Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-25, 22:19   #31
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8954
Standard

Carat Williams kommer strykas enl Travronden.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 22:26   #32

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Carat Williams kommer strykas enl Travronden.
Han är struken
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 23:15   #33

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10755
Standard

Jag kommer spika Floris Baldwin i 6e. Jag är inne på att Urgent Call inte klarar av att hålla ut Floris. Och skulle han göra det så tror jag ändå på släpp.. 10,11 sitter för långt bakom när det drar ihop sig.
Det är värre med spik nr 2...
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 23:31   #34

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 519
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Jag kommer spika Floris Baldwin i 6e. Jag är inne på att Urgent Call inte klarar av att hålla ut Floris. Och skulle han göra det så tror jag ändå på släpp.. 10,11 sitter för långt bakom när det drar ihop sig.
Det är värre med spik nr 2...
Gör samma här, spikar FLORIS BALDWIN samt DIGITAL PERFORMER. Kul att någon mer är inne på samma spår.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2)
Coenic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 23:46   #35

Reg.datum: sep 2015
Sharp$: 519
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Coenic Visa inlägg
Gör samma här, spikar FLORIS BALDWIN samt DIGITAL PERFORMER. Kul att någon mer är inne på samma spår.
Blev ännu en till...

4 - 9 HOPE AND DREAMS

Senast redigerad av Coenic den 2018-05-25 klockan 23:53.
Coenic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 00:11   #36

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10755
Standard

Det formligen kryllar av fina rensare. Några av mina idéer:

Avd 1. Inte omöjligt att Whisky Akema tar sig förbi Disco V. Jag tänker inte ryka på en ev spetshäst. Känns lite 50/50 att Claes tar sig förbi då jag inte litar på att Disco kan laddas till 100%

Avd 2. Ramon Dekkers är väl en av många som hittat toppform men bör sitta 2a/3e ytter och spurten biter bra. Tänker inte utelämna Bags Simoni heller även om det känns långsökt att Henna Halme ska triumfera.

Avd 3. Får inte Ultra Bright komma till ledningen relativt enkelt så sitter en hejdundrans formhäst bra till. Unique Juni med Kajan lurandes. Kan spurta enormt om hon får gå på rulle i hårt tempo.

Avd 4. Västerbo Cheers är rejält bortglömd och ska absolut med på gardering. Kommer enormt fort när upploppet nalkas. Det luktar omstarter med unga osäkra ston där framme.

Avd 7. Jag utgår från att Ludde vill visa vilken häst han har och drar på ordentligt där framme. Wasa Thunder myser där bakom och går ut i 3e i rättan tid.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 01:14   #37

Reg.datum: maj 2016
Sharp$: 583
Standard

Säger bara Springover
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 01:40   #38

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Fick ett SMS från en polare , känd för sitt TRAVÖGA. Han ville ha synpunkter på sina drag och sin rank

Han går ut hårt och spikar direkt

Avd 1) Disco Volante ( hans näst bästa spik)

Avd 2) Dagens Lås 4 Digital Performer, 6 Breidablicks Cognac, 7 Output Pressure

Avd 3) Han tycker inte det ser så ljust ut för för Ultra Bright om det blir svar i spetskörningen. En av hans bästa drag för dagen är 6 Peace of Mind som gynnas av hur loppet blir kört. Han låser på 4 hästar på alla lappar och rankar sina streck så här:
6-4-2-1

Avd 4) tycker han är vidöppet , steckar 9 hästar som han envisas med att ranka i 2 grupper fastän han streckar både sina A+B rankade
A 8-7-5-9 B 1-2-10-11-12

Avd 5) han jagar skrällar även i femte avdelningen men har ett spikförslag att rekommendera om jag vill lira en liten lapp. 7 Coctail Fortuna är hans tredje spik men själv tänker han lägga till även: 10-1-2-4-9-12 på sin egen lapp.

Avd 6) Här är han helt till sig och snackar om att han ska "råna dom" med sin bästa spik.
Nästan som Gollum pratar om Ringen " my prescious" låter han när han talar om :
11 Volnik du Kras som sin Ögonsten, lol

Avd 7) Även här jagas det skrällar och i första hand tror han på 11-12-2-9
Men han stoppar inte där utan målar vidare med 2-15-8-6-1-10

Det var hans tankar.

Vettetusan om han har rätt eller fel i sin rank , men ibland hittar han rätt!

