Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-12, 09:48   #1
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Onsdagen 14 november - V86 Bergsåker/Solvalla Jackpot

Här pratar vi om onsdagens tävlingar på

Bergsåker
Längd: 1000 m
Bredd: 21,5 m (2140 m), 21,0 m (1640 m)
Upplopp: 200 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Solvalla
Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Lycka till därute!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-12, 10:10   #2

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Senast redigerad av kire1111 den 2018-11-13 klockan 14:16.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 00:21   #3

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

V86 Bergsåker/Solvalla 14/11 Jackpot

Klart vi ska ha en tråd till Veckans V86!

Öppnar med ett par drag I V86:6

7 Jaques Noir Är en kanonhäst från Nurmos som kommer tillbaka efter vila.
Timo Nurmos har visat upp sina i strålande skick på sistone:

Zenit Kronos 2 raka efter vila
Global Trust 3 raka efter vila
Ridgehead Cato vinst direkt efter vila
Global Trustworthy helt överlägsen efter vila
Jaques Noir ? Ser ingen anledning att spekulera i att hästen behöver lopp i kroppen- Nurmos Hästar är bra direkt!

Jag anser JN vara en hårdare häst än Glenn Boko som spelas till stor favorit på BG.

12 Scarlets Mirakel kolla in loppet Scarlets Mirakel gjorde sist och vad den mötte!

Man var chanslös mot On track Piraten men gick förbi och höll säker Ready Ribb bakom sig. Även Bucks to Burn var chanslös. Det var ett högklassigt lopp och insatsen var femstjärnig! Scarlets Mirakel luser det form om. Läget kunde vara bättre dock.

Jag tror loppet blir så här: Glenn Boko är först fram av de "bra" och får säkert överta spetsen av den på startvolten som initialt spetsar. Örjan lär veta om att Jaques Noir är i bra skick och lägger sig i dödens och masserar Glenn Boko sådär lagom hårt under vägen , tillräckligt för att dra musten ur Glenn Boko lagom till Upploppet.
Tror alltså att man tar ner Glenn Boko från dödens!

Får Scarlets Mirakel minsta tur med resan lär den komma som ett Jehu över upploppet

Det känns som att streck för 7 & 12 är ett starkt och fräckt lås!

Lämna Glenn Boko till Harry Boy och alla som spikar bara på BG och det faktum att den är favorit. Bästa hästen tror jag inte det är

**edit. Dessutom finns det ju bonuschans att den som kör Einstein Sisu (UO vart sjuk igår) får för sig att svara ledningen när BG kommer med frågan. Körs det om ledningen gynnar det bägge mina drag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av Basse den 2018-11-14 klockan 00:31.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 04:35   #4

Standard

V64:4

Spetsen tar nog 7 Dardanos hand om direkt.

3 Copertino V,W med BG är favorit. Hästen är inte så snabb ut men BG kör säkert offensivt och hamnar nog i dödens om inte Oscar J släpper ledningen med 7:an.
Om Oscar skulle få för sig att svara spetsen öppnar loppet upp sig en del. 3 verkar vara stark så den kan säkert slå 7 från dödens.

Draget måste vara 10 Åsens Boogie

Näst sist gick den i dödens i stort sett hela loppet i ett lopp som vanns av Rede'ns Moses. Åsens Boogie höll bra efter sin tunga resa.

Senast gick man ett grymt sistavarv i tredjespår hela sista 1000. Vet inte om jag klockat rätt men får det till att Åsens Boogie gick under 1.13 sista 1000m i tredjespår - detta utan att tröttna sista biten. Kämpade bra hela vägen in i kaklet till en andraplats.

Man hade bakspår sist också, hamnade i femte ut. med lite bättre flyt med loppet ikväll borde man bli tung att stå emot sista halvvarvet!

Ja , jag är medveten om att det är Jorma från bakspår men det är bara att sööra den här hela sista varvet så blir det praa

Senast redigerad av Basse den 2018-11-14 klockan 04:37.
Gammal 2018-11-14, 06:38   #5

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Sigel Doc avd 2! Streckad på 1%. Blåser till tätt; släpper och vinner från rygg ledaren ?
En 1% från spår 8 är alltid långsökt och aldrig lätt att få in,men den lär åka med på alla mina lappar i alla fall!
AmaerildeRimfrost (+1)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 06:39   #6

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
V64:4

Spetsen tar nog 7 Dardanos hand om direkt.

3 Copertino V,W med BG är favorit. Hästen är inte så snabb ut men BG kör säkert offensivt och hamnar nog i dödens om inte Oscar J släpper ledningen med 7:an.
Om Oscar skulle få för sig att svara spetsen öppnar loppet upp sig en del. 3 verkar vara stark så den kan säkert slå 7 från dödens.

Draget måste vara 10 Åsens Boogie

Näst sist gick den i dödens i stort sett hela loppet i ett lopp som vanns av Rede'ns Moses. Åsens Boogie höll bra efter sin tunga resa.

Senast gick man ett grymt sistavarv i tredjespår hela sista 1000. Vet inte om jag klockat rätt men får det till att Åsens Boogie gick under 1.13 sista 1000m i tredjespår - detta utan att tröttna sista biten. Kämpade bra hela vägen in i kaklet till en andraplats.

Man hade bakspår sist också, hamnade i femte ut. med lite bättre flyt med loppet ikväll borde man bli tung att stå emot sista halvvarvet!

Ja , jag är medveten om att det är Jorma från bakspår men det är bara att sööra den här hela sista varvet så blir det praa
Åsens boggie kan vara en rolig spik för den fräcke!
Gammal 2018-11-14, 06:57   #7

Standard

Lite tankar, kan ni läsa vilka hästar som inte vinner å kommer galoppera el kommer bli slagna på upploppet med en nos samt dö mm

