast monopol i kommunistländer påverkas ju såklart inte
Gammal 2018-12-23, 20:20   #151

Standard

Japp. Där vann min spik. Fattas bara att min andra spik 6 CHATO SALLÖV vinner nu. Tack ATG. Att monopolet försvinner och allt strul ATG står för så dröjer det många år innan någon konkurrent kommer få mig att spela på någon annan sajt. Då måste dom andra få igång en jäkla omsättning
Gammal 2018-12-23, 20:22   #152
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Tänk om de kunde lösa detta. Kan bli årets V5 omsättningsmässigt, men troligen inte.

Där kunde jag logga in, och lämna in V5 oxå, alltid nåt. Hoppas fler kan få in några spel nu.
Grattis du blir säkert ensam eftersom du är den ende som lyckats lämna in
Gammal 2018-12-23, 20:22   #153

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 359
Standard

Jag är lite nöjd hade spikat Cobbys Olifant om jag hade fått lämna in.
Grovport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:24   #154

Melanders avatar

Standard

Står fortfarande att starten framflyttad till 20,00 enl ATG är det i morgon den är framflyttad till?
Gammal 2018-12-23, 20:28   #155

Standard

Kan vara min turdag idag. Fick efter massor av envishet in mitt system på stg.se. Och har med både Elliott Coger och nu Tiger Face. Ojojoj
Gammal 2018-12-23, 20:29   #156

Standard

Som jag skrev igår, överspelad favorit och låset på 6 och 9 satt som en smäck
Gammal 2018-12-23, 20:30   #157
fri

Standard

Allt en jävla tur att inte min galna spik Enge Kevin vann avd 2.

Då hade jag tvingats leta upp någon gammal låt med Snoddas på Spotify och spela på full volym i stereon samtidigt som jag piskat mig själv till sömns med ridspöt Örjan Kihlström kastade när han vann Pris D'Amerique med Maharaja.
Gammal 2018-12-23, 20:31   #158

Sharp$: 4321
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Kan vara min turdag idag. Fick efter massor av envishet in mitt system på stg.se. Och har med både Elliott Coger och nu Tiger Face. Ojojoj
Aha, man skulle ha testat det där stg.se istället
AmaerildeRimfrost (+4)
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:32   #159

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Så trist
Gammal 2018-12-23, 20:32   #160

Standard

Citat:
Grattis du blir säkert ensam eftersom du är den ende som lyckats lämna in
OMSÄTTNING: V5 (20:29):595 350 kr
SYSTEM (20:29):11 484 st
Gammal 2018-12-23, 20:33   #161
DIF

Standard

Skitdåligt av TV4 som inte med ett ord pratar om detta fiasko!
Dom sitter och fånar sig, lallar och leker dagis.
Samtidigt sitter de flesta hemma och svår och får noll info!

Oacceptabelt att inte prata om detta och förklara vad dom pysslar med.
Vi har ALL rätt att vara jävligt upprörda nu!
Det händer ju hela tiden!
Kocken14 (+5)
Gammal 2018-12-23, 20:33   #162

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Som jag skrev igår, överspelad favorit och låset på 6 och 9 satt som en smäck
Var dock helt inne på Tyfon Brodde, men mina två inledande spikar har bara varit i ledningen i loppen Alltid något iaf!
Gammal 2018-12-23, 20:37   #163

Timotimos avatar

Standard

funka här nu
Gammal 2018-12-23, 20:38   #164

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Zeeland Kronos borde leda länge. Springspår på Kevin O kan ju kanske vara något.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2018-12-23 klockan 20:41.
Gammal 2018-12-23, 20:39   #165

Standard

Sun Dec 23 20:38:40 CET 2018
I/O error on POST request for "https://curity-slave.tokenservices-external.svc:8443/oauth/token": Read timed out; nested exception is java.net.SocketTimeoutException: Read tim
Gammal 2018-12-23, 20:40   #166

Standard

Lite variation i svaren i alla fall

Whitelabel Error Page
This application has no explicit mapping for /error, so you are seeing this as a fallback.

