Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-24, 13:57   #1

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

V86 Östersund 25/7

Denna lapp borde ju vara en bra grund till omgången som ser löjligt lätt ut?

V86
Inlämnat: 2018-07-24, 13:54
Östersund
Onsdag 2018-07-25
Start: 19:20
Kostnad: 12,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Tesio (6, 11)
2: 2, 6 (9, 12)
3: 2, 3 (5, 7)
4: 2, 5, 7 (6, 1)
5: 6 Månprinsen A.M. (8, 5)
6: 1, 2, 3, 7 (8, 10)
7: 3 Tekno Eld (2, 4)
8: 6 Frida Zonett (9, 5)

1x2x2x3x1x4x1x1 = 48 rader.
48 x 1 x 0,25 kr = 12,00 kr.
Totalt: 12,00 kr.
Rättningskod: FSS PTW HKF

Eller har jag missat ngt?
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-24, 14:13   #2

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38120
Standard

Jag tror inte att det är så lätt. V86 brukar kunna ge en sudd. Är Tesio verkligen så klar som "alla" vill göra gällande? Inte varit ute sedan i maj och Berghs hästar är väldigt ojämna för närvarande. Frida Zonett?
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-24, 14:19   #3

Standard

Ja okey då, Berghans kusar har ju inte rosat marknaden på sistonde, där har du en poäng.
Tycker om dessa kusar så lite spel med hjärtat där+ klassikern vinner första vinner sista.
Gammal 2018-07-24, 17:41   #4

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Trav är sällan lätt. Ofta man tänker så å sen blir det miljonen i utd, å man kliar sig i huvudet å undra va fan hände..

Tesio mellanvolt å berg, vilat lite?
Strong Will grym sist men mot enklare då
Månprinsen känns inte så jävla klar 70% lika mycket som tekno eld nja
Avd 6-8 känns öppen
Avd 2 kallblod kan vad som hända, såg man med granetta sto slår hingstar från mellanvolten...
Skeie stjerna va väl inte så långt borta, har de andra en dålig dag o tidigare lucka. 6%
Tekno eld borde väl vinna..

Senast redigerad av kire1111 den 2018-07-24 klockan 17:43.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-24, 23:07   #5

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tror inte att det är så lätt. V86 brukar kunna ge en sudd. Är Tesio verkligen så klar som "alla" vill göra gällande? Inte varit ute sedan i maj och Berghs hästar är väldigt ojämna för närvarande. Frida Zonett?
Tesio går från Örebro intl och Harpers bl a till ett ruggigt dåligt stayerlopp i Norrland mot förutom Westholms ingen som nått upp till 1000 startpoäng (Tesio har 3370) . Bergh måste ha varit oerhört snäll i träningen efter Harpers för att den inte ska slå dessa hästar över tre varv.

Fyra kallblodslopp på V86 där åtminstone tre är ointressanta spelmässigt ( några få som kan vinna) gör väl denna V86 omgång till sommarens riktiga onsdagsflopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 07:52   #6

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tesio går från Örebro intl och Harpers bl a till ett ruggigt dåligt stayerlopp i Norrland mot förutom Westholms ingen som nått upp till 1000 startpoäng (Tesio har 3370) . Bergh måste ha varit oerhört snäll i träningen efter Harpers för att den inte ska slå dessa hästar över tre varv.

Fyra kallblodslopp på V86 där åtminstone tre är ointressanta spelmässigt ( några få som kan vinna) gör väl denna V86 omgång till sommarens riktiga onsdagsflopp.

Herregud vad negativ du låter.

För 2 veckor sen på visby sa du att omgången såg lätt och då gav det över 2 miljoner.

