Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-05, 22:16   #1
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8246
Standard

Lördagen 8 sept - V75 Solänget Örnsköldsvik

Här pratar vi om lördagens V75 på

Solänget
Längd: 1004 m
Bredd: 20,0 m (2140 m), 20,0 m (1640 m)
Upplopp: 193 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Lycka till därute!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-06, 10:43   #2

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Senast redigerad av kire1111 den 2018-09-07 klockan 19:43.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-06, 12:21   #3

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Mina torsdagstankar inför lördagens omgång:

AVD 1: Quality Tilly kommer troligtvis förbli favorit och det ser ut som en vettig uppgift. Det känns som en eller flera och jag tänker gå på det senare.

Övriga bakspårshästar räknas bakom favoriten där Phototoy är mest intressant på strecken. Jag har lite känsla för att den kan göra ett riktigt bra lopp och med en något förnäm resa kan den segerstrida för den har grundkapacitet för att slåss om det.

Utöver dessa är My Dream Coktail intressant, barfota runt om och första jänkarvagn. Sitter i ledningen efter första halvvarvet? Donners Am ska också räknas, står bra inne och distansgynnad.

AVD 2: Håller med ovanstående om Indoor Voices. Är den som sist får de andra höja sig om de ska ha chans. Jag tycker att den bör vara favorit och blir inte alls förvånad om den seglar upp till det tills på lördag. Hästen ska ha gått framåt med loppet i kroppen och blir min första spik i omgången.

Vill man gardera är den nuvarande favoriten Fame Boko det givna motbudet. Jag gillar den här hästen och når man spets kommer den bita ifrån sig bra sista varvet. Det kan dock bli lite körning direkt och den är inte lika speedig som Indoor och Kihlström vet allt som oftast när han ska sätta in attackerna.

AVD 3: Emile Zola Sisu har visat sig vara riktigt bra och det är förmodligen bra vinstchans även nu. Roofparty är väl den som främst kan utmana men vart hamnar han? Jag hoppas att Kihlströms häst går felfritt och spikar.

AVD 4: Kallblod och här streckar många på vilt, så även jag. Finseth är troligen hästen att slå men det är flera intressanta kuskändringar i loppet, bl.a. på Guli Tor och K.A. Priol. Kaksen, Ängspilen och Spydö plockas också med på kupongen.

AVD 5: Disco Volante fick en efterlängtad vinst senast och blir nu storfavorit, dock lite väl stor kan jag tycka. Jag räknar med körning i inledningen och det är flera bra hästar emot som mycket väl kan vara tuffare för dagen.

Erik Sting gynnas av tempo och är första motbudet till favoriten. Det här är en bra häst och han kan springa låga tider över distansen. Bakom räknas även Cab Hornline som det låter uppåt på, Tobacco från ett bra läge och Magnifik Brodde som kanske kan göra upp om det vid överpace.

AVD 6: Makethemark verkar alla tro bara går ut och vinner det här. Jag köper inte det men betvivlar inte att han har bra chans och ska vara favorit.

Främsta motbudet är Muscle Hustle som var riktigt fin efter galopp senast. Bra startryggar och kan sitta bra på det tidigt om felfri. Diamanten har inte varit som bäst på slutet men når han upp till en bra nivå blir han inte lätt att runda. Sen tycker jag att Zenit Brick ska räknas trots spåret. Han är stark sista halvvarvet och blir det lite körning kan han komma in i matchen.

AVD 7: Sign Me Up Too hade jag spikat om det inte vore för den tidigare halsinfektionen. Har han återhämtat sig fullt? Jag vågar inte lita på det och kommer strecka på lite här.

Dreamboy As är stark och ofta med där framme. Distansen ingen fördel men ändå första motbudet på kapacitet. Med på kupongen ska även Wasa Warrior som tillskillnad från ovan gynnas mer av distansen. Stallet låter uppåt och man har ett passande läge. Vill även varna för Celebrity Lane som har tävlat i Finland på slutet. Ska troligen laddas och Adielsson är en mästare på spets.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Weju (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-07, 19:36   #4

Standard

V75 Lördag tidig rad, är nöjd

Avd
1: 12 Global Undecided (10, 9) Ny kusk o 2640 samt hyfsat långt upplopp löser läget.
2: 11 Indoor Voices (1, 7) Ofattbart att hon inte är favoriten efter senast
3: 1, 2, 4, 6, 7, 12 (9, 5) Vunnit typ v4 o är näst fattigaste hästen, 63 %. Ska det trollas?
4: 2, 7, 8, 9, 13 (4, 1) Kanske missar spets och går väl upp lite i klass, gaddar på lite
5: 1, 2, 3, 4, 5, 12 (6, 9) Tro inte på discodans, 1,2,4,12 får gärna dansa vals istället
6: 5 Makethemark (9, 6) Lärt mig att spela efter ögat, inte efter örat.
7: 2, 9 (6, 3) Tar med spetshästen samt hästen som förmodligen krossar detta gäng.

