|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-08-03, 19:20 | #1 |
V75 Rättvik 4/8
Semiavslagen omgång efter Åbergs...
Tror på SoS för 4 Canari match i billigt guld. Sen ser det lurigare ut... många bra hästar med svåra spår. |
|
2018-08-03, 19:54 | #2 |
Började "analysen bakifrån" idag och i V75-7 så där måste ju Piraten få det svårt.
IL DIABLO struken så Uffe är ensam och kan ta ut volten lite extra så en felfri BICC'S LAMBORGHINI måste ha en bra chans om den håller sig på benen. Uffe drar i rätt tempo så borde "skrällen" just nu var given. Möjligen tar jag ett lås med 10 JUST WAIT AND SEE. Är det Tunkt Senast redigerad av Romme den 2018-08-03 klockan 20:04. |
|
2018-08-03, 20:02 | #3 |
Avd1
Om man kolla vilka hästar super zantos mötte 30/6 då spår 10 nu 4. Är det bara start för hemmaplan eller möjlig skräll? |
|
2018-08-03, 20:22 | #4 |
Den är intressant om den kommer ut i vettig position, för i ledningen sitter M.T. insider sedan släpper han till någon och då sitter han nog 3:e inv. Det brukar bli ett långdraget fält första 500 med Mt insider med i loppen. Så det borde kunna gå bra att komma ut därifrån.
|
|
2018-08-03, 20:32 | #6 |
|
|
2018-08-03, 21:00 | #7 |
V75-2: Kommer inleda med två spikar.
Tar ställning och spikar ELDORADO B i ett jämt lopp. Kostar många streck annars. Var bra senast bakom bra hästar. Inte omöjligt att den är snabbast till plankan. |
|
2018-08-03, 21:21 | #8 |
Avd 1
Tar nog också ställning här och spikar Erik! Jepson lär inte backa ner när de allra värsta sitter på bakspår och det är väl hygglig chans att han får överta efter ett halvvarv. Sen får de jobba för att komma ikapp. Riktigt spelvärd spik som andrahandare (även som knapp favorit om han skulle bli det)! -8 Erik Sting Avd 2 Rätt öppet, men jag tror att hästarna där framme gör upp om det. Viss risk för hård körning, men jag tror någon av dessa står ända hem. 11 kommer förbi om riktig överpace. -2,3,4,5,6,11 Avd 3 Viss risk att Re Doc kanske kan lyckas hålla upp och det skulle öppna upp loppet. Men jag bedömer det som 70% att favoriten sitter i ledningen efter 500 meter och dirigerar loppet därifrån till mål. Spik! -4 Canari Match Avd 4 Här är det bara att strecka de bästa baggarna och bläddra vidare egentligen. Eldvin kommer med på nåder. Art Nökkve tror jag inte på, inte ens kusken har någon feeling för att den ska räcka till över olämplig distans och hårt motstånd. -1,2,4,7,8 Avd 5 Highspirit väl stor favorit från bra läge med bra spetschans, men detsamma gäller värsta motbudet Knifetown Winner som också är snabb ut och är "garanterad" ledning eller rygg ledaren. Dessutom ett riktigt bra V75-facit! Gjorde en stark comeback då han krigade bra och var förlåten att han inte satte nosen först. Tror Westerholms stall är på gång igen efter en down-period! -2,3 Avd 6 Här sitter man "säkert" med spetsfavoriterna och de fina Nurmos-hästarna på bakspår. Om inte Claude Debussy var så rask iväg kunde man nog spika favoriten och bläddra vidare, men med lite ovisshet i spetskörningen känns det aktuellt att gardera. Björn Goop rankar 1 före sin egen favorit och det är lite uppseendeväckande och tyder väl på att han kanske inte tror de kommer lyckas ta sig till ledningen med den. -1,4,9,12 Avd 7 Biccs Lamborghini jätteintressant när han nu har "garantispets"! Favoriten Velocity De Vie är väl hårt spelad med tanke på galopphistoriken och det finns några mer starka där bak. Piraten blir ganska hårt betrodd men jag ger inte mycket för det, har inte lyst form och nu blir det dessutom skor på. -3,6,7,10
2018-08-03, 21:25 | #9 |
V75-5: 52% på HIGHSPIRIT? 10år som knapp vann 30" lopp senast.
Nja jag vill nog "gardera" där med KNIFETOWN WINNER |
|
2018-08-03, 21:34 | #10 |
Vi verkar ruskigt överens i den här omgången, det får vi ta som ett gott tecken!
2018-08-03, 21:36 | #11 |
V75-6: Ja här kan man ju ha ännu en spik Jepp Jepp
Spets och ett Rätt till hur svårt skall det vara? Ja detta verkar ju enkelt så långt så detta kanske blir MMB - MEGA MÅNG BONGEN Senast redigerad av Romme den 2018-08-03 klockan 21:40. |
|
2018-08-03, 21:59 | #12 |
V75-3: Christoffer Eriksson borde ha svårt att bränna detta med CANARI MATCH eller vill man köra galopp? Behöver man dubbla med stallisen CAID GRIFF?
Kan någon redena ut den soppan till oss ärliga travspelare? |
|
2018-08-03, 22:06 | #13 |
2kr kostar min v75 kupong hittills och då har jag bara mitt stora problem kvar dvs v75-4.
Kan någon vänlig stjäl hjälpa mig eller kan man spika JOP och gå vidare? |
|
2018-08-03, 22:08 | #14 |
Nu har jag lämnat mina AnalLys så nu hoppas jag någon annan tar över.
Jag skall titta på GOLF nu så hejdå |
|
|