Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-26, 21:55   #1
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3082
Standard

V75 Solvalla 27 maj

Hittade ingen tråd om V75an på elitloppssöndagen...
Fanns bara en gällande just elitloppet.

I första är det väl inge snack om att Erik tar spets, och med kort kanske de håller hela vägen likt näst senast?

Draget i andra blir Maze Runner. Lindgren själv värst emot. Ogillar att spika i treåringslopp så garderar nog med Zenio också, vilken form på den tränaren o kusken idag...

Spikar BE. Är inte detta försök lite lättare än det andra? Frågan är vad Ludde hittar på, all-in och full gas?

Propulsion vill man gärna ska vinna hela kalaset, så skulle ändå inte bli förvånad om dom är nöjda med en andra plats i försöket om det kan spara lite krafter. Streckar även Ringo och Nadal, kantboll blir Orlando.

Norberg på Bergh hästar har jag fått för mig brukar gå bra... Några fler åker med på lappen.

Är formen lika som idag är det väl bara att spika Virginia grif. Melanders från spår 8 tycker jag är överstreckad, mkt tuffare emot nu.

Garderar i sista med Enterprise och Rubio.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 22:16   #2

Reg.datum: aug 2016
Sharp$: 1715
Standard

Edit: Såg nu att Basse var först med att skapa tråd inför imorgon. Postar där istället

Senast redigerad av Cyran den 2018-05-26 klockan 22:17.
Cyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td