|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-12-14, 12:09 | #1 |
V75 Åby 14/12
Ser inte att någon har skapat en tråd inför morgondagens V75:a - det är ju nästan skandal.
Det är faktiskt lite svårt med spikarna. En eller två hästar? Nadal Broline får ett kanonlopp. Antingen blir det spets eller rygg ledaren på open strech. Formen är i zenit och han har toppchans att vinna. Västerboonthenews är utmanaren om ledningen och Örjan lär göra vad han kan för att göra livet surt för Nadal. Arch Lane är den andra av två stora favoriter i omgången. Ska ut på sin första långresa, och har också en god chans om det inte inverkar negativt. Kanske gör ett minst 1 av 2-system på dessa. Men jag måste hitta ett par till spikar. |
|
2018-12-14, 14:54 | #2 |
Bidrar med lite intervjuer hämtat från http://www.ebbes-travstudio.se/14441062Om folk ej känner till denna sida.
Spoiler:
Lycka Till ! Mvh , L
Trust the FoxGod Senast redigerad av Lazze den 2018-12-14 klockan 14:55. |
|
2018-12-14, 16:19 | #3 |
Jag tror Amerindienne har bra chans i fjärde... Kontio? Spåret? Trolig spik ändå för mig om jag lämnar in nåt eget
Senast redigerad av Joke747 den 2018-12-14 klockan 16:22. |
|
2018-12-14, 16:33 | #4 |
4 Velten Versailles känns intressant mot Amarindienne från bakspår.
Den Holländska hästen joggade hem ett lättare lopp på jägersro tidigare i år, såg helt obrukad ut på 1.14.7. Det känns som fördel Velten Versailles på det fina läget. Det är möjligt att Amarendienne är lika bra men från spår 11 måste man vara betydligt bättre än holländaren för att slå denne, när man räknar in att Jorma måste runda fältet och antagligen får svar av holländaren och måste vinna från döden om man ska slå Velten Versailles. Det känns som en sund spik som troligen inte blir favorit i loppet i och med att Nurmos populäre stjärnämne är med i loppet och får mycket spel på sig. Om nu inte betaltjänster och atg live skriker ut den här... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5) Senast redigerad av Basse den 2018-12-14 klockan 20:44. |
|
2018-12-14, 16:39 | #5 | |
Citat:
Fin märr ; tycker dock loppet är helt öppet , helgardering. |
||
2018-12-14, 16:45 | #6 |
|
|
2018-12-14, 18:19 | #7 |
Jens Sjödén på sedvanliga Service Plays!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+1) |
|
2018-12-14, 18:26 | #8 |
Vad tror ni om Nadal imorgon då? Är han klar?
Är väl ett litet minus att han har spår 1 då det finns risk att han inte spetsar. Samtidigt är han ju ganska startsnabb. Värsta loppscenario är väl om han hamnar tredje inner efter att art on line spetsar och släpper till västerbo. Men frågan är om inte Nadal plockar ner dom på open stretch i så fall? Tycker det är en svår omgång så känns dumt o slösa streck om Nadal vore "klar".. Men 78% är väldigt mycket.. |
|
2018-12-14, 19:10 | #9 |
Går man emot favoriten i avd 2 så är väl 4 Silent Hill väldigt tidig(den var visst andrahandare såg jag nu, men att det skiljer 68% på favoriten mot 8% på Silent hill känns för mycket) , litet minus med skor antar jag. Men kolla in starten näst senast lättar motstånd då men den svepningen den gjorde in i sista kurvan och vann tillslut med många längder.
Kommer den ner fint i andra spår och sparar speed till upploppet så varför inte. Avd4: 2 Sato har det varit lite snack om tidigare starter på sharps, kolla in senaste starten kort galopp med varvet kvar tappade några meter sist invändigt i den lilla klungan men spurtade förbi alla till vinst. |
|
2018-12-14, 19:55 | #10 | |
Citat:
|
||
2018-12-14, 22:21 | #11 |
Antonio Trot mm
Dags igen för delägde Antonio att ge sig ut på banan!
Jag har varit besviken på hans höst, som har varit , antingen dåligt kört i vissa fall och i vissa underprestation. Sista loppet han gjorde var han sjuk och det är förlåtligt. Nu har han vilat och tränat på och de två sista veckorna har det gått framåt. Han gick i måndags flera intervaller o avslutade efter en timme i stallet 2000m på rundbanan, Han gick med Readly Express i det ena deljobbet och glänste "lika" mycket som den senare. i det andra jobbet gick han med övriga starthästar på lördag o han såg mkt mkt bra ut. Han visar högform. Jag tycker att det finns högt spelvärde i honom på lördag: bra med skor vintermånad urstark om än kanske för kort lopp minus är spåret och jag vet inte hur Nurmos tänker för han är anmäld annandagen till ett 3140 lopp där han har fyrtio tillägg om han kommer tvåa, vinner han imorgon får han ytterligare 20 meter. Han borde nog med på lappen ändå ( jag blir inte förvånad om han vinner). Ile S Louis gjorde ett bra intryck i veckan och visar fortsatt bra form.Med på bongen. I övrigt kan ni läsa vad Timo har yttrat sig om de andra hästarna på Atg. Enligt mitt tycke ska alla hästar med på kupongen, möjlig chansspik Antonio eller Ile, de andra har dåliga spår/orutin. Janne Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Torstens (+10), mackpeter (+5), MattiasB75 (+10), CalleP (+5), Klanke (+3), viking90 (+5), Tirich (+10), asgaya3141 (+5) |
|
2018-12-14, 23:33 | #12 | |
Citat:
jAnman (+10) |
||
2018-12-15, 00:30 | #13 |
Känns som en härlig V75-omgång vi har framför oss med gott om roliga drag och dessutom en jackpot på Åby.
Två stora favoriter med frågetecken för dessutom. Framför allt Arch Lane som är orutinerad, valpig och ska ut och resa för första gången. I spets verkar det dessutom vara upptaget. Klart han har högst segerchans i loppet men 68% som det är i skrivande stund är ju löjligt mycket. Får hoppas det inte droppar allt för mycket tills det är dags. Nadal har såklart också högst segerchans i sitt lopp men även han är överspelad som jag ser det. Väldigt liten chans att han håller upp ledningen och då är man alltid sårbar från spår 1. Han måste hitta ut för han vinner inte från tredje inner. Man kan ju hoppas att övriga kuskar är så pass med i matchen att de gör vad de kan för att stänga in honom. Nadal har dessutom haft form väldigt länge, borde väl vända neråt snart? Vad ska man spika då? Jag lutar starkt åt Stonewashd Diamant i alla fall. Visserligen jobbigt läge men jag tror hon är klart bästa hästen. Ruggigt intryck senast men imponerade i princip lika mycket på mig gången innan också när hon mötte grabbarna på V75. Hoppas PU lutar sig bakåt i biken och kör bara, då tror jag hon krossar allt! Även Velten Versailles är tänkbar som spik tycker jag. Verkar vara en riktigt fin häst och har ju fått en klar fördel gentemot Amarindienne tack vare spårlottningen. 23% finns det ett fint spelvärde i. Några spelvärda skrällar: Gigant Invalley Vikings Preacher Turno di Azzurra Global Raceway Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10) |
|
2018-12-15, 00:54 | #14 |
Så här spelar vi i bolag1.