Sun Dec 23 20:01:40 CET 2018
I/O error on POST request for "https://curity-slave.tokenservices-external.svc:8443/oauth/token": Read timed out; nested exception is java.net.SocketTimeoutException: Read timed out
-----------------------------
{"error":"A client error occurred"}
---------------------------
Anslutningen återställdes.
--------------------------
Misslyckad inloggning
Försök igen lite senare.
------------------------------
Användarnamn
Glömt inloggningsuppgifter?

Lösenord

ATG-lösenord

Kom ihåg användarnamn

Dölj saldo/belopp
Gammal 2018-12-23, 20:42   #167
fri

Standard

Undrar hur ATG reagerar om 10000 personer mejlar dem och frågar om hur man gör att säga upp sitt konto och om de kan flytta över innestående pengar till Legolas?
Gammal 2018-12-23, 20:43   #168

Timotimos avatar

Standard

V5
Inlämnat: 2018-12-23, 20:42
Halmstad
Söndag 2018-12-23
Start: 20:45
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 6, 14 (8, 7)
2: 4, 5, 8, 10, 11, 12 (3, 1)
3: 1, 3, 4, 5, 9 (8, 6)
4: 3 Carna Sensei (2, 1)
5: 1, 5, 6, 7 (4, 11)

4x6x5x1x4 = 480 rader.
480 x 1 x 1,00 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
Rättningskod: WVM CTJ PNV
Gammal 2018-12-23, 20:44   #169
Administrator

Lazlos avatar

Sharp$: 25026

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Fitta/Kuk också! Jag hade spik på Elliot Coger och kunde inte lämna in! AVGÅ ALLA!
Vad är det för nivå? På vilket sätt blir det bättre av att skriva fitta/kuk på sharps?

Doob får fira jul och nyår utan att skriva på sharps efter all skit som skrivits av användaren idag och delvis igår då det såg väldigt negativt ut då också.

Ingen tycker såklart om strulet som varit hos ATG men Sharps har ingenting med det att göra så sluta skriva massa skit här. Om man ändå anser att livet blir otroligt mycket bättre av att uttrycka sin frustration på sharps så gör det på ett lämpligt sätt isf.

Rikta ilskan till rätt adress och sluta förstöra stämningen här!
för att köpa våra experters andelar!
viking90 (+10), Helgesson (+5), Altoc (+10), Basse (+5), HuBBaBuBBa (+5), dirteeh (+5), legolasse (+10), big_dunder (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:47   #170

Standard

Mkt bra!
Gammal 2018-12-23, 20:50   #171

Standard

Oj vad favoriten tappade in mot sista kurvan...sen gick den ju jätte fint på upploppet?

Inte samma succé på sharps tillsammanslag då jag hade spikat Queen of Sand här...
Gammal 2018-12-23, 20:50   #172

Sharp$: 3051
Standard

Borde vara olagligt att få arrangera spel av den här storleken vid ett sånt här tillfälle när de få som har någon som helst IT-kunskap antagligen sitter o dricker glögg i nån fjällstuga med mobilen avstängd. Supporten idag kan inte bestå av annat än ett par fjuniga rookies som inte ens hittar power-knappen på en laptop....
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 20:50   #173

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Nu börjar jag bli riktigt lack på atg!!! 11 ggr degen och kan inte spela!!!! Så jävla surt!!
Gammal 2018-12-23, 20:52   #174

Standard

Någon som kommer in ännu?
Gammal 2018-12-23, 20:55   #175

Standard

Citat:
Inte jag i alla fall.
Gammal 2018-12-23, 20:58   #176

Standard

Det vinnarspelet hade ju varit kul om det funkat att lämna in....
Gammal 2018-12-23, 21:00   #177

Timotimos avatar

Standard

Citat:
fungerar här
Gammal 2018-12-23, 21:00   #178

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Nepp!!
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 21:00   #179

Sharp$: 1533
Standard

La DD
9/34567
fast hos Rune
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 21:01   #180

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
japp
Gammal 2018-12-23, 21:02   #181
Rob

Standard

3 av 3 på spelet jag aldrig kunde lämna in...
Spik på tiger, Eliot som ensam A och Zeeland som andra rankad.
Hoppas innerligt att jag inte sätter sjuan
Gammal 2018-12-23, 21:03   #182

Standard

Mmmh
Nygriljerad skinka och hemmagjord brunkål
Op och Mariestad sköljer det

Gammal 2018-12-23, 21:04   #183

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helgesson Visa inlägg
Mmmh
Nygriljerad skinka och hemmagjord brunkål
Op och Mariestad sköljer det

Brunkål?

