Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-10, 18:47   #16

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Över 19 000 personer på Jägersro. Det behövs inga elitlopp eller toppsport för att locka publik med rätt arrangemang. Det visar också vilken oerhörd potential det finns att locka jättepublik i de så enormt betydelsefulla storstadsregionerna. Frågan är bara vad man ska göra för att åtminstone 10 procent av dom som var där idag ska bli stammisar och inte en gång om året besökare. Själv valde jag tyvärr bort travet idag igen för finalen av svenska cupen. Det var inget bra val.
Att välja finalen i Svenska cupen framför J. Takters sista tävlingsdag tycker jag är fel Olle. Vet att du älskar fotboll och MFF men MFF kan du se nästa år i final med men Jonny boy hade du chans och se för sista gg på tävlingsbanan. Tror inte han gör en comeback igen. Det är bara att lyfta på hatten för Takter och önska han all lycka i framtiden.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-10, 19:07   #17

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Klassig avslutning på Takters karriär. 7 uppsittningar med resultaten 1,3,0,1,1,2,4
Och ingen styrning var favorit !

Snyggt Johnny
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+2)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-10, 19:16   #18

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6329
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Över 19 000 personer på Jägersro. Det behövs inga elitlopp eller toppsport för att locka publik med rätt arrangemang. Det visar också vilken oerhörd potential det finns att locka jättepublik i de så enormt betydelsefulla storstadsregionerna. Frågan är bara vad man ska göra för att åtminstone 10 procent av dom som var där idag ska bli stammisar och inte en gång om året besökare. Själv valde jag tyvärr bort travet idag igen för finalen av svenska cupen. Det var inget bra val.
Näh. Kollade inget idag, både Bergsåker v4. och v6an lätt att sätta , tippade innan jag kollade res. Snabba flerraders.

Jakt och grillning på schemat,
Missade säkert 10-15k :/
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td