Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-09, 20:54   #106

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Rackarns att det sket sig första. Vinnaren överlägsen. Men varför i h*e sitter Jorma och kör invändigt hela vägen med 11, hästen såg ju fin ut sen..
Har det någonsin tidigare hänt att kvinnliga kuskar vunnit tre lopp av sju? Kul!
Björn Goop tog väl tre på valla i februari?

(Är det något jag lärt mig av all jämställdhetsutbildning så är det att säga "kuskar som är kvinnor" snarare än "kvinnliga kuskar". Men det handlar om vad man syftar på... shit, nu sade jag "man".)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-09, 20:56   #107
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Har jobbat med IT i så många år så jag vet hur många omöjliga o oväntade önskemål det kan finnas hos användare.
Här har ATG gjort det möjligt välja. Tryck på knappen en gång och du får den inställning DU vill ha. Förstår inte vad som är negativt med det.
Jo, vi vet.

Det finns tusentals med IT-människor som fortfarande tycker att varje normalanvändare minst borde lära sig handskakningsrutinerna vid en traditionell modemuppkoppling mot internet.

Eller SHA. Eller blockkedjor. Eller strängteori. Alltså, hur svårt kan det vara?

Det handlar väl fan inte om vad som är möjligt?

Då hade vi fortfarande suttit med IBM S36or, pyjamaspapper och 9-nålars matrisskrivare.

Skärp till dig för f-n!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-09, 20:58   #108

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14901
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Grattis!!
Tack
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-09, 20:59   #109

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14901
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
GRATTIS!

Tackar!! Nya tag imorgon igen !!
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-09, 21:04   #110
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5234
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Björn Goop tog väl tre på valla i februari?

(Är det något jag lärt mig av all jämställdhetsutbildning så är det att säga "kuskar som är kvinnor" snarare än "kvinnliga kuskar". Men det handlar om vad man syftar på... shit, nu sade jag "man".)
Jag är rätt säker på att 4 ickebinära personer vann inom samma V5 i vintras.

En omgång där Kenna, Jörga med flera syltryggar vann. Utdelningen blev skyhög. Har dock förträngt.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-10, 10:05   #111

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 954
Standard

Grattis!
Vilka fantastiska lopp igår...
Godismia är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td