Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-19, 21:38   #121

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tycker nog Tarzans intervju med ATG inför detta, var det mest häpnadsväckande.
Han brukar aldrig ge så klart.

Han var även väldigt uppåt i sin krönika i expressen i tisdags. Nu är ju loppet kört men var rätt svårt att se den torska felfri. Och den har väl ännu inte tagit ett galoppsteg efter kastrationen. Troligen klar även i finalen nästa lördag.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-19, 21:41   #122

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1William Visa inlägg
Tycker man ska gå tillbaka och BARA ha inbjudna hästar.
PASTORE BOB hahaha, seriöst
Det riktiga blåbäret blir nog ändå hästen från Australien, men ändå rätt kul med ett sådant helt osynat kort och begreppet solvallas internationella elitlopp gör då också skäl för namnet. Kommer väl ingen äkta jänkare i år på besök.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-19, 21:53   #123

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det riktiga blåbäret blir nog ändå hästen från Australien, men ändå rätt kul med ett sådant helt osynat kort och begreppet solvallas internationella elitlopp gör då också skäl för namnet. Kommer väl ingen äkta jänkare i år på besök.
hoppas den får ett bra spår, har inga större problem med hästar från Austalien eller Nya Zeeland, Stig H verkade lite uppåt på den.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-19, 22:28   #124

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Själv tänker jag jobba in nr 1 eller nr 4 för att DD ska sitta till fina överodds
Måste in och tacka igen med 100 sharps till för dina drag

Tvillingen gav mig 3500 i ytterligare ammunition och spelglädjen kom tillbaka.

Fortsatte kvällen med v65 & v4 på mantorp.
Resultat 6500kr på 1st femma på V65
Samt. 13 051 på V4

Hade nog inte brytt mig om Mantorps trav om jag inte fått in den oväntade tvilligen jag lirade tack vare ditt inlägg.

Tusen tack för uppsvinget
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)

Senast redigerad av Basse den 2018-05-19 klockan 22:30.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-19, 22:28   #125

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
Min analys blev ordentligt fel när de körde barfota bak. Inte alls lika startsnabb utan bakskor. Tror galoppen ur sista sväng berodde på samma sak. Det för det är mycket svårare med tempoväxlingar utan skor. Jaja nya tag.
Nja, snarare för att det är mycket kort anlopp på Gävle så det är hopplöst att få upp farten från innerspår.
Spelar ingen roll vad du har för balans

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-20, 10:27   #126

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Som väntat låg utdelning. Fick nöja mig med fem sexor då jag satte Bula Bula Am som första reserv. Inte mycket att hänga i julgranen i alla fall så det gör inget.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td