Avd 1
2 lär ta spets, släpper till fisken som får digital Inc utvändigt. Blir lite kamp där fram. Gynnar 6 som ska gå en 10 tid men blir skrikhäst nr 1. Tycker varken 3 - 4 är några vinnarhästar men fisken har väl brottats med svåra lägen till försvar. Vad är 4 försvar? Tipsar 6-3 digital känns överspelad samt 9 kan va en kantboll..
Avd 2
Har två hästar jag jagar 6-3. Tre fin utvändigt på upploppet nu bike samt 6 bra hela tiden kommer smälla till snart. 4-5 ja är väl givna på en sund bong
Avd 3
MONTE SUCK, kan väl ha sina egna dagar å omgångar. Blir spik 15 å slösar inte streck
Avd 4
Dragen måste väl va 10-9. Tre år å Jorma på 10 ingen önskedröm men kan driva på själv lika så 9 som känns lite bortglömd.. Men var ja tvungen att spika så hade jag valt Goop lär väl köras mot spets å försöka hålla undan å gunga in i mål. 5-7 känns överspelade
Avd 5
Lärlingar lika här vem har råd att slösa streck. Försöker lösa med 1 som har spåret kan leda runt om på 1640 meter, 6 startsnabb lär försöka komma tidigt mot spets tror på hästen men inte på kusken, men får hoppas hästen vill vinna.. 11 är väl den som bevisat kan komma långt fram med liknande förutsättningar.. Ny tränare gillas...
Avd 6
Med tanke på vad 12 gjorde från mellanvolten å mot tuffingar å inte loppet sitter i benen. Lär den vinna, chansspik. Men 7 en bra häst som vilat med Örjan. Men räkna med att den är i form. Goop nja ingen känsla för den. 3 kan väl rinna undan från start.. 4 kanske..
Avd 7
Känns som 4 borde ta detta om nu spåret inte ställer till det.. Stallform å liknande förutsättningar som senast å lite bättre kusk. Blir väl dyr att börja gardera men 1 11 14
Avd 8
Halvöppet lopp inte fått känsla för någon.. 1 kanske vinner om den får spets. 5 utmanar, Peter verkar ju ha grym form nu.. Långsökt 11 bättre än raden får hoppas på strykningar å överfart där fram å massa tur... 9 tidig med gubben i lådan. 7 har haft otur...

Senast redigerad av kire1111 den 2018-11-14 klockan 07:00.
Gammal 2018-11-14, 10:26   #8

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 165
Standard

I sjätte känns det väl som att einstein sisu måste leda länge. Senast den gick i ledningen var det överpace med 11,4 första varvet men höll ändå bra. När den gick i spets för fem starten sedan var den överlägsen på 13,2 full väg. Upphämtningen efter galopp senast var enorm, tappade så mycket att han kom ifatt fältet 400 kvar och är tvåa i mål! Visade då också startsnabbhet i voltstart. Vet inte om Uffe är frisk ikväll men i så fall vet han ju vad han sitter bakom och lär knappast släppa även om Glenn kommer tidigt.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 12:11   #9
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Ulf O kör han idag någon som vet?
Han var ju sjuk igår
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 12:21   #10

Standard

Jäklar vad laddad man är för den här omgången!

Skall bli riktigt roligt att göra ett Stoooort system åt oss Sharpsare.
Var uppe till 04:00 i natt och grövde i arkivet, tog även ledigt från jobbet för att fullt fokusera på uppgiften!
Gotland (+5), HuBBaBuBBa (+10), Micke (+5)
Gammal 2018-11-14, 12:24   #11

Shooters avatar

Sharp$: 38055
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Ulf O kör han idag någon som vet?
Han var ju sjuk igår
Ja, han kör idag. Var tydligen magsjuk igår.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 12:36   #12
Banned

Standard

Ulf Ohlsson angående chanserna

Så här ser jag i alla fall på chanserna.

Alien Kronos – var ruggigt fin senast och det kändes som en mycket fin häst. Nu råkar ju Svante ha en till med i loppet som kanske är minst lika bra men jag var jättenöjd med min.

Galadriel Sisu – är inte alls så pjåkig men har galopperat några gånger. Nu är det tufft emot och det blir nog svårt vinna.

Orkidee Skift – vann jag för ett tag sedan på Solvalla. Då fick vi en bra resa och nu är det mer chansartat läge.

Imma Hanover – ej kört på et tag. Vet att hästen är flyttad från Boden till filialen här nere. Felfritt och hyggliga slantar är väl prio ett.

Einstein Sisu – gick mycket bra efter galopp senast. Nu är det bra hästar tjugo meter bakom men den här vill jag varna för.

Zanzibars Sun – ny bekantskap för mig.
Gammal 2018-11-14, 12:42   #13

Standard

Avd 1

Roligt streck 7 Höwings Star i första. Ingemar Hultqvist presenterade sina IH hästar i lysande skick under söndagens Breeders finaler. Stallformen är i stort sett alltid bra.
Tycker det fins frågetecken för de flesta av favoriterna - många med osäker form .
Hövings Star har i alla fall en bra spurt om de andra kör för fort. 1% är för lite på den.

Jag steckar 6 hästar här på Bolagslappen. 3,4,6,7,9,10
Väljer att stå över 11 Cool Keeper då Den känns formlös och inte vunnit från bakspår på flera år.
Gammal 2018-11-14, 12:44   #14
Banned

Standard

Basse vad tror du om spets i sista?
1 är hygglig ut, 2 är något snabbare frågan är om den tar över.
3 är också rätt så kvick ut.
8 också rätt så kvick ut men dåligt spår. Men Jorma är Jorma, kanske trycker av ändå.

Senast redigerad av trance_error den 2018-11-14 klockan 12:47.
Gammal 2018-11-14, 12:50   #15

Shooters avatar

Standard

Det är som vanligt spikarna det hänger på. Första tanken var att singla Patricia Zaz, men jag vet inte om det blir så. Order To Fly bör i alla fall vinna sitt lopp läget till trots. Chapter N. Deo bör också ha bra chans, men jag har inte bestämt mig gällande den heller. Avvaktar information under dagen.
Gammal 2018-11-14, 12:53   #16

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Basse vad tror du om spets i sista?
1 är hygglig ut, 2 är något snabbare frågan är om den tar över.
3 är också rätt så kvick ut.
Jag tror Björns 2 Easy Creation är klart snabbast ut.

Björn är offensiv och lär göra allt han kan för att spetsa och därmed se till att favoriten 1 blir över från start. Han är smart nog att försöka hålla 1 instängd och därmed bli av med ett av de värsta hoten.

Tycker dock inte att Easy Creation är någon kanonhäst så jag kommer Spika 5 Cheerful Rivner från Peter Untersteiners stall.

PU har ju magisk form och senaste 8 starterna med egentränat har slutat:
1,1,1,2,diskad överlägsen 1:a, 1,1,1 !!!

PU har alltid hästarna redo för bra insatser direkt efter vila. Jag tror 5 Cheerful Rivner vinner från dödens eller ännu lättare från ledning om Björn Släpper till PU
Gammal 2018-11-14, 13:17   #17

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3076
Standard

Lite tidiga tankar kring en intressant V86:a:

Sunda spiken: Patricia Zaz - felfri borde det vara toppchans då motståndet känns riktigt ljummet.
Trolig andraspik: Cheerful Rivner - visserligen ingen blixt ut men går ner i klass o stallformen minst sagt bra.
Ev Chansspik: Dardanos - Mkt startsnabb och borde spetsa trots 7:e. Oscar istället för Westholm klart plus. Hela vägen?