1x1x6x5x6x1x2 = 360 rader.
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod:

Senast redigerad av kire1111 den 2018-09-08 klockan 10:58.
Gammal 2018-09-07, 20:48   #5

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Har varit iskall på spelet ett litet tag, men inför imorrn har jag riktigt bra feeling! Så här går tankarna:

V75-1
Bakspårshästarna ser överkvalificerade ut här och över lång distans blir det nog utslagsgivande. Att flera starka kort sitter där bak stärker chansen då de kan dra fram varandra också. Phototoy väl bortglömd! Donners Am ska väl streckas på läget och hårdheten.

V75-2
Indoor Voices hårt betrodd efter fin spurt senast och möter återigen Fame Boko som han slog då. Samma handikapp dem emellan då också, men stor skillnad ändå när Fame står på start och har god spetschans den här gången. Sist fick indoor slicka sarg ett varv och blev sedan bra framdragen. Roheryn från spets blir nog svårslagen. Räcker med 3 streck, kanske 2 om man chansar bort Indoor som är överbetrodd.

V75-3
Jättefavoriten Emile Zola Sisu känns sårbar imorrn, Bra och bevisat snabb ut även från spår ett, men spåret innebär alltid en galopprisk när det ska laddas. I en annars på pappret ganska lättlöst omgång är det givet att försöka fälla! New Joker är inte dum och kan få en kick med ny kusk. Einstein Sisu och Jetline har resurser att räcka till seger med rätt resa.

V75-4
Att Finseth Yr endast är knapp favorit i kallblodsloppet är enormt märkligt! Har vunnit 10/13 och att han inte vann på Arvika är honom förlåtet. Var där och såg det och två kurvor i tredjespår kan fälla vilken favorit som helst på den banan. Väldigt travsäker också, har bara hoppat en enda gång av egen förskyllan. Hade vunnit V75 redan förra året om inte allt strulat i det loppet.

V75-5
Disco Volante har startgalopperat i 5 av sina 21 starter med framspår bakom bilen. Erik Sting en säkrare pålle och från det spåret kan det bära till ledning när favoriten hoppat bort sig i starten. Speciellt som Cab Hornline har dunkel form och de kanske inte vill köra alltför hårt med den om den utmanas i början.

V75-6
I guld känns Diamanten och Makethemark som ett vettigt lås. Spetshästen och bästa hästen(?) håller bra i relativt ihåliga lopp som dessa. Ska man ta en är det tveklöst Diamanten då det är upplagt för spets. Makethemark har jättebra spår, men den kommer aldrig bli en snabbstartare så det är risk att han hamnar ett par hack för långt bak för att han ska hinna kunna göra sig gällande sista biten.

V75-7
I sista ska man inte glömma Wasa Warrior som har grym form och Uffe Eriksson har 1/1 med den! Signmeuptoo är väl stor favorit med tanke på uppehåll med halsinfektion. Har lite skrällfeeling här!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
777 (+2)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-07, 21:14   #6

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Har samma känsla som Stekel, känns som det kommer att vara en sån där rad som jag känner att ejag borde ha hittat. Sen åker jag antingen på fel spikval eller så blir det kass utdelning. Mina tankar efter att ha läst in mig på "allt" relevant utom Sjödén:

1: Enig med Stekel, mest troligt finns vinnaren på bakspår och 11 mest prisvärd. Spännande ändringar på 3 och 6 och 1 har läge och är kuskförstärkt. 4 känns överspelad, svårt se den vinna från dödens.
2: Här är vi inte överens kring ordningen men om att tre streck borde räcka lugnt. För mig är dock 11,7,1 ranken och ev. viktning mot 11 som den såg ut senast. 3 är tokskrälllen.
3: Tycker absolut att den stora favoriten bör garderas. Näst fattigast i loppet och orutinerad häst. Vinner väl säkert om spets men det känns inte alls säkert. 7,6 närmast efter. 8 varnas det för på sina håll.
4: Lite av en eller många och kan nog landa i spik på favoriten. Skrik på 7 pga. Örjan och i vanlig ordning prio på att strecka de med (NO) efter namnet.
5: Disco kan vara överlägsen men känns för stor. 2,3,4,5 borde räcka långt.
6: För mig är 2 veckans bästa spik, tar troligen spets och förstår inte riktigt hur den ska förlora sen, särskilt inte om 5 inte går med optimal balans.
7: Tveksam favorit tycker jag. 9 bästa hästen och möjligt spikförslag. Men 6 såg ju ruggig ut senast när jag hade spikat den.

Hamnar spikarna rätt så sitter sjuan!
777 (+2)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-07, 23:31   #7

Standard

Några tillägg efter att ha läst Sjödén:
1: 12 kan mer eller mindre tas bort liksom tank 8 och neråt
2: fördel startvolten. Sen lyfter han som alltid super Ariel. Men brukar den inte göra en besviken.
4: en eller många
6: rankar ner favoriten då den går med skor
7: lyfter 5 och tar inte med 6 och 9
Gammal 2018-09-08, 01:06   #8

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Några tillägg efter att ha läst Sjödén:
1: 12 kan mer eller mindre tas bort liksom tank 8 och neråt
2: fördel startvolten. Sen lyfter han som alltid super Ariel. Men brukar den inte göra en besviken.
4: en eller många
6: rankar ner favoriten då den går med skor
7: lyfter 5 och tar inte med 6 och 9
"Det blir jänkervagn å öppet huvudlag som senast. Grundtanken är även att det blir barfota runt om. Men vad gäller balansen vill jag se hur banunderlaget blir på lördag först innan jag bestämmer det definitivt" Petri salmela Travronden.... Men tydligen ska Makethemark gå med skor, undra om tränaren vet det ens, hum.