Tycker V86 är överlägset bästa spelet, krävs ofta bara en skräll för omgången ska ge bra utdelning.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 08:45   #7

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 96
Standard

Nu är kallblodslopp något som är så långt från mina kunskaper det går att komma men borde inte Brenne Bitti ha chans? Westholm har pratat väldigt gott om den.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 09:51   #8

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Nu är kallblodslopp något som är så långt från mina kunskaper det går att komma men borde inte Brenne Bitti ha chans? Westholm har pratat väldigt gott om den.
Fin häst som tyvärr ställer till det lite för sig genom att vara osäker. Såg ut att ha sparat i kvalet och att får börja bakifrån kanske inte behöver vara helt fel för den hästen. Tror dock att 1-5 kan vara för bra för att hon ska kunna komma in i loppet.

tyckte Solbergs såg riktigt fin ut och den kanske vinner det här från dödens om det krävs. Skeie Stjerne i spets. Silver sprinta om bra lopp, tycker det är en fin travare.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 10:51   #9

Shooters avatar

Standard

Citat:

Det är ju valfritt att spela eller stå över som tur är. Själv så lirar jag och försöker dra in en slant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
Gammal 2018-07-25, 12:33   #10

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 326
Standard

Alla travlopp skall avverkas i södra Sverige, helst Jägersro. Då är det stor sport, fulla lopp,
fullt på publikplatser, hög omsättning och Olle är nöjd. Han slipper kasta skit över övriga landet som försörjer Malmö kommun/ Sveriges tredje stad/ pinsamt!
hammering (+5)
Knutman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 12:49   #11

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Knutman Visa inlägg
Alla travlopp skall avverkas i södra Sverige, helst Jägersro. Då är det stor sport, fulla lopp,
fullt på publikplatser, hög omsättning och Olle är nöjd. Han slipper kasta skit över övriga landet som försörjer Malmö kommun/ Sveriges tredje stad/ pinsamt!
Så man får inte tycka att en omgång känns iskall att spela på?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 13:20   #12

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Så man får inte tycka att en omgång känns iskall att spela på?
Typiskt signaturen knutman. Han har alltid varit ett troll. Ingen aning varför han återigen börjar yra om Jägersro och skattekraften i Malmö när man tycker att en V86a i Östersund ser iskall ut spelmässigt, men det är inte första gången så inte mycket att bry sig om. Internettroll är det bättre att ignorera.
Gammal 2018-07-25, 14:06   #13

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 14
Standard

Olle mår dåligt!

Citat:
Typiskt signaturen knutman. Han har alltid varit ett troll. Ingen aning varför han återigen börjar yra om Jägersro och skattekraften i Malmö när man tycker att en V86a i Östersund ser iskall ut spelmässigt, men det är inte första gången så inte mycket att bry sig om. Internettroll är det bättre att ignorera.
Nu är det ju inte första gången olle spyr galla över en speldag norröver... Det skapades ju en alldeles egen tråd åt dej olle för att du skulle kunna tömma tarmarna spy ut allt ditt hat över hela norra delen av sveriges travbanor hästar tränare osv.. Snälla olle håll dej till tråden som är skapad för det! Annars gillar jag dina analyser och tänk.. Ha det
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 14:28   #14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammering Visa inlägg
Nu är det ju inte första gången olle spyr galla över en speldag norröver... Det skapades ju en alldeles egen tråd åt dej olle för att du skulle kunna tömma tarmarna spy ut allt ditt hat över hela norra delen av sveriges travbanor hästar tränare osv.. Snälla olle håll dej till tråden som är skapad för det! Annars gillar jag dina analyser och tänk.. Ha det
Jag klagar inte på sporten i sig i kväll, utan det spelmässiga. V86 spelet ger inte möjlighet att bara spela för alla rätt och historiskt har lopp som svenskt kallblodsderby varit iskalla spelmässigt. Ser på Wikipedia att sedan 2004 har hälften av vinnarna gett under 2 ggr och bara en gång över 10 ggr. Finns absolut inget som talar för skräll där i år. Kallblodsloppet för högsta klassen samma sak. Oerhörd skillnad på de bästa och resten. Därmed går inte spel och sport riktigt ihop. En spelform där det inte går att välja bort att delta i pooler som löper väldigt stor risk att generera jackpot.

Nu finns det ju som tur ät möjlighet att istället välja P76 spel hos legolas och där delas i alla fall alla vinstpooler ut även om Månprinsen , tekno eld och några favoriter till vinner.
hammering (+5)
Gammal 2018-07-25, 16:03   #15

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Så här får det bli, en tidig idag,måste ju va med att bidra till den lyckliga som vinner stålar...
Avd
1: 7 Tesio (6, 11)
2: 2, 6, 7, 12 (9, 11)
3: 2, 3 (4, 5)
4: 5 Strong Will (2, 7)
5: 1, 3, 5, 6, 8, 11 (9, 2)
6: 3, 10 (7, 1)
7: 3 Tekno Eld (2, 4)
8: 6, 8, 9, 15 (10, 5)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 16:18   #16
SO

SOs avatar

Sharp$: 3718
Standard

V75 TILLSAMMANS !!!!!!!!!!