temporärt: https://www.jokersystemet.se/t/Sb5QCbXW5uX4 avd1. 9 Stepping Spaceboy höll strongt som tvåa 27/10 och följde upp med att vinna enkelt från spets näst senast. Stefan har länge hävdat att detta är en häst för Guld och han tror fortsatt på bra chans i sin klass. Loppets drag! 2 Velvet Gio kommer från seger i V75, han avgjorde den tunga vägen då och är riktigt rejäl. Han hade bakspår senast, läget nu är klart bättre. 12 Olle Rols är en ganska klassig travare som nu gjort två starter efter en längre vila. Han var inte tom i mål som fyra näst senast. 8 Sobel Conway är både stark och snabb och håller fin form. avd2. 3 Arch Lane verkar vara en mycket talangfull häst. Vid hittills enda förlusten så felade han i spets cirka 250 meter från mål. Han vann med Björn Goop senast och det blir samma konstellation här. Spikas. avd3. 4 VästerboontheNews är snabb från början och vann på bra sätt näst senast kan mycket väl spåra runt om till lockande procent. Rolig spik! avd4. 5 Rudisha är en välstammad herre med hög kapacitet, han segrade i år i kval till Kriteriet och kan öppna fort. Berg har ställt i ordning och 11 procent smakar mumma... nr 9 kan avsluta vasst och har haft detta loppet i sikte under en tid, uttryckare ff gg nu. Spännande. 11 Amerindienne är väldigt talangfull, utan galopp till slut i klar ledning i debuten hade han alltjämt varit obesegrad - han har tagit fem vinster på sex försök. Han kan det mesta, ett hett bud. 4 Velten Versailles är en obesegrad holländare som även vunnit på svensk mark (Jägersro 31/10). 1 Townshend Broline har ett fint läge och vann lätt från ledningen senast. Han är inte borta avd5. 6 Waffle Cone är snabb från start och var inte bottnad i mål som sexa senast, Adrian börjar få ordning på hästen och här släpper man troligen till nr 3 och speedar förbi till bra procent? 3 Catch my Love håller vass form och har visat att hon duger i tuffa omgivningar, (lättare nu!) 8 Stonewashd Diamant kommer från seger på Åby och avgjorde då mycket enkelt över upploppet. Hon verkar hantera de flesta upplägg Passa smällen 1 Thorn Bird som är rejält speedig med ett lopp på rulle, läget är passande! 0 proc.. ;=) avd6. 3 Man o'War är en rejäl häst som visade fortsatt bra form vid andraplatsen på Axevalla senast, han känns tidig. Passa även nr 8 som såg förbättrad ut senast och kan öppna snabbt om man laddar, Intressant om den kommer till... 3 proc avd7. 2 Tuxedo Bi hanterar alla distanser och är obesegrad i år efter fyra gjorda starter, de två senaste triumferna är tagna i Belgien. 3 Exclamation Mark kan öppna raskt och tog på bra sätt tre raka vinster i somras. nr 1 är speedig men fick ett chansartat läge. Vass om fritt i tid. Bedövaren är 6 Wonderboy som avgjorde med enkelhet senast och kan mycket väl göra det igen. 1 proc, ja jisses! 5 Vischio Holz har visat en del galopp på sistone, han var klart bra vid V75-vinsten 29/9 |
|
2018-12-15, 07:35 | #15 |
Stand By Ken det är den som skall lysa grönt i studion idag minst +5 upp grönt
Torskar aldrig det här loppet.
2018-12-15, 09:36 | #16 |
Lutar mig kanske lite för mycket på Jens Sjöden, men:
Avd1: 8, 9, 11 Avd2: 3 Arch Lane Avd3: 1 Nadal Broline Avd4: 4, 5, 9, 10, 11 Avd5: 7, 8 Avd6: 3, 4, 5 Avd7: 3 Exclamation Mark |
|
2018-12-15, 10:11 | #17 | |
Banned
|
Citat:
Hur f-n ska det gå till?! Ska de använda grisfösare på Rokkaduko? Och nej, Nadal har inte haft form väldigt länge, han har knappt visat någon form alls, mest hängt med i loppen. Man kan nog snarare hoppas på att det lossnar för honom nu så han får visa hur bra han faktiskt är. |
|
2018-12-15, 10:52 | #18 | |
Citat:
Håller däremot inte med om Nadals form, har ju haft ruggig form länge men haft risiga lägen som gjort att utdelningen inte blivit så stor som den annars kunde ha blivit. |
||
2018-12-15, 11:08 | #19 |
Håller med om att det är en rolig omgång där det finns många spelvärda ekipage och frågetecken på de stora favoriterna. Kan väl dock sluta med låg utdelning om dessa ändå vinner men Åby brukar ju kunna ge bra.