Senast redigerad av kire1111 den 2018-09-08 klockan 01:17.
Gammal 2018-09-08, 09:31   #9
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8964
Standard

Alldeles strax spelas Travsnack med Sharps in.
Det kan hända att det rullar in en och annan kioskvältare. Samt något avslag.

Gotland (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 09:50   #10

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Alldeles strax spelas Travsnack med Sharps in.
Det kan hända att det rullar in en och annan kioskvältare. Samt något avslag.
Var hittar man detta ?
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 09:56   #11
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Det kommer en länk

Bowery (+5)
Gammal 2018-09-08, 10:15   #12

Standard

Lägg gärna länken här.

Hopplöst att inte veta om makethemark går med skor ju.

Är spelstopp 1620 som vanligt?? Såg 1430 ngnstans..
Gammal 2018-09-08, 10:22   #13

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4504
Standard

Citat:
Lägg gärna länken här.

Hopplöst att inte veta om makethemark går med skor ju.

Är spelstopp 1620 som vanligt?? Såg 1430 ngnstans..
Håller med ! Jag tar nog ställning redan nu och spikar diamanten, enbart tack vare spåret.
16.20 dom vanigt gäller
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 10:43   #14
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8246
Standard

Travsnack ligger uppe nu.

Lite ljudstrul igen men vi kämpar!

https://youtu.be/TET7E7IEW48

Bowery (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 10:54   #15

Standard

Vete fan över skriket kring diamanten. Kom 7 sist efter utvändig körning i rygg å tvärdog på upploppet. MAKETHEMARK utvändigt han med å rygg å la i en växel å försvann in i mål på 10 tid långt före diamanten. Där för innan galopp för diamanten, känns mer som diamanten rider på gamla meriter å spår två sen inte mycket mer. Medans MAKETHEMARK rider på nya meriter å en guldvåg. Skor el inte, svårt att se det omvända idag trots dödens för MAKETHEMARK, blir det väl inte lika klar vinnst bara, men haft fel förr. Vinner inte MAKETHEMARK så lär det bli skräll i min bok Sen hur Indoor inte är mer spelad efter senast å Örjan upp, ofattbart..

Senast redigerad av kire1111 den 2018-09-08 klockan 10:55.
Gammal 2018-09-08, 11:03   #16

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17844
Standard

Lite osäker på Diamanten jag, känns som Erik Adielsson haft en två årig formsvacka eller så, kanske lite orättvist att säga så då han kört in 18 miljoner i år men lite sanning är det nog i min spaning då hans segerprocent sjunkit senaste åren.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 11:21   #17

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet. Detta fegissystem får man hoppas inte bara ger dagsfördriv i valtider utan även insatsen tillbaka.

1) 4,8,9,10,12 r3-7 (hoppas på Johan Wiman)

2) 1,7,9,11 r13-15 (11 visade sin kapacitet senast och bör trots tillägg vinna detta. 1 kan rinna undan från ledningen)

3) 1 r7-2 ("alla" skriker om 1. Örjan spikar själv. Jag med)

4) 1,2,4,7,9,13 r6-11 (jag kan för lite om kallblod och streckar med strömmen)

5) 2,3,4,5 r1-6 (3 hårt betrodd men vinner för sällan. 4 tränar som en demon - åter efter vila - har visat brist på vinnarskalle. 5 är härdad och alltid hårt betrodd. 2 visade form senast med Erik - fynd till 10 % och nu med Örjan)

6) 2,5 r6-9 (låser på de två bästa. Diamanten har varit ojämn hos Stig H)

7) 3,5,6 r9-8 (detta är ett svårlöst lopp med skrällpotential. Favoriten 3 fick halsinfektion för tre veckor sedan och har varit struken. Finske 5 med Erik är svårbedömd. 6 håller Björn högt i Björnkollen)

Kostar 1440:-. Lycka till med valen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 11:21   #18

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

Jag har spik på Diamanten. Tror den leder runt om. Barfota bak idag är det sagt. Man får ta ställning helt enkelt.
Bowery (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 12:06   #19

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag har spik på Diamanten. Tror den leder runt om. Barfota bak idag är det sagt. Man får ta ställning helt enkelt.
Blir nog ett trehästarslopp till slut för mig, Dreammoko såg läcker ut senast!