V75 tillsammans har "börjat balla ur" nu och det har man insett även på ATG. Det var nämligen så att ATG fick ära pris och berömmelse när spelformen introducerades. Meningen var att man skulle bilda kompisgäng och spela tillsammans och ha kul. Nu har det kommit inflation i så kallade BOLAG, det finns sådana som har flera tusen kr per andel och även tar bra betalt vid vinst.

Jag och flera andra så kallade kaptener har klagat och vi har givetvis tappat andelar till inkräktarna. Nu vill man på ATG återgå till "gamla modellen" och flytta bort sådana som säljer andelar till kreti och pleti, dvs sällan har någon fast kundkrets. Dom ska bort anser jag och kommer att flyttas till atg.se enligt vad jag har hört.Detta kommer att ske under hösten. Alla ombudens bolag hamnar givetvis i samma skål.

Jag håller tummarna att man på ATG går iland med denna uppgift. /SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 16:35   #17
Banned

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 420
Standard

copy

Senast redigerad av travlife den 2018-07-25 klockan 17:55. Anledning: fejl
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 16:38   #18

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17856
Standard

Ny reggad här, varit inne o spanat lite de senaste månaderna o även köpt några andelar som ni olika användare har spelat.

Spelar mest på trav, ingen storspelare varken i insats eller vinster tyvärr.

Avd 1 : Nu fick väl aldrig Tesio en ärlig chans förra gången då Jeppson var uppe o pressade otroligt hårt så Tesio var ju tom en bra bit innan mål. Men 70% låter lite högt för mig att spika.
Hade nog plockat med 1 o 6.

Avd 5 : Litar inte riktigt på nästa 70% heller, eller ja hästen litar jag fullt ut på men kusken Gunnar Melander är väl inte riktigt lika mycket att lite på. Och Odin Tabac lär väl sitta i ledning.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 16:39   #19
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8965
Standard

Som Landstingsanställd får man lön den 27:e varje månad, så jag går på 4 spikar i dag. Varav en skräll och hoppas på högre makter ( ST/ATG/Lindberg).
Järvsöodin, Strong Will, Järvsörappen och Tekno Eld.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 16:42   #20

Standard

SKEIE STJERNA bara streckad på 7 % !

Var ju jättebra sist , var med i öppningen och spurtade vasst vid lucka.
Gammal 2018-07-25, 16:55   #21

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3013
Standard

Dagens V86 omgång 25/7 ser mycket favoritbetonad ut och det luktar låg utdelning lång väg. Men tycker mig ha ett bra drag som kan liras på vinnarspelet till i min mening ett bra odds, 8,25 ggr på Unibet (tyvärr 7,25 nu men fick 8,25 tidigare). Troligen spelbart odds på Atg också om inte lajven snackar upp hästen och därmed också sänker oddset. Hästen jag pratar om är Urchin och startar i lopp 6.

Kortfattat så är motståndet lämpligt och hästen har hög kapacitet. Barfota rom igen nu till denna start är ett plus och jag tror hästen spurtar ner alla till slut.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 17:01   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Dagens V86 omgång 25/7 ser mycket favoritbetonad ut och det luktar låg utdelning lång väg. Men tycker mig ha ett bra drag som kan liras på vinnarspelet till i min mening ett bra odds, 8,25 ggr på Unibet (tyvärr 7,25 nu men fick 8,25 tidigare). Troligen spelbart odds på Atg också om inte lajven snackar upp hästen och därmed också sänker oddset. Hästen jag pratar om är Urchin och startar i lopp 6.

Kortfattat så är motståndet lämpligt och hästen har hög kapacitet. Barfota rom igen nu till denna start är ett plus och jag tror hästen spurtar ner alla till slut.
10 ggr i fast odds hos legolas. Ryggar för en 100 lapp då jag också noterat det där med barfota sist och samma idag.
Gammal 2018-07-25, 17:09   #23

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 2541
Standard

Urchin blev påkörd senast och hade säkerligen vunnit det extrema snabbloppet annars. Håller med om att den såg väldigt fin ut på barfota runt om. Har mest hårdhet i loppet och ett givet förstabud. Det som talar emot är att när Jimmy får chansen på Båthhäst är det i regel defensiva styrningar inför kommande lopp på ingång.