De ska ju vara grönkål

Skål!
Gammal 2018-12-23, 21:04   #184

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Synd att man inte kan lägga ett spel på Pippi Roc nu:(
Gammal 2018-12-23, 21:10   #185

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Undrar hur ATG reagerar om 10000 personer mejlar dem och frågar om hur man gör att säga upp sitt konto och om de kan flytta över innestående pengar till Legolas?
Legolas tog inte över många atg kunder i kväll i alla fall. P76 omsatte inte ens 15 tkr. Dock mycket spel på slutet för att vara i deras skämtpooler. Hade väl omsatt 7-8 tkr utan atg strulet.

Legolas har inte fått licens ännu att bedriva spel efter nyår verkar det som. Fixar dom inte det nästa vecka kan dom troligen inte erbjuda spel efter nyår.
Gammal 2018-12-23, 21:16   #186

Standard

timo timo atg funkar inte hos alla hur den funkar hos dig då
Gammal 2018-12-23, 21:17   #187

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Varför kan vissa logga in och inte andra?
Migge (+1)
Gammal 2018-12-23, 21:18   #188

Standard

ingen som kan logga in
Gammal 2018-12-23, 21:21   #189

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 5084
Standard

OJoj...ikväll har ni sparat pengar!! GRATTIS!
Irwin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 21:22   #190

Timotimos avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeanpier007 Visa inlägg
timo timo atg funkar inte hos alla hur den funkar hos dig då
Börja fungera runt 20,30,
Gammal 2018-12-23, 21:22   #191

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5387
Standard

Skönt med julafton imorron och en vilodag, tar ju på krafterna att försöka logga in på atg.se, men njuter fortfarande av Gotlands tips igår och har sett sista loppet säkert 20 ggr idag. Tack igen Magnus!!!
Nu hoppas jag att Atg och svensk travsport tar tag i dessa återkommande problemen.
Hade varit intressant om nån uttalat sig direkt med en förklaring det är ju trots allt 2018.

God jul och nu laddar vi mot Solvalla finalerna.
Gotland (+7), Lazlo (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 21:24   #192

Standard

snälla timo det räcker ok
Gammal 2018-12-23, 21:26   #193
Banned

Standard

Krukan hade klart för sig...!
Gammal 2018-12-23, 21:26   #194

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2586
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
3 av 3 på spelet jag aldrig kunde lämna in...
Spik på tiger, Eliot som ensam A och Zeeland som andra rankad.
Hoppas innerligt att jag inte sätter sjuan
snyft
Gammal 2018-12-23, 21:33   #195

TOBYTYKEs avatar

Standard

Ludde slängde sitt spö när Kejsarn gled förbi. Han var nog missnöjd...
Gammal 2018-12-23, 21:42   #196
Banned

Standard

Jag mailade atgs kundtjänst före 17 idag, och informerade om att det inte gick att logga in, nu har det snart gått 5 timmar och fortfarande har man inte åtgärdat felet.

Kanske nån som snott inloggningsservrarna...? Eller nån på IT-avdelningen som lånat hem dem över jul för att visa grabbarna hur man ”bitmajnar”?
Gammal 2018-12-23, 21:44   #197

Standard

Ny variant efter ett inloggningsförsök:

Internt fel
Ett internt fel har inträffat
Gammal 2018-12-23, 21:45   #198

Melanders avatar

Standard

Ringde Atg 3ggr men blev bortkopplad.
Gammal 2018-12-23, 21:45   #199

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 359
Standard

Citat:
Jag mailade atgs kundtjänst före 17 idag, och informerade om att det inte gick att logga in, nu har det snart gått 5 timmar och fortfarande har man inte åtgärdat felet.

