|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-08-11, 19:05 | #241 |
Synd att du inte spelade P76 hos legolas . 5 ggr lägre insats men 10 ggr så hög utdelning på 5 rätt. Hade dock sjunkit rejält om ditt system lämnats in där. Men oerhörd skillnad i spelvärde jämfört med atgs V75 spel trots en omsättning på bara 28 tkr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5) |
|
2018-08-11, 19:14 | #242 | |
Citat:
|
||
2018-08-11, 19:18 | #243 |
|
|
2018-08-11, 19:27 | #244 |
Spelade inte idag. Det blev klockrent för hade inte fått 5 rätt ens med 10 öres radinsats hos legolas. Jag är helt enkelt värdelös som spelare på tunga regniga banor och oerhört jämna lopp på förhand. Det mest skickliga jag gjorde idag var att avstå streckspel. I längden är sådana beslut också nödvändiga för att långsiktigt kunna gå plus.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1) |
|
2018-08-11, 19:41 | #245 | |
Citat:
Själv älskar jag tunga banor särskilt efter en längre period med helt andra förutsättningar. Essensen i poolspel är ju att spela lite annorlunda än motståndarna, låt vara att där är en del hemskt välinformerade motståndare i hästspel... Legolas är ju fantastiskt på det viset att de istället för att stjäla pengar till en jackpot delar ut till den som har flest rätt, synd att de har en så kass sida att folk blir avskräckta.... sen förstår rätt få spelteori och stirrar istället sig blinda på ATGs miljonutdelningar, även om de bara är hypotetiska Frågan är om Legolas kan vända trenden, känns som ett sjunkande skepp :( Senast redigerad av ExtremtRik den 2018-08-11 klockan 19:42. Anledning: stavfel |
||
2018-08-11, 19:44 | #246 | |
Citat:
|
||
2018-08-11, 19:48 | #247 |
Var kan man se målfoto mellan Propulsion och Readly?
|
|
2018-08-11, 19:51 | #248 | |
Citat:
Förargligt, absolut, men är ett helt annat spel vi talar om. Tänkte själv ungefär så idag och skippade Legolas... illa. Än mer illa på Axevalla då jag hade tagit hela potten på om jag minns rätt 6 rätt, på ATG blev systemet för dyrt... Nej, Legolas är en kul aktör men inte lika rolig när man fastnar på inlämningen och förlorat många timmars slit till ingen nytta pga deras skitteknik (hände Elitloppslördagen). Vi kämpar på!? |
||
2018-08-11, 19:55 | #249 |
Menar du originalet före Photoshoppningen ?
|
|
2018-08-11, 20:15 | #250 | |
Citat:
Förlåt för ev dumma frågor. Jag vill bara förstå. |
||
2018-08-11, 20:22 | #251 | |
Citat:
Hos ATG finns det alltid en risk att det blir antingen låg-utd-jackpott eller ingen med alla rätt. Då går pengarna vidare till en senare omgång. Det är bara bra för de som spelar i den senare omgången. För de som hade vinstrader i den aktuella omgången är det jättedåligt. Om man spelar favve-rader hos ATG så förlorar man om utfallet blir för svårt och om man får in vinstrader så får man inte betalt då heller. Att spela favoritbetonat på V75 hos ATG är ett riktigt, riktigt dåligt val. Hellre stå över i såna fall. MEN...när det är så väldigt låg omsättning som det är på Legolas så riskerar du att inte få rätt betalt från potten i förhållande till utfallets svårighetsgrad. Du kan ju bara vinna potten som mest. När det gäller vinnaroddsen så går det säkert att hitta bra spel bland de fasta oddsen. Svårigheten kan vara att få spela med så hög insats som man har tänkt sig. Var gränserna går idag vet jag inte.
2018-08-11, 20:24 | #252 | |
Citat:
2018-08-11, 20:40 | #253 |
Åby levererar bästa loppet i år och kanon tävlingar.
2018-08-11, 20:42 | #254 |
50 mille nästa vecka då.
2018-08-11, 20:44 | #255 | |
Citat:
Förutom det spelteoretiska (vilket till stor del handlar om gissningar i lågvolyms poolspel) finns den filosofiska aspekten på huruvida man vill ge sig själv chansen att vinna miljoner vilket är möjligt hos ATG. Lägg därtill det rent praktiska att du behöver tid att reda ut fel via Legolas support och ett psyke av stål när det blir dags för inlämning och skiten inte fungerar samtidigt som, åtminstone inte jag, hittar någon beskrivning av regler för filspel angående kupongstorlek etc utan bara får ilskna felmeddelanden som uppmanar en att dela upp spelfilerna.... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+100) |
||
|