Gammal 2018-09-08, 12:40   #20

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14888
Standard

Örjan tar en dödens seger i första kanske ? Tror ni börja med Örjan ggr 2
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 13:16   #21

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Blir nog ett trehästarslopp till slut för mig, Dreammoko såg läcker ut senast!
Enligt BG i Björnkollen är Dreamoko med skor "som en bil utan motor"
Skor på kan inte vara någon fördel iaf
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 14:31   #22

Standard

Känner mest för 11 Indoor Voices i andra avdelningen.
Skall bara vara bäst här. Bara nu inte Örjan sover bort sig idag och väljer sina ofta överdrivet passiva upplägg. Haugstad gick på med hösten i mina ögon lite för sent sist men Indoor Voices spurtade ändå till enkel seger. Toppform!

Är också sugen på att spika 6 Dreamboy As is sista avdelningen. Lyste form om den sist och gick mål som tvåa med krafter kvar efter sen lucka. Intrycket var femstjärnigt och borde vara en bra vinstchans idag bara man hittar en vettig position från sitt inte helt optimala spår 6.
Torstens (+2)

Senast redigerad av Basse den 2018-09-08 klockan 15:26.
Gammal 2018-09-08, 14:39   #23

Standard

I sjätte vågar jag inte lita på Diamanten som känns väldigt ojämn i Stig H:s regi.
Tar nog spets och får Makethemark i dödens efter ett tag.
Om Uffe trycker på ordentligt kan det öppna för en tredje..
Jag prövar Zenit Brick som rycker bakskorna idag och borde närma sig vinterformen snart.
Med lite "Örjanflyt" med positionerna och om de 2 favoriterna kör mot varandra kan det gå vägen. 2 strykningar borde också gynna Zenit från sitt bakspår.
Gammal 2018-09-08, 14:43   #24

Standard

V4
Inlämnat: 2018-09-08, 14:42
Solänget
Lördag 2018-09-08
Start: 14:45
Kostnad: 200,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 9, 10, 11 (6, 2)
2: 2, 3, 11, 12, 15 (7, 10)
3: 1, 2, 3, 9, 11 (14, 10)
4: 12 Sweet on You (6, 9) stenklar enligt Reijo

4x5x5x1 = 100 rader.
100 x 1 x 2,00 kr = 200,00 kr.
Totalt: 200,00 kr.
Rättningskod: Speldeg till V75
Gammal 2018-09-08, 14:54   #25

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Vete fan över skriket kring diamanten. Kom 7 sist efter utvändig körning i rygg å tvärdog på upploppet. MAKETHEMARK utvändigt han med å rygg å la i en växel å försvann in i mål på 10 tid långt före diamanten. Där för innan galopp för diamanten, känns mer som diamanten rider på gamla meriter å spår två sen inte mycket mer. Medans MAKETHEMARK rider på nya meriter å en guldvåg. Skor el inte, svårt att se det omvända idag trots dödens för MAKETHEMARK, blir det väl inte lika klar vinnst bara, men haft fel förr. Vinner inte MAKETHEMARK så lär det bli skräll i min bok Sen hur Indoor inte är mer spelad efter senast å Örjan upp, ofattbart..

Diamanten gick i 3e spår i ca 600 meter i 1.07.2 tempo. Given spik!
TurTure är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 15:03   #26
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

En dryg timme kvar till start. Fortfarande ingen skoinfo på atg.se......

Joho......varför funkade inte de tre första uppdateringarna??

Gammal 2018-09-08, 15:11   #27

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
En dryg timme kvar till start. Fortfarande ingen skoinfo på atg.se......

Joho......varför funkade inte de tre första uppdateringarna??
Jo det har varit synligt i flera timmar, stäng ner webbläsaren & gå in igen.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 15:20   #28

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 747
Standard

Någon info om sign me up to?
Försöker få recept på att steka den.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 15:30   #29

Sharp$: 5142
Standard

Fetsmällen idag?

Poochai....
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 15:32   #30
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Poochai....
Struken.....

Gammal 2018-09-08, 15:32   #31

Sharp$: 5142
Standard

Fetsmäll: Poochai!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 15:34   #32

Standard

Nöjer med ett par andelar i stora bolagspelet jag gjort åt mitt lokala ombud.

Avd1) 3,7,8,9,10,11,12
Avd2) 11 Indoor Voices
Avd3) 1,2,4,5,6,7,8,12
Avd4) 1,2,4,6,7,9,11,13
Avd5) 2,3,4,5,6,11
Avd6) 2,5,12
Avd7) 6 Dreamboy As

7x1x8x8x6x3x1=8064 rader/4032kr

Lycka till!
Gammal 2018-09-08, 15:34   #33

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av orroz Visa inlägg
Efter att ha radat upp segrar var han sämre. För drygt tre veckor sedan ströks han för halsinfektion, behandlades och stod över jobb. Har sedan jobbat bra. Emilia Leo säger, att han är tillbaka i full form. F-n tro´t

Skall garderas. Jag streckar 3,5 och 6.
Gammal 2018-09-08, 15:36   #34

Standard

Har nu fyra streck i första: 1,3,9,10
Vill ha ett eller två till och väljer mellan dessa:
4 - stått över sedan senaste, tydligen svag i ledning och trolig dödens. Linderoth ingen att hålla i handen
8 - Körs framåt och kan möjligen ta ledning. Men Wiman, när vann han senast på V75?
11 - Gjort det bra från svåra lägen tidigare, kuskförstärkt
12 - Är nog bland de tre bästa och har bra kusk. Men spår 12 inte vunnit på 44 ggr enligt Sjödén..