Kanske nån som snott inloggningsservrarna...? Eller nån på IT-avdelningen som lånat hem dem över jul för att visa grabbarna hur man ”bitmajnar”?
Ja det blev en lite annorlunda spelkväll främst för att det inte gått att spela.
Grovport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 21:48   #200

Melanders avatar

Standard

it snubbarna på Atg bör nog ta en kurs hur man hanterar en dator
Gammal 2018-12-23, 21:51   #201

Standard

Hahahahaha atg ni är fan sämre än sämst. Släpp glöggen för fan
Gammal 2018-12-23, 21:52   #202

TOBYTYKEs avatar

Standard

Varför uppdaterar de inte värdet, är det strul med det oxå nu me ååååå
Gammal 2018-12-23, 21:52   #203

Sharp$: 1178
Standard

Det är en jävla tur att man super
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 21:53   #204

Standard

Skyller nu på att det inte går att redovisa resultat så man måste skjuta på DD loppen, HHAHAHAAHAHHAHA skitsnack de vill få ordning på grejorna så man kan spela DD de har tappat massa pengar för det finns ingen omsättning
Timotimo (+7)
Gammal 2018-12-23, 21:53   #205

Melanders avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dalle82 Visa inlägg
Hahahahaha atg ni är fan sämre än sämst. Släpp glöggen för fan
Gillar inte glögg GT som gäller God Jul påre.
Dalle82 (+10)
Gammal 2018-12-23, 21:53   #206

Standard

Nu är det synd om ATG
Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha
Gammal 2018-12-23, 21:54   #207

Standard

Citat:
Gillar inte glögg GT som gäller God Jul påre.
Kör själv all in på min 18åriga Glenlivet
Melander (+10)
Gammal 2018-12-23, 21:55   #208

Standard

Lord skraplotten. Vi har inga problem
Gammal 2018-12-23, 21:56   #209

Standard

Nu snackar vi uppesittare kväll.
Lär ju bli sent i kväll
Gammal 2018-12-23, 21:57   #210

Migges avatar

Standard

Klockrent inlägg / artikel ifrån Aftonbladet

https://www.aftonbladet.se/sportblad...sta-travfiasko
Kocken14 (+10), Helgesson (+5)
Gammal 2018-12-23, 21:57   #211

Standard

Citat:
ä

Jag får skåla i min 1 åriga mjölk, om den inte krupit ut från kylen sjäv än
Dalle82 (+10)
Gammal 2018-12-23, 21:57   #212

Standard

Tror dem att folk kommer lägga alla sina pengar på en DD nu?? Hahaha
Gammal 2018-12-23, 21:59   #213

TOBYTYKEs avatar

Standard

Skraplotten måste avgå, det här är under all kritik.
Gammal 2018-12-23, 21:59   #214

Melanders avatar

Standard

Citat:
Kommer att gå all in på den morgon när kvällningen nalkas
Dalle82 (+10)
Gammal 2018-12-23, 21:59   #215
DIF

Standard

Rövslickana i studion har väl inte kommenterat med ett ord att 60 miljoner saknas i potten! Dom tycks ha munkavel på sig.
Äckligt att inte beskriva och prata om det.
Vad är detta för något?
Dom är så köpta och inavlade att man häpnar.
oinkk (+5)
Gammal 2018-12-23, 22:01   #216

Sharp$: 386
Standard

Atg suger, funkade tyvärr igår där plånboken sved ordentligt, skitföretag!
Shabrak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 22:02   #217

Standard

Vem vann avdelning 5?
Gammal 2018-12-23, 22:03   #218
GGS

Standard

Kollade om ombudslag typ köpandel.se kunde lämna in sina system, inte alla men en stor del lyckades lämna in i mellan 19:00-20:00. Man kan undra varför?
Gammal 2018-12-23, 22:04   #219
Banned

Standard

Citat:

Hans Lord Skarplöth till facktidningen Travronden: ”Jag delar inte bilden av att det är stora problem på atg.se”.