Några roliga drag:
Nappa Scar - dragen bakåt sist men såg laddad ut. Hamnar kanske lite för långt bak härifrån dock.
I avd 7 hästarna 1,6, 13 o 15 alla streckvärda. Motiverad favorit här men på tok för mkt streckad från ett snävt femtespår.

Givna på min kupong:
Caid Grif, Scarlets Mirakel, Gute Band, Donners Am

Sårbar favorit:
Mellby Entre - visserligen kanske bästa hästen, men lärlingslopp, orutinerad lärling, innerspår på tillägg i volt....
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 14:13   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
I sjätte känns det väl som att einstein sisu måste leda länge. Senast den gick i ledningen var det överpace med 11,4 första varvet men höll ändå bra. När den gick i spets för fem starten sedan var den överlägsen på 13,2 full väg. Upphämtningen efter galopp senast var enorm, tappade så mycket att han kom ifatt fältet 400 kvar och är tvåa i mål! Visade då också startsnabbhet i voltstart. Vet inte om Uffe är frisk ikväll men i så fall vet han ju vad han sitter bakom och lär knappast släppa även om Glenn kommer tidigt.
Testar Einstein till 4,50(både Unibet och bet365), har ju två som plankar på en gång vid sin sida, ingen rolig uppgift för den som ska gå utvändigt och UO lär få bestämma tempot, bara att sen höja succesivt och lämna sällskapet 400 kvar, trav är lätt.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 15:06   #19

Standard

Kunde dock inte låta bli J.S.Apollo i samma lopp, till 28ggr på Unibet.
yoozoo (+10)
Gammal 2018-11-14, 15:06   #20

yoozoos avatar

Sharp$: 8103
Standard

Är jag helt ute och cyklar då jag tänkt singla 12 Empire Garbo i avd 5? Lyckas man förvalta springspåret och komma före favoriten så bör väl ändå chansen vara större än den spelprocenten visar då 6 Mellby Entre är nästan 3 gånger så myckets spelad...
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 15:29   #21
DIF

Sharp$: 1785
Standard

Citat:
Jäklar vad laddad man är för den här omgången!

Skall bli riktigt roligt att göra ett Stoooort system åt oss Sharpsare.
Var uppe till 04:00 i natt och grövde i arkivet, tog även ledigt från jobbet för att fullt fokusera på uppgiften!
Vad heter laget?
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 15:32   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Vad heter laget?
Laget heter Sharpsbasse , men systemet är redan slutsålt. Det vart över 60 andelar sålda
DIF (+5)
Gammal 2018-11-14, 15:41   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Är jag helt ute och cyklar då jag tänkt singla 12 Empire Garbo i avd 5? Lyckas man förvalta springspåret och komma före favoriten så bör väl ändå chansen vara större än den spelprocenten visar då 6 Mellby Entre är nästan 3 gånger så myckets spelad...
Jag rankar också den före favoriten, bör hamna bra på det från springspår och få hästar på startvolten.

Tycker även att 11 Guideline är intressant från det andra springspåret. Det är ju en gedigen sprinter från Lill Unter som bytt träning och kanske tänt till av miljöombyte samt vila. den "bättre" Djusen i sulkyn känns ok .

Senast redigerad av Basse den 2018-11-14 klockan 15:51.
Gammal 2018-11-14, 15:45   #24

Shooters avatar

Standard

Man ligger lågt på såväl Empire Garbo som Guideline (som det är mycket skrik på idag). Jag tar ändå med bägge då det känns som ett öppet lopp med lärlingar och 20 m tillägg på kort distans. Då kan flera av dem köra bort sig.
Gammal 2018-11-14, 15:49   #25
DIF

Sharp$: 1785
Standard

Citat:
Laget heter Sharpsbasse , men systemet är redan slutsålt. Det vart över 60 andelar sålda
Lycka till, jag gör ett eget försök, gillar dina analyser
Basse (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 16:24   #26

Standard

Ser på Travnet att Daniel Berglund går ut med att mitt drag 10 Åsens Boogie skall gå med skor

Lite trist om det stämmer då jag tänkt använda den som Uhäst på vårt stora tillsammanssystem...

Syns inte i startlistan på atg än men man för vara beredd på att byta U-häst om det stämmer - de bra insatserna på slutet har ju kommit barfota
Gammal 2018-11-14, 16:32   #27

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ser på Travnet att Daniel Berglund går ut med att mitt drag 10 Åsens Boogie skall gå med skor

Lite trist om det stämmer då jag tänkt använda den som Uhäst på vårt stora tillsammanssystem...

Syns inte i startlistan på atg än men man för vara beredd på att byta U-häst om det stämmer - de bra insatserna på slutet har ju kommit barfota
Jag tror att jag kommer singla Goop i det loppet.

10 Åsens Boggie (Jorma Kontio) har varit bra på slutet och fått tunga lopp. Läget är chansartat men skulle det klaffa så kan vi vara med långt fram. Det blir skor runt om och ett halvstängt huvudlag, säger Krister Jakobsson.

7 Dardanos (Oskar J Andersson) har vilat ett tag men brukar gå bra efter uppehåll. Han är snabb ut så vi laddar på från start. Jag tror han kan vara med där framme om det klaffar. Inga ändringar, säger Oskar J Andersson i stall Jörgen Westholm.
Gammal 2018-11-14, 16:43   #28

Joke747s avatar

Reg.datum: nov 2018
Sharp$: 517
Standard

Du känns taggad idag Basse! Hoppas och tror det blir en bra kväll!

Jag har spånat på mitt lilla system med tre spikar... som jag måste tro på den av mina tre jag är mest osäker på är glen boko men hoppas goop löser det tillslut.
Dom andra är order to fly och chapter n deo. Känns stabila!

Senast redigerad av Joke747 den 2018-11-14 klockan 16:54.
Joke747 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 18:10   #29

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3273
Standard

Avd 3 Monteloppet. Nummer 5 ULA MIL första monte och Sofia Adolfsson.

Den tar jag med
Gammal 2018-11-14, 18:27   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Avd 3 Monteloppet. Nummer 5 ULA MIL första monte och Sofia Adolfsson.

Den tar jag med
Ja det känns som om den kan vara klar , oavsett om BG ligger lågt.
Om man bara ska gå för pengar varför anlitar man då Sofia Adolfson?

Och tvärt om , varför skulle Sofia vilja rida en som inte hon vet passar i Monte'?
Klart hon har ridit den i jobb och vet om kapaciteten i hästen!

Allt detta är rena spekulationer från min sida och jag har ingen inside info alls, men jag har sett det hända förr- Sofia upp på en Montedebutant och överlägsen vinst
asgaya3141 (+3)
Gammal 2018-11-14, 18:29   #31

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4374
Standard

Är inte Julia Kaulitz lite väl bortglömd i avd 7?
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 18:31   #32

Shooters avatar

Standard

Lite uppvärmning.

