Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-14, 12:53   #16

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Basse vad tror du om spets i sista?
1 är hygglig ut, 2 är något snabbare frågan är om den tar över.
3 är också rätt så kvick ut.
Jag tror Björns 2 Easy Creation är klart snabbast ut.

Björn är offensiv och lär göra allt han kan för att spetsa och därmed se till att favoriten 1 blir över från start. Han är smart nog att försöka hålla 1 instängd och därmed bli av med ett av de värsta hoten.

Tycker dock inte att Easy Creation är någon kanonhäst så jag kommer Spika 5 Cheerful Rivner från Peter Untersteiners stall.

PU har ju magisk form och senaste 8 starterna med egentränat har slutat:
1,1,1,2,diskad överlägsen 1:a, 1,1,1 !!!

PU har alltid hästarna redo för bra insatser direkt efter vila. Jag tror 5 Cheerful Rivner vinner från dödens eller ännu lättare från ledning om Björn Släpper till PU
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 13:17   #17

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3054
Standard

Lite tidiga tankar kring en intressant V86:a:

Sunda spiken: Patricia Zaz - felfri borde det vara toppchans då motståndet känns riktigt ljummet.
Trolig andraspik: Cheerful Rivner - visserligen ingen blixt ut men går ner i klass o stallformen minst sagt bra.
Ev Chansspik: Dardanos - Mkt startsnabb och borde spetsa trots 7:e. Oscar istället för Westholm klart plus. Hela vägen?

Några roliga drag:
Nappa Scar - dragen bakåt sist men såg laddad ut. Hamnar kanske lite för långt bak härifrån dock.
I avd 7 hästarna 1,6, 13 o 15 alla streckvärda. Motiverad favorit här men på tok för mkt streckad från ett snävt femtespår.

Givna på min kupong:
Caid Grif, Scarlets Mirakel, Gute Band, Donners Am

Sårbar favorit:
Mellby Entre - visserligen kanske bästa hästen, men lärlingslopp, orutinerad lärling, innerspår på tillägg i volt....
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 14:13   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
I sjätte känns det väl som att einstein sisu måste leda länge. Senast den gick i ledningen var det överpace med 11,4 första varvet men höll ändå bra. När den gick i spets för fem starten sedan var den överlägsen på 13,2 full väg. Upphämtningen efter galopp senast var enorm, tappade så mycket att han kom ifatt fältet 400 kvar och är tvåa i mål! Visade då också startsnabbhet i voltstart. Vet inte om Uffe är frisk ikväll men i så fall vet han ju vad han sitter bakom och lär knappast släppa även om Glenn kommer tidigt.
Testar Einstein till 4,50(både Unibet och bet365), har ju två som plankar på en gång vid sin sida, ingen rolig uppgift för den som ska gå utvändigt och UO lär få bestämma tempot, bara att sen höja succesivt och lämna sällskapet 400 kvar, trav är lätt.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 15:06   #19

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Kunde dock inte låta bli J.S.Apollo i samma lopp, till 28ggr på Unibet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 15:06   #20

yoozoos avatar

Sharp$: 8103
Standard

Är jag helt ute och cyklar då jag tänkt singla 12 Empire Garbo i avd 5? Lyckas man förvalta springspåret och komma före favoriten så bör väl ändå chansen vara större än den spelprocenten visar då 6 Mellby Entre är nästan 3 gånger så myckets spelad...
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 15:29   #21
DIF

Sharp$: 1766
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jäklar vad laddad man är för den här omgången!

Skall bli riktigt roligt att göra ett Stoooort system åt oss Sharpsare.
Var uppe till 04:00 i natt och grövde i arkivet, tog även ledigt från jobbet för att fullt fokusera på uppgiften!
Vad heter laget?
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 15:32   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Vad heter laget?
Laget heter Sharpsbasse , men systemet är redan slutsålt. Det vart över 60 andelar sålda
DIF (+5)
Gammal 2018-11-14, 15:41   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Är jag helt ute och cyklar då jag tänkt singla 12 Empire Garbo i avd 5? Lyckas man förvalta springspåret och komma före favoriten så bör väl ändå chansen vara större än den spelprocenten visar då 6 Mellby Entre är nästan 3 gånger så myckets spelad...
Jag rankar också den före favoriten, bör hamna bra på det från springspår och få hästar på startvolten.

