Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-25, 09:15   #16

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Om det är ett andelsspel varför inte spela för 2160kr istället?

Alla utom 2 i andra + alla utom 2 i fjärde ?

För 2160kr får du ALLA i de 2 loppen.
Du har rätt Basse... Men kommer lämna in med joker istället, får fler hästar till en bättre peng.

https://www.jokersystemet.se/t/MD2S5ScaPgh6

Två stenklara och sedan bara hova in degen... Diggerman skall jag lassa in på vinnare och plats, tycker den ger ett överodds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 09:30   #17

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Floris Baldwin i 14ggr på unibet, säger inte att den vinner men oddset känns spelbart...
Klanke (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 12:25   #18

Cleon_9s avatar

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 2730
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Vem tänkte du gardera med?
Jag tänkte gardera han med magic gwin och explosiv. Men han vinner nog bara för det.
Sjukt mycket jobb under veckan hittills så djupanalysen inleds inte förrän 21.30 ikväll. Men de hästar som du nämner är rankade först efter Disco.

Jag är mycket väl medveten om att Disco är hästen i loppet men som sagt 70% en Elitloppslördag kryddad med jackpot och löning och dunderväder. Inte fan vill man bränna om storfavoriten skulle falla då, frestelsen att gardera är alldeles är alldeles för stor, i alla fall för mig.

0,5% på Sobel Conway är drömscenariot. Hård körning från start mellan flera hästar, gunga på Disco efter 450 meter i en långdragen spetskörning och det blir rörigt i främre träffen. Solvallapublikens sus och vrål då storfavoriten galopperar triggar till fortsatt körning vilket medför trötta hästar till slut och längst ut spurtar Johan Untersteiner och sätter nosen först på mållinjen och sedan slänger han upp högernäven i familjens patenterade segergest efter mållinjen. Den känslan vill jag åt i morgon
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 13:57   #19

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Köra all in på Disco känns så där, ska bara vinna enligt alla duktiga experter. Såg man senast igår på v 64 ska bara vinna, glad att man lyssna på sig själv där. Bara jag som tycker den möter tuffare motstånd, tjänat lite väl snabba pengar och spår 1, 70 %. Får nog kollektivet hejda sig lite. 6-2 6 % på dessa djur är ju löjligt tex. Kör hellre Hård rock i avd 1 på lördag, att göra som alla andra ger sällan stålar

Springover kommer göra sitt livs lopp förmodligen och den % kommer man aldrig sedan få mer, gäller att va med i båten på lördag, klar spik i min bok

Senast redigerad av kire1111 den 2018-05-25 klockan 13:59.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 14:20   #20

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 221
Standard

Nu är det dags igen...
Hanna Olofsson åker med En häst på lördag 6 Ava avd 4.
Vet inte hur många gånger hon blir bortglömd när hon ställer kosan till Valla. Förvisso är det Elitloppshelg och Hanna kanske gillar att vimla med storheterna, vad vet jag...VARNING!
spiifii (+20), Knyss (+1)
Enrico1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 14:31   #21

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 221
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazz Visa inlägg
Är det någon som vet vart man kan se någon av Volnik du Kras starter från Italien? Om han var sämre senast i Finland vore det kul att se hur bra han varit innan.
Prova danskhv.dk Gratistjänst i motsats till ATG
Gammal 2018-05-25, 15:10   #22

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1505
Standard

Varför är double exposur så mycket mer spelad än ultra? Är han mycket mer startsnabb? Vann ju inte utvändigt senast varför ska han vinna nu?
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 16:44   #23

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Varför är double exposur så mycket mer spelad än ultra? Är han mycket mer startsnabb? Vann ju inte utvändigt senast varför ska han vinna nu?
Ja, det kanske är en förklädd hingst? Då ska den nog vara mycket mer spelad!
Nicklas (+10), Gotland (+5)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 17:46   #24

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1961
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enrico1 Visa inlägg
Nu är det dags igen...
Hanna Olofsson åker med En häst på lördag 6 Ava avd 4.
Vet inte hur många gånger hon blir bortglömd när hon ställer kosan till Valla. Förvisso är det Elitloppshelg och Hanna kanske gillar att vimla med storheterna, vad vet jag...VARNING!
Vill inte vara petig men hon åker faktiskt med två, en till i samma lopp :-) annars håller jag med Ava är en luring ..
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 18:40   #25

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2095
Standard

Eh, finns det Björnkollen eller Hultmanalysen på ATG numera? Är bara inne på min tredje tequila + tranbär...
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 19:13   #26

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2095
Standard

Intresseklubben noterar att Uffe nr 1 i avd 1 är bästa chansen i helgen enligt Uffe.
Att norrbaggen i avd 6 troligtvis sitter i spets.
Att Husse knappast visar sig i stallet i morgon (Tesio). + eller - ?
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 20:20   #27
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8576
Standard

Sägs att det inte blir någon Carat W i Harpers.

Vore tråkigt om det stämmer.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 21:10   #28

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4146
Standard

Vafför är det på detta sätt?

Rekordtider på ATG
Handsome Brat noterat på 13,4 K(som säkert stämmer) sprang väl världsrekord på lång sist, ej noterat, i ett 3140m lopp, superkonstigt. Dj--ligt märkligt, idiotiskt.
Men det finns väl en förklaring jag inte fattar, typ (nysvenska)

/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 21:46   #29
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3718
Standard

En dåre spekulerar

Hultmananalysen gav flera tusen rader egentligen. Måste vara en svår omgång även om man går på Disco Volante som huvudspik, vilket inte ens är 100%-igt Nej i mitt bolags spel (Winner Takes All) tänker jag gå mot allt sunt förnuft, Hitta två roliga spikar i Springover och Tesio.

Springovers spurt senast å Charlottenlund var något helt sagolikt. Hästen flög fram och höll så när att hitta dit från 3;e inner, Ursinnigt sylvass spurt och trots att det förmodligen blir andraspår i hela loppet denna gång vill jag inte släppa den. Värsta scenariet om man har en rolig idé och fegar ur och hästen vinner. Då rasar ju allt självförtroende i botten. Peter u är ju lyrisk och säger att hästen måste bara vinna snart.

Tesio såg jag på Bergsåker senast. Långlopp, dödens så gott som hela loppet, tiden
13.0. Men det som var grejen var intervjun med Janne Norberg efter segern. Han hade väldigt mycket krafter kvar!!! Hästen var fantastisk sa han och strödde lovord över Tesio. Janne av en värsta hästkarlarna ska man lyssna på. Han vet vad han talar om- Satt åkandes och petade lite på hästen 600 kvar. Läste nu att Tesio dessutom blir bättre och bättre för varje lopp och Bergh är ju en mästare i att ställa i ordning

Lite sunt förnuft ska man ha ändå så jag nöjer mig med att ha dessa hästar som En av Två, då är det hela kanske inte så vansinnigt längre utan rätt så smart (hoppas jag) eftersom man skulle behöva 7-8 hästar i vardera lopp för att vara säker.

Nu har jag genom att skriva det här låst fast mig och har ingen chans att backa
coolmanriver (+5), Cyran (+5), Frasse77 (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-25, 22:06   #30

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Oerhört irriterande om det redan i eftermiddags bestämdes att favoriten Carat Williams inte ska resa till Sverige men inte stryks. Det minsta man kunde begära är väl att det kollades upp snabbt och att hästen tas bort. Det är ju en av omgångens nyckelhästar till årets största V75a. Spelen tickar in och tidigt i morgon öppnar ombuden där Harry Boy och vanliga system säljs som smör och med på de flesta bongar en häst som verkar vara kvar hemma i Frankrike.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td