En annan väldigt intressant häst ikväll är 8 Suited Broline i sista loppet som var grymt fin med första googles och rycktussar senast i kombination med andra bf runt om. Bara small när kusken ryckte grejerna. Kan öppna och det är bara att hoppas han tar sig ner nånstanns från det svåra spåret.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 17:09   #24

Standard

Citat:
10 ggr i fast odds hos legolas. Ryggar för en 100 lapp då jag också noterat det där med barfota sist och samma idag.
Visste inte att Legolas kör med fasta odds, var inte oddsen flytande från början?
Gammal 2018-07-25, 17:23   #25

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Urchin blev påkörd senast och hade säkerligen vunnit det extrema snabbloppet annars. Håller med om att den såg väldigt fin ut på barfota runt om. Har mest hårdhet i loppet och ett givet förstabud. Det som talar emot är att när Jimmy får chansen på Båthhäst är det i regel defensiva styrningar inför kommande lopp på ingång.

En annan väldigt intressant häst ikväll är 8 Suited Broline i sista loppet som var grymt fin med första googles och rycktussar senast i kombination med andra bf runt om. Bara small när kusken ryckte grejerna. Kan öppna och det är bara att hoppas han tar sig ner nånstanns från det svåra spåret.
Ja, på V86 är Suited Broline spelvärd men oj vad oddsen var "låga" på spelbolagen. 7-8 ggr på en 5%, misstänker att detta är någon av tipstjänsternas drag också?

Har skrivit en längre motivering angående Urchin på min blogg. Håller med om att Jimmy H Andersson inte är det ultimata men ändå förhållandevis ok då han faktiskt har kört hästen flera gånger och även vunnit med den två gånger.
Gammal 2018-07-25, 17:29   #26

Standard

Citat:
Visste inte att Legolas kör med fasta odds, var inte oddsen flytande från början?
Dom tog bort poolspelen på vinnare och har nu fasta odds. Troligen väldigt låg omsättning. En halv minut efter att jag lirade 100 kr på en 10 oddsare var det sänkt till 8,50.
Gammal 2018-07-25, 18:07   #27
fri

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1476
Standard

Citat:
Ja, på V86 är Suited Broline spelvärd men oj vad oddsen var "låga" på spelbolagen. 7-8 ggr på en 5%, misstänker att detta är någon av tipstjänsternas drag också?

Har skrivit en längre motivering angående Urchin på min blogg. Håller med om att Jimmy H Andersson inte är det ultimata men ändå förhållandevis ok då han faktiskt har kört hästen flera gånger och även vunnit med den två gånger.
Även Statistik-Jens tror stenhårt på Suited Broline.

https://www.travronden.se/blogg/jens...loggen-v86-126
Gammal 2018-07-25, 18:41   #28

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:

Gratis intervju från SS.

legolasse (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 18:52   #29

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

Citat:

Sikta ni på Hugo-Åbergs dagen istället för mig blir det inga pengar dit.
Gammal 2018-07-25, 19:18   #30

Standard

Störtregn i Östersund. Påverkas banan ökar chansen till skrällar normalt.
Gammal 2018-07-25, 19:19   #31

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Dagens försök

Avd1) 7 Tesio
Avd2) 2,4,6,7,9,10,11,12
Avd3) 2,3,4
Avd4) 5 Strong Will
Avd5) 6 Månprinsen AM
Avd6) 1,2,3,6,7,8,9,10
Avd7) 1,2,3,4
Avd8) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15

Lycka till!
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 19:24   #32

Standard

Det vankas svar i spetsstriden...

