|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-04-09, 19:47 | #16 | |
Citat:
Upp i klass, garanterat ingen spets.. Kan ju ha fel att han inte vinner ändå, men jag kommer med allra största säkerhet spika Dragster! |
||
2018-04-09, 20:03 | #17 |
I min bok är Olle en guldhäst och är den lika bra som sist så blir den väldigt svår att slå. Spåret kommer inte va några problem heller, förmodligen. Slutat att ta ner månen, konstigt nog är det då stålar har börjat trillat in... I bland känns det som favoriter ska fällas i absurdum. Tänker spika tills den torskar och ser ut som kattskit
|
|
2018-04-09, 22:24 | #18 | |
Citat:
|
||
2018-04-10, 00:04 | #19 | |
Citat:
Visst fick Olle en bra resa i lördags, men sättet han studsade förbi blivande guldhästar som Pastore Bob och Erik Sting var bländande. Men det är ju inget krav att få såna resor för att vinna. Han har ju byggt sitt staket den hårda vägen, gått i dödens och tågat i spåren. Bara en gång har han gått i spets på V75. Det dryga är ju att hela Harry Boy-maffian kommer spika Olle och Harran Boko. Men vad ska man göra när ATG gör allt för att döda spelvärdet? |
||
2018-04-10, 00:45 | #20 |
Shorthanded Jag spikas på allt på lördag!
|
|
2018-04-10, 01:00 | #21 |
Banned
|
Undrar vilken form Dante Boko är i, har vunnit en årsdebut tidigare, och tar spets här, får invänta o se vad lutfi säger. Varit ifrån 2,5 månad
|
2018-04-10, 14:09 | #22 |
Tänkte precis nämna den!
Var ju ute mot mycket tuffare motstånd senast och kom ändå trea** Detta gäng vinner han emot Senast redigerad av Fagerdahlen den 2018-04-10 klockan 14:11. |
|
2018-04-10, 17:50 | #23 |
Snackhästen i första loppet är ju helt klart Calle Crown är gör ju favoritspelare bort sig.
12 000 vinnare
Som ofta bäst när det gäller. Senast redigerad av Spiken64 den 2018-04-11 klockan 09:23. |
|
2018-04-10, 18:36 | #24 |
|
|
2018-04-12, 01:03 | #25 | |
Citat:
Visst är Shorthanded Jag en segeraspirant men tror inte han slår en felfri Aramis Amok och en Run Ceasar Run i spets är inte att leka med heller för den delen och så har vi ju även dansken som jag inte kan så bra...öppet värre men min tipsetta till Berghs bara den förmår att gå felfritt |
||
2018-04-12, 12:25 | #26 |
Tror på bra utdelning på lördag och spelar därefter.
avd1. Favoriten står hårt inne i loppet... Draget är lite spelad och åker upp i ranken, nämligen Neelix som är mycket kapabel men inte helt säker på benen, Ludde tog på sig galoppen senast eftersom han tog bort sulorna på hästen och han blev rullig, nu åker sulorna på igen och han känns grym i ett jobb i tisdags. Ny kusk i Thomas som laddar för tät? tål jobb och är i nuläget spelad på 2% The buckets list var tapper från andra ytter senast med 12 sista varvet. Toppform och rätt inne på pengarna.. Calle Crown tog hem kriterierevanchen i sin sista start som 3 åring. Hästen är rejäl men kanske behöver loppet i kroppen? Det sägs att någon lassat in 12 lax som vinnare på honom, sitter inne med annan information? RANK: A 5-2-7-8 Skall tilläggas att Neelix vann Johan Jackobssons minne och är obesegrad efter två lopp på hemma arenan Jägersro. Thomas upp ff gg och hästen har bra styrka för klassen. Statistiken om Neelix han har galopperat 7 av 15 starter. Felfri har han noterat sex vinster och 2 andra pris vilket säger lite om hans kapacitet. En typisk vinna försvinna häst.. Men som sagt till 2%, undrar vilka odds man får på Leovegas eller unibet? över 10 ggr bör man lassa Kommer med resterande avdelningarna under dagen.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1) Senast redigerad av Klanke den 2018-04-12 klockan 12:30. |