Jo, tjena....
Gammal 2018-12-23, 22:06   #220

Standard

Den 1 jan ska förutom trav även finnas nätcasino och sportspel på atg.se. Då är det väl ännu större risk att sidan kommer att strula , för någon teknisk förändring vad gäller travdelen hos spelbolaget kommer inte ske vad jag vet.
Gammal 2018-12-23, 22:08   #221

Standard

Citat:
Vem vann avdelning 5?
5 Kaiser Håleryd.
Gammal 2018-12-23, 22:08   #222

Standard

Citat:

Klockrent
Gammal 2018-12-23, 22:16   #223

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Självklart hade man ju spik på Wild Love och skulle lira tvilling med T ås ( Halmstad hästar) Riktigt besviken idag och det är en stor skam att ett så här stort bolag inte kan lösa ett teknikfel på flera timmar???
Gammal 2018-12-23, 22:23   #224

Standard

Det är helt otroligt, det körs 2 stora lopp i Frankrike, och man sänder trav i 4-5tim, men vissa loppen i sin helhet går icke.
Men en massa dö snack och utfodring går bra
Gammal 2018-12-23, 22:25   #225

Standard

Hade gärna bytt till Legolas men herre gud ingen omsättning
Snarare byta till stryktipset
Gammal 2018-12-23, 22:26   #226

Migges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Det är helt otroligt, det körs 2 stora lopp i Frankrike, och man sänder trav i 4-5tim, men vissa loppen i sin helhet går icke.
Men en massa dö snack och utfodring går bra
Tanken var nog god att göra något annorlunda i tv men att sända ifrån stallet känns tyvärr mer buskis än något annat. Hela upplägget föll platt.
Gammal 2018-12-23, 22:27   #227
Banned

Standard

Att favoriten, ”Skivedrottningen” Carna Sensei skulle skrynkla ihop sig var ju ingen överraskning men att Wild Love skulle vara så bra över sprinterdistans, nä, det såg man inte komma.

Att Tropicana Ås skulle vara med på målfotot var också givet men jag undrar vad Stella Newman hade ställt till med om hon inte hoppat. Men det får vi ju aldrig veta...15 ggr var dåligt betalt.
Gammal 2018-12-23, 22:28   #228

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Hörde ni muppen? Det har varit lite strul med att spela... Hehe vilken underdrift
Gammal 2018-12-23, 22:29   #229
Banned

Standard

Nybrink: ”-att vi ska kunna spela till Juldan, det kräver jag, nästan...”
Gammal 2018-12-23, 22:31   #230
Banned

Standard

Noras Bumblebee nudå...! Tvåa räcker!
Gammal 2018-12-23, 22:34   #231

Standard

Och nu meddelade Halmstadstravet att de inte kan betala ut vinster utan hänvisar till ombud imorgon. Fin jul.....
Gammal 2018-12-23, 22:37   #232

Sharp$: 6320
Standard

Bra pressat av 7an i sista......3 från slutet.
Lutfi körning
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-23, 22:38   #233

Standard

Om 6:an vinnner sista så sitter min V5:a
Gammal 2018-12-23, 22:39   #234

TOBYTYKEs avatar

Standard

Citat:
Om 6:an vinnner sista så sitter min V5:a
2 vann. Hade oxå 6an i sista.
Gammal 2018-12-23, 22:44   #235

Standard

Jag får väl tacka atg för att de inte kunde ta emot mina spel.

Jag skulle haft 3 rätt på V5, 1 rätt på dd på de spel jag vet om exakt hur jag ville spela.
Sparade in 1250kr på de spelen, hade säkert gjort ett par spontantvillingar som missat också.
Sparade in ca 2 lax ikväll

Tackar även för att de behagade ta emot mitt v4 system till vincennes för 336 kr tidigare idag- den satt som en smäck!

Man får försöka glädjas åt det positiva med kvällens strul.