V5
Inlämnat: 2018-11-14, 16:20
Solvalla
Onsdag 2018-11-14
Start: 18:39
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Global Adventure (6, 7)
2: 2, 3, 5, 6, 7, 10 (11, 12)
3: 1, 3, 5, 6, 9, 10 (11, 12)
4: 5, 8 (2, 1)
5: 9 Alfa Minerva (5, 2)

1x6x6x2x1 = 72 rader.
72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: NLV QHW QZD
Gammal 2018-11-14, 18:33   #33

Standard

Hmmm , det är en massa skoändringar aom sätter griller i huvudet på mig?

Ansåg mig Kvällens bösta drag i fjärde: 10 Åsens Boogie skor på nu

Ville använda 10 Guideline & 12 Umpire Garbo som U-hästar - skor på bägge nu

Tyckte Kyrkebos Rut var streckvärd i andra- skor på nu

I sjätte känns Västerbo Realworld helt plötsligt chanslös när skorna åker på..

Kommer bli omkastningar i bolagspelet då alla jag tänkt ha som Uhästar ändrar till skor på
Gammal 2018-11-14, 18:36   #34

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

Queer Fish tror jag är stenklar i första och så avslutar jag med en riktigt smällkaramell i sista! Lycka till, ikväll tar vi potten

V86
Inlämnat: 2018-11-14, 18:31
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-11-14
Start: 20:30
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Queer Fish (4, 6)
2: 3, 4, 5, 8 (2, 7)
3: 5, 10, 15 (6, 7)
4: 3, 4, 7, 10 (5, 1)
5: 6, 9, 11, 12, 13, 15 (7, 1)
6: 3, 7, 12 (5, 9)
7: 4 Chapter N.Deo (11, 1)
8: 3 IdreamIcanfly (1, 5)

1x4x3x4x6x3x1x1 = 864 rader.
864 x 1 x 0,25 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 18:45   #35

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Jens Sjödén på Service Plays
Knyss (+2)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 18:46   #36

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

De var fasiken nära att vi fällde favoriten direkt, men den höll undan precis och galopperade ett 50 tal meter efter mållinjen...

V5
Victor Larssons andelsspel
Solvalla
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 140,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 6, 7 (5, 4)
2: 10 Timotee Journey (5, 7)
3: 1, 3, 5, 11 (10, 6)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 (6, 5)
5: 5 Hankypanky Peyton (10, 2)

5x1x4x7x1 = 140 rader.
140 x 1 x 1,00 kr = 140,00 kr.
Totalt: 140,00 kr.
Min kostnad: 140,00 kr x 1/2 = 70,00 kr
Rättningskod: VJW PHN XVC
Basse (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 18:52   #37

Standard

Härligt med bra sikt på Bergsåker idag...
Gammal 2018-11-14, 18:56   #38

Standard

5 Ula Mil (V86-3) gör tionde starten för Björn Goop och det här blir första gången i monté. Stallets försteman, Anton Sverre, trodde tidigare att det skulle bli skor runt om idag, men enligt stallets hemsida så ska det bli barofta runt om. Utan skor runt om har hästen aldrig tidigare tävlat på svensk mark, vilket givetvis känns intressant. Sofia Adolfsson är erkänt duktig ryttarinna och ekipaget ska räknas tidigt bakom 13 Order To Fly ikväll.

Ula Mil tycker jag dessutom har varit lite för hetsig framför sulky tidigare och sådana hästar brukar ibland kunna bli lite mer reglerbara med en ryttare på ryggen, och då också få ut sin fulla kapacitet. Min känsla är därför ganska god kring Ula Mil ikväll, jag tror på en bra prestation, men kanske inte att det räcker för att slå Order To Fly.
Gammal 2018-11-14, 19:27   #39

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag kommer faktiskt efter mycket om och men vara med och sponsra potten ikväll. Blev sugen att vara med Bra tempo mellan loppen ju!

Tänkte bidra med mina tankar, eller rättare sagt mina hästar ikväll.

I första avdelningen lutar jag mot att låsa på nr 3 Queer Fish och nr 4 Digital Ink, men det känns om ett lopp vem som helst kan vinna och varför inte innerspåret Labero Broline?

I den andra avdelningen tror jag Uappa Di Azzurra behåller den fina formen och borde vara hyperintressant som 22%-are.

Den tredje avdelningen vet jag inte om streckspelarna hamnat rätt på det med 55% på nr 15 Order By Fly. Nr 7 Quite Please kommer tidigt på mitt system, men det behövs nog 15 hästar här också.

Avdelning fyra har med nr 9 Min Bråten. 1.6% är en skänk från ovan men visst, den kanske inte ska ha mer än 4% Två raka andraplatser och sprang rekord på 13.5 näst sist. Sådana hästar måste man kolla extra på.

Femte avdelningen har jag ingen åsikt om ännu.

I den sjätte spikar jag eller kör nr 12 Scarlets Mirakel som utgång. Lite rädd för att Einstein Sisu kan hålla undan dock.

I sjunde avdelningen är det väl dags för en spik på nr 4 Chapter N.Deo. Är den inte redan klar?

Har knappt tittat igenom sista avdelningen ännu så den är också helt blank för mig än så länge.

Sen ska jag bara fylla på med lite idéer från Basse och sen är åtta rätt hemma
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 19:30   #40

Standard

Herregud vilken insats av Andypandy One nyss!!!!!
Gammal 2018-11-14, 19:33   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag kommer faktiskt efter mycket om och men vara med och sponsra potten ikväll. Blev sugen att vara med Bra tempo mellan loppen ju!

Tänkte bidra med mina tankar, eller rättare sagt mina hästar ikväll.

I första avdelningen lutar jag mot att låsa på nr 3 Queer Fish och nr 4 Digital Ink, men det känns om ett lopp vem som helst kan vinna och varför inte innerspåret Labero Broline?

I den andra avdelningen tror jag Uappa Di Azzurra behåller den fina formen och borde vara hyperintressant som 22%-are.

Den tredje avdelningen vet jag inte om streckspelarna hamnat rätt på det med 55% på nr 15 Order By Fly. Nr 7 Quite Please kommer tidigt på mitt system, men det behövs nog 15 hästar här också.

Avdelning fyra har med nr 9 Min Bråten. 1.6% är en skänk från ovan men visst, den kanske inte ska ha mer än 4% Två raka andraplatser och sprang rekord på 13.5 näst sist. Sådana hästar måste man kolla extra på.

Femte avdelningen har jag ingen åsikt om ännu.