|
2018-04-12, 12:50 | #27 |
avd2
Ett vidöppet stolopp där en skräll kan ligga och lura. Skrälldraget är bortglömd och den lägger jag överst i min rank. Tour Knight vann ganska enkelt senast från ledningen med fin spänst i benen, lär gått framåt med loppet i kroppen och knappt spelad i nuläget? Ändringen är att hästen skall gå med barfota dans fram (skor senast), hon har vettig chans att plocka många upploppet ned om hon inte hamnar allt för långt bak in i sista sväng. Helt klart loppets fynd till 2% En annan häst jag lyfter fram är Lesprenaza som känns spännande och hon kommer heller inte vara så hårt spelad, vill påminna er att hon var tvåa bakom topphästen Gilda Newport som treåring och spurtade bra vid senaste v75 starten, fint läge nu och intressant på strecken. Volita Go har imponerat och sprungit bra tider för klassen, hon har heller inte fått enkla lopp och läget blev bra, Conrad vet inte riktigt hur bra denna märren är men hon är en häst han håller högt. Rose Garden var mycket snabb mellan galoppen (dubbla sådana) i årsdebuten, vann småbilligt från tät senast, känns tufft härifrån även om hon har bra form, att stå i 3e ledet på jägersro är samma som att stå med 20 meter tillägg så uppgiften med andra ord ser skrämmande ut. Sharp Dream fick ett uselt läge i en spårtrappa. Bortglömd är även Zola Grand Cru blir nog inte spelad pga av en blek insats men minns ni svepningen hon gjorde på barfota dans i Halmstad gången innan? Den var mäktig! RANK: 10-5-2-9-8-13-12-14-4 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1) Senast redigerad av Klanke den 2018-04-12 klockan 13:05. |
|
2018-04-12, 13:14 | #28 |
avd3.
Dante snabbast ut? Fördel för honom om spets... Dante Boko återkommer efter en vila, Startsnabb, vass både i spets och bakifrån, Ludde laddar för spets och jag kan tänka mig att planen är nog att ta sig till finalen i Olympiatravet, visst talar läget för Dantes del men jag väljer ändå att gardera, jag gillar Jairo som förvisso fick svar i spetskörningen senast fick harva i dödens och göra grov jobbet, pausat och laddat om, hittar ner bakom dante och får chansen in mot upploppet. Speedig! Västerbroonthenews kan också lägga iväg rätt bra och han är oehört effektiv när han går barfota runt om vilket det lutar åt nu. Vild kubbning gynnar också även Bergs Mindyourvalue wf som har tagit 5 lätta segrar på vincens men inte riktigt fått till det på Svensk mark? kanske har proppen gåt ur nu och han är på gång? Bergh verkar ha rejäl snurr på sina hästar och den vågar jag inte ta bort från systemet. Bra distans nu och tidig. 3% Västerbroonethenews har gått barfota runt om 31 gånger det har resulterat i 18 segrar vilket är imponerande.... Om spets är det toppchans om inte bara chans.... RANK: 2-1-8-3 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MatsE (+1) |
|
2018-04-12, 13:31 | #29 |
avd4.
Ludde trampar gasen i botten.. Ludde har lovat att trampa gasen i botten från start och då vill nog inte ta emot honom. Han var inne på vettig chans. (4) Ranzon Face är snabb ut och tog enkelt spets senast, Perfekt inne på pengarna vill till ledningen igen och det kan vara runt om? men bråkar han med ludde lär det bli tempo och då kan vem som helst vinna... En tokskräll skulle kunna vara Rydens Limonchello som rundade till spets senast från andra ytter efter 350 meter kvar. Verkar ha fin form men som knappt lirad så skall den med. Tar alla här för att vara säker.. Omgångens skrällopp.... Senast redigerad av Klanke den 2018-04-12 klockan 13:37. |
|
|