Mina tankar i nuläget: 1: Det skriks mkt om Stepping Spaceboy och den åker nog med på det. Men tycker det finns mkt kvar att bevisa där. Frågan är vart den hamnar här. Oviss spetsstrid och kanske kan Sir QC hitta dit? Olle Rols ska också men även om spelet är väl högt. Väldigt mycket talar emot favoriten och om den streckas så är det för att jag följer strömmen.. Noterar också tunga vinnarspel på Sobel Conway. Kanske kan hitta rygg ledaren? 2: Självklar gardering tycker jag, orutinerad häst som reser. 4,6,10 borde räcka långt bakom men helgardering är nog inte fel om resurserna finns till det. 3: Som sagt, om en tror att Nadal sitter i spets efter 500 så är det bara att spika. Från dödens tror jag det är tveksamt och jag kommer att gardera med 4 och 6 i första hand. 4: Nr 4 är första streck på snacket kring den men det är lurigt med dessa utländska hästar, känns som det ofta är himmel eller helvete. Bakom den pratas det mkt om 9 och det är svårt bortse från vad 11 presterat, dock med andra förutsättningar. Varning också för 3 där stallet låter obehagligt positiva. 5: Här är jag inne på att Adrian kör till spets och sedan släpper till 3 för att speeda förbi på upploppet. Har dock stor respekt för de två mest streckade och tror att 8 är en kanon. Svårt se det gå utanför dessa tre och vill helst ha tre streck. 6: Mycket talar för 5 och 24 % känns väldigt lågt. Tänkbar spik. 2,3,6 tidiga bakom och skrällvarning på 8 med Örjan och 12 från formstall. 7: Tycker att Exclamation Mark är tydligt förstastreck och tänkbar spik, sos. Favoriten är bra och tänkbar bakom men känns väl mkt streckad. Flera roliga skrällar, 9 och 12 i första hand men även 10 som ju var ruggig för ett par starter sedan och sedan har suttit fast. Jag är tveksam till Hawk Cliff med skor. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5) |
|
2018-12-15, 12:19 | #20 |
Bolagssystemet:
1) 1,2,4,6,7,8,9,11,12 r3-10 (fyraårige 2 visar hög prestanda gång på gång. Berättigad favorit. Tänkbar spik. Om han missar kan vem som helst vinna. Hoppas då på 11 Antonio Trot till sex %) 2) 3 r4-10 (en av Nurmosstallets stjärnor i vardande) 3) 1 r4-6 (1 leder eller tar sig ut och vinner alla dar i veckan) 4) 1,4,9,11 r5-2 (11 radar upp vinsterna liksom 4. 1 håller inte ledningen men är mycket kapabel. 9 har matchats till detta lopp och är min vinnare till nio %) 5) 3,8 r7-10 (3 har mött kanonerna i årgångsloppen. 8 är PUs bästa vinstchans. Bra lås) 6) 1,2,3,4,5,10 r6-7 (5 har bäst kapacitet men vinner för lite lopp på V75 för att spikas. Danske 1 är en luring. 2 har en oerfaren kusk och glad, optimistisk amatörtränare/ägare, som det strålar förhoppningar kring likt en fattig flicka inför en miljonär. 3 kan ge julpengar till Bergh. Björn låter lurig med 4: "Frågetecken för formen. Räknas ändå!" 10 vann Hästägarkannan i Halmstad, är härdad i tuff V75-konkurrens och bortglömd till fem %) 7) 1,2,3,5,8,11,12 r4-10 (öppet lopp som avslutning. 3 leder länge. Min vinnare är 8) Kostar 1512:-. 24 jackpotmiljoner gör det spelvärt även om storfavoriterna vinner. Lycka till. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5) |
|
2018-12-15, 12:22 | #21 |
Mina spikar på andelen idag blir
Nadal Broline, möter enklare än på länge. Västerbo visar inte samma klass som föra vintern, att Nadal ska bli fast i ett 9 hästars lopp finns inte. Det enda som jag ser är ett minus är att Erik kör. Inte samma gnista i den killen längre, men räknar att Nadal är så pass överlägsen denna gång att den vinner oavsett löpning. Den andra spiken är Martin de Bos i V75-6. Tycker det ser ut som ett bra lopp för Martin, Kim sänder framåt och kontrollerar fältet från dödens, om den inte blir tom släppt till spets. Att det är så jämntstreckat är bara bra, för jag trodde den skulle vara klar favorit. Lycka till allihopa |
|
2018-12-15, 12:39 | #22 | |
Citat:
|
||
2018-12-15, 12:42 | #23 | |
Citat:
Vad gäller formen vidhåller jag min tidigare åsikt, det beror väl på hur man definierar länge kanske. Han spurtade ilsket både på Valla och Örebro. Sen gjorde han ett topplopp på Eskilstuna. Loppet senast blev ju billigt men han gjorde vad han skulle. |
||
2018-12-15, 12:49 | #24 |
Haha
Kiosken som polaren äger, inget på tillsammans än så länge. Annars hade jag lagt ut länken här. Men det har inte gått så bra senaste halvåret, så på det sättet har du inte missat nåt, hehe. Föra året gick det väldigt bra, med några högvinnster, men snart vänder det, man måste ha tålamod med travet Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5) |
|
2018-12-15, 12:52 | #25 | |
Citat:
Dahle (+5) |
||
2018-12-15, 12:55 | #26 | |
Citat:
Detsamma Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5) |
||
2018-12-15, 12:59 | #27 |
Tankar inför V75:an
Avd1: Småknepigt inledningsrace spetsbud 4,6,7,8 gäller att hitta ut för Sir QC och vart hamnar 9:an? Tror att det är dax nu för Olle rols efter 2 fina genomkörare börjar nog med en spik som det känns just nu. Avd2: Klar A häst 3:an men faktorer som talar emot är resan,hård bana?, orutin så chansen till en skräll finns tar med 6,7 och 11 i första hand på visad form i senaste starterna. 12 10 och 4 på kapacitet. Avd3: Spikar Nadal kommer ut eftersom 2 är trög ut vinner då utan problem eftersom eventuella ledaren? Västerboonthenews inte är lika bra som i fjol (ännu?) var lite sugen på att dubbla systemet med Julemannens men det får bli en spik. Avd4: Öppet 3 åringslopp min rank 4-9-11-2-7-1-5-3-10-8-6-12 tar med så många jag har råd med just nu 8 hästar. Avd5: Ett lite klurigt stolopp där positionerna kan bli avgörande. Initialt tar 2:an spets men släpper nog direkt troligen till 6:an som även den vill gå i rygg och komma på stretchen till slut så det lutar åt Erik i spets kan vara spets och slut men eftersom 8:an är en mycket fin och duglig utmanare blir det ingen spik utan tar med 3-6-8-10 lämnar 7:an efter som det är skor men det kan visa sig kostsamt? Avd6: Typiskt garderingslopp med många möjliga vinnare. Rolig vinnare 1: Jeppe tror på sin och säger att den kan öppna bra avgör via stretchen?? Trolig vinnare 5 Martin De Bos läge och kapacitet van vid skor kanske är överlägsen? Luringarna: 3 Bergh vet man aldrig var man har, 6 visat bra takter två sista. Tar med dessa men kan löna sig att gardera vidare. Avd7: Öppen avslutning. Tror på 3 i spets , 1 Rygg ledaren, 2 Bra häst given, 8 går bra med skor fått bättre läge med 7:an struken. Fyller på med 5,9 som skrällbud. Men det är länge ännu till inlämningsdax så hinner säkert ändra lite Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5) |
|
2018-12-15, 13:17 | #28 |
Spikar Ile Saint louie och Hawk Cliff.
Utgångshästar Nadal Broline, Arch lane och någon i 6:e. Hoppas bara att en av de stora favoriterna vinner. |
|
2018-12-15, 13:20 | #29 |
Nadal Broline "formlös länge"?? Är det ett skämt? Har ju gått så in i helvete bra ett par starter och skriker form!? Det här kamel-gänget sänker Nadal fram och baklänges hur det än blir kört!