I den sjätte spikar jag eller kör nr 12 Scarlets Mirakel som utgång. Lite rädd för att Einstein Sisu kan hålla undan dock.

I sjunde avdelningen är det väl dags för en spik på nr 4 Chapter N.Deo. Är den inte redan klar?

Har knappt tittat igenom sista avdelningen ännu så den är också helt blank för mig än så länge.

Sen ska jag bara fylla på med lite idéer från Basse och sen är åtta rätt hemma
Sven Volter spikar 6 Caid Griff i första
Gammal 2018-11-14, 19:38   #42

Standard

Citat:
Herregud vilken insats av Andypandy One nyss!!!!!

De var synd den spurtade så bra, fick inte plats med den på V5...
Hehe, hade hoppats på lycka för 5 som skulle spurta till vinst
Gammal 2018-11-14, 19:44   #43

Standard

V86
Inlämnat: 2018-11-14, 19:39
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 189,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Caid Griff (3, 9) Fisken o digital känns inte som vinnarskallar direkt
2: 4 Uappa di Azzurra (6, 5) Med den % bara spika
3: 15 Order to Fly (10, 5) Orka gardera hej gardera ut sig
4: 3, 7, 9 (10, 5) Hoppas på 9 spring för fan
5: 1, 4, 6, 7, 8, 9, 11 (15, 12) Lärlingar får väl hoppas på framvolten är ju 1640 meter
6: 3, 4, 7 (12, 5) 12 vart lite mycket skrik på den.
7: 1, 4 (11, 15) Låser o blundar
8: 1, 2, 3, 5, 9, 11 (12, 10) kan säkert smälla här..

1x1x1x3x7x3x2x6 = 756 rader.
756 x 1 x 0,25 kr = 189,00 kr.
Totalt: 189,00 kr.
Rättningskod::
Gammal 2018-11-14, 19:47   #44

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
De var synd den spurtade så bra, fick inte plats med den på V5...
Hehe, hade hoppats på lycka för 5 som skulle spurta till vinst
Fick med den på 3 hästar på V5 och startade en raket med plats på Andy

Sitter kvar med den här som kan bli spännande i sista.

V5
Inlämnat: 2018-11-14, 17:53
Solvalla
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 3, 10 (5, 7)
3: 7, 10, 11 (3, 1)
5: 5 Hankypanky Peyton (2, 10)

1x2x3x2x1 = 12 rader.
12 x 50 x 1,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Rättningskod: WHP THQ QVM
viking90 (+10), AmaerildeRimfrost (+5), coolmanriver (+10)
Gammal 2018-11-14, 19:51   #45

Standard

V86
Inlämnat: 2018-11-14, 19:46
horsepowerzzz s andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 7 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 6, 9 (7, 10)
2: 5 Patricia Zaz (4, 8)
3: 15 Order to Fly (10, 5)
4: 3, 4, 5, 7, 10 (2, 1)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (11, 6)
6: 1, 3, 4, 5, 7, 9, 11, 12, 13, 15 (6, 10)
7: 1, 11 (4, 13)
8: 1, 2, 4, 5, 9 (8, 3)

4x1x1x5x15x10x2x5 = 30000 rader.
30000 x 1 x 0,25 kr = 7 500,00 kr.
Totalt: 7 500,00 kr.
Min kostnad: 7 500,00 kr x 3/16 = 1 406,25 kr
Rättningskod: ZBV ZHX QXJ

STOR TUR idag alla sharpsare ! Hoppas nån stänker dit en flådig vinst när krutröken lagt sig ikväll !
viking90 (+5), Basse (+5), heddari (+10), Henkezan (+5)
Gammal 2018-11-14, 19:52   #46

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av heddari Visa inlägg
Queer Fish tror jag är stenklar i första och så avslutar jag med en riktigt smällkaramell i sista! Lycka till, ikväll tar vi potten

V86
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Queer Fish (4, 6)
2: 3, 4, 5, 8 (2, 7)
3: 5, 10, 15 (6, 7)
4: 3, 4, 7, 10 (5, 1)
5: 6, 9, 11, 12, 13, 15 (7, 1)
6: 3, 7, 12 (5, 9)
7: 4 Chapter N.Deo (11, 1)
8: 3 IdreamIcanfly (1, 5)

1x4x3x4x6x3x1x1 = 864 rader.
864 x 1 x 0,25 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.
Ja, spiken i sista är en av de första jag streckat när jag gått igenom det loppet. Galet den är så lågt streckad - åtminstone innan de sprungit Efteråt kanske jag förstår varför :P
heddari (+10)
Gammal 2018-11-14, 19:53   #47

Standard

Travronden Live

V86-1
4 Digital Ink skor runt om och utan käk- Neutralt med skor, Plus utan käk.

10 Beau Mec skor bak - litet minus.

V86-2
2 Alandias da Vici jänkarvagn - litet plus.

6 Kyrkebus Rut skor runt om - minus.

7 Orkidee Skift rån öppet till helstängt huvudlag - plus.

V86-3
5 Ula Mil barfota runt om för första gången på svensk mark - plus.

10 Donners Am skor runt om, vilket han även gjort tidigare när han tävlat i monté - Neutralt.

V86-4
1 Imma Hanover skor runt om - litet minus.

3 Copertino V.W. jänkarvagn för första gången - stort plus.

5 Victoria Viking skor runt om - Litet minus.

10 Åsens Boggie skor och halvstängt huvudlag - minus på skor och plus på huvudlaget.

11 Dream Brodda ryckhuva för första gången - Litet plus.

V86-5
1 Mill Zeb barfota fram och med helstängt huvudlag - Stort plus.

6 Mellby Entre vanlig vagn - Neutralt.

7 Sangrita Ås lättas i balansen - Litet plus.

8 Quattro Khan norskt huvudlag, rycktussar och barfota runt om - Stort plus.

11 Guideline skor runt om – Minus.

12 Empire Garbo skor runt om - Minus.

15 Hihgland Park barfota runt om - Litet plus.

V86-6
1 Slaghöken barfota runt om - Plus.

2 Eclipse Boko barfota runt om - Litet plus.

V86-7
1 Vanessa F.B. norskt huvudlag istället för helstängt - Stort plus.

2 Suited Broline - Goggles och barfota runt om - Stort plus.

11 Västerbo Realworld skor runt om - Minus.

13 Julia Kaulitz ryckhuva - Plus.

V86-8
2 Easy Creation jänkarvagn för första gången - Stort plus.

3 Idreamicanfly barfota runt om - Stort plus.

4 Zanzibars Sun ryckhuva, barfota runt om och jänkarvagn - Stort Stort plus

Senast redigerad av asgaya3141 den 2018-11-14 klockan 19:55.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 19:54   #48

Standard

Bästa tänkbara för dig där Basse, samma spik i sista på min lapp med men jag har ju tyvärr redan spruckit.

