Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-04, 08:45   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7448
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Började läsa tråden idag och Sharps verkar tro det är en enkelrad!!? Var tvungen att titta om jag hamnat i rätt tråd!? Är ni fulla? Precis som du skriver! Toppkuskarna är frånvarande och när någon tjänst spikar Mikael J Andersson och många andra Troels Andersen ja då jävlar finns det värde!!

Det är ju för fan en SKITSVÅR omgång! Nurmos hästar är på dekis! KLAR formdipp på stallet senaste tiden och i övrigt känns det bara som att man kan hålla Redén i handen men kuskarna är inte ordinarie.

Har min klara spik i kallblodsloppet men där kör Jurrasic Park den så visst fan är isen tunn!

Var är kuskarna? Var är Erik, Björn och Örjan?

Och var fan är Robban Bergh??

Någon som vet?
Örjan kör i USA ikväll. Erik ransonerar sina styrningar numera pga axelproblemen, prioriterar E3-kvalen imorgon. Bergh är avstängd.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+10)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 09:26   #32

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4427
Standard

Såg att tt spikar två andrahandsfavoriter, från spår 8 och 12....
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 09:58   #33

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Och minst 1 av 2 , kommer att garderas värmningstipset slutspelet
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 10:03   #34
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Canaria Match känns överstreckad för mig också.
Den måste få bestämma i tät för att räcka.
Hoppas Hans Owe kör lite.
Eller att Re Doc jävlas

59%

Givet att gå emot

Senast redigerad av trance_error den 2018-08-04 klockan 10:09.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 10:09   #35

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Örjan kör i USA ikväll. Erik ransonerar sina styrningar numera pga axelproblemen, prioriterar E3-kvalen imorgon. Bergh är avstängd.
Och Björn är i Berlin för att köra tyska derbyt.

För att fokusera på V75 så tror jag det är dags för MT Joinville. Spåret är inte så stor nackdel för hans del, chanserna för felfri avgång ökar nog med bakspåret.

Tycker även Exclamation Mark är given förstahäst i andra, imponerade väldigt sist.

Både Canari Match och Highsprit känns överstreckade.

Jorma från bricka 12 över kort distans är verkligen inget vidare men är övertygad om att både Man at Work och Hugo Gustivar Boko är bästa hästarna i respektive lopp. Tror de blir livsfarliga om Jorma får till styrningarna någorlunda vettigt.

Till sist, dagens stora fynd måste väl vara Finnskog Fokus. Slog både Pave Faks och Ådne Odin senast och dessutom landets bästa kallvlodskusk upp idag. 5 procent?!
tosjodin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 10:11   #36

perre123s avatar

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 389
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Ser flera anledningar att gardera Canari Match som jag tycker är överstreckad.
Canari körs av CE denna gång och inte av Örjan. Inte samma respekt som när Örjan kör så risken finns att han inte får spets så lätt. Queer Fish slog Canari näst sist lätt. Hans Owe tror jag också vill till spets med Charrua Forlan. Risk för körning
Kan vara så att Caid Griff profiterar på det.
Caid Griff körs av P.Lineroth nu också..inte alls samma där heller.
Kan skrälla här. Där man tror man är säker Se upp för 6,7,9 isåfall, kuskar som kan sina hästar.
perre123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 10:17   #37

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perre123 Visa inlägg
Caid Griff körs av P.Lineroth nu också..inte alls samma där heller.
Kan skrälla här. Där man tror man är säker Se upp för 6,7,9 isåfall, kuskar som kan sina hästar.
Med tanke på kuskminus på dom hästarna som borde vara överlägsna detta lopp och att HOS är lika daterad som Kontio så undrar jag om inte Witasp kan lura dom? Visst hästen är långt ifrån lika bra som många av konkurrenterna men spets tar den och om Canari Match inte bombar på direkt så tror jag Witasp kör där! Annars blir det rygg ledaren och lucka? Witasp har säkert vässat när det är hemmaplan och allt. 2% är ett skämt!
Gammal 2018-08-04, 10:20   #38