(Spelvärde om avd 1)

*** edit, hade kanske gått med Radjah D'inverne om 6 svarat en bit..

Senast redigerad av Basse den 2018-07-25 klockan 19:26.
Gammal 2018-07-25, 19:25   #33

Shooters avatar

Standard

Det är ju fan att Westholm fegade ur. Hade han stått för att han skulle bråka med Tesio så hade elvan vunnit.
lenninen (+1)
Gammal 2018-07-25, 19:25   #34

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9251
Standard

Stallformen kan inte vara bra hos Bergh
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 19:26   #35

Standard

Där var det inte iordningställt från Bergh. Tesio travar 2,5 varv typ 5 sekunder långsammare än i Harpers men åker nästan dit ändå trots enkelt till spets.
Gammal 2018-07-25, 19:27   #36

Shooters avatar

Standard

Citat:
Där var det inte iordningställt från Bergh. Tesio travar 2,5 varv typ 5 sekunder långsammare än i Harpers men åker nästan dit ändå trots enkelt till spets.
Surt att Westholm inte tävlade när jag hade hans två pållar emot.
Gammal 2018-07-25, 19:31   #37

Standard

Citat:
Surt att Westholm inte tävlade när jag hade hans två pållar emot.
Inte kul när en sådan favorit vinner då. Bara 13 kr i utgångsvärde så finnarna och tyskarna har nog kört flerbongar idag.
Gammal 2018-07-25, 19:34   #38

Shooters avatar

Standard

Citat:
Inte kul när en sådan favorit vinner då. Bara 13 kr i utgångsvärde så finnarna och tyskarna har nog kört flerbongar idag.
Nej, det var främst här jag tycker att pengarna för kvällen skulle finnas.
Gammal 2018-07-25, 19:47   #39

Shooters avatar

Standard

Det var en värdig vinnare!
Gotland (+2)
Gammal 2018-07-25, 19:53   #40
Banned

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 420
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Det vankas svar i spetsstriden...

(Spelvärde om avd 1)

*** edit, hade kanske gått med Radjah D'inverne om 6 svarat en bit..
du har rätt
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 20:11   #41

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Dagens försök

Avd1) 7 Tesio
Avd2) 2,4,6,7,9,10,11,12
Avd3) 2,3,4
Avd4) 5 Strong Will
Avd5) 6 Månprinsen AM
Avd6) 1,2,3,6,7,8,9,10
Avd7) 1,2,3,4
Avd8) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15

Lycka till!
V86

Avd
1: 7 Tesio
2: 2, 4, 6, 7, 9, 10, 11, 12
3: 2, 3, 4
4: 5 Strong Will
5: 6 Månprinsen A.M
6: 1 Logo Light
7: 1, 2, 3, 4
8: 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15

Alla har spelat samma system idag.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 20:12   #42

Standard

100 meter typ mellan favoriterna och resten i kallblodsstofinalen. Jäkla tur att det inte är så ojämnt bland varmblodsunghästarna för då hade det varit trist att vara spelare.
Gammal 2018-07-25, 20:13   #43

Shooters avatar

Standard

Jag valde en av två och spikade norrbaggen, så jag klev av. Får köra en V5:a.

V5
Inlämnat: 2018-07-25, 20:12
Östersund
Onsdag 2018-07-25
Start: 20:26
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 So Gå Ikaros (5, 7)
2: 6 Månprinsen A.M. (8, 9)
3: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10 (4, 5)
4: 3 Tekno Eld (2, 4)
5: 5, 6, 8, 9, 12, 13, 14, 15 (4, 2)

1x1x8x1x8 = 64 rader.
64 x 1 x 1,00 kr = 64,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Rättningskod: BTW XTQ BBS
Gammal 2018-07-25, 20:15   #44

Standard

Favoriten i avd 4 kommer från två starter i Hoting och en i breddlopp i Bollnäs. Motbuden har V75 starter i raden så där borde det finnas förutsättningar för favoritfall.
Gammal 2018-07-25, 20:22   #45

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 232

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Favoriten i avd 4 kommer från två starter i Hoting och en i breddlopp i Bollnäs. Motbuden har V75 starter i raden så där borde det finnas förutsättningar för favoritfall.
So Gå Ikaros borde väl vara rätt klar i det där loppet eller?
Helgesson (+2)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 20:24   #46
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8078
Standard

Citat:
Jag valde en av två och spikade norrbaggen, så jag klev av. Får köra en V5:a.

