Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-26, 16:00   #16
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Torstens Visa inlägg
@Bowery, det är vanlig vagn på Baron Gift idag
Spikas ändå på allt.

Blåser till spets, låter Ingves överta, Conrad kan inte hålla sig på mattan utan bara är tvungen att pressa på varvet kvar, tröttnar själv och Baronen sprintar lätt 1.08 sista 400...12%.

Ibland är det lätt med trav!

Spikar förmodligen GT också, i sista, 18%.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 16:01   #17

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Spikas ändå på allt.

Blåser till spets, låter Ingves överta, Conrad kan inte hålla sig på mattan utan bara är tvungen att pressa på varvet kvar, tröttnar själv och Baronen sprintar lätt 1.08 sista 400...12%.

Ibland är det lätt med trav!

Spikar förmodligen GT också, i sista, 18%.
Våra tankar går nästan exakt samma i dessa 2 avdelningar bara att jag rankar auto förre gt i avd 8. Men jag fegar ju ur och målar bägge avd istället ; lycka till ikväll !
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 17:22   #18

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Får bli tidig inlämning - sitter och droppar av och slår huvudet i tangentbordet. Har jobbat 8 av de senaste 13 nätterna natt och är sliten - får se om alkohol gör susen (ja, tror du det din dumma djävel sååå) och jag blir piggare (stor chans, dumfan)...

Lycka till, alla!

SOLVALLA/ÅBY ONSDAG
26-09-2018 | 20:41
ÖPPEN
LOPP
1/2/3/4/5/6/7
26-09-2018 18:16
KOMBINATIONER 3600
INSATS 360.00 kr
LOPP DINA VAL ERSÄTTNINGAR
P76-1 6 RINGOSTARR TREB 1 - 7
P76-2 2, 4, 6, 8, 9 1 - 7
P76-3 1, 3, 6, 7 11 - 9
P76-4 1, 3, 5, 7, 11 4 - 2
P76-5 11 THOUGHT HANOVER 6 - 10
P76-6 1, 4, 6, 10, 11, 12 9 - 5
P76-7 2, 3, 6, 7, 10, 11 9 - 12
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), coolmanriver (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 17:24   #19
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Har precis öppnat ett konto på Legolas för att testa P76.

Vilka sopprötter till klantarslen har fått betalt (får fortfarande betalt?) för denna styggelse till spelsite?

Har aldrig varit med om värre, faktiskt. Ska se om jag överhuvudtaget kan navigera mig så att jag får in ett litet spel, bara 3 timmar kvar...blir på håret!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 17:26   #20

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Avd 1
Spets å slut, hämta ut
Avd 2
74% på en häst som vilat sedan maj. Form slår klass
Avd 3
Slog tärning å blev dessa.
Avd 4
Stern het efter strukningar
Avd 5
Kör på mitt guldlås å säger lycka till för 3 åriga stoet..
Avd 6
Orka gardera, månen kommer inte ramla ner ikväll förmodligen
Avd 7
Motståndet har sämre spår samt är 3 år. Lycka till..
Avd 8
Finns några kul drag

V86
Inlämnat: 2018-09-26, 17:14
Solvalla, Åby
Onsdag 2018-09-26
Start: 20:30
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Västerbo Exact (7, 5)
2: 1, 2, 5, 6 (7, 4)
3: 1, 6, 8 (2, 7)
4: 1, 3, 6, 11 (2, 12)
5: 3, 7 (5, 11)
6: 6 Park View (11, 1)
7: 6 Peakster (1, 11)
8: 2, 3, 6, 7, 10, 12 (1, 8)

1x4x3x4x2x1x1x6 = 576 rader.
576 x 1 x 0,25 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod:

Senast redigerad av kire1111 den 2018-09-26 klockan 17:31.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 17:49   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Har precis öppnat ett konto på Legolas för att testa P76.

Vilka sopprötter till klantarslen har fått betalt (får fortfarande betalt?) för denna styggelse till spelsite?

Har aldrig varit med om värre, faktiskt. Ska se om jag överhuvudtaget kan navigera mig så att jag får in ett litet spel, bara 3 timmar kvar...blir på håret!
Hehe, ja den som konstruerat denna sida måste haft någon slags instegsjobb under uppförandet. Mycket ologisk och då skall du veta att den var värre i början. Lämna absolut ej in för sent då det kan bli väldigt sent på onsdagar och lördagar då det är större omsättning.

