Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-19, 18:52   #16

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Såg riktigt bra ut, synd på olyckan! Hoppas hästen tar det bra och kan gå ut och krossa senare ikväll, stort lycka till!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-19, 18:56   #17

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Nu är det ju dock monté lättare än med vagn..
Ja lite skillnad åt det bättre är det såklart. Men jag kan inte minnas att jag sett en montévinnare bakifrån i Arvika heller.

Till saken hör ju att kuskarna kör efter det här, det blir paradoxalt nog inte särskilt hård körning om ledning egentligen eftersom man vet att den som håller ut i förstaläget normalt sett kommer försvara den guldsitsen till sista blodsdroppen. Dåligt med friskusar som har hästar och ägare i ryggen och kör så det ryker också här ute på landsorten givetvis. Det gör ju sitt till.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-26, 12:34   #18

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Nu skall Umberto ut på söndag lopp 6. Vi fick perfekt spår då han är startsnabb tänk på att det är högervarv....

senast var ju så oflyt man kan få det, Malin hade allt sparat medans de två andra i tätstriden var trötta, hon hade vunnit loppet enkelt om inte loppet hade blåsts av pga en olycka, nu fick Umberto chansen senare på kvällen (2 heat) blev det istället för ett. Han surade ihop och blev tapper 4a. Formen har han och han har tagit en lite lättare dos av e9 hälsoprodukt från USA som får hästen att orka mer utan att dopa sig. Jag har inte fått in de som jag hade beställt från början så dessa är något svagare.

På söndag fick han spår 1, det blir helstängt huvudlag, barfota runt om och så får vi en Norsk galoppchampion jokey, Philip är grymt duktig. Taktiken överlåter vi till honom, men det ser onekligen lovande ut på förhand. Han är mycket bättre än sin resultat rad, i kvalet tog han enkelt ledningen sprang i ett eget tempo och smattrade förbi och vann överlägset med 60 meter, sedan har det bara varit grus i maskineriet, dommarkskanda och senast ett avblåst lopp.

Han bör sitta i spets eller rygg ledaren. Bör få fint lopp.. Har fin form!

att han blir 0-1 procent är helt fel. Men ni som inte streckar honom får skylla er själva, kom ihåg att han är i rätt fin författning, den enda önskan jag hade velat ha är att han hade kört på produkterna som jag väntar på fortfarande i minst 2 månader, då jäklar ska ni se vilken jäkla häst det kommer att bli..

uppdateras för varje start han gör..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)

Senast redigerad av Klanke den 2018-07-26 klockan 12:45.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-27, 18:32   #19

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Snackade precis med Lotta det är spets och slut som gäller. Han trivs i spets och tar preparat från USA och känns dunder i jobb. Sist han spang i spets vann han okörd med 60 meter förvisso ett kval lopp med lågpuls efter loppet. Magnus sa att han lätt kunde köra under 12 med honom.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td