Olle Rols är veckans VÄRDEMÄSSIGT bästa spik! Formkurva SPIKRAKT uppåt. Kör i tid bara Ingves! ENBART kusken emot! Att det är lång distans och Åby är två riktiga plusfaktorer då Olle Rols spurt kommer bita bra då och på Åby försvinner hästar som normalt hade varit i vägen både till vänster och höger vilket "packar" fältet lite och får bakspår att "tjäna" några meter dom normalt borde ha tagit ikapp i spåren! Velten Versailles är omgångens näst bästa VÄRDE-spik om den fixar skor runt om! Inte optimalt säger kusken men den här vinner nog på ren och skär grundkapacitet ändå i och med spåret om kusken inte får totalt hjärnsläpp! Att Kontio rattar från bakspår stärker bara min spiks aktier. Kontio vinner ENBART om han får det kört i halsen, kan inte ta taktiska beslut själv längre! Skriket Catch My Love kan absolut vinna men många spikar!!? Jösses... Den har mer att bevisa. Gå bra i skymundan räcker inte för spik på min lapp! Am I Wrong till 4% är veckans värde trots clownen Karlstedt! OJ OJ OJ vad hästen LYSER form!! SE UPP!! 2-3% i sista på Wonderboy och Legend Brodde! MUMS!! Särskilt Legend Brodde skall passas!! Hästen nämns INGENSTANS men har Örjan i jollen vilket bara det bör innebära minst 8% på strecken! Hästen har ju toppform men tappas pga spåret! Märkligt. Ett måstestreck!
2018-12-15, 13:22 | #30 |
Spikarna
Nadal Broline är "klar" har jag kommit fram till efter mycket funderande på taktik och löpningsförlopp. Det blir nog inte tävling utan oavsett hur starten fortlöper sitter han i spets efter ett halvvarv och ska då bara defilerar hem det. Hawk Cliff har haft toppform länge och trots frågetecknet för skor känns det som en bra chansspik i den öppna avslutningen när han nu är nerstruken ett hack. Luringen Gigant Invalley har varit över gränsen tre gånger med två segrar och en tredjeplats som resultat. Spets och slut vid segrarna och jag tror att han kommer spetsa initialt här och är ruggigt spelvärd! Grym näst senast på Bjerke när han nästan tog hem det V75-loppet från spår 8! Kommer bli något i stil med detta på dagens tillsammans-system! (1),2,(4),6,8,9,11,12 (3),4,5,6,7,10,11,12 1 1,2,(4),5,6,8,9,10,(11) 1,2,3,4,5,6,7,8,10,12 1,2,3,5 8
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2018-12-15 klockan 13:23. |
|
2018-12-15, 13:24 | #31 |
Jag litar på lite olika andelar idag, så håller mig till en enkel rad spelad 10 gånger får skojs skull bara
V75 Inlämnat: 2018-12-15, 09:55 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 10,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 Olle Rols (2, 1) 2: 4 Silent Hill (3, 10) 3: 1 Nadal Broline (4, 6) 4: 2 Sato (11, 4) 5: 5 Ilona Håleryd (3, 8) 6: 5 Martin de Bos (4, 3) 7: 3 Exclamation Mark (8, 2) 1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader. 1 x 20 x 0,50 kr = 10,00 kr. Totalt: 10,00 kr. Rättningskod: PRM LDR PNQ |
|
2018-12-15, 14:11 | #32 |
Åby
Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Mina andelar: 1 av 1 Min kostnad: 36,00 kr Systemkostnad: 36,00 kr Uppdaterat 14:01 1:1234691112(8,7) 2:346 (10,7) 3:1NADAL BROLINE(4,6) 4:9STAND BY KEN (11,4) 5:3CATCH MY LOVE (8,7) 6:235(4,1) 7;3EXCLAMATION MARK(8,2) 8x3x1x1x1x3x1 = 72 rader. 72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr. Totalt: 36,00 kr. Min kostnad: 36,00 kr x 1/1 = 36,00 kr C100 3D4E 3206 2151 Vadet gäller startnummer Rättningskod: PSH KHQ VWX |
|
2018-12-15, 14:14 | #33 |
V4
V4
Inlämnat: 2018-12-15, 14:13 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 14:45 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Lorina Citron (7, 2) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (10, 8) 3: 5 Canarsie (12, 4) 4: 1, 7, 8 (12, 2) 1x10x1x3 = 30 rader. 30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. |
|
2018-12-15, 14:20 | #34 |
Banned
|
Har tittat runt lite på hur de stora killarna lägger spelen, ser ut som att Nadal Broline, Arch Lane och - faktiskt - Hawk Cliff blir hårt anlitade singelstreck. Huvudlöst enligt mig, av orsaker som redan redovisats här på Sharps, i Vass eller Kass osv. Men större under har ju skett så om det ska bli någon utdelning alls i kväll måste man få med ett par stänkare.
10 CLAUDE DEBUSSY Rent statistiskt är det väl inte mer än 5% av loppen som vinns från spår 10 på Åby över aktuell distans, så svårt - men inte helt iskallt. Krävs förmodligen att Bergh och Goop ska köra lite överoptimistiskt, att det blir ordentligt tempo men om det blir så så iaf inte jag främmande för att Jarmo städar av dem med den här. Kanoninsats för tre starter sedan när han spurtade ner Handsome Brad. 17ggr på toton och 5% på strecken. 6 WAFFLE CONE Slog Shadow Gar i somras, var ute mot stenhårt motstånd senast och lär väl sitta i spets här? Kanske körs där också men lär iaf få en bra löpning och när Kolgjinis stall nu verkar vara på väg upp i form så borde det här vara en vettig chans, nu när det bara är ston. 11% på strecken och kring 10 ggr betalt på vinnarspelet. Dagens spikar: 4 VELTEN VERSAILLES, 23% 3 EXCLAMATION MARK, 17% |
2018-12-15, 14:20 | #35 |
Dagens skräll 8 Invincible H.C.
|
|
2018-12-15, 14:22 | #36 |
Offrar en 50-lapp på V4.
V4 Inlämnat: 2018-12-15, 14:21 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 14:45 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 7, 9 (5, 6) 2: 6 Breakfast (10, 8) 3: 4, 5, 6, 7, 12 (10, 8) 4: 15 Kindy Cane (12, 7) 5x1x5x1 = 25 rader. 25 x 1 x 2,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: ZRJ JHX WWQ |
|
2018-12-15, 14:29 | #37 |
Fina pengar att spela om idag men känns inte direkt som att det är någon miljonutdelning på förhand.
