|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-05-28, 21:57 | #46 |
Tackar för stödet sharpsare :-)
Tycker femmor och fyror gav i underkant men måste vara nöjd ändå |
|
2018-05-28, 22:04 | #47 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Snyggt Basse! Den var du värd mer på. Tanken om att haft alla i första och spikat favoriten i femte... usch vad jag lider med dig men du får vara glad för "det lilla" ändå!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
2018-05-28, 22:05 | #48 |
Grattis Basse
Men fan vad tungt och åka i första Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
2018-05-28, 22:11 | #49 |
Administrator
|
Som vanligt snyggt lirat Basse!
Grattis och tack för att du delar med dig av dina tankar här på Sharps!
2018-05-28, 22:33 | #50 |
Fortfarande i sjunde himlen över att mitt drag var så bra!
Känslan att ha haft rätt efter att ha stuckit ut hakan är ganska skön! De 2 jag streckade i första vinner loppet 9/10 gånger. Bägge de hästarna brukar gå jämt med dom allra bästa hästarna med formtal 90-94. De är slagna av dem med 1-2 längder oftast. Avdelning 1 var ingen handicap och att de skulle torska mot en 77 formtalare är sensationellt. Nu underskattade bägge favoriterna och man lurpassade på varandra ,medan skrällen fick gå i ledning ostörd. 7 Wallance road var dålig och gillade garanterat inte dagens banunderlag ( för torrt och sämre fäste) och 2 Angel Love gick bra men reds på tok för sent! En klassisk Örjan/Propulsion styrning alltså, lol Jag var aldrig ute på att gardera i första loppet, så när jag i efterhand smält det hela fick jag nog så bra betalt jag kunde få idag på mitt drag . Skippade DD:n och det var tur då jag inte hade Dunkat på favoriten i första i kombinatin med mitt drag i andra. Sparade stålar på DD alltså :-) Dagens vinster räcker till 4-5 fina system på V75/V86! Får försöka kamma hem storkovan på något av de systemen istället |
|
|