Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-16, 13:42   #121

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Men vem har sagt att det är garantivinst eller ens garanterat en bra insats med bik/bf/helstängt osv? Är ju inte relevant i debatten. Info ska finnas inget annat. Gällande skylla på något så får väl kuskarna ta mest skit så...
Ser inget konstigt att det sticker i ögonen hos spelare när det kommer en 50oddsare som gör sitt livs lopp och rekordsänker 1.5-2sekunder med första bike trots att tränaren sagt att den tränat som vanligt och inga ändringar aktuella..
Jag förstår att jag bara har perspektiv som spelare men varför undanhålla infon om man har rent mjöl i påsen? För mig så är det en fråga om trovärdighet och respekt.

Ber om ursäkt för att det är grötigt skrivet
Tycker mej se många som tror bike är en garanti. Speciellt i efterhand.
Men som jag skrev tidigare, ge spelarna infon. Det kommer inte leda till det många tror. 50-oddsare som gör sitt livs lopp kommer ändå dyka upp lika ofta som det gör nu.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-16, 14:06   #122

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 114
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Men som jag skrev tidigare, ge spelarna infon. Det kommer inte leda till det många tror. 50-oddsare som gör sitt livs lopp kommer ändå dyka upp lika ofta som det gör nu.
Jupp men man slipper att det kommer fram i segerintervjun att de trodde på jätteffekt med bike/bf/ huvudlaget. Är det som sticker mest i ögonen mest för det är något som inte är abstrakt utan saker.

Vi verkar följa väldigt olika personer i sociala medier iaf. Har bara sett en som trodde att det vara garanterad bra effekt men kan ha varit ironisk.

Vi verkar ju enas om att man borde ge infon iaf.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-16, 14:38   #123
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3479
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Man läser ständigt om hur bra V86 är och hur utdelningen drar iväg. Men det är väl knappast enkelt att vinna 552 tkr som åtta rätt gav och frågan är hur nära man egentligen är om man har sex rätt. Det finns ju i och med åtta lopp en betydligt snårigare väg fram till alla rätt jämfört med streckspel med färre lopp. Det måste vara oerhört svårt, speciellt med små system, att nå hela vägen. Att just välja rätt spikar, att strecka rätt kantbollar mm när alternativen är så många med alla loppen måste väl trots allt vara väldigt svårt.

Jag kommer aldrig hålla med om att V86 är ett bra spel för dom som spelar för små pengar. Däremot måste det vara ett kanonspel om man sitter med en väldigt stor spelkassa och avancerade reduceringsverktyg.

Det är ingen skillnad att spela för små pengar eller stora! Så länge man spelar lika rader!
Om du som liten spelare gör 300-400 rader och dom finns med hos storspelarens jättesystem på 100.000 rader, så är ni lika smarta eller korkade båda två!
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-16, 20:00   #124

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg

För mig är haken att jag inte vill tävla i travloppstippning mot andra som har tillgång till hemlisar angående väsentlig grundläggande fakta om travloppen.

Jag vill spricka på eget fall. Att jag missar att välja ut hästar pga eget feltänk. Utan korrekt info om främst vagn&skor får jag inte ens chansen att tänka fel.

td