Lycka till! Jag får hoppas Bergsåker!
Gammal 2018-11-14, 19:56   #49

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Bästa tänkbara för dig där Basse, samma spik i sista på min lapp med men jag har ju tyvärr redan spruckit.

Lycka till! Jag får hoppas Bergsåker!
Tackar, riktigt nervigt nu med spik i sista och lappen är värd 23k
viking90 (+23), AmaerildeRimfrost (+1)
Gammal 2018-11-14, 20:03   #50

Standard

En favorit i sist V5 nu tack för 50 V5:or!

Kom igen Hankypanky Payton- visa Nurmos formen nu!
Gammal 2018-11-14, 20:07   #51

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

V86
Inlämnat: 2018-11-14, 20:06
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 9 (4, 6)
2: 3, 4, 5, 6 (2, 7)
3: 7, 10, 15 (5, 6)
4: 3 Copertino V.W. (7, 5)
5: 13 O.M.Annie Marje (6, 15)
6: 3, 7 (5, 12)
7: 2, 4, 13 (11, 1)
8: 3, 5 (1, 2)

2x4x3x1x1x2x3x2 = 288 rader.
288 x 1 x 0,25 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: SHZ
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:07   #52

Shooters avatar

Standard

Jag kör lite vinnare på Alfa Minerva som jag hade singlat på V5.
Gammal 2018-11-14, 20:09   #53

Shooters avatar

Standard

V86

Avd
1: 3, 4, 6 (9, 10)
2: 4, 5 (2, 6)
3: 15 Order to Fly (10, 5)
4: 3 Copertino V.W. (7, 10)
5: 6, 8, 9, 12, 15 (11, 13)
6: 3 Einstein Sisu (5, 7)
7: 1, 2, 4, 6, 13, 15 (11, 10)
8: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10 (12, 8)
Gammal 2018-11-14, 20:17   #54

Standard

Basse on Fire! Grattis!

Lämnade in 50kr V på den, de stod den i 6 gånger pengarna men de sjönk till under 2....
Gammal 2018-11-14, 20:17   #55

Standard

Sjukt snyggt Basse
Basse (+10)
Gammal 2018-11-14, 20:17   #56

Shooters avatar

Standard

Citat:

Grattis! Osannolikt vilket flyt du är i.
Basse (+10)
Gammal 2018-11-14, 20:17   #57

Standard

Jaaaaaa!!!!

50 V5:or

V5
Solvalla
Onsdag 2018-11-14
Vadet gäller startnummer

Avd

1x2x3x2x1 = 12 rader.
AmaerildeRimfrost (+50), coolmanriver (+5), eveton (+20), sigh (+10)
Gammal 2018-11-14, 20:18   #58

Standard

Citat:

Grattis Basse
Gammal 2018-11-14, 20:18   #59

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Grattis Basse!
Basse (+10)
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:19   #60

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 664
Standard

Citat:
Jaaaaaa!!!!

V5
Solvalla
Onsdag 2018-11-14
Vadet gäller startnummer

Avd

1x2x3x2x1 = 12 rader.
Grattis! du e fan helt grym!
Basse (+10)
jyzyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:19   #61

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14888
Standard

Citat:
Tackar, riktigt nervigt nu med spik i sista och lappen är värd 23k
Grymt Basse alltid grym tippare ! Grattis !
Basse (+10), Basse (+10)
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:19   #62

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5571
Standard

Haha, Basse! Grattis igen, alltså hur mycket har du dragit in den här månaden?

Tyvärr så är ju jag med på andelsspelet och det ska jäkligt mycket till för att du ska sätta den också med min otur
Basse (+10), Basse (+10)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:21   #63

evetons avatar

Standard

Skön form du har Basse!
Basse (+10)
Gammal 2018-11-14, 20:22   #64

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

Stort grattis Basse!!!
Basse (+10), Basse (+10)
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:22   #65

Standard

2 Alandias da Vici testades med vit tejp istället för knäkappor på framknäna i värmningen. Björn Goop lät hästen sträcka ut över upploppet i långvagn över upploppet och såg då fin ut i stilen. Hon såg glad och pigg ut, litet plus på henne.

3 Sister Morphine såg väldigt laddad, lycklig och fin ut för Kevin Oscarsson i långvagn. Fint intryck där alltså.

5 Patrizia Zaz har ett hett temperament, vilket hon visade upp även i värmningen. I bakvarv för Nicklas Westerholm i långvagn så såg hon väldigt laddad ut, på gränsen till lite för mycket faktiskt. Inget harmonsikt intryck alltså och man ska vara aktsam med henne idag. Favorit i fara.

6 Kyrkebus Rut såg inte perfekt ut i stilen när Claes Sjöström körde i rätvarv med jänkarvagn. Litet minus på henne alltså, som dessutom ska gå med skor idag.

7 Orkidee Skift har stor gång och ser inte perfekt ut i långsamma farter, men gav i alla fall ett piggt intryck och såg fräsch och fin ut för Svante Ericsson.

11 Looks Likeaqueen såg väldigt spänstig och fin ut för Stig H Johansson i långvagn. Plus!

Sammanfattningsvis så vill jag alltså sätta plus för 2 Alandias da Vici och framförallt 11 Looks Likeaqueen.
Gammal 2018-11-14, 20:23   #66

Sharp$: 1533
Standard

Citat:

Grattis!!
Bra uppvärmning till miljonerna.
Basse (+10), Basse (+10)
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:23   #67

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3475
Standard

Basse har tid säkert fullt upp att sätta V86 gånger 100 härligt att du delar med dig av dina idéer. Roligt att följa duktiga tippare
Basse (+10), Basse (+10)
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:25   #68

Standard

V86
Inlämnat: 2018-11-14, 20:24
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 224,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 6, 9 (10, 7)
2: 4 Uappa di Azzurra (5, 2)
3: 5, 15 (10, 6)
4: 7 Dardanos (3, 5)
5: 1, 7, 8, 11 (6, 15)
6: 3, 4, 7, 12 (5, 9)
7: 1 Vanessa F.B. (4, 11)
8: 1, 2, 3, 4, 5, 10, 12 (9, 8)

4x1x2x1x4x4x1x7 = 896 rader.
896 x 1 x 0,25 kr = 224,00 kr.
Totalt: 224,00 kr.
Rättningskod: Grant
Gammal 2018-11-14, 20:26   #69

Standard

Grattis basse!!
Basse (+10)
Gammal 2018-11-14, 20:27   #70

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Hehe Basse du snålade inte på V86an,största spel jag varit med på
Basse (+19)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:27   #71

