Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-04, 17:14   #16

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Rose Garden känns som en kul spik idag (just nu 9%).
Fungerade ej ¢¢ senast, ändrad balans idag. Men oj som den såg ut mellan galopperna!
Minns Goop låg lågt då men ryckte skorna ffg, så de flesta spelarna var med på noterna ändå.
Fin propp, bra inne.
Hoppas de två på förhand betrodda fortsätter dra streck.
Vi Tippa har den som dagens rensare Daniel Berglund på Travnet har 1.a rankat
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-04, 17:21   #17

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Vi Tippa har den som dagens rensare Daniel Berglund på Travnet har 1.a rankat
Knallat upp till 10 % nu, sen jag skrev i morse.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-04, 17:34   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7795
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Bra initiativ tyvärr delar inte posten ut A-post från 1 april förrän efter 1-2 dagar det kommer att innebära strul med att få ronden med flera i utsatt tid
Bor du på en ort där morgontidningar delas ut kan du oftast få Ronden via det tidningsbudet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1), Saeljarsnoken (+1)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-04, 17:58   #19

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1288
Standard

"Experten" i ATG-live Åke S Olsson har inte orkat "forska kring vad Ugly O.P. är för häst" idag. Man tar sig för pannan. Är det inte det han får betalt för? Rena hånet mot spelarna att de två största glappkäftarna Jari och Åke ska sitta och slänga floskler kring sig när det är veckans näst största spelform...
Gammal 2018-04-04, 18:16   #20

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58075
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av danberg Visa inlägg
"Experten" i ATG-live Åke S Olsson har inte orkat "forska kring vad Ugly O.P. är för häst" idag. Man tar sig för pannan. Är det inte det han får betalt för? Rena hånet mot spelarna att de två största glappkäftarna Jari och Åke ska sitta och slänga floskler kring sig när det är veckans näst största spelform...
Jag får huvudvärk av att lyssna på Åkerfeldt i flera timmar. På onsdagarna kan man inte heller välja bansändningen , för då får man bara se vartannat lopp. Tror det får bli hockey istället på C More fram till Champions leauge fotbollen och lite travljud på telefonen i bakgrunden. Jari Åkerfeldt sitter snart och är programledare i atg live varenda kväll trots stora talfel och en massa felaktig information.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-04, 18:17   #21

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1011
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag får huvudvärk av att lyssna på Åkerfeldt i flera timmar. På onsdagarna kan man inte heller välja bansändningen , för då får man bara se vartannat lopp. Tror det får bli hockey istället på C More fram till Champions leauge fotbollen och lite travljud på telefonen i bakgrunden. Jari Åkerfeldt sitter snart och är programledare i atg live varenda kväll trots stora talfel och en massa felaktig information.
Det är väl enkelt att byta mellan varje lopp. Allt för att slippa höra tramset från ATG live.
Gammal 2018-04-04, 18:23   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grönvitt Visa inlägg
Det är väl enkelt att byta mellan varje lopp. Allt för att slippa höra tramset från ATG live.
Glömde min back up iPhone på landet i helgen. Den jag brukar använda för AirPlay till tvn. Fick plocka fram en gammal utsliten iPad till det istället och den vill jag helst inte sitta och trycka på mellan varje lopp när sändningen nu väl rullar på.

Får kolla vad det är för folk i tv i kväll. Malla och Peter Andersson och 5 till typ. Det sparas ju inte på folk till atg live och tv sändning på onsdagskvällen.
Gammal 2018-04-04, 18:30   #23

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

Måste vara det mest anmärkningsvärda ikväll att Erik A kör åt Reijo!
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-04, 18:35   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Måste vara det mest anmärkningsvärda ikväll att Erik A kör åt Reijo!
Dom sa i atg live att han körde åt honom i början av Reijos karriär som egen tränare. Det måste vara total felaktig info. Vad jag vet har han inte kört en enda häst åt Reijo sedan han lämnade Stig H stallet.
Gammal 2018-04-04, 18:36   #25

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1011
Standard

Citat:
Dom sa i atg live att han körde åt honom i början av Reijos karriär som egen tränare. Det måste vara total felaktig info. Vad jag vet har han inte kört en enda häst åt Reijo sedan han lämnade Stig H stallet.
Det är min minnesbild också.
Gammal 2018-04-04, 18:45   #26

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

Citat:
Där håller jag med dig, han har aldrig kört en Reijo häst i lopp sedan Stig och Reijo bröt samarbete. Är typiskt Atg att komma med felaktig information, ibland tror man dom bara hittar på.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-04, 18:51   #27

Standard

Barfotahästarna har inte trivts hittills på det grova material man preparerat solvallas bana med i kväll efter regnet. Oroväckande då flera nyckelhästar är anmälda barfota. Blir kanske bättre.
Gammal 2018-04-04, 19:15   #28

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Barfotahästarna har inte trivts hittills på det grova material man preparerat solvallas bana med i kväll efter regnet. Oroväckande då flera nyckelhästar är anmälda barfota. Blir kanske bättre.
Oroväckande?
Jag förstår mig inte på dig Olle.

Du säger ju det själv, guldläge att gå emot dessa nyckelhästar om det inte funkar

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-04, 19:22   #29

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Oroväckande?
Jag förstår mig inte på dig Olle.

Du säger ju det själv, guldläge att gå emot dessa nyckelhästar om det inte funkar
Sitter med en P76a. Utgångsläget spiklöst med krav på 2 av 3 av Havbergs Night, Puccy Italia och Digital Performer. Mycket på barfota på alla tre. Två av loppen på Valla så känns då rätt viktigt att banan passar barfotahästar.
Gammal 2018-04-04, 19:28   #30

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3261
Standard

Vem var de tsom skulle vinna om den kom till spets i liven. Jag missade

td