Många som spekulerar i förlust för Nadal, vilket helt enkelt kan kallas "att måla fan på väggen", visst kan han galoppera eller vara sjuk men finns inget varken i hans eller hans motståndares form/kapacitet som talar för förlust! 1) I första stänger jag på 5 streck efter att vi blivit bjudna på lite insiderinfo här i tråden kompletteras 2,8,9,12 med 11 Antonio Trot! 2) Har egentligen svårt att se 3 Arch Lane förlora detta men vill inte gå all-in på denna då jag även har spik på omgångens största så jag nöjer mig med utgång. Bakom känns 12 Evan Williams Sisu aningen understreckad. 4) Många som låser på 4,11 vilket inte behöver vara fel men jag tripplar systemet då jag inte vill åka på J.U´s. 5) Även här finns en stark favoritduo och visst är de också de hetaste vinstbuden, men jag vill absolut ha med Adrians 6 Waffle Cone och lyxstreckar även 10 Bikini och 7 Ile Saint Louis som jag egentligen inte tror så mkt på, men Nurmos är Nurmos. 6) 5 Martin De Bos får bli min andra utgång i detta öppna lopp då han känns som bästa hästen men inte med jättestor marginal, 10 Claude Debussy höll undan för en viss Handsome Brad för 3 starter sen och känns inte alls slagen på förhand 5%!? 7) Avslutar med en tredje utgång på 8 Hawk Cliff som verkligen tycks ha hittat formen igen, BG upp, skor inga problem och nu nedstruken ett hack, stark utgång! V75-1: 2,8,9,11,12 V75-2: 1,3,4,6,7,10,12 - U: 3 Arch Lane V75-3: 1 Nadal Broline V75-4: 4,9,11 V75-5: 3,6,7,8,10 V75-6: 1,2,3,4,5,10 - U: 5 Martin De Bos V75-7: 1,2,3,4,5,8,11,12 - U: 8 Hawk Cliff Ramen på 84000 rader kraftigt reducerad till 1600 rader, krav 2-3 U Sannerligen inte världens mest inspirerande system men det gäller ju att hitta 7 rätt och jag tror mig ha hittat rätt recept. |
|
2018-12-15, 14:33 | #38 |
V4:an känns ganska tråkig men gör ett försök ändå:
V4-1: 1,2,3,5,7,9 - U: 2,7 V4-2: 1,7,8,10 - U: 10 Hitthebar V4-3: 5,6,7 V4-4: 2,7,12 Krav 1 U, 108 rader |
|
2018-12-15, 14:41 | #39 |
Liten V4:a Lär inte bli några miljoner , men spikarna känns bra efter toppvärmningar.
Lycka Till! V4 Inlämnat: 2018-12-15, 14:39 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 14:45 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 5, 6, 7 (9, 4) 2: 10 Hitthebar (8, 7) 3: 12 Vulcano N.P. (5, 4) 4: 2, 7, 12, 15 (13, 8) 6x1x1x4 = 24 rader. 24 x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr. Totalt: 48,00 kr. Rättningskod: PTF GHR xxxxxxxxxx
2018-12-15, 14:42 | #40 |
V4
Inlämnat: 2018-12-15, 14:41 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 14:45 Kostnad: 72,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 6, 7 (1, 5) 2: 7, 8, 10 (1, 6) 3: 12 Vulcano N.P. (5, 4) 4: 2, 3, 7 (12, 15) 4x3x1x3 = 36 rader. 36 x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr. Totalt: 72,00 kr. Rättningskod: XWF BHW TPZ Uppvärmning ... |
|
2018-12-15, 14:45 | #41 |
V4
Inlämnat: 2018-12-15, 14:42 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 14:45 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 7, 10 (5, 6) 2: 10 Hitthebar (8, 7) 3: 12 Vulcano N.P. (5, 4) 4: 2, 7, 8, 12, 15 (13, 1) 5x1x1x5 = 25 rader. 25 x 1 x 2,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: Kanske lite V75 speldeg |
|
2018-12-15, 15:02 | #42 | |
Luktar nästan spik på 8 Sobel Conway i avd-1. Bäst tid i loppet samt tunga vinnarspel för mina tankar mot en chansspik. Bara en magkänsla men avvaktar dock värmningarna först.
Senast redigerad av linfre den 2018-12-15 klockan 15:04. |
||
2018-12-15, 15:06 | #43 |
Sprint, volt, tillägg och orutinerade tvååringar. Verkligen inte vettigt att Peters häst är så megafavorit i nästa lopp...
2018-12-15, 15:20 | #44 |
1: 1
2: 3,6 - 4,7,10,11 3: 1 - 3,4,6 4: 4 - 2,3,9,10,11 5: 6 6: 5 - 2,3,6,8,12 7: 3 - 8,9,10,11,12 Minst 3 A |
|
2018-12-15, 15:21 | #45 |
Kör ett reducerat system med chans på upp till sju sjuor. Spikar på Nadal Broline, Stonewashd Diamant och Martin de Bos.
|
|
2018-12-15, 15:30 | #46 |
Blev visst ett tokspel också:
1: 1, 4 (2, 12) 2: 6 Vikings Preacher (3, 4) 3: 1 Nadal Broline (4, 6) 4: 3 Zoey Kronos (11, 4) 5: 6, 8 (3, 7) 6: 5, 6, 8, 12 (4, 3) 7: 3, 11, 12 (8, 2) Och en mångbong: 1: 1, 2, 12 (9, 4) 2: 3 Arch Lane (4, 10) 3: 1 Nadal Broline (4, 6) 4: 4 Velten Versailles (11, 1) 5: 3, 6, 8 (7, 4) 6: 5 Martin de Bos (4, 3) 7: 3, 8 (2, 5) |
|
2018-12-15, 15:40 | #47 |
De har väl sagts tidigare på sharps men Tony Löfqvist jävla go gubbe alltså!
|
|
2018-12-15, 15:58 | #48 |
Banned
|
Jeppe Juul kanske ska passas ändå...?
|
2018-12-15, 16:01 | #50 |
V75
Inlämnat: 2018-12-15, 16:00 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 48,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 11, 12 (9, 4) 2: 3, 6 (4, 10) 3: 1 Nadal Broline (4, 6) 4: 11 Amerindienne (4, 1) 5: 3 Catch my Love (8, 7) 6: 4, 5, 7, 8 (3, 2) 7: 1, 3, 8 (2, 5) BOOST nr: %1 4x2x1x1x1x4x3 = 96 rader. 96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr. BOOST: 0,00 kr Totalt: 48,00 kr. Körde en liten själv Lycka till gänget! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+1) |
|
2018-12-15, 16:02 | #51 |
Gött, formen håller i sig
Gäller o sätta V7 också LUNCH DUBBEL Inlämnat: 2018-12-15, 15:06 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 15:31 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 Vulcano N.P. 2: 9, 11, 14 3 x 100,00 kr = 300,00 kr. |
|
2018-12-15, 16:03 | #52 | |
Citat:
Kul att du är i Zonen Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+7) |
||
2018-12-15, 16:04 | #53 |
Dagens tillsammanssystem vart så här:
V75 Inlämnat: 2018-12-15, 15:50 SharpsBasses andelsspel Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 8 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 9, 11, 12 (8, 6) 2: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12 (2, 9) 3: 1 Nadal Broline (4, 6) 4: 4 Velten Versailles (11, 5) 5: 2, 3, 6, 7, 8, 10 (5, 4) 6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (11, 12) 7: 1, 2, 3, 5, 8 (11, 12) 6x9x1x1x6x10x5 = 16200 rader. 16200 x 1 x 0,50 kr = 8 100,00 kr. Totalt: 8 100,00 kr. Min kostnad: 8 100,00 kr x 10/54 = 1 500,00 kr Rättningskod: VWH DHN VZW Lycka till! |
|
2018-12-15, 16:07 | #54 |
Grattis kungen.du har hittat formen
Dahle (+5) |
|
2018-12-15, 16:11 | #55 |
V75
Inlämnat: 2018-12-15, 16:08 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 144,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (3, 10) 2: 3 Arch Lane (4, 10) 3: 1 Nadal Broline (4, 6) 4: 1, 4, 9, 11 (5, 2) 5: 8 Stonewashd Diamant (3, 7) 6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10 (8, 12) 7: 8 Hawk Cliff (4, 10) BOOST nr: %1 9x1x1x4x1x8x1 = 288 rader. 288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr. BOOST: 0,00 kr Totalt: 144,00 kr. Rättningskod: 4 favoriter och några skrällar |
|
2018-12-15, 16:12 | #56 |
Nu laggar det här. Går inte sätta in pengar. Ni?