God Jul allihop
Dahle (+5)
Gammal 2018-12-23, 22:54   #236

Standard

Kom just in.. men ser att mängder med spel inte har kunnat lämnats in o så vidare..
Har inte kollar travet alls så kan inte rätta några rader.. haha ser att mitt stora drag Elliot coger vann avd 1 dock
Dahle (+5)
Gammal 2018-12-23, 23:02   #237

Standard

Så äntligen går det o logga in. Får se om jag kan köra min V75 system
Gammal 2018-12-23, 23:07   #238

Standard

Jösses jag var med på X antal stora som små andelar idag,- mer än hälften utav dom har inte kunnat lämnats in.. har haft fullt upp med familjen ikväll men ska ta och läsa igenom tråden , verkar ju ha varit STRUL deluxe ?! Läste just även artikeln på AB , klockrent skrivet !
Gammal 2018-12-24, 00:04   #239

evetons avatar

Sharp$: 4327
Standard

Att atg skulle strula idag var inte helt oväntat eller överraskande. Däremot att doob skulle bli avstängd var en rejäl skräll.
Visst kan jag förstå att detta inte är forumet för att framföra kritik till atg, det bör ske direkt till atg, men jag uppfattar det hela som att doob vill få fler att göra just detta. Några har helt motsatt sig den kritik som andra ändå delar med följd att det till viss del övergått till personangrepp, vilket är olyckligt och dessvärre även svårt att försvara.

Jag delgav min kritik till atg genom att deltaga i en enkät häromveckan. Just det jag beskrev som det mest negativa med deras tjänst var återigen det som skedde idag. Personligen har jag låga, om några alls, förhoppningar om att de utan en större omorganisation råder bot på katastrofen. Så länge vi fortsätter spela kommer inget att ske. Själv bojkottar jag helt och hållet winter burst och hoppas lite innerst inne att fiaskot fortsätter.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-24, 00:41   #240

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Att atg skulle strula idag var inte helt oväntat eller överraskande. Däremot att doob skulle bli avstängd var en rejäl skräll.
Visst kan jag förstå att detta inte är forumet för att framföra kritik till atg, det bör ske direkt till atg, men jag uppfattar det hela som att doob vill få fler att göra just detta. Några har helt motsatt sig den kritik som andra ändå delar med följd att det till viss del övergått till personangrepp, vilket är olyckligt och dessvärre även svårt att försvara.

Jag delgav min kritik till atg genom att deltaga i en enkät häromveckan. Just det jag beskrev som det mest negativa med deras tjänst var återigen det som skedde idag. Personligen har jag låga, om några alls, förhoppningar om att de utan en större omorganisation råder bot på katastrofen. Så länge vi fortsätter spela kommer inget att ske. Själv bojkottar jag helt och hållet winter burst och hoppas lite innerst inne att fiaskot fortsätter.
Tycker det är fullständigt befogat att doob stängdes av. Ingen här är positiv till ATG men de flesta kan hålla sig ifrån versaler, könsord och personangrepp.
En kunde ju önska att det gick att sy ihop en större bojkott men tyvärr lär inte Sharps-plånböckerna räcka.
Blir spännande att se vad som händer efter årsskiftet.0
Gammal 2018-12-24, 09:09   #241

Standard

Årets mest pinsamma tomte är herr Skarplöth
som inte kan få nån god tomtegröt.

Han struntar i oss som spelar gladeligen på trav
För att vara chef på ATG behövs inga större krav.

Han tog bort den perfekta travtiden halv tre
och förstod inte att nästan alla blev sne.

Han lyssnar inte med sitt döva öra,
för kritik det vill han inte höra.

Gömmer sig mitt i stormen och blundar
behandlar sina spelare som herrelösa hundar

Mitt förtroende för detta ATG monopol
har störtat ner i ett avgrundsjupt hål.

Man får se om de kan lyssna på oss där nere i hålet
för att få tillbaka förtroendet, måste det vara målet.

Att man fnyser åt detta återkommande problem i TV4
Ingen diskussion, men det ligger väl inte på Skoglunds lyra.