Tycker även att 11 Guideline är intressant från det andra springspåret. Det är ju en gedigen sprinter från Lill Unter som bytt träning och kanske tänt till av miljöombyte samt vila. den "bättre" Djusen i sulkyn känns ok .

Senast redigerad av Basse den 2018-11-14 klockan 15:51.
Gammal 2018-11-14, 15:45   #24

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Man ligger lågt på såväl Empire Garbo som Guideline (som det är mycket skrik på idag). Jag tar ändå med bägge då det känns som ett öppet lopp med lärlingar och 20 m tillägg på kort distans. Då kan flera av dem köra bort sig.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 15:49   #25
DIF

Sharp$: 1766
Standard

Citat:
Laget heter Sharpsbasse , men systemet är redan slutsålt. Det vart över 60 andelar sålda
Lycka till, jag gör ett eget försök, gillar dina analyser
Basse (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 16:24   #26

Standard

Ser på Travnet att Daniel Berglund går ut med att mitt drag 10 Åsens Boogie skall gå med skor

Lite trist om det stämmer då jag tänkt använda den som Uhäst på vårt stora tillsammanssystem...

Syns inte i startlistan på atg än men man för vara beredd på att byta U-häst om det stämmer - de bra insatserna på slutet har ju kommit barfota
Gammal 2018-11-14, 16:32   #27

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37778
Standard

Citat:
Ser på Travnet att Daniel Berglund går ut med att mitt drag 10 Åsens Boogie skall gå med skor

Lite trist om det stämmer då jag tänkt använda den som Uhäst på vårt stora tillsammanssystem...

Syns inte i startlistan på atg än men man för vara beredd på att byta U-häst om det stämmer - de bra insatserna på slutet har ju kommit barfota
Jag tror att jag kommer singla Goop i det loppet.

10 Åsens Boggie (Jorma Kontio) har varit bra på slutet och fått tunga lopp. Läget är chansartat men skulle det klaffa så kan vi vara med långt fram. Det blir skor runt om och ett halvstängt huvudlag, säger Krister Jakobsson.

7 Dardanos (Oskar J Andersson) har vilat ett tag men brukar gå bra efter uppehåll. Han är snabb ut så vi laddar på från start. Jag tror han kan vara med där framme om det klaffar. Inga ändringar, säger Oskar J Andersson i stall Jörgen Westholm.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 16:43   #28

Joke747s avatar

Reg.datum: nov 2018
Sharp$: 517
Standard

Du känns taggad idag Basse! Hoppas och tror det blir en bra kväll!

Jag har spånat på mitt lilla system med tre spikar... som jag måste tro på den av mina tre jag är mest osäker på är glen boko men hoppas goop löser det tillslut.
Dom andra är order to fly och chapter n deo. Känns stabila!

Senast redigerad av Joke747 den 2018-11-14 klockan 16:54.
Joke747 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 18:10   #29

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3254
Standard

Avd 3 Monteloppet. Nummer 5 ULA MIL första monte och Sofia Adolfsson.

Den tar jag med
Gammal 2018-11-14, 18:27   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Avd 3 Monteloppet. Nummer 5 ULA MIL första monte och Sofia Adolfsson.

Den tar jag med
Ja det känns som om den kan vara klar , oavsett om BG ligger lågt.
Om man bara ska gå för pengar varför anlitar man då Sofia Adolfson?

Och tvärt om , varför skulle Sofia vilja rida en som inte hon vet passar i Monte'?
Klart hon har ridit den i jobb och vet om kapaciteten i hästen!

Allt detta är rena spekulationer från min sida och jag har ingen inside info alls, men jag har sett det hända förr- Sofia upp på en Montedebutant och överlägsen vinst
asgaya3141 (+3)
Svara

td