2018-12-15, 16:14 | #57 |
Banned
|
Så här ser mitt bidrag ut till potten idag, lycka till nu allihopa...
Avd 1: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (2, 12) 2: 4 Silent Hill (3, 6) 3: 1, 3, 4, 6 (7, 9) 4: 4, 9, 11 (1, 5) 5: 6 Waffle Cone (3, 8) 6: 2, 4, 5, 10 (3, 1) 7: 1, 2, 3, 5, 8 (11, 12) |
2018-12-15, 16:15 | #58 |
Banned
|
Sätta i n pengar?
Det gör väl ATG? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
2018-12-15, 16:16 | #59 |
Systemet till mitt Tillsammans lag
Lopp1 1,2,4,6,8,9,11,12 Lopp2(3)4,6,10[5,7] Lopp3 (1)4,6 Lopp4 1,2,4,5,9,11[10] Lopp5 7 Lopp6 (2)1,3,4,5,6,7,8,10[9,11,12] Lopp7 8 Minst 1() max 1[] |
|
2018-12-15, 16:20 | #60 |
Det blev ett oreducerat till slut, tar ställning för Velten som jag tycker ska vinna från det där fina läget.
V75 Inlämnat: 2018-12-15, 16:16 Travscoutens andelsspel Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 1 512,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 8, 9, 12 (6, 11) 2: 3, 4, 6, 7, 10, 11 (5, 12) 3: 1 Nadal Broline (6, 4) 4: 4 Velten Versailles (5, 11) 5: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (10, 12) 6: 1, 2, 5 (6, 4) 7: 1, 2, 5, 8 (11, 3) 6x6x1x1x7x3x4 = 3024 rader. 3024 x 1 x 0,50 kr = 1 512,00 kr. Totalt: 1 512,00 kr.
2018-12-15, 16:22 | #61 |
Banned
|
V75
Inlämnat: 2018-12-15, 16:09 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 54,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 7 (8, 12) 2: 3, 6, 7 (4, 10) 3: 1, 4 (5, 6) 4: 4, 11 (9, 1) 5: 8 Stonewashd Diamant (3, 7) 6: 5, 7, 8 (2, 4) 7: 8 Hawk Cliff (3, 2) 3x3x2x2x1x3x1 = 108 rader. 108 x 1 x 0,50 kr = 54,00 kr. Totalt: 54,00 kr. |
2018-12-15, 16:24 | #62 |
Det börjar med en liten rensare.
|
|
2018-12-15, 16:25 | #63 |
FAN att man är för feg för att våga satsa fullt ut på en idé i första loppet!
2018-12-15, 16:25 | #64 |
Inte lätt med utrustningsinfo. Svensk travsport har utrett sedan i somras hur jänkarvagnsinfon ska kunna bli bättre men inte helt oväntat har ingenting hänt.
Farlander Am avd 2: anmäld med vanlig vagn enligt Åbys vagninfo (som ingen tränare behöver följa). Kom ut för en stund sedan och värmde jänkarvagn . Gått i jänkarvagn en gång. Då gjorde den ett ruggigt bra lopp från spår 11 på Solvalla som tvåa bakom kriterievinnaren Conrads Rödluva. Därmed kunde man tycka att spelarna borde fått korrekt info innan V75 drog igång istället för att behöva gissa på en utrustningsdetalj som troligen har stor betydelse för prestationen. |
|
2018-12-15, 16:27 | #65 |
Vi var väl ganska många, som streckat Sjunnesson här. Vi håller tummarna för resten av dagen
|
|
2018-12-15, 16:31 | #66 |
Lämnade en tvilling med 2-4-12, borde väl lämnat in en trio med
Bara en 10 kr tvilling så inga stora pengar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5) |
|
2018-12-15, 16:32 | #67 |
|
|
2018-12-15, 16:38 | #68 |
Banned
|
|
2018-12-15, 16:43 | #69 |
Administrator
|
Tyvärr bara C-häst på Sharps tillsammans.
Nåväl, vi lever iaf...
2018-12-15, 16:45 | #70 |
Banned
|
Helvete....enda hästen som hoppar....
|
2018-12-15, 16:50 | #71 |
Gott så! Men nu måste jag ha in spikarna och U-hästarna i resterande lopp.
|
|
2018-12-15, 16:50 | #72 |
Det där skötte Anders Christiansson riktigt bra faktiskt
Vikingar levererar! haha. Senast redigerad av viking90 den 2018-12-15 klockan 16:56. |
|
2018-12-15, 16:52 | #73 |
fan att man ska fega ur och inte våga satsa på det man tror på pga spelprocenten jag har ju 2 av 2 men 4 o 6 i andra borde jag spikat.från o med nu ska jag satsa o skita i procenten
|
|
2018-12-15, 16:58 | #74 |
|
|
2018-12-15, 17:00 | #75 |
Är ju detta som är travets tjusning med en liten tuff amatör som skriker högst o levererar
Basse (+5) |
|
2018-12-15, 17:08 | #76 |
Ja, det är bra att vi har en bredd på travet. Oftast står jag dock över amatörer i V75, men inte den här gången med en favorit som var tveksamt resande och dessutom Peters häst som det var stor osäkerhet på om han skulle klara spåret.
coolmanriver (+5) |
|
2018-12-15, 17:11 | #77 |
Alla som undrade vart Nadal skulle hamna,
Hade vunnit från dödens tom |
|
2018-12-15, 17:11 | #78 |
Fisig galopp på Västerboonthenews. Hade blivit mer spännande om Nadal blivit utmanad längre eller kanske till och med blivit av med spets. Turno di Azzurra hade suttit fint... Men Nadal var väl närmast okörd i mål.
|
|
2018-12-15, 17:13 | #79 |
Banned
|
Dom måste ha glömt grisfösaren på den utvändigt...
