Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-01, 19:04   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Var lite för het på Lucifer Lane, 3.05 nu på unibet...överstreckade dras det emot o vinnaroddsen följer med upp, gäller att ha is i magen, men trodde inte att det fanns någon större potential uppåt på den...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-01, 21:01   #17

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 221
Standard

Med en annan i V75 kusk hade Lucifer varit stenklar. Tror inte J A Nilsson pallar trycket med omgivningen. Tyvärr... Tarzan gasar å vinner
Gammal 2018-06-01, 21:11   #18

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 221
Standard

OTP, i avd 3 har inte startat i Sverige på drygt en månad...g på Vincenne å har inte presterat när det blir varmt ute..å det är det ju nu. Dragen bakom Anna Mix är 3 & 8 i nämnd ordning
Gammal 2018-06-01, 22:00   #19

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Avd 5:

2 Brodway Appolo kommer försöka leda runt om. Lyckas nog med det om inte tuffingarna Olle Rolls eller Kanske först och främst Luddes Bravo Navarone trycker upp tempot i dödens.
OM det skulle bli full fart hela vägen kanske Peter Untersteiner äntligen få sätta dit Springover?

Tror jag låser på 2,11.
Har feeling för att Baron Gift vinner och chansspikade.
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-01, 22:24   #20

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5436
Standard

Håll i hatten.
Nu är nästagångaren ute.
7 Racing Mange. 2%
Kröp ju ur pälsen sist i Danskens land.
Citerar en medlem här.
Är folk f-lla eller??
Gammal 2018-06-01, 22:29   #21

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 2527
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Det var en gång en Fru Lindy som bodde med en Slottsherre. Dom var Piraten på spåret som hade gömt Kontanter i Simonis byxor. Men när Våren var slut så hamnade dom istället i Lucifers bana. Då plötsligt dog ALLA. Efter det så regnade det ca 40000:- på de lyckliga åhörarna.
Poetiskt och klockrent. :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3), KalleKlut (+2)
pojmonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 09:55   #22

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Broadway Appolo och Demolition Man i sista
Det blir två bra spikar till en bra procent
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 10:00   #23

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38065
Standard

Citat:
En typisk sådan är Snowstorm Hanover i Lucifer Lane loppet. Har felat i sina svenska starter hittils, men Tarzan har snackat om denns som att det skall vara hans nästa storstjärna- Nuncios arvtagare..
Det är en av dem jag tänker på, men även Zack's Zoomer i samma lopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 10:01   #24

Shooters avatar

Standard

Citat:
Efter en första genomgång känns det som 2 Demolition Man F i sista blir spik för mig.
Vann lekande lätt i Charlottenlund sist, Bandit brick fanns i det slagna fältet. Peter Untersteiner tyckte hästen var oskärpt i det loppet och på Lördag lovas det helstängt huvudlag, luktar SOS lång väg.
Jag har också den som spik för närvarande. Det lät ju klart när man hörde Peter.
Gammal 2018-06-02, 10:02   #25

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Varning! Får en känsla av att ni sågar Piraten för lätt,tar med båda och spikar något annat.Tror det blir Lugauer i 4:e och Lucifer Lane i 6:e.Tror säkert att ni brukar få mer rätt än jag,men det ringer varningsklockor här och jag vill bara dela med mej.
Jag kan tänka mig att det skräller i guld. Piraten gillar inte sommaren särskilt väl och Anna Mix övertygar sällan.
Gammal 2018-06-02, 10:02   #26

Fagerdahlens avatar

Standard

Dom ger nästan klartecken på Dom Perignon
Gammal 2018-06-02, 10:05   #27

Shooters avatar

Standard

Cargo Door är väldigt intressant, men med åttondespår i volt vet man aldrig om den fastnar.
Gammal 2018-06-02, 10:05   #28

Fagerdahlens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag kan tänka mig att det skräller i guld. Piraten gillar inte sommaren särskilt väl och Anna Mix övertygar sällan.
Order to fly och Milligans School .. Milligan gjorde ju faktiskt ett riktigt bra lopp senast över samma distans.. slogs endast av Handsome brad som slog världsrekord
Gammal 2018-06-02, 10:06   #29

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Det var en gång en Fru Lindy som bodde med en Slottsherre. Dom var Piraten på spåret som hade gömt Kontanter i Simonis byxor. Men när Våren var slut så hamnade dom istället i Lucifers bana. Då plötsligt dog ALLA. Efter det så regnade det ca 40000:- på de lyckliga åhörarna.
KalleKlut är kreativ och skall ha en stol i Svenska Akademien.

Jag kommer dock att göra tvärtom i sista - inte ALLA. 2 Demolition Man körs barfota bak och första gången helstängt. Utrustning och spår bör ge honom ledningen trots startsnabba utanför. Hästen har haft ledningen sex gånger och vunnit samtliga. Han såg jättefin ut senast vid vinsten i Köpenhamn och Peter tror mycket på honom. Bra spik till 19 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-02, 10:07   #30

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Order to fly och Milligans School .. Milligan gjorde ju faktiskt ett riktigt bra lopp senast över samma distans.. slogs endast av Handsome brad som slog världsrekord
De två och kanske Mind Your Face.
Svara

td