V5
Inlämnat: 2018-07-25, 20:12
Östersund
Onsdag 2018-07-25
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 So Gå Ikaros (5, 7)
3: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10 (4, 5)
5: 5, 6, 8, 9, 12, 13, 14, 15 (4, 2)

1x1x8x1x8 = 64 rader.
64 x 1 x 1,00 kr = 64,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Rättningskod: BTW XTQ BBS
Då är vi två. Lirar en favoritlapp och hoppas på tre-fyra ggr degen.

V5
Inlämnat: 2018-07-25, 20:19
Östersund
Onsdag 2018-07-25
Kostnad: 135,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 6 (7, 1)
3: 1, 3, 7, 9, 10 (8, 6)
5: 2, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15 (4, 14)

3x1x5x1x9 = 135 rader.
135 x 1 x 1,00 kr = 135,00 kr.
Totalt: 135,00 kr.
Rättningskod: FWX VTW BBZ

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 20:26   #47

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Då är vi två. Lirar en favoritlapp och hoppas på tre-fyra ggr degen.

V5
Inlämnat: 2018-07-25, 20:19
Östersund
Onsdag 2018-07-25
Kostnad: 135,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 6 (7, 1)
3: 1, 3, 7, 9, 10 (8, 6)
5: 2, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15 (4, 14)

3x1x5x1x9 = 135 rader.
135 x 1 x 1,00 kr = 135,00 kr.
Totalt: 135,00 kr.
Rättningskod: FWX VTW BBZ
Kan man täcka upp spelkostnaderna och få en liten vinst så är det bra.
Gammal 2018-07-25, 20:26   #48

Nicklass avatar

Standard

Citat:
vann med 10 längder mot il diablo. Jag spika direkt då. Titta inte ens på på de andra hästarna. Jävla kriminell man är.
Gammal 2018-07-25, 20:30   #49

Shooters avatar

Standard

Den hade jag spikat på allt, men fick fel ordning på trion.
Gammal 2018-07-25, 20:31   #50

Standard

Ja, det är bara att konstatera att Urchin inte räckte till mot dessa. Blev tempo som jag hoppades men de andra var bättre helt enkelt. Får se om det släpper så småningom.
Gammal 2018-07-25, 20:33   #51

Shooters avatar

Standard

Jag har kört samma hästar på V5 som jag har kvar på V86. Sitter det så åker jag bara på felvalet av Ness Tjo Edel. Det är inte lätt att välja rätt häst i tvåhästarslopp, men det blir ju halva kostnaden.
Gammal 2018-07-25, 20:34   #52

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
vann med 10 längder mot il diablo. Jag spika direkt då. Titta inte ens på på de andra hästarna. Jävla kriminell man är.

Gjorde samma fel, såg de senaste loppen i arkivet och slutade leta motbud...
Nicklas (+1)
Gammal 2018-07-25, 20:54   #53

Shooters avatar

Standard

Härligt Gurra! Visa dem bara!
Gammal 2018-07-25, 20:56   #54

Nicklass avatar

Standard

Månprinsen är kung. Men lite märkligt att köra så jävla fort. Skärp dig gunnar
Gammal 2018-07-25, 20:56   #55

Standard

Idag erkänner jag skrythästen Pydins storhet! Ser ut som att polletten trillat ner för satan vad han gick!
Gammal 2018-07-25, 21:03   #56

Standard

Ecco Hornline i nästa 9 procent på V86. Klar favorit på toton just nu. Troligen kombinerat dubbelrött i skolistan och att Eskil och Hultman har den som drag i liven.
Gammal 2018-07-25, 21:09   #57

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9251
Standard

Citat:
Ecco Hornline i nästa 9 procent på V86. Klar favorit på toton just nu. Troligen kombinerat dubbelrött i skolistan och att Eskil och Hultman har den som drag i liven.
Tveksam kusk, kört 9 lopp iår, sämsta spåret.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 21:12   #58

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Tveksam kusk, kört 9 lopp iår, sämsta spåret.
Hultman hade fel. Han var övertygad om att skorycket skulle ge grym effekt. Det blev galopp direkt utan minsta anledning. 3,25 och klar favorit .
Gammal 2018-07-25, 21:14   #59

Shooters avatar

Standard

Riktigt fin prestation!
Gammal 2018-07-25, 21:20   #60

Shooters avatar

Standard

Hade Radjah D'Inverne vunnit första så skulle det bli femsiffrigt idag trots två stora favoriter. V86 är ett jäkla bra spel. Jag förutsätter då att Tekno Eld bara vinner.