|
2018-12-15, 17:17 | #80 |
|
|
2018-12-15, 17:18 | #81 |
Har ju lirat en dubbel på amatörerna hos 888 till 112 ggr så nu gäller det att Håkan E Johansson har tungan rätt i mun så Sato slipper göra allt själv
|
|
2018-12-15, 17:21 | #82 | |
Citat:
1. Sällan tjäle i banorna och gått utmärkt att tävla barfota för det mesta. 2. Troligen hade färre hästar ställts av under vintermånaderna. Då hade loppen blivit intressantare spelmässigt och mer välfyllda. En hel del hästar ställs av enbart pga att dom inte funkar med skor. 3. Flera tränare norröver hade troligen öppnat vinterfilial i söder för de hästar som är beroende av att tävla barfota. Svante Båth hade t ex frekvent vinterfilial på Jägersro innan det generella 3 månaders barfotaförbudet infördes. Nu flyttar dom istället ofta hästarna till Frankrike. |
||
2018-12-15, 17:35 | #83 |
Härligt, spikarna avklarade och man sitter hyggligt på det inför sista 3! Basse, du är väl i det närmaste "klar" med ditt system?
2018-12-15, 17:38 | #84 |
Banned
|
Så jävla skönt när spikarna sitter och Timo Nurmos återigen visar att hans hästar i princip enbart går på Solvalla.
17ggr pengarna! Hästar 1, 2, 5, 9 Utgångshästar 4 Velten Versailles 4 x 200,00 kr = 800,00 kr. Tack för kaffet! Senast redigerad av Stankarn den 2018-12-15 klockan 17:39. |
2018-12-15, 17:40 | #85 |
Synd på arch lane, om den travat bättre hade den vunnit från dödens.
Voltstart borde dom ta bort helt och hållet. 8 hästar Max med bilstart. Usa style. Då får bästa hästen alltid chansen. Flerisen sprack där, dubblade med rudisha här, borde dubblat med vikings p istället. I normala fall som sagt. Kvar för 6 rätt x 50 är 3-8 5 2-8 Kan ju bli 20 kr x 50 haha eller mest troligt 0 x 50 |
|
2018-12-15, 17:45 | #86 |
|
|
2018-12-15, 17:45 | #87 |
Ser riktigt roligt ut inför de avslutande 3 loppen. Väldigt många andelssystem här från Sharps som är med
Sitter själv med 9*1*8 eller 9*12*1 med Am I Wrong eller Exclamation Mark som a-hästar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7) |
|
2018-12-15, 17:49 | #88 |
Man skulle behöva VÄLDIGT mycket häst för att känna sig helt säker i de sista tre, men någon av oss borde avgå med en förhoppningsvis riktigt fin vinst iallafall!
2018-12-15, 17:52 | #89 |
Jeppe Juel, vilken idiot! Vad fan skulle han trycka där för? Ren sabotage...
|
|
2018-12-15, 17:54 | #91 |
Bra kört där av danskfan. Dödssist blev resultatet.
|
|
2018-12-15, 17:54 | #92 |
PUH! Velade länge om Thorn Bird, hade nog inte kunnat sova alls inatt om den hunnit fram! Trist med favoritvinst ändå.
2018-12-15, 17:55 | #93 |
En spik kvar på V75 samt en U-häst för full pott. V5 bör sitta tycker jag.
V5 Inlämnat: 2018-12-15, 16:56 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 17:05 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Nadal Broline (4, 6) 2: 4, 11 (9, 1) 3: 3, 8 (6, 7) 4: 1, 2, 3, 4, 5 (6, 10) 5: 1, 2, 3, 5, 8, 11 (4, 10) 1x2x2x5x6 = 120 rader. 120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. Rättningskod: SWH HHP SSP |
|
2018-12-15, 17:57 | #94 | |
Citat:
|
||
2018-12-15, 17:59 | #95 |
Aaarghh. Hade Thorn Bird och då hade värdet varit 141.000 istället för 3.
|
|
2018-12-15, 18:00 | #96 |
Krävs en rejäl skräll i något av dd loppen nu för att undvika ny mångmiljonkonfiskering av vinstpengar från atg. Trist isåfall för det är inte ofta numera som femrättspengar delas ut.
|
|
2018-12-15, 18:00 | #97 |
Det här den kvarvarande bongen som kan ge mig sju rätt idag.
V75 Inlämnat: 2018-12-15, 15:22 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 56,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 6, 9, 11, 12 2: 3, 4, 6, 10 3: 1 Nadal Broline 4: 4, 11 5: 8 Stonewashd Diamant 6: 5 Martin de Bos 7: 2, 3 7x4x1x2x1x1x2 = 112 rader. 112 x 1 x 0,50 kr = 56,00 kr. Totalt: 56,00 kr. Rättningskod: VNM JHX PPX |
|
2018-12-15, 18:02 | #98 |
Banned
|
V75
Inlämnat: 2018-12-15, 14:57 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 800,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 4, 9, 11, 12 (1, 6) 2: 1, 3, 6, 10 (4, 12) 3: 1 Nadal Broline (6, 7) 4: 4, 5, 9, 11 (10, 2) 5: 3, 6, 7, 8 (9, 4) 6: 2, 3, 5, 8, 10 (7, 9) 7: 8 Hawk Cliff (5, 2) 5x4x1x4x4x5x1 = 1600 rader. 1600 x 1 x 0,50 kr = 800,00 kr. Totalt: 800,00 kr. |
2018-12-15, 18:02 | #99 |
Banned
|
V7an är väl redan hemma, bara en fråga nu om hur stor utdelningen blir.
Stärkt av gårdagens V6-vinst fläskar jag till ordentligt: Hästar 2, 3, 4, 5, 7, 10 Utgångshästar 10 Claude Debussy 5 x 200,00 kr = 1 000,00 kr. Totalt: 1 000,00 kr. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
2018-12-15, 18:07 | #100 | |
Citat:
|
||
2018-12-15, 18:08 | #101 |
Banned
|
Så jävla trist för utdelningen om favoriten vinner nästa. Så nåt måste man ju hitta på...
Avd 1: 5 Martin de Bos 2: 3, 5 2 x 200,00 kr = 400,00 kr. Totalt: 400,00 kr. |
2018-12-15, 18:18 | #102 |
Provar , dansken var grym senast bakom goldstile med sulor på.
Kan skrälla i sista. Körde en dubbel med Goop också tidigare. DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2018-12-15, 18:07 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 18:20 Kostnad: 2000,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Baxo Epice 2: 4, 5, 10, 12 4 x 500,00 kr = 2000,00 kr. Totalt: 2000,00 kr. |
|
2018-12-15, 18:29 | #104 | |
Citat:
|
||
2018-12-15, 18:29 | #105 |
Dansken skyldig att vinna men Puros var helt enkelt för bra!