Annandagens fina V75 finaler står framför oss
Med Skarplöth fortfarande som oansvarig ATG boss

God jul
Basse (+10), Bowery (+10), viking90 (+5), Torstens (+10), hoola (+10), kleb6 (+10), Migge (+10), big_dunder (+10), TOBYTYKE (+10), Dahle (+10), bokis29 (+10), DIF (+5), Spiritus (+5), Talmannen (+5), jomtien (+10), Gotland (+10), HuBBaBuBBa (+10)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-24, 09:25   #242

Standard

https://www.expressen.se/sport/trav/...g0Q4_UrSXZfnF4
Gammal 2018-12-24, 10:36   #243

Standard

Och problemen fortsätter idag.....och nu kan de i vart fall inte skylla på överbelastning
Migge (+1)
Gammal 2018-12-24, 11:31   #244
Rob

Standard

Tråkigt när det inte är fri marknad, då hade ATGs USP, stora Potter och många spelare, snabbt försvunnit. För låt oss vara ärliga, enda sättet för ATG att faktiskt förstå problemet på riktigt och för dem att inse allvaret i det hela, är ju att inte använda deras produkter och tjänster.

Hela mitt liv har jag varit trogen ICA, liksom ATG. Om nu ICA strulat som ATG senaste året, hade mina inköpt successivt överflyttats till Coop och Hemköp. Med hopp om att ICA skulle bättra sig. Men droppen som får bägaren att rinna över blir nog när ICA, dagen innan julafton, inte ens kan öppna sina dörrar. Lägg där till total frånvaro av information, och en VD som i tidningen påvisar en totalt världsfrånvänd bild och förnekar att människorna svälter. Dom flesta håller nog med om att man inte bör försöka byta lås på dörren innan en dag där man förväntar sig många människor. Risken är ju alldeles för stor att låset krånglar och att de som vet hur nyckeln fungerar (utvecklarna/IT-ops) inte är särskilt tillgängliga.
Gammal 2018-12-24, 11:54   #245

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Tråkigt när det inte är fri marknad, då hade ATGs USP, stora Potter och många spelare, snabbt försvunnit. För låt oss vara ärliga, enda sättet för ATG att faktiskt förstå problemet på riktigt och för dem att inse allvaret i det hela, är ju att inte använda deras produkter och tjänster.

Hela mitt liv har jag varit trogen ICA, liksom ATG. Om nu ICA strulat som ATG senaste året, hade mina inköpt successivt överflyttats till Coop och Hemköp. Med hopp om att ICA skulle bättra sig. Men droppen som får bägaren att rinna över blir nog när ICA, dagen innan julafton, inte ens kan öppna sina dörrar. Lägg där till total frånvaro av information, och en VD som i tidningen påvisar en totalt världsfrånvänd bild och förnekar att människorna svälter. Dom flesta håller nog med om att man inte bör försöka byta lås på dörren innan en dag där man förväntar sig många människor. Risken är ju alldeles för stor att låset krånglar och att de som vet hur nyckeln fungerar (utvecklarna/IT-ops) inte är särskilt tillgängliga.
Om en dryg vecka upphör atgs monopol. Men i realiteten kommer det fortsätta. Legolas har misslyckats kapitalt med att erbjuda poolspel och begriper inte hur någon annan ska lyckas med tanke på att legolas inte ens lyckades locka många atg kunder till sina pooler ens när dom dopade P76 med en miljon och erbjöd återbetalningsprocent på minst 200 procent. Ändå satsade spelarna till 99 procent sina pengar hos atg trots en återbetalningsprocent på mellan 26-65 procent.

Hur ska då de stora spelbolagen som konkurrerar med atg lyckas anordna poolspel som skapar vettiga vinstpooler när det inte är tillåtet att salta poolerna med egna pengar ens för att få atgs kunder att prova något annat spelbolag? Atgs kunder älskar tyvärr sitt atg alldeles för mycket för att spela hos något annat bolag.
Viroid (+5), Spiritus (+2)
Svara

td