perre123s avatar

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 389
Standard

Citat:
Med tanke på kuskminus på dom hästarna som borde vara överlägsna detta lopp och att HOS är lika daterad som Kontio så undrar jag om inte Witasp kan lura dom? Visst hästen är långt ifrån lika bra som många av konkurrenterna men spets tar den och om Canari Match inte bombar på direkt så tror jag Witasp kör där! Annars blir det rygg ledaren och lucka? Witasp har säkert vässat när det är hemmaplan och allt. 2% är ett skämt!
Exakt! den har jag jagat länge, ville inte nämna den då jag vill bli ensam vinnare
perre123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 10:21   #39
Banned

Sharp$: 76
Standard

Citat:
Re Doc finns med i loppet också. Men den gallopperar säkert som vanligt?

Senast redigerad av trance_error den 2018-08-04 klockan 10:23.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 10:28   #40

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58384
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
1. Gick inte med optimal balans då . Ska göra det nu. Ruggigt plus med barfota runt om.
2. 4. 4 starter i Rättvik. 4 vinster.
3. Startsnabb men det är väl det är väl där förlustfaran ligger för startsnabb är Westerholms innanför med. Kan bli tokkörning men kommer Troels till spets är den sannolikt klar.
Lite andra nyheter med på Highspirit såg jag nu

Jänkarvagn ffg i år
Rycktussar ffg, åtminstone hos Troels.

Barfota runt om, bike och rycktussar . Det läser jag som att Troels A kommer köra till han sitter i spets oavsett hur länge Ulf E svarar med Westerholm hästen. Ska man ta ett tvåhästarslås är det kanske inte med dom två då, för finns ju risk att både kommer bort och att Man Of Work får samma smörlopp som senast då.

För fint väder för trav i eftermiddag igen så riktar in mig på travet i kväll istället. Spelar dock inte till USA men bara ett se Peter H memorial och hambot ska bli sanslöst kul. Peter H memorial körs redan kl 19.10 svensk tid. Men det är väl montekvällen på Bergsåker som är huvudspel i atg live i kväll så är väl risk att man får se USA loppen i eftersänd version om man väljer atg lives huvudkanal.
Verkar som att Åke Svanstedt har häst i år som kan vinna Hambletonian på riktigt. Hans megastjärna Six Pack går ut i försök 2 kl 21.30 medan Melanderhästen Evaluate med Örjan startar i försök 1 kl 21. Vilken ruggig travkväll att se fram emot.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 10:31   #41

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4383
Standard

Citat:
Vinner Leif då missar definitivt jag sjuan... Inte samma hästkarl idag som för 20 år sedan och tenderar att överskatta såväl sig själv som hästarna. Nej!
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 10:46   #42

Shooters avatar

Sharp$: 38119
Standard

Enormt skrik överallt på Man at Work. Den spikas lite till höger och vänster så streckningen kan nog komma att förändras.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 10:54   #43

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Enormt skrik överallt på Man at Work. Den spikas lite till höger och vänster så streckningen kan nog komma att förändras.
Klart den kommer bli favorit den som kommer trenda mest idag
Gammal 2018-08-04, 11:02   #44

Shooters avatar

Sharp$: 38119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Klart den kommer bli favorit den som kommer trenda mest idag
Favorit lär den inte bli, men förmodligen betydligt mer streckad.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-04, 11:09   #45

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Två ENORMT bortglömda hästar idag som jag bara måste strecka i avd.7 är 13 Partizan Face och 14 Västerbo Grosbois på 3 respektive 2%!

Partizanen har väl dold form och är idag ENORMT kuskförstärkt! En stark rackare som definitivt kommer in i matchen med lite tempo och flyt med positioner!

Den mest prisvärda är ändå Västerbo Grosbois som var megafavorit sist men kom bort i och med galopp men gick jättebra efter gungan. Idag totalt tappad på strecken. Det vänder fort! Formen finns där! Han går sitt 12-varv eller bättre till slut! PASS UPP!

td