|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-07-21, 21:32 | #1 |
Super Moderator
|
V75 22/7 Stochampionatet
Dibaba stenklar? Nja.....inte från spår 11 va?
Låsa avd 2 på 2hästar? 1 och 3?
2018-07-21, 22:24 | #2 |
Kommer spika vamp och vanquish ������
|
|
2018-07-21, 23:03 | #3 |
Vansinne att köra V75 kl 14.30 en söndag med högsommarväder i hela landet. Är väl bara dom på campingen på banan som kommer kolla.
|
|
2018-07-22, 07:38 | #4 |
Svårt att sätta spelstopp och lopp-schemat efter vädret
|
|
2018-07-22, 09:05 | #5 |
Självklart. Dock lite konstigt att extra V75or på söndagar alltid startar 14.30, samtidigt som lördags V75or startar 16.20 och grand slam 75 på söndagar 15.50. Som vädret är nu är det nog ganska många som inte sätter sig framför datorn/tvn tidigt på eftermiddagen för att kollla trav.
|
|
2018-07-22, 09:30 | #6 |
Spika Gento LR ta många o hoppas på körning mellan gento o 1an ? Va tror ni ??
|
|
2018-07-22, 09:38 | #7 | |
Citat:
Mycket bra häst, halvproffskusk från Sverige, spets obesegrad därifrån. Jag vet vad jag kommer göra.. á la Benny Haag och travbibeln. |
||
2018-07-22, 09:51 | #8 | |
Citat:
Jag tycker det finns en tredje häst som bör övervägas här om man inte spikar. J.S.Apollo var absolut kanon i slutet av förra året och nu har han ett lopp i kroppen. I det här fallet skiter jag dock i vem som kör och spikar Gento som jag tror äter upp Cobourg från dödens om det krävs. Det är ganska stor skillnad på vad de har mött vid sina segrar.
2018-07-22, 10:03 | #9 | |
Citat:
Då kör vi spik på den !! FÖRSTA spik LR lås ? Inne på gå ut hårt med 3 spik |
||
2018-07-22, 10:27 | #10 | |
Citat:
Sen får man väl kolla på systemet i övrigt vilken potential det har med spik på Double Exposure. Kanske är det inte fel att spika Shadow Gar, men då vill iaf jag var 100% säker på att den sitter i spets i loppet. Har inte pluggat tillräckligt för att avgöra det. Sen hoppas man ju att DE ska ut i något större lopp som man siktar på snarare än att vinna detta.
2018-07-22, 10:35 | #11 | |
Citat:
Gento har inte startat på en månad och har en V75 final i nästa start. Därmed kan favorithatarna spekulera i att det inte är maxat i jobben på den inför dagens start utan att det mer handlar om en genomkörare inför finalerna. Inget jag har belägg för dock . |
||
2018-07-22, 11:03 | #12 |
Ultra Bright 6% ????
Jag tror Ultra Bright är klart gynnad av Axevallas Långa upplopp. Kolla i arkivet hur hon spurtade hem Stochampionatet förra året! Senast fick man trafikproblem och satt nästan sist i sista sväng, hann inte upp Double Exposure den gången men var inte långt ifrån. I dag är det bara 7 hästar i loppet så man borde inte hamna lika långt efter Double exposure idag. För att slänga mig med "betaltjänsttermer" så har väl Double Exposure bäst vinstchans men Ultra Bright måste vara mest Spelvärd till nuvarande streckfördelning :-) Ultra Bright är startsnabb men herr Persson har en förkärlek till att släppa till favoriter, men jag tror Persson har chans att få rygg ledaren vid laddning. Kör från start tills det blir lucka bakom och kryp ner herr Persson. loppet är så ojämt så det borde splittra upp sig i sista sväng, Vid lucka måste Ultra Bright ha bättre chans än 6% att spurta ner Double Exposure. Örjan försöker väl som vanligt vinna med så lite som möjligt och jag skulle bli lycklig ända in i själen om han åkte dit mot Persson sista steget |
|
2018-07-22, 11:40 | #13 |
Glöm inte Kabanoss i amatörloppet, som den gick senast
|
|
2018-07-22, 11:43 | #14 |
Dibaba är anmäld barfota bak. Synd att Walmann inte vågar köra helt utan skor när han säger att det ska ge sån enorm effekt. Kan bli avgörande.
|
|
2018-07-22, 11:50 | #15 |
Ska bli spännande att höra spelexperternas analys av V4-1 idag i atg live. Dom fick ju speltorskarna att dunka in en kvarts miljon i fredags bara på v spelet på ostartade hästar så dom kan säkert komma med lite drag även idag som får fart på totomaterna. Är ju ett stort skämt att lägga ett sådant lopp på ett stort streckspel. Går verkligen som Aftonbladet skriver inte komma närmare rent lotteri när det gäller travspel.
|
|
|