Senast redigerad av Shooter den 2018-07-25 klockan 21:22.
Gammal 2018-07-25, 21:26   #61

Nicklass avatar

Standard

DD

Avd
1: 4 Valle Ask
2: 2, 8
Gammal 2018-07-25, 21:33   #62

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3282
Standard

Så kör man häst
Gammal 2018-07-25, 21:33   #63

Shooters avatar

Standard

Helt osannolikt! Uffe lät honom hållas i spets och sen gick det ju inte att gå i närkamp.
Gammal 2018-07-25, 21:34   #64

Standard

PHILIP ESS blev ngt förbättrad i bike
Gammal 2018-07-25, 21:35   #65

Standard

Jisses. Där fick man ett exempel på att första jänkarvagn även kan ge enorm effekt på kallbloden. När ska svensk travsport förstå hur viktig den infon är.
Gammal 2018-07-25, 21:40   #66

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50648
Standard

Är Malla förståndshandikappad?
Får frågan ungefär: "hur skulle man bära sig åt för att få den med på kupongen" så berättar Malla om olika delar av just avslutade loppet... Goddag yxskaft!
Annars är Micke Nybrink mästare på att peka på massa faktorer i efterhand som talade till vinnarens förmån men som han INTE nämnde före loppet.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 21:43   #67

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Är Malla förståndshandikappad?
Får frågan ungefär: "hur skulle man bära sig åt för att få den med på kupongen" så berättar Malla om olika delar av just avslutade loppet... Goddag yxskaft!
Annars är Micke Nybrink mästare på att peka på massa faktorer i efterhand som talade till vinnarens förmån men som han INTE nämnde före loppet.
Bara det att den fick spets var ju svårt att gissa. Nej, det loppet var som gjort för favoriten på förhand.
Gammal 2018-07-25, 21:45   #68

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Nya tag imorgon
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 21:47   #69

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3081
Standard

Nu sitter man tunt kvar....spik 9.

https://baraweb.se/pic?code=qPSOw94393Kz

(länken är till bild på resultatredovisning av mitt system från Beta-version av BaraTrav).
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 21:50   #70
Administrator

Standard

Luktar jacke på 6:orna va?

Gammal 2018-07-25, 21:51   #71

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3282
Standard

Lite semesterpengar skulle sitta fint Tack

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2018-07-25, 21:26
Östersund
Onsdag 2018-07-25
Start: 21:27
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Philip Ess
2: 5, 8, 13

3 x 60,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: MPR QTS DFP
Gammal 2018-07-25, 21:54   #72

Standard

Citat:
Luktar jacke på 6:orna va?
Knappast
Gammal 2018-07-25, 21:57   #73

Shooters avatar

Standard

Sex rätt blev det till slut. Femsiffrigt med två storfavoriter av tre, tyvärr inte riktigt som jag hade hoppats.
Gammal 2018-07-25, 21:59   #74
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Knappast
Nej Tekno föll iofs men två 70%are brukar ju tömma av möjligheten till utdelning på sexorna. Nu gick det ju under 10% även i sista så nu blir det nog några kronor på sexorna med.

Gammal 2018-07-25, 22:00   #75

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50648
Standard

1-1-2-1-1-4-4-1

Snokens ranking som fick 8 rätt på satsade 1440 kr.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 22:01   #76
Administrator

Standard

Citat:
Nej Tekno föll iofs men två 70%are brukar ju tömma av möjligheten till utdelning på sexorna. Nu gick det ju under 10% även i sista så nu blir det nog några kronor på sexorna med.
Och vid närmare eftertanke så stämmer jag in mer och mer med din kommentar "knappast". Det var ju faktiskt fler skrällar än jag tänkte...

My bad!

coolmanriver (+10)
Gammal 2018-07-25, 22:04   #77

Standard

Citat:
15-20Kr hade man garanterat fått även om den knappa favven hade vunnit o som du säger Tekno Odin var ju den av dom tre 70% som bara skulle vinna.
Gotland (+2)
Gammal 2018-07-26, 06:43   #78

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 5341
Standard

synd att inte få ut mer av det systemet

V86
Inlämnat: 2018-07-25, 18:57
Östersund
Onsdag 2018-07-25