Lycka till!
Gammal 2018-09-26, 17:59   #22

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

avd1.
Michealangelo Ås har mött de bästa och idag kliver han verkligen ner i klass, Laddar nog vad som går och för få en position, kanske tillok med ledningen, Min vinnare i loppet.

avd2.
Favoriten har varit borta pga en skada, jobbat i 18 tempo med 12 sista 600, får troligen överta men om Örjan väljer att köra Canari i spets kan det bli en duell, form slår klass!

avd3
Rapido var riktigt bra i Norge och det var ett fint intryck, intressant här nu och kan vinna från alla positioner.

avd4,
Mycket talar för spets och slut för goops nr 1. Jag spikar!

avd5,
De utländska hästerna är svårbedömda, draget till Melby Glader som såg fin ut innan loppet senast och stallet låter uppåt.

avd6.
Jag gillar den amerikanske travaren som vann lätt senast och verkar vara under fin utveckling, klaffar det härifrån tror jag man är bäst igen och kör utgång. nr 11

avd7
Två hästar höjer sig, Coctail abb är startsnabb och obesegrad i spets 3 av 3. Ande lär testa mot front. ide.

avd8.
Global Thunder skulle gynnas kraftigt om det blir överpace, har sätt jättefin ut på slutet och kommer att vinna igen. 3 proc är tok för lite...

avd1. A 7 B 5-6-3
avd2. 1-6
avd3. D 2 B 1-6-8 C 4-10-7
avd4. 1 Freddie Silveråka (3)
avd5. A 11 B 8-5-1 C 2-6-7-3
avd6. A 11 B 6-10 C 4-1-5-3
avd7. D 4-6 B 9-1-11
avd8. B 10-6-12-2-3-1-7-4 C 5-11

Krav minst 1 A och 1 D samt 0-1 C måste vinna för fullpott.

DD1. 4-6
DD2. 10 Global Thunder
* 100

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2018-09-26 klockan 18:09.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 18:29   #23

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Finns ingen anledning att ens försöka fälla Ringostarr Treb - han vinner detta från dödens, hur lågt än Riordan ligger i förhandsintervjuerna. Han vill självklart ha ett klart svar INNAN han möjligtvis drar till amerikat och det får han inte genom ett allt för lugnt upplägg. Canari Match har även denne stått över, nästan två månader faktiskt och Spitcam Jubb verkar ha totaltröttnat på tävlandet och har ingen form eller tryck i sig alls, för när varande.

Den enda som jag realistiskt tror kan utmana är dock ändå Örjan om denna får bestämma i ledningen och King City, har form och en riktigt bra slutspurt. Om denne skulle få rygg på Ringostarr Treb sista rundan kan denne bli lite småfarlig. Men, som sagt - tror Riordan smyger och att RT vinner detta lätt - normalt hade jag spikat, i alla fall på ATG, men eftersom jag inte kan spela där förrän i morgon och enkom på Legolas så kan det vara värt att gardera då utdelningen ändå ej kommer skjuta i höjden där och då radpriset endast är 10 öre där...

På Legolas = Gardering.

På ATG = Spik.
Vad säger du till Torbjörn angående taktiken?
- Jag sa redan i onsdags att han ska köra hästen som en tränare och inte som en catchdriver. Tror han att han kan komma till ledningen utan att det kostar för mycket får han givetvis ladda från start, men jag har inget emot om han skulle välja ett mer passivt upplägg.
Många kommer att spika honom, hur ser du på det?
- Det är förstås upp till var och en, men jag skulle inte göra det. Givetvis kan han vinna loppet om det blir kört på rätt sätt. Om han skulle komma till ledningen eller få en ryggresa i passande tempo. Men som jag läser loppet så tar Örjans häst (1 Canari Match) spets och springer en 1.10-tid. I sådana fall är det inte troligt att vi kan slå den. Jag hoppas att jag har fel, men det viktigaste för mig som tränare är att hästen får en positiv upplevelse inför resan till USA.

De här direktiven skriker ju torsk lång väg. Det vore något annat om han bara låg lågt, men när han i princip sagt till kusken att köra preparé så är ju halva slaget förlorat. Jag spikar Örjan utan att blinka!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Klanke (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 18:36   #24

Reg.datum: dec 2017
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
- Jag sa redan i onsdags att han ska köra hästen som en tränare och inte som en catchdriver. Tror han att han kan komma till ledningen utan att det kostar för mycket får han givetvis ladda från start, men jag har inget emot om han skulle välja ett mer passivt upplägg.
- Det är förstås upp till var och en, men jag skulle inte göra det. Givetvis kan han vinna loppet om det blir kört på rätt sätt. Om han skulle komma till ledningen eller få en ryggresa i passande tempo. Men som jag läser loppet så tar Örjans häst (1 Canari Match) spets och springer en 1.10-tid. I sådana fall är det inte troligt att vi kan slå den. Jag hoppas att jag har fel, men det viktigaste för mig som tränare är att hästen får en positiv upplevelse inför resan till USA.

