|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-09-22, 15:02 | #31 |
|
|
2018-09-22, 15:04 | #32 |
I V75:1 har nog 4 Handsome Brad bra chans.
Jag vill ändå ha med ett par motbud. 1 Picasso spetsar initialt och släpper troligtvis till favoriten när Jeppson ställer frågan. Rygg ledaren behöver dock inte vara helt fel då Picasso kan lägga in en bra spurt om luckan kommer. Slog trots allt Magic Gwin med an startgalopp senast så form finns. 9 Hickothepooh är också en spurtare av rang. Behöver smygas för att räcka idag men kan få "sin" resa om det bara blir körning i loppet. Är det ingen som vill tävla mot favoriten vinner nog 4 Handsome Brad. Utmanar någon under loppet kommer mina 2 drag in i bilden. Streckar 1,4,9 i avdelning 1 |
|
2018-09-22, 15:06 | #33 |
Det är svårt att spetsa från innerspår bakom bilen, på Färjestad.
|
|
2018-09-22, 15:13 | #34 |
Som Handsome Brad såg ut så är det svårt att gå emot - spik! Värst emot känns Zoko Lane och Ragazzo da Sopra. I Guld bör Love Matters ha en riktigt bra chans. Racing Mange är ny i Guld och av de övriga så är Beau Mec och OTP gamla nu och Dante Boko har ett jobbigt läge och är bäst på kort. I kallblodsloppet rankar norrbaggarna Kleppe Slaruren först, men jag har svårt att tro att den står emot Odd Herakles speed. Så det blir nog mina tre spikar. Global Trust ser också ut att ha en bra chans, men jag dubblar med Ferrari River. Går den felfritt så vore det ju väldigt intressant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
2018-09-22, 15:15 | #35 |
Har inte med storfaven Uggla. Örjan kan man lita på. Satt sist invändigt. På v4an
2018-09-22, 15:15 | #36 |
Härlig styrning utav ÖK - invändigt i ett slikt lopp, hehe! Nu sopar han väl rent i resten. Nu hade ÖK aldrig haft en chans med lucka heller - mycket bra kört där framme!
2018-09-22, 15:24 | #37 |
Börjar tro mer och mer på bo.c , undra om inte den vinner det där även om den får gå dödens. Men soooorma är inte att lite på när han bara söööör
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
2018-09-22, 15:28 | #38 |
Förhoppningsvis betalar LD-en dagens utgifter
Mr. Creation hoppas jag tar ledning och leder runt om, spik på LD I den andra har jag en NG i form av Hot Chocolate, blir o köra nån hundring på den komb. Men garderar mig lite på en annan med Ula Mil och Fulsprits spik O. Dibaba Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
2018-09-22, 15:29 | #39 |
Irish Coffee time kanske , eller ska man ta sig en Glenfiddich rich oak att värma upp med, hur som så såg ju handsome Brad magisk ut avd 1!
|
|
2018-09-22, 15:30 | #40 |
Dumt spelat av mig idag. Skulle garderat mer om jag tänkt lite längre. Bra värde på Legolas (424 kr) och bara 11 bongar kvar...
2018-09-22, 15:33 | #41 | |
Banned
|
Citat:
Dessutom - Joakim Lövgren. Hamnar sist utvändigt från det här läget och har inget annat val än att köra till i megablåsten på bortre lång? Nä, jag tar ett gäng här. Roligast är 1 Photo Lavec? |
|
2018-09-22, 15:35 | #42 |
Hmm, bara bäst, tycker Hultman - tycker nog att Up To The Chapel var minst lika bra från dödens efter stenhård öppning i fjärdespår, första 450 metrarna...
2018-09-22, 15:36 | #43 |
Då jag endast lirar v5 idag och det är första loppet där så tänkte jag måla med hela fältet först , efter lite noggrant analyserande så börjar det luta åt 5,6,9,10 istället. Den där 9an är ju ett dunder skrik på från Norge
|
|
2018-09-22, 15:41 | #44 |
|
|
2018-09-22, 15:42 | #45 |
Joakim Lövgren är inte jätteoptimst kring sin 6 Racing Mange och menar att loppet senast såg bättre ut än vad det var. Jag kan hålla med honom om det, men samtidigt finns det stor risk för överpace i loppet och till 23 procent finns det fortfarande värde i hästen.
|
|
|