|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-05-27, 20:58 | #1 |
V5 Färjestad måndag
Min häst startar nästa vecka på Färjestad UMBERTO MARCATO den 28 Maj jag har köpt in och låter han ta ett kanontillskott inköpt från USA och det är inget dopingklassat så ni kan vara lugna är själv återförsäljare till produkten som ser till att blodcirkulationen får en optimal balans och får också bättre ork, tar produkterna själv också och känner mig aldrig trött nu mera, en känd sportsman är Micheal Phelps som också intar dem och med gott resultat. Det finns några topptränare i Norge som använder sig utav detta men jag får inte nämna vilka, Charlotte som tränar tycker att hästen känns bättre nu än när hon fick in honom i träningen, han känns smidig som en katt , han orkar mycket mer nu och börjar få upp en viss speed. Han kommer troligen inte bli favorit nästa vecka men om ni spelar plats lir så lägg en slant på honom för jag vet att han kommer göra ett av sina livs lopp på Färjestad då Trotter kör.. 9 ggr på Plats lär vi nog få och jag skall lassa in
Jag pratade med Lotta idag och hon sa att han känns dunder och det sprudlar energi om honom.... NAJS! hästar som provar tillskottet får bättre uthållighet, bygger muskler snabbare och mindre fettvävnad, får bättre immunförsvar och bättre psyke. Tillskottet är en L-arginin komplex som är ett extremt effektiv egenutvecklad blandning av L-arginin samt andra mycket effektiva ingredienser. hästen har tagit dem i 2,5 veckor tillbaka, man brukar säga att det tar 3-4 veckor att uppnå effekt men jag har sätt hästar som presterat på en hög nivå bara efter 2 veckor.. Så jag har mina förhoppningar, Så gott folk... 0 procent i dagens läge är ett rent skämt.... Men så klart ingen vet ju om detta mer än jag eftersom det är jag som köpte in produkten från USA ;=) Mot vinnarcirkeln och 10 lax in... Senast redigerad av Klanke den 2018-05-27 klockan 23:27. |
|
2018-05-28, 10:12 | #2 |
Är det samma medel som Alessandro Gocciadoro gav sina hästar i helgen....?
2018-05-28, 10:16 | #3 |
|
|
2018-05-28, 19:55 | #4 |
Lycka till Klanke, 5 min till start :-)
|
|
2018-05-28, 22:55 | #5 |
Tack Basse
Min häst hade för trång vagn idag och slog i den ganska många gånger och galopperade innan bilen släppte fältet, kändes annars riktigt bra tyckte trotter som körde. Synd! får köpa en lite större vagn till honom och återkomma till tävlingsbanan igen... Lotta tyckte det var synd för han var så harmonisk idag hon trodde han lätt skulle springa en 13 tid idag det hade ju räckt en bit... Får kolla på vagnar i veckan.. Återkommer när nästa tävlingstillfälle äger rum |
|
|