Vad säger experterna här?
Gammal 2018-09-08, 15:46   #35

Standard

Citat:
Har nu fyra streck i första: 1,3,9,10
Vill ha ett eller två till och väljer mellan dessa:
4 - stått över sedan senaste, tydligen svag i ledning och trolig dödens. Linderoth ingen att hålla i handen
8 - Körs framåt och kan möjligen ta ledning. Men Wiman, när vann han senast på V75?
11 - Gjort det bra från svåra lägen tidigare, kuskförstärkt
12 - Är nog bland de tre bästa och har bra kusk. Men spår 12 inte vunnit på 44 ggr enligt Sjödén..

Vad säger experterna här?
Skulle nog lagt till 8 & 12

8 klart förbättrad i Jänkarvagn sist, går likadant igen. Kan sitta i spets vid full laddning från start.

12 . Också läst Jens. Nu har ju de flesta bra bakspår och därmed är 12 inte lika illa. Är kanske bästa hästen och med lite tur är det den som blir framdragen.
Gammal 2018-09-08, 15:46   #36

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av orroz Visa inlägg
Ingen vet ju hur bra den är för dagen efter sjukdomen. Men jag "halvgår" på den med ett utgångsstreck. Bakom är det rätt öppet.

Gammal 2018-09-08, 15:54   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Skulle nog lagt till 8 & 12

8 klart förbättrad i Jänkarvagn sist, går likadant igen. Kan sitta i spets vid full laddning från start.

12 . Också läst Jens. Nu har ju de flesta bra bakspår och därmed är 12 inte lika illa. Är kanske bästa hästen och med lite tur är det den som blir framdragen.
Tack. Är nog inne på 12 i första hand, bra kusk och plus att många bra står där bak.
Gammal 2018-09-08, 15:54   #38
Rob

Sharp$: 3083
Standard

Tror Etosha bomabr till ledningen från sjunde, kan räcka bra på kort distans.. Utgång
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 15:56   #39

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

3*4*9*10*12(tänkte spika 10 som kommer från grymt D-kval)
11(kör i tid Örjan)
1*7(missar favven spets så kan de vara värt med en till+att den kommer från D-kval)
8*13(Norsken fartmässigt överlägsen+skrikkusen)
3*4(hoppas dom inte kör ihjäl varandra)
2.Diamanten(startar i Foppaland)
3*5*6*7*9(spännande race med oviss utgång)

100 Pix Lycka till
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 16:03   #40

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Jokersystemet - Vad är detta för skräpprogram herregud?!

Låt säga jag markerar fyra första hästarna i ett lopp. Jag vill sen byta ut den mellersta med någon helt annan häst. Det går fan inte. Inte som på speltjänsten att man bara kan klicka, hålla inne, sen byta ut med någon annan.

EDIT: Det är sinnessjukt att de tar betalt för så uselt program. Kan knappt tro det är sant.

Senast redigerad av Cyran den 2018-09-08 klockan 16:05.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 16:06   #41

Standard

Finns det ngt Sharps-system på Tillsammans? Har aldrig varit inne där innan men kikar nu
Gammal 2018-09-08, 16:07   #42
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Finns det ngt Sharps-system på Tillsammans? Har aldrig varit inne där innan men kikar nu
Det stämmer utmärkt det!

Gammal 2018-09-08, 16:10   #43

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Så här ser min andel ut, kört på 8 andelar

V75
Inlämnat: 2018-09-08, 16:03
Andel
Solänget
Lördag 2018-09-08
Start: 16:20
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 7, 8, 9, 10, 12 (1, 11)
2: 1, 7, 9, 11, 13, 14, 15 (6, 2)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12 (10, 9)
4: 2 Finseth Yr (7, 1)
5: 2, 3, 4, 5 (1, 6)
6: 2 Diamanten (5, 6)
7: 3, 5, 6, 7, 8, 9, 12 (1, 2)

7x7x10x1x4x1x7 = 13720 rader.

Lycka till allihopa
Basse (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 16:11   #44

Standard

Citat:
Det stämmer utmärkt det!
Hur hittar en det då??
Gammal 2018-09-08, 16:12   #45

Standard

Blev en liten egen kupong plus några andelar hos olika ställen.

V75
Inlämnat: 2018-09-08, 16:11
Solänget
Lördag 2018-09-08
Start: 16:20
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 9, 10, 12 (8, 7)
2: 1, 7, 11 (9, 15)
3: 1, 2, 7 (5, 4)
4: 1, 6 (2, 7)
5: 3 Disco Volante (5, 2)
6: 2, 5 (6, 12)
7: 7 Etosha Boko (3, 6)

5x3x3x2x1x2x1 = 180 rader.
180 x 1 x 0,50 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod: RGH QHR LMM
Gammal 2018-09-08, 16:13   #46
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Hur hittar en det då??
Man pm:ar mig sin mailadress, så får man en inbjudan....!