2018-12-15, 18:31 | #106 | |
Citat:
Snygga spikar |
||
2018-12-15, 18:31 | #107 |
Avd
1: 2, 4, 8, 9, 11, 12 2: 3, 4, 6, 10, 12 3: 1 Nadal Broline 4: 4 Velten Versailles 5: 3, 6, 8 6: 5 Martin de Bos 7: 2, 3, 8 Gått bra idag. Äntligen kan man få en 7a även om det inte blir super stor vinst. Martin the bos är fan kung. |
|
2018-12-15, 18:37 | #108 |
Alltså jag hoppas nästan på Hawk Cliff nu som inte fanns med på toklappen. Vinner 12 så skjuter jag nog mig själv..
|
|
2018-12-15, 18:39 | #109 |
Kvar med
1,2,3,5,8,9,10,11 på andelen |
|
2018-12-15, 18:39 | #110 |
1,2,5,8 för sjuan, inga stora pengar men vore kul att sätta den nu efter att ha missat snöpligt i sista loppet förra lördagen!
2018-12-15, 18:39 | #111 |
Andelen jag gjorde åt butiken har alla utom 6,10 i sista
Hoppades på andelen i tillsammanslaget men där vart det favorit-favorit i 5:e och 6:e där vi hade 6x10 hästar :-/ Butikslappen ser ut så här: V75 Inlämnat: 2018-12-15, 15:45 Andel Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 356,40 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 9, 11, 12 (8, 6) 2: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12 (2, 9) 3: 1 Nadal Broline (4, 6) 4: 4 Velten Versailles (11, 5) 5: 2, 3, 6, 7, 8, 10 (5, 4) 6: 2, 5 (8, 10) 7: 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 11, 12 (6, 10) 6x9x1x1x6x2x9 = 5832 rader. 5832 x 1 x 0,50 kr x 1/9 = 324,00 kr. Avgift 32,40 kr. Totalt: 356,40 kr. Rättningskod: VTD FHQ |
|
2018-12-15, 18:43 | #112 |
Banned
|
La Diva Rossi nudå för rejäl peng på alla rätt.
|
2018-12-15, 18:43 | #113 |
Administrator
|
Vi är väl ett gäng som är kvar idag. Känns dock som att de flesta lappar jag är med på har samma kusar kvar...
Sharps-tillsammanslapp har 1,2,3,5,8 kvar för full pott. Min lilla andel har 1,2,3,5,8 Min stora andel sitter med 1,2,3,5,8,11
2018-12-15, 18:49 | #114 |
Härligt! Där satt den och lite julpengar in. Grattis alla vinnare!
|
|
2018-12-15, 18:52 | #116 |
Grattis alla som vann...nya tag imorgon
Shooter (+10) |
|
2018-12-15, 18:54 | #117 |
Ja, stort grattis till er som vann. Går ju inte att ha mer än sju rätt även om en kunde önskat andra vinnare på slutet.
Shooter (+10) |
|
2018-12-15, 18:59 | #118 |
Ja det känns lite avslaget när utdelningen rann ut i sanden.
Men 7 rätt är 7 rätt Svårt att göra mer än att få in 7 vinnare på lappen. Grattis allihopa - vi får ta skorkovan nästa vecka då det är ny jackpot! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Joke747 (+5), Shooter (+10), Gotland (+7), big_dunder (+5), 777 (+5) |
|
2018-12-15, 19:04 | #119 |
Jaa, STORT GRATTIS till vinnarna!
Men vad det är tråkigt med alla små utdelningar och jackpottar. Visst är det roligt att se fina duktiga hästar resp kuskar men herregud, inga pengar. Ids inte spela och få 3-4 rätt när det inte finns chans till riktiga pengar Klart att chanserna krymper till promille av promille för ut när det är miljoner på spel men känslan!!! |
|
2018-12-15, 19:07 | #120 |
Tillsammanslappen hade 375 femmor som man inte fick en krona för
|
|
2018-12-15, 19:08 | #121 |
5 + 4 lediga dagar jul och nyår. Då borde man få tid att läsa på de omgångar som körs i Sverige. Perfekt att V75 de två dagar man jobbar körs i Norge och Danmark. Och julafton tid att vara social.
|
|
2018-12-15, 19:08 | #122 |
Jag var fööör bra idag. Spikar Invalley och Nadal. A-hästar Velten, Stonewashed, Martin. Men hade behövt få in en C-häst.
Grattis till er som fick tillbaka till spelkassan |
|
2018-12-15, 20:08 | #123 | |
Citat:
|
||
2018-12-15, 20:11 | #124 |
Äntligen 7 rätt !
V75 Inlämnat: 2018-12-15, 16:01 TeamDiesels andelsspel Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 960,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 4, 8, 9, 12 (11, 6) 2: 3, 6, 10, 12 (4, 7) 3: 1 Nadal Broline (4, 6) 4: 3, 4, 5, 7, 9 (11, 1) 5: 3, 8 (7, 6) 6: 2, 5 (4, 3) 7: 1, 2, 3, 8 (5, 11) 6x4x1x5x2x2x4 = 1920 rader. 1920 x 1 x 0,50 kr = 960,00 kr. Totalt: 960,00 kr. |
|
2018-12-15, 20:27 | #125 |
GRATTIS/Vad blev det per andel?
|
|
2018-12-15, 21:03 | #126 |
|
|
2018-12-15, 21:08 | #127 | |
Citat:
Man vinner som man spelar ( och som den tur man har med kantbollarna... )
2018-12-15, 23:45 | #128 |
Satte bolagsspelet iaf men satans va jag försökte vråla fram Surprise Power i sista..
6/6 på enkelraden inför sista. Hade Reijos 3a som jag tyckte var alldeles för blek om nosen. V75 Inlämnat: 2018-12-15, 16:19 Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 90,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 9, 11, 12 (2, 1) 2: 6 Vikings Preacher (3, 4) 3: 1, 4 (6, 3) 4: 4, 9, 11 (1, 5) 5: 2, 6, 8 (3, 7) 6: 5 Martin de Bos (4, 3) 7: 3, 9 (8, 2) 5x1x2x3x3x1x2 = 180 rader. 180 x 1 x 0,50 kr = 90,00 kr. Totalt: 90,00 kr. Rättningskod: V75 Inlämnat: 2018-12-15, 15:50 King of Kings andelsspel Åby Lördag 2018-12-15 Start: 16:20 Kostnad: 1 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (10, 2) 2: 3, 4, 5, 6, 7 (10, 12) 3: 1 Nadal Broline (4, 6) 4: 4 Velten Versailles (11, 1) 5: 2, 4, 6, 8 (3, 7) 6: 4, 5 (3, 2) 7: 1, 2, 3, 8, 9, 11 (5, 12) 10x5x1x1x4x2x6 = 2400 rader. 2400 x 1 x 0,50 kr = 1 200,00 kr. Totalt: 1 200,00 kr. Min kostnad: 1 200,00 kr x 1/6 = 200,00 kr Rättningskod: |
|
|