|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-07-21, 15:37 | #16 |
Jokersystemet stendött andra lördagen i rad när alla kunder ska spela V75. Vilket sanslöst fiasko för Tr media.
|
|
2018-07-21, 15:41 | #17 |
Skämt att dem tar betalt. Idioter!!! Nu är det nog, bojkott forever
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
2018-07-23, 12:00 | #18 |
Ytterligare en gratismånad när man skrev ett kort meddelande till support efter strulet i lördags. Har nu joker gratis till mitten av oktober. Men måste ju fungera om det ska vara värt något.
Migge (+1) |
|
2018-07-23, 14:15 | #19 |
Ja det är ju synd att jokern har bäst layout och användarvänlighet. För det är riktiga skojare som sköter om detta. Hur svårt kan det vara att fixa ett bättre system eller ha backup servrar...
|
|
2018-07-23, 21:57 | #20 |
Finns det någon med erfarenhet av ett program som ALLTID fungerar? Känns surt att byta "operativsystem" men detta är ett osäkerhetsmoment i spelandet som är helt ohållbart i längden.
|
|
2018-07-24, 12:09 | #21 |
Joker är det enda som går att använda. Då får du ta smällen att du sparar lite
pengar någon lördag då och då. Mvh Uffe
2018-07-24, 12:24 | #22 |
|
|
2018-07-24, 12:54 | #23 |
Lite småvresig någon dag, men det kommer fler chanser.
Tjusningen med travspel är missarna man minns. Ändringarna åt fel håll. Mvh Uffe
2018-07-24, 13:47 | #24 |
Skulle vilja se din min efter att missat miljonvinst för att ditt reducerade system inte gick att lämna in
Migge (+1) |
|
2018-07-24, 14:03 | #25 |
Svåra grejer det där. Det finns bara en tidslinje.
Resultatet blir inte detsamma om du inte lämnar in. Det är därför jag har svårt för efterhandare. Ett inlämnat spel är ett inlämnat spel. Jag var lite ledsen i slutet på 70-talet när jag hela tiden ändrade fel men nu vet jag att det är så det fungerar. Jag tävlar med det inlämnade spelet. Mvh Uffe
2018-07-24, 15:09 | #26 |
Har också upplevt strulet med joker, lyckligtvis finns det ett alternativ, som dessutom är gratis : https://www.speltjanst.se/ har inte alla funktioner som finns i joker, men de viktigaste.
Gotland (+5) |
|
2018-07-24, 15:27 | #27 |
Gick över till HPT för fyra år sedan, och har inte ångrat mig en
sekund. Travmedia bra snickesnackade om utveckling av Jokerverktyget - men inget hände. Det enda jag möjligtvis upplevde bättre i Jokern jämfört med HPT var gränssnittet. I allt annat är HPT vida överlägset, och dessutom billigare. |
|
2018-07-24, 17:06 | #28 |
Jag ger gärna HPT en chans igen men det som är lite oroande
är att ingen använder det. Kör någon in en HPT-förhandare så är det lite ABCD och en reducering på 10-20%. Om HPT är så fantastiskt så borde det gå att redovisa fler flikfunktioner. HPT och Joker saknar fö. textramar värda namnet som går att förhanda på ett forum. Mvh Uffe
2018-07-24, 17:17 | #29 |
BaraTrav.se
Den 6:e augusti öppnar BaraTrav.se för registrering.
BaraTrav är en PC-applikation för spel på ATG:s streckspel. Programmet har fliknavigering och det mesta man kan önska sig inom reduceringsfunktionalitet, samt även en del funktioner som man inte hittar någon annanstans. Startlistor och system sparas lokalt på din dator så att du alltid kan skapa spelfiler även om våra servrar skulle vara otillgängliga. För den som är nyfiken går det bra att gå in på baratrav.se för mer information. Under support finns kompletta manualer för den som redan nu vill bilda sig en uppfattning om verktyget. mvh Henrik på BaraTrav |
|
|