Gammal 2018-09-08, 16:16   #47

Standard

Citat:
Man pm:ar mig sin mailadress, så får man en inbjudan....!
Done
lenninen (+1)
Gammal 2018-09-08, 16:17   #48

Standard

Ett par minuter till start

Än så länge lever förhoppningarna.
Dags att någon här inne får en 6-7 siffrig utdelning, låt det bli idag
Gammal 2018-09-08, 16:18   #49

Standard

Blev matematiskt idag:

1: 1, 3, 9, 10, 12 (4, 8)
2: 11 Indoor Voices (1, 7)
3: 1, 2, 3, 6, 7 (5, 4)
4: 1, 2 (7, 13)
5: 2, 3, 4, 5, 9 (1, 6)
7: 9 Wasa Warrior (3, 6)
Gammal 2018-09-08, 16:20   #50

Standard

Och en tokrad:

Avd
1: 9 Quality Tilly (10, 12)
2: 7, 11, 14 (1, 9)
3: 7 Roofparty (1, 2)
4: 1, 2, 5 (7, 13)
5: 3, 4 (5, 2)
7: 3, 5, 6, 7, 9 (8, 12)
Gammal 2018-09-08, 16:25   #51

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 3585
Standard

fattar inte detta idiot linderoth vad gör han o varför
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 16:25   #52

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
11(kör i tid Örjan)
1*7(missar favven spets så kan de vara värt med en till+att den kommer från D-kval)
8*13(Norsken fartmässigt överlägsen+skrikkusen)
3*4(hoppas dom inte kör ihjäl varandra)
2.Diamanten(startar i Foppaland)
3*5*6*7*9(spännande race med oviss utgång)

100 Pix Lycka till
Yes viktade Jokern så att Uffe fick 50% iaf bra början
Gammal 2018-09-08, 16:27   #53

Standard

Citat:
Aargh, var också inne på att spika Esprit Sisu, känns sådär nu när man slösade 7 streck

Fegade ur...
coolmanriver (+5)
Gammal 2018-09-08, 16:33   #54

Standard

Nu kommer det till den stora frågan,kommer Indoor Voices+Örjan leverera denna gång eller blir det som vanligt?
Gammal 2018-09-08, 16:44   #55

Standard

Vinnare på Super Ariel
Gammal 2018-09-08, 16:50   #56

Standard

Fan
Gammal 2018-09-08, 16:50   #57

Standard

Citat:
Nu kommer det till den stora frågan,kommer Indoor Voices+Örjan leverera denna gång eller blir det som vanligt?
Det vart som vanligt... godnatt
coolmanriver (+5)
Gammal 2018-09-08, 16:50   #58

Standard

Hur många vinner Uffe idag då tro?
Gammal 2018-09-08, 16:51   #59

Standard

Lycka till ni som är kvar
Dahle (+5)
Gammal 2018-09-08, 16:52   #60
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

Två rätt men spricker nog i nästa - spik på 1 Emile Zola.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 16:53   #61

Standard

Nu måste det skrälla om det inte ska bli jackpot igen
Gammal 2018-09-08, 17:04   #62

Standard

Kom igen nu Örjan ta o fixa detta nu så kan P76 sitta iallafall.
Gammal 2018-09-08, 17:11   #63

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Saknar OLLE, var håller du hus ?
Gotland (+5)
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 17:11   #64

Standard

Den skrällen var välbehövlig när man garderat favven.
Men All Star var lite understreckad fast bra lopp på slutet
Gammal 2018-09-08, 17:11   #65

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50510
Standard

Vilket radarpar - Kevin och pappa Jim...
Dahle (+2)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 17:11   #66

Stekels avatar

Standard

Ja 17 raka utan vinst, spår 12 på kort och Peter Norman. Det är ju omöjligt att få med den på 8 streck med de förutsättningarna! Hur är han inte 1%-are ens!?

Gammal 2018-09-08, 17:11   #67

Standard

Såklart att den vann.. Då har det varit två som varit närmast utanför på ranken. Då vinner förmodligen Kihlström nästa och sen Makethemark..
Gammal 2018-09-08, 17:11   #68

tornados avatar

Sharp$: 3825
Standard

Jim Jim Jim
Läs på för faaaan
Gammal 2018-09-08, 17:12   #69

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Triton Sund är ju ingen Hultman produkt, det var ju ludde pojken som lade grunden på den hästen
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 17:13   #70

Standard

Bättre prestation än man kunde tro iaf av favven,surt att jag inte lyssnade på Spelvärde som hade den som tredje,en fet skräll iaf på P76 så får väl jobba in sex rätt som kan ge grymt ändå.
Gammal 2018-09-08, 17:23   #71

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja 17 raka utan vinst, spår 12 på kort och Peter Norman. Det är ju omöjligt att få med den på 8 streck med de förutsättningarna! Hur är han inte 1%-are ens!?
Om du kollat på hur den avslutat på slutet, bla där mot Logo Light på B, då hade du plockat med den på 5-6 streck tror jag. Sen kan jag förstå att PG drar ner %, men ibland lyckas han med.
Gammal 2018-09-08, 17:28   #72

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Om du kollat på hur den avslutat på slutet, bla där mot Logo Light på B, då hade du plockat med den på 5-6 streck tror jag. Sen kan jag förstå att PG drar ner %, men ibland lyckas han med.
Såg ju det, men då var det innerspår större delen av loppet. Nu var ju förutsättningarna helt andra. Men värdig vinnare helt klart, för det var inget dåligt sistavarv han gjorde!

