|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-06-30, 15:40 | #1 |
Administrator
|
Tillbaka!
Hej!
Som några av er märkt så har jag varit lite frånvarande ett tag vilket jag tänkte förklara lite. Jag har helt enkelt haft lite för mycket på alla fronter. Hela juni har varit tung och jag har väl mer eller mindre gått in väggen. Blev beordrad sömn av läkarna strax före midsommar. Nåväl, har fått tillbaka lite energi nu igen och hoppas kunna komma ikapp med allt som hänt här inne den senaste tiden mer ber om lite överseende om jag inte alltid är så snabb på att svara. Nu kör vi en fantastisk travdag på Färjestad och sätter dit sjuan! Ha det gott! //Gotland
2018-06-30, 15:51 | #2 |
Skönt att ha sluppit dina dumma kommentarer(ligger med ett glas rötjut uppe i Hoting)...är inne i årets överlägset mest travintensiva perioder, Lycksele 3 dagar o ponnytravdag samt Hoting samma upplägg...
|
|
2018-06-30, 16:29 | #3 |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25027NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Välkommen tillbaka kompis!
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10) |
|