Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-21, 10:51   #16

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Texterna jag saxat från är från : Punters Corner

Googla punters corner så hittar ni sidan- gå in på : form analysis

Odden hos bolagen kommer från:Oddschecker.com.au

Gå in på den sidan - välj All Sports- Sedan Harness Racing så hittar ni dagens tävlingar.

Med hjälp av de 2 hjälpmedlen har jag plussat ok på V4 Australien.
Vilket i sin tur har gjort att jag får råd att spela lite större då och då på de stora streckspelen i jakt på större vinster .

Om man konsekvent spelar hästar med värde , dvs rimliga betrodda vinnare som är för lågt streckade i den svenska poolen, skall det gå med vinst i längden

Vissa dagar är spelarna i den svenska poolen helt fel ute i ett par lopp och man kan fynda 7-8 % streck som står i 3ggr i Australien.

Lycka till ni som testar - det har fungerat bra för mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-21, 11:07   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

I vårat grannland i öst, så är det också racing. Inte ovanligt att en favorit utsätts för mangel av en 74:a oddsare, eller ännu vanligare att 74:a oddsaren svarar dyngfavoriten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-21, 11:09   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Texterna jag saxat från är från : Punters Corner

Googla punters corner så hittar ni sidan- gå in på : form analysis

Odden hos bolagen kommer från:Oddschecker.com.au

Gå in på den sidan - välj All Sports- Sedan Harness Racing så hittar ni dagens tävlingar.

Med hjälp av de 2 hjälpmedlen har jag plussat ok på V4 Australien.
Vilket i sin tur har gjort att jag får råd att spela lite större då och då på de stora streckspelen i jakt på större vinster .

Om man konsekvent spelar hästar med värde , dvs rimliga betrodda vinnare som är för lågt streckade i den svenska poolen, skall det gå med vinst i längden

Vissa dagar är spelarna i den svenska poolen helt fel ute i ett par lopp och man kan fynda 7-8 % streck som står i 3ggr i Australien.

Lycka till ni som testar - det har fungerat bra för mig
Bet365 har ju fasta odds på de flesta loppen i Australien. Möjligt att dom använder Oddschecker.

Senast redigerad av mikaels den 2018-11-21 klockan 11:10.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td