Gammal 2018-09-08, 17:38   #73

Standard

Det var en dålig spik Finseth Yr. Trodde den var klar in mot sista kurva. Kanske borde PL gasat ifrån när han hade 1,5 längd mot 7. Blää
Gammal 2018-09-08, 17:38   #74

Standard

Bästa kallblodet vann skrikhästen som Eriksson lovade mkt med höll tunt.
Gammal 2018-09-08, 17:40   #75

Standard

Världsmästarkusken - bränner med högt betrodda (streckade 1-1-1-2) i fyra lopp på raken...
Gammal 2018-09-08, 17:42   #76

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Världsmästarkusken - bränner med högt betrodda (streckade 1-1-1-2) i fyra lopp på raken...
Snarare ett underbetyg till spelarkollektivet än ett tecken på att Örjan är för dålig att köra det där dock.

Gammal 2018-09-08, 17:47   #77

Standard

Citat:
Får väl hoppas han vinner i nästa med Tobacco
Gammal 2018-09-08, 17:56   #78

Standard

Nära galopp men helt överlägsen Disco V
Gammal 2018-09-08, 17:56   #79

Standard

2*5 mot 3*5*6*7*8*9 för sex rätt på P76 men de är fortfarande några kvar med chans på sju så de får skrälla i sista.
Gammal 2018-09-08, 18:00   #80

Standard

Spelar ju ingen som helst roll att Spelvärde hade rankat All Star som trea när dom spricker på spiken Cab H nyss.
hoola (+3)
Gammal 2018-09-08, 18:03   #81

Standard

Citat:
Spelar ju ingen som helst roll att Spelvärde hade rankat All Star som trea när dom spricker på spiken Cab H nyss.
Konstig spik tyckte jag, 2 nollor i raden, vilat och ingen riktig form.
Gammal 2018-09-08, 18:05   #82

Standard

Citat:
2*5 mot 3*5*6*7*8*9 för sex rätt på P76 men de är fortfarande några kvar med chans på sju så de får skrälla i sista.
Svårt att se nån annan än 2 eller 5 vinna i avd 6.Den enda "positiva" skoändringen (förutom Diamanten) är på Zenit Brick men det skall väl mycket till...
Gammal 2018-09-08, 18:06   #83

Standard

Citat:
Konstig spik tyckte jag, 2 nollor i raden, vilat och ingen riktig form.
Dom hade tänt till på infon om brf rom + yankie men då måste dom oxo ha trott på gal på favven oxo.
Gammal 2018-09-08, 18:08   #84

Standard

Citat:
Svårt att se nån annan än 2 eller 5 vinna i avd 6.Den enda "positiva" skoändringen (förutom Diamanten) är på Zenit Brick men det skall väl mycket till...
Ska de bli att ingen har sju rätt så måste nog 8.Demonen vinna sista 6%
Gammal 2018-09-08, 18:08   #85

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Jag tror nog att många som köpte tipsen är ganska nöjda med att få med Normans häst dock, vilket de kanske inte hade fått annars
Att spika Disco Volante kunde nog ganska många komma på själv

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 18:12   #86

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 3605
Standard

Va fan jag provar 50kr på en dubbel erik.A på dubbeln. va fan ska man annars göra?
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 18:13   #87

Standard

Citat:
Ska de bli att ingen har sju rätt så måste nog 8.Demonen vinna sista 6%
Så här säger Nicklas Westerholm om ytterspåren:" Det är feldoserat med spår 7-8 på Solänget"
Gammal 2018-09-08, 18:15   #88

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag tror nog att många som köpte tipsen är ganska nöjda med att få med Normans häst dock, vilket de kanske inte hade fått annars
Att spika Disco Volante kunde nog ganska många komma på själv
Nu snackar jag om deras system o har ju redan beklagat mig om att inte lyssnat på deras skräll men eftersom jag spikade ettan där så har jag ju kommit ifatt dom nu då istället(med 3% storlek på system)
Gammal 2018-09-08, 18:16   #89

Standard

Citat:
Så här säger Nicklas Westerholm om ytterspåren:" Det är feldoserat med spår 7-8 på Solänget"
Men de är ju Örjan han löser allt
hoola (+1)
Gammal 2018-09-08, 18:24   #90

Standard

Bil utan motor F..k u Goop
Gammal 2018-09-08, 18:25   #91

Standard

Hahaha
Dumt att spika Diamanten så länge Robban har en häst med i loppet. Karln kommer att göra allt för att sabba för den
Gammal 2018-09-08, 18:26   #92

