|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-09-22, 20:14 | #121 | |
Citat:
|
||
2018-09-22, 20:39 | #122 | |
Citat:
men om man inte får något med sig hem tröttnar man till slut. man lägger av eller kanske bara kör dom där "gulddagarna" då det är fint väder eller grannen sa att finns det svamp bakom varenda sten. lite så med V75, vi har väl ett 3 potsspel för att folk skall få en massa vinster, de små men ändå en utbetalning, men nu är det ofta inte det. då skiter man i V75 , spelar när det är jackpot eller man är på banan. sedan slutar man köpa ronden efter ett tag slutar gå på tävlingar minskar spelandet än mer och travet har förlorat en kund till Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1) |
||
2018-09-22, 21:36 | #123 | |
Citat:
Men denna alarmism stämmer som tur är ej - så länge ATG har grepp om småspelarna som totalskiter i om de håller inne pengar, om det så vore varje omgång. Småspelarna har inget emot Jackpottar, snarare tvärtom... Chansen till stora pengar lockar alla, även småspelarna och det är dessa som är fundamentet hos ATG, inte proffs- och storspelarna. Även om man tappar några få, för de är verkligen få och dessa återkommer säkerligen efter ett tag, för annars var de aldrig riktigt intresserade av travet från början. Ingen här inne kommer hålla sitt löfte om att man skall bojkotta ATG och dess pottspel - detta är rena, rama gojan då gamblers nästan aldrig ger sig. Då spelar man hellre i smyg och skriver ej på forumet hellre än att gå miste om nöjet och chansen till miljonerna - det är min fasta övertygelse. De flesta gamblers vet om vad som gäller och mången lusläser villkoren hos diverse bluffbolag och bonushorar och gör allt för att kringgå bolagens regler (flera konton etc), men skriker när ATG håller inne pengar till Jackpotts, vilket dessa inte ens hymlar om. Gamblers lägger inte av - det ligger i deras natur och den som är riktigt intresserad byter inte helt plötsligt sport att spela på, enkom för att man tröttnar på regler som funnits i flera år... Nej, jag springer ej ATGs ärende men tycker det blir lite för mycket klagan på något man redan vet om och som tydligen ATG inte tänker ändra sig på. Det är småpengar de tappar på storspelare och andra som ej gillar undanhållandet utav pengar till Jackpotts - de som inte bryr sig är mången fler och står för 90% utav inkomsterna för ATG - varför skulle de då ändra sig om de tror att de har rätt och omsättningen ej sjunker utan istället ökar? Så länge man slår sina omsättningsrekord hela tiden så lär de inte lyssna, så är det bara! Vi tycker olika och det är såklart helt okey!
2018-09-22, 22:17 | #124 | |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
|
|
2018-09-23, 02:30 | #125 |
ATG tillsammans
Spelar ingen roll om jag spelar för 96 eller 24 kr. Samma resultat - 5 rätt. Saknar förmåga att tänka om, har märkt det flera gånger - att det ekipage jag fastnat först för, det kan jag inte få bort ur tankarna trots massa läsande och trots att förnuftet gör sig påmint då och då...
|
|
2018-09-23, 15:13 | #126 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+10) |
||
|