Standard

Tackar för alla gratulationer, vart stressigt med tillsammans inlämning och gratulationer via telefon
viking90 (+5)
Gammal 2018-11-14, 20:28   #72

Standard

Här är Basses dundersharpssystem

V86
SharpsBasses andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 13 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11 (1, 2)
2: 2, 4, 5, 7 (6, 3)
3: 5, 6, 7, 10, 15 (3, 2)
4: 3, 7 (10, 5)
5: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (12, 11)
6: 7, 12 (3, 5)
7: 1, 2, 4, 6, 10, 13, 15 (5, 11)
8: 5 Cheerful Rivner (1, 2)

7x4x5x2x14x2x7x1 = 54880 rader.
54880 x 1 x 0,25 kr = 13 720,00 kr.
Totalt: 13 720,00 kr.
Min kostnad: 13 720,00 kr x 1/62 = 221,29 kr
Rättningskod: ZCR PHZ VNG
Grant (+12)
Gammal 2018-11-14, 20:29   #73

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Provar så här efter 10 min analys
1: 4 Digital Ink (6, 3)
2: 3, 5 (4, 2)
3: 5, 15 (10, 6)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12 (3, 7)
5: 15 Highland Park (6, 12)
6: 12 Scarlets Mirakel (5, 3)
7: 1, 2, 4, 5, 6, 10, 13 (11, 15)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:29   #74

Standard

Här sitter man i lugn och ro och försöker finslipa systemet. Ska gå igenom de tre sista avdelningarna också. Man njuter lite av att Basse skinnar alla Sveriges travspelare... hux flux hör man att nu är det fan bråttom till inlämning och jag skulle skapa rader via vårt program. Första gången jag körde slumprader och kunde inte ens kolla igenom om det här blev bra eller varför det blev som det blev. Huga.. kastade in det med högsta stressen i hugget! Jobba nu! Flax me! Återkommer med hur ramen såg ut

1,3,4,6,9
4,5,8
5,6,7,10,12,13,15
5,7,9,10
4,5,7,8,9,10,11,12,13,15
3,7,12
2,4
1,3,5,12

Hästarna i fet stil ovan har jag klart fler procent på än de övriga i jämförelse med hästarna i samma lopp.

Synd inte Queer Fish hann fram. 52% kontra 29%, men lever på 29% av raderna iaf. Så ska inte tjura
Basse (+10)

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-11-14 klockan 20:36.
Gammal 2018-11-14, 20:30   #75

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

V86
Inlämnat: 2018-11-14, 20:28
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 24,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 6, 7, 9, 10 (11, 1)
2: 5 Patricia Zaz (4, 2)
3: 5, 7, 10, 15 (6, 3)
4: 3 Copertino V.W. (7, 5)
5: 7 Sangrita Ås (6, 15)
6: 7 Jaques Noir (5, 3)
7: 2, 4 (1, 11)
8: 3, 5 (1, 2)

6x1x4x1x1x1x2x2 = 96 rader.
96 x 1 x 0,25 kr = 24,00 kr.
Totalt: 24,00 kr.
Rättningskod: XMV
Basse (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:31   #76

Standard

Så här var tillsammanssystemet

V86
SharpsBasses andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 13 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11 (1, 2)
2: 2, 4, 5, 7 (6, 3)
3: 5, 6, 7, 10, 15 (3, 2)
4: 3, 7 (10, 5)
5: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (12, 11)
6: 7, 12 (3, 5)
7: 1, 2, 4, 6, 10, 13, 15 (5, 11)

7x4x5x2x14x2x7x1 = 54880 rader.
54880 x 1 x 0,25 kr = 13 720,00 kr.
Totalt: 13 720,00 kr.
Min kostnad: 13 720,00 kr x 10/62 = 2 212,90 kr
Rättningskod: ZCR PHZ VNG
Grant (+12)
Gammal 2018-11-14, 20:34   #77

Shooters avatar

Standard

Det var nog tur med kuskbytet på Digital Ink. Uffe körde helt perfekt för att lyckas få hästen att få nosen först.
Gammal 2018-11-14, 20:38   #78

Standard

Är på topphumör och njuter av det overkliga flytet jag är inn i just nu

F-n vad roligt det är med trav ibland!
kunghumle (+10), coolmanriver (+5), viking90 (+5), Oblix (+10), heddari (+10), asgaya3141 (+10), Gotland (+10)
Gammal 2018-11-14, 20:38   #79

Standard

Där hade Sjöden 100% rätt att Digitalen vunnit 60 k lopp varje gång han startat i princip, brukar vara mera cash i guld
Gammal 2018-11-14, 20:39   #80

Standard

Citat:

Är på topphumör och njuter av det overkliga flytet jag är inn i just nu

F-n vad roligt det är med trav ibland!
Skönt du delar med dig av glädje så en annan kan se att de finns glädje inom travspelandet även när de ser mörkt ut
Gammal 2018-11-14, 20:41   #81

Standard

Glömde bort min raket där också steg 2 satt i och med V5 vinnaren i siste. Ett steg kvar på den här

RAKET
Inlämnat: 2018-11-14, 19:26
Solvalla
Onsdag 2018-11-14
Start: 19:27
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
4: Plats 7 Andy Pandy One
6: Vinnare 5 Hankypanky Peyton
9: Plats 12 Scarlets Mirakel

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: TMQ THX RXD
Gammal 2018-11-14, 20:43   #82

Shooters avatar

Standard

Det var ett väl investerat sparlopp.
Gammal 2018-11-14, 20:43   #83

Standard

Härligt Jorma! Hästen med superform och inte ens favorit! Tackar vi för
Basse (+10)
Gammal 2018-11-14, 20:46   #84

Standard

Citat:
Härligt Jorma! Hästen med superform och inte ens favorit! Tackar vi för
Spikade du? Väldigt snyggt i så fall
Gammal 2018-11-14, 20:49   #85

Standard

Citat:
Spikade du? Väldigt snyggt i så fall
Hade jag kört matematiskt hade jag spikat. Nu körde jag "slump"system där jag valde procenten på varje häst ungefär med lite övriga inställningar.. men jag hade levt på två rader matematiskt skulle jag gissa. Hade 72% efter att programmet gjort sitt på den här vinnaren nu iaf! I mina tankar tidigare skrev jag följande...

Citat:

Gammal 2018-11-14, 20:50   #86

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Jaaaaaa!!!!

V5
Solvalla
Onsdag 2018-11-14
Vadet gäller startnummer

Avd

1x2x3x2x1 = 12 rader.
Snyggt Basse - grattis som tusan!