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Enligt BG i Björnkollen är Dreamoko med skor "som en bil utan motor"
Skor på kan inte vara någon fördel iaf
Sorry Stekel, hoppas jag inte påverkade dig att ta bort vinnare

BG:s info var lika missvisande som den brukar vara
Gammal 2018-09-08, 18:26   #93

Standard

Citat:
Hahaha
Dumt att spika Diamanten så länge Robban har en häst med i loppet. Karln kommer att göra allt för att sabba för den
Kan väl säga att Örjan hade lite del i vansinnet oxo
Gammal 2018-09-08, 18:27   #94

Standard

Citat:
Bil utan motor F..k u Goop
Att Norberg tog dödens är inget att säga om men vad desperate Ö.K. hoppades på i tredje spår kan man ju undra...Det var det som Ingves profiterade på förstås.
Gammal 2018-09-08, 18:30   #95

tornados avatar

Standard

Norbergs enda uppgift????

SABBA SABBA
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 18:32   #96

Standard

Citat:
Kan väl säga att Örjan hade lite del i vansinnet oxo
Jo men släpper han (Norberg) Zenit till dödens, så blir det inte denna körning som det vart nu och Diamanten tror jag inte hade torskat då
Gammal 2018-09-08, 18:36   #97

tornados avatar

Standard

Jan Norberg och Ove A

Horar åt alla.... skamfläckar
Gammal 2018-09-08, 18:39   #98

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 3605
Standard

Alltså hultman låter ju som en idiotamatör som inte ens kan guldhästars namn. makeTHEmark. håller på att få hjärnblödning av idioten. är han verkligen inte kunnigare?
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 18:41   #99

Standard

1 kvar på P76 som kan få 50 papp extra.
Gammal 2018-09-08, 18:43   #100
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3480
Standard

Utdelning i teorin!

1 TAFFY 4200988-- 9086-- 341
2 WESTLINE 3574960-- 8400-- 330
3 SIGN ME UP TOO 148543-- 661-- 57
4 COMEWITHAFLASH 4051620-- 8932-- 338
5 CELEBRITY LANE 391755-- 1640-- 123
6 DREAMBOY AS 250512-- 1086-- 88
7 ETOSHA BOKO 452863-- 1868-- 136
8 MELLBY DEMON 745390-- 2872-- 185
9 WASA WARRIOR 268673-- 1160-- 93
10 SALONG 8519730-- 11902-- 375
11 EBONY BOKO 48223358-- 9668-- 349
12 SO GÅ IKAROS 2360353-- 7868-- 321
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 18:43   #101

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Bergharn. Allt för att sabba för diamenten. Nice.

Goop kommet med fel info.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 18:49   #102

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travlife Visa inlägg
tak for det pajas
Imponerande ordförråd.

236 inlägg och i 45 av dem har du kallat folk för pajas eller idiot.
Ofta bägge två....
Dahle (+25), Bowery (+25), viking90 (+15), SO (+10)
Gammal 2018-09-08, 18:51   #103

Standard

Nej nu lägger jag på riktigt ner egna analyser V75 ett tag och fokuserar V86.
Bowery (+10)
Gammal 2018-09-08, 18:52   #104

Standard

Citat:
1 kvar på P76 som kan få 50 papp extra.
16 182.82 kr på sjuan + 50 000 som bonus som ensam fick en glad vinnare hos Legohasse
Gammal 2018-09-08, 19:01   #105

Standard

Senast redigerad av kire1111 den 2018-09-09 klockan 09:25.
Gammal 2018-09-08, 19:34   #106

Standard

Bowery
Lyckades du bättre med dina andelar?
Mina bägge spikar var kassa tyvärr
Gammal 2018-09-08, 19:41   #107

Sharp$: 1645
Standard

Kan någon hjälpa mej med Björnkollen och vad han sa om Dreamooko?Annars var jag hittar det?Tack på förhand
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-08, 19:50   #108

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Kan någon hjälpa mej med Björnkollen och vad han sa om Dreamooko?Annars var jag hittar det?Tack på förhand
Välj tips
Rullgardin, ändra till Björnkollen
Bläddra ner och spela upp
Gammal 2018-09-08, 20:51   #109

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2250
Standard

Citat:
16 182.82 kr på sjuan + 50 000 som bonus som ensam fick en glad vinnare hos Legohasse
Ja vilken lycka. Bomma 190.000 för att man inte lirade hos ATG
SO (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-09, 06:33   #110

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ja vilken lycka. Bomma 190.000 för att man inte lirade hos ATG

Nja. Den som tänker så har inte tänkt igenom förutsättningarna särskilt bra och rullar ögonen "i blindo".

Den som spelade hos Legolas satsade bara 10 öre/rad. Eller, om man vill, fick ett 5 ggr så stort system för samma insats och skulle kanske inte ha klarat 7 rätt om man spelat hos ATG.

I det här fallet betalade Legolas-poolen ett högre odds än ATG. Om V75 hade gett över 330000 hade det varit ögonrullarläge.

td