Själv vill jag inte spika hans ögonsten Volnik du Kras . Vill absolut ha med hästen som slog hans ögonten senast och startar från mycket bättre läge - 3 Atupem.
5 Floris Baldwin vill jag inte heller spricka på.
kruk (+10), bokis29 (+5), Saeljarsnoken (+10), Spiritus (+5), oinkk (+5), Coenic (+5), Justitia (+5), Fagerdahlen (+15), HP (+5), Difsteve (+3), dolly (+5), coolmanriver (+5)

Senast redigerad av Basse den 2018-05-26 klockan 01:45.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 10:13   #39

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Fick ett SMS från en polare , känd för sitt TRAVÖGA. Han ville ha synpunkter på sina drag och sin rank

Han går ut hårt och spikar direkt

Avd 1) Disco Volante ( hans näst bästa spik)

Avd 2) Dagens Lås 4 Digital Performer, 6 Breidablicks Cognac, 7 Output Pressure

Avd 3) Han tycker inte det ser så ljust ut för för Ultra Bright om det blir svar i spetskörningen. En av hans bästa drag för dagen är 6 Peace of Mind som gynnas av hur loppet blir kört. Han låser på 4 hästar på alla lappar och rankar sina streck så här:
6-4-2-1

Avd 4) tycker han är vidöppet , steckar 9 hästar som han envisas med att ranka i 2 grupper fastän han streckar både sina A+B rankade
A 8-7-5-9 B 1-2-10-11-12

Avd 5) han jagar skrällar även i femte avdelningen men har ett spikförslag att rekommendera om jag vill lira en liten lapp. 7 Coctail Fortuna är hans tredje spik men själv tänker han lägga till även: 10-1-2-4-9-12 på sin egen lapp.

Avd 6) Här är han helt till sig och snackar om att han ska "råna dom" med sin bästa spik.
Nästan som Gollum pratar om Ringen " my prescious" låter han när han talar om :
11 Volnik du Kras som sin Ögonsten, lol

Avd 7) Även här jagas det skrällar och i första hand tror han på 11-12-2-9
Men han stoppar inte där utan målar vidare med 2-15-8-6-1-10

Det var hans tankar.

Vettetusan om han har rätt eller fel i sin rank , men ibland hittar han rätt!

Själv vill jag inte spika hans ögonsten Volnik du Kras . Vill absolut ha med hästen som slog hans ögonten senast och startar från mycket bättre läge - 3 Atupem.
5 Floris Baldwin vill jag inte heller spricka på.
Det ser väl bra ut. Han har i alla fall hittat samma spikar som mig i Disco Volatnte och Volnik du Kras. Jag letar dock en tredje spik, men den har jag tänkt ska växa fram nu på förmiddagen. Jag skulle inte ta bort Gina Schermer i andra, som jag tycker är rätt öppet, och så skulle jag byta ut Firewire mot Unique Juni.

Senast redigerad av Shooter den 2018-05-26 klockan 10:23.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 10:24   #40

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Verkar som att de rycker skorna ffg på Sir Henry P Hill
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 10:33   #41

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Nu när Carat W. är struken så kommer jag spika Call me Keeper som är streckad på bara 25%. I Örebro Int. körde Örjan lite passivt och försent. Daniel har trimmat lite mer denna gång och dessutom är det 900' i första pris och då vet man vem brukar vinna då. Motståndet är lite bättre än sist, men tror Örjan löser det denna gång. Bästa spiken enligt mig
Några skrällar som måste med
In Toto Sund 2%, Globalsatisfaction 6%, Glenn Boko 3%. Alla tre har väl mer chans än vad de är streckade till.
Lycka till allihopa
Torstens (+2)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 10:38   #42

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Hahaha Björn säger i Björnkollen att Ultra Bright antingen blir överfallen eller våldtagen av Peace Of Mind... Blev nog lite fel där
Trinity (+1)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 10:47   #43

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Får kanske ändra mig om Knas-hästen. Fyraåring från bakspår. Kanske blir Juul som vinner. Ska fundera på saken.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 11:04   #44

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jobbigt när man sitter med fötterna i ett isbad alltså. Nu gäller ju det här enbart när man studerar startlistorna till dagens V75/P76 och som tur är inte Stryktipset där det snarare är skinande sol och ett skarpt sinne.

Men att ha varit inne på Bandit Brick hela veckan och nu helt plötsligt tro på både nr 3 Atupem och nr 11 Volnik du Kras får mig att undra vad jag sysslar med? När alla dessa spöken gör sig gällande så skulle man likt Harry Potter haft en trollstav att skydda sig med.

Sen har jag börjat tro mer och mer på In Toto Sund. Felaktig favorit senast men var ändå tvåa bakom Anna Mix - dvs bästa placeringen som den kunde få. Visserligen annat spår nu men kom igen, 1.69% är ju nästan så jag vill spika den bara för att!

Sen vet jag inte hur jag ska tänka angående Disco Volante som senast lekte hem det från dödens. Den såg inte ens ut att anstränga sig och det här loppet ska den ju vinna hur enkelt som helst även om den inte har det optimala spåret. Men jag har lurat mig själv förr på sådant här.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-26, 11:18   #45

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Barfota runt om för första gången på Disco Volante. Tänk om Tarzan även sätter på skygglappar på Digital Performer. Det borde göra väldigt mycket på den hästen.

Dock såg jag att betaltjänsten spelvärde bara rankar Disco Volante femma och klassar den som omgångens mest överspelade häst. Dom har ju massor av väldigt lite spelade hästar som vinnare även idag. Tufft när medianutdelningen på V75 numera ligger på 15 tkr.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td