Ensam på den ärofulla vinstlistan, rama in

Basse (+36)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 20:51   #87

Standard

Wow , tack Minna

Inte ofta man är största vinnaren på Valla
Helge (+5)
Gammal 2018-11-14, 20:56   #88

Shooters avatar

Standard

Värdelöst! Order To Fly var ju inte alls något vidare idag, och första reserven stack bara undan.
Gammal 2018-11-14, 20:59   #89

Standard

Missade tredje men såg att donners Am vann.

Någon som såg om 6:an var på plats?
Gammal 2018-11-14, 21:00   #90

Standard

Citat:
Missade tredje men såg att donners Am vann.

Någon som såg om 6:an var på plats?
Målfoto om tredjeplatsen tror jag
Basse (+10)
Gammal 2018-11-14, 21:06   #91

Standard

Tack och godnatt vad jag kan hata favoriter ibland! Både nr 5 och nr 10 var usla så hade bara nr 7 att hoppas på in på upploppet men icke att ledaren kunde vinna, öppningen satt lite väl i benen :(
Gammal 2018-11-14, 21:06   #92

Standard

Oj vad nära galopp på favoriten på upploppet va?
Gammal 2018-11-14, 21:11   #93

Standard

Nu finns det bara ett hopp för Basses BIG o de är att skönsjungande TOM JONES även är en jäkel på trav?
Basse (+10)
Gammal 2018-11-14, 21:12   #94

Standard

Det här är ju sjukt - tar scarlets mirakel plats sätter jag alla spel jag gjort än så länge till kvällens tävlingar där jag lagt mycket tid att plugga.

Gjorde V5 till valla och 2 raketer, den ena satt just
+ kvar på tilsammanssystemet , hoppas V86 sitter av bara farten nu!

RAKET
Inlämnat: 2018-11-14, 19:35
Bergsåker
Onsdag 2018-11-14
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
6: Plats 7 Höwings Star
7: Plats 6 Staro in Fact

1 x 200,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: QJS NHT WXJ
coolmanriver (+3)
Gammal 2018-11-14, 21:16   #95

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1288
Standard

Inga ändringar sa ljugar-Björn till Åsa om CopertinoV.W. sen kommer hästfan ut med hans guldbike. Sjukt tröttsamt alltså.
danberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 21:16   #96

Standard

Provar ett vinnarspel på finwhiskeyn nu
Gammal 2018-11-14, 21:18   #97

evetons avatar

Standard

Lika het som Basse är jag iskall på spelet. Tur har jag aldrig haft, men så illa som det är nu vettefan! Det var kanske inte bättre förr, men nog fan är det sämre nu... Torskat på bägge spikarna Westerholm i 2:a och OJA i 4:e. Förste förlorare båda två
Gammal 2018-11-14, 21:18   #98

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danberg Visa inlägg
Inga ändringar sa ljugar-Björn till Åsa om CopertinoV.W. sen kommer hästfan ut med hans guldbike. Sjukt tröttsamt alltså.
3 Copertino V.W. (V86-4) har haft lite hyss för sig tidigare, men tränar bra och var fin senast. Enligt Björn så är det inga ändringar den här gången, men enligt stallets hemsida så ska hästen tävla med jänkarvagn för första gången. Hästen är i alla fall allround och säger Björn Goop "inga ändringar" så får man väl lita på det. Ingen jänakrvagn alltså, men han var ändå fin i vanlig vagn senast och ska ha bra chans om han är lika bra igen
Gammal 2018-11-14, 21:20   #99

Standard

Måste vara positivt med alla dessa omstarter Bara jobba in fetaste smällen nu ala Basse
Gammal 2018-11-14, 21:20   #100

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
3 Copertino V.W. (V86-4) har haft lite hyss för sig tidigare, men tränar bra och var fin senast. Enligt Björn så är det inga ändringar den här gången, men enligt stallets hemsida så ska hästen tävla med jänkarvagn för första gången. Hästen är i alla fall allround och säger Björn Goop "inga ändringar" så får man väl lita på det. Ingen jänakrvagn alltså, men han var ändå fin i vanlig vagn senast och ska ha bra chans om han är lika bra igen
Lita på Björn...
Gammal 2018-11-14, 21:28   #101

Standard

Citat:
Måste vara positivt med alla dessa omstarter Bara jobba in fetaste smällen nu ala Basse
Det såg ut som om de skulle kunna bli 1 eller 2 halvvarvet kvar :-/

Men det vart en till halvlätt vinnare istället.
Gammal 2018-11-14, 21:32   #102

Standard

Provar att rygga tipskungen Basse med ett vinnarspel på Scarlets Mirakel nu
Gammal 2018-11-14, 21:38   #103

Standard

Einstein utan att man behövde vara en sån
Gammal 2018-11-14, 21:39   #104

Standard

Uggh där rök man på V86 överallt...:-(

Nurmos häst måste varit sjuk?
Gammal 2018-11-14, 21:54   #105

Standard

Nu vinner 3 för jag hann inte lämna in
Gammal 2018-11-14, 21:55   #106

Sharp$: 115
Standard

Citat:
Jaaaaaa!!!!

V5
Solvalla
Onsdag 2018-11-14
Vadet gäller startnummer

Avd

1x2x3x2x1 = 12 rader.
Grattis, snyggt lirat
Basse (+10)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 22:00   #107

Standard

Spiken i sista var bra i alla fall.

Synd att inte mitt 2:lås i sjätte höll :-(

Jaques Noir måste varit sjuk och Scarlets Mirakel fick lite väl jobbig resa.

Lilla systemet fick lika många rätt som megasystemet.
Gammal 2018-11-14, 22:07   #108

Shooters avatar

Standard

Surt att åka i monteloppet på första reserven och få sju rätt när det är så nära full pott.
Gammal 2018-11-14, 22:23   #109

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Spiken i sista var bra i alla fall.

Synd att inte mitt 2:lås i sjätte höll :-(

Jaques Noir måste varit sjuk och Scarlets Mirakel fick lite väl jobbig resa.

Lilla systemet fick lika många rätt som megasystemet.
Inte följt tävlingar ikväll, men såg någon håller formen fortfarande.
Stort grattis till V5 vinsten, synd på V86 andelen, vi tar de nästa gång, med högre utdelning
Basse (+10)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-14, 23:30   #110

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Grattis Basse...Vilket form du har.nya tag imorgon v64.hoppas trav kungen Basse har spikar och drag till imorgon..
Basse (+5)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-15, 00:51   #111
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Surt att åka i monteloppet på första reserven och få sju rätt när det är så nära full pott.
Jo. Dumma lilla jag tog 5,6 som gardering istället där och satte 10 som reserv.

Dumstrut på. Men gick jämt upp på 3st sjuor iaf...

Basse är tokhet och jag hoppas alla förstår vilket jobb det ligger bakom...

Stort tack för allt du bidrar med här på Sharps!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Basse (+5), Bowery (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td