De här direktiven skriker ju torsk lång väg. Det vore något annat om han bara låg lågt, men när han i princip sagt till kusken att köra preparé så är ju halva slaget förlorat. Jag spikar Örjan utan att blinka!
Alltså det låter ju lockande. Procenten spelar ingen roll faktiskt. För mig bryr jag mig om att hitta den vinnande hästen. Tittar inte så mycket på spelvärde längre, då det har fällt mig så jävla många gånger tidigare.

Men är verkligen Canari Match så bra? Har ingen bra erfarenhet från denna häst. Vad är det som säger att den bara rinner undan i spets?
maHpak263 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 18:42   #25

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg

Alla äro vi saliga i vår egen tro. Tror verkligen inte att JR vill dra till amerikat med en häst som inte testats ordentligt - tror denne är rejält genomjobbad och kanske i 80% form och det räcker mot dessa kusar... Hårdheten mellan RT och de andra är som natt och dag och det finns ju även frågetecken på motbuden...
Gammal 2018-09-26, 18:45   #26

Reg.datum: dec 2017
Sharp$: 322
Standard

Citat:
Alla äro vi saliga i vår egen tro. Tror verkligen inte att JR vill dra till amerikat med en häst som inte testats ordentligt - tror denne är rejält genomjobbad och kanske i 80% form och det räcker mot dessa kusar... Hårdheten mellan RT och de andra är som natt och dag och det finns ju även frågetecken på motbuden...
håller helt med föregående talare. V86 är redan såpass svårt spel, känns överkurs att spekulera i en förlust. När han är skyldig till att vinna mot dessa, prepare eller inte.
Fulsprit (+5)
maHpak263 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 18:51   #27

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Finns ingen anledning att ens försöka fälla Ringostarr Treb - han vinner detta från dödens, hur lågt än Riordan ligger i förhandsintervjuerna. Han vill självklart ha ett klart svar INNAN han möjligtvis drar till amerikat och det får han inte genom ett allt för lugnt upplägg. Canari Match har även denne stått över, nästan två månader faktiskt och Spitcam Jubb verkar ha totaltröttnat på tävlandet och har ingen form eller tryck i sig alls, för när varande.

Den enda som jag realistiskt tror kan utmana är dock ändå Örjan om denna får bestämma i ledningen och King City, har form och en riktigt bra slutspurt. Om denne skulle få rygg på Ringostarr Treb sista rundan kan denne bli lite småfarlig. Men, som sagt - tror Riordan smyger och att RT vinner detta lätt - normalt hade jag spikat, i alla fall på ATG, men eftersom jag inte kan spela där förrän i morgon och enkom på Legolas så kan det vara värt att gardera då utdelningen ändå ej kommer skjuta i höjden där och då radpriset endast är 10 öre där...

På Legolas = Gardering.

På ATG = Spik.
Men skulle inte kretsen kring Maori Time tycka att resan äntligen gav ett kvitto på att dom har den häst dom tror dom har, om den slog Elitloppsvinnaren nu idag? Har ju visserligen gal. hela tiden men formen borde ju vara bättre iaf än motbudens form Jag hoppas att Erik chansar o kör till från start.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 18:55   #28

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38071
Standard

Jag garderar som sagt Ringostarr med Canari och spikar Västerbo Exact, Viking Olympic och Park View. Sen är det bara att hoppas att det skräller i rätt lopp.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-26, 19:04   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Men skulle inte kretsen kring Maori Time tycka att resan äntligen gav ett kvitto på att dom har den häst dom tror dom har, om den slog Elitloppsvinnaren nu idag? Har ju visserligen gal. hela tiden men formen borde ju vara bättre iaf än motbudens form Jag hoppas att Erik chansar o kör till från start.

Maori Time får vi ju aldrig något kvitto på hur bra han är och tror man ej vågar ladda med denne och då vinner han inte. Tyvärr, är det ju inte ägarna som bestämmer, om den nu vill det, när denne skall visa sig från sin bästa sida... Kanske längtar kusen hem till värmen i Australien?

Vi får se - jag skulle verkligen vilja att MT får vinna innan de åker hem, men inte i kväl, hehe!

coolmanriver (+10)
Gammal 2018-09-26, 19:05   #30

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

[QUOTE=Klanke;585240]

avd8.
Global Thunder skulle gynnas kraftigt om det blir överpace, har sätt jättefin ut på slutet och kommer att vinna igen. 3 proc är tok för lite...

För tredje gången rycker dom skorna(2 ggr tid. med gal.) o hästen är ju oprövad i felfritt lopp så du kan vara ngt på spåret,en kusk som lyckats väldigt bra dessutom,kul ide
Dahle (+3)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td