Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-19, 19:59   #46

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Ha ha. Nästan rubbet galopperade i avd 2. Banan måste vara väldigt konstig .....
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:00   #47

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Tur man har ett ruskigt bra drag på DD och V4! Pallex Lejs tror jag bara vinner detta loppet! Har vart grym i varje start, funkar minst lika bra efter uppehåll, jänkarvagn på, aviserad körning från start av motståndarna... Möter inte ett djur som är bättre iaf.... Med minsta klaff har vi en skräll på V4, bra DD odds och 10 ggr fast odds på nätet... Nästan 3 ggr plats känns oxå ruskigt spelvärt
Gammal 2018-03-19, 20:01   #48
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men inte den som vann jag skulle gjort motspel på i första hand. När vann den hästen senast? Jag lirade 50 v på ettan hos legolas, men det blev för hårt tempo . Hade hoppats barfotaeffekten på den skulle blivit större.
Sant, men det var ju ospelat på alla andra och billigt att helgardera på v64
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:02   #49

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Men varför kunde inte den där jävla fitt 4:an vinna istället.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:02   #50
Banned

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 420
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TusseLusse Visa inlägg
Jag hade med vinnaren nu men bara för att jag hade alla i loppet.
Noterar att Jepson vill fram och pressa lite den här gången med sin 2%:are......
jepson är pajas
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:03   #51

Standard

67 tkr efter två avdelningar . Börjar lukta jättejackpot kväll på torsdag på Åby. 5,1 miljoner i kvällens sexrättspool. Väldigt mycket mer än vad Skarplöth la in som så kallad dubbel jackpot från i fredags.
Gammal 2018-03-19, 20:03   #52

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ha ha. Men alla åkte så många du ska dela pengarna med. Pengar som är väldigt mycket mindre än i sexrättspoolen , och det är ju inte som hos legolas att dessa delas ut till dom med fem rätt om ingen sätter sexan. Nä, hos atg delar man ut dom på torsdag i så fall.
haha reserv i båda avd spricker man på, chans på fyra rätt nu som lär ge grymt,satan att man inte körde rubbet i båda utan lämna 3 i varje.
Kör ju Joker 50% red. så de blir ju inte så dyrt,nån tia till
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:03   #53

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 5058
Standard

Ringde precis ATG.
Talade om för dem att de måste titta på hur loppen körs.
I detta fall är det glasklart att man inte körde för bästa position, det är vi spelare som betalar kuskar, tränare, prispotter osv.
Det är alldeles slappt på ATG och Svensk Travsport och inte minst lotteriinspektionen.
I detta lopp var det 30k i första pris, hur svårt är det för Carl Jepson att betta H2H spel mot sig själv på expekt, Bet365 o andra siter och plocka ut bra mycket mer än det sketna första priset på 30k som var.
Det är skandal att man inte reagerar, att det inte finns någon form av "fack" för oss spelare eller att ATG inte har någon form av grupp som tittar på körningar för att det inte ska fuskas gentemot spelarna osv.
Ring gärna in flera av er och tala om för ATG ett och annat så att detta kommer upp på deras möten och något görs annars kan vi sitta här och lipa när de knullar oss med gurkor långt upp i röven och plockar våra pengar.
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:03   #54
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1771
Standard

67 flak efter 2 lopp
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:10   #55

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Ringde precis ATG.
Talade om för dem att de måste titta på hur loppen körs.
I detta fall är det glasklart att man inte körde för bästa position, det är vi spelare som betalar kuskar, tränare, prispotter osv.
Det är alldeles slappt på ATG och Svensk Travsport och inte minst lotteriinspektionen.
I detta lopp var det 30k i första pris, hur svårt är det för Carl Jepson att betta H2H spel mot sig själv på expekt, Bet365 o andra siter och plocka ut bra mycket mer än det sketna första priset på 30k som var.
Det är skandal att man inte reagerar, att det inte finns någon form av "fack" för oss spelare eller att ATG inte har någon form av grupp som tittar på körningar för att det inte ska fuskas gentemot spelarna osv.
Ring gärna in flera av er och tala om för ATG ett och annat så att detta kommer upp på deras möten och något görs annars kan vi sitta här och lipa när de knullar oss med gurkor långt upp i röven och plockar våra pengar.
Jag ringde också
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:13   #56

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1299
Standard

Tips till nästa lopp: Hey Little Sister

Jepson har nog alla x alla i början och spikat sig själv i nästa med Hey little sister.
Sjoestedt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:14   #57

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
haha reserv i båda avd spricker man på, chans på fyra rätt nu som lär ge grymt,satan att man inte körde rubbet i båda utan lämna 3 i varje.
Kör ju Joker 50% red. så de blir ju inte så dyrt,nån tia till
Blir inga fler spel för mig i kväll, rena lottot med banan. Hoppas våren inte bara kommer till Halmstad snart. Dessa vinterbanor med tjäle är ju rena lottot att bedöma hästarnas prestationer på nu när många dessutom rycker skorna.

I morgon kväll Jägersro dock. Där sitter i alla fall ingen tjäle i banan.
Gammal 2018-03-19, 20:18   #58

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 5058
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Jag ringde också
De säger åt mig att ringa svensk travsport imorgon och sedan återkomma till ATG igen så ska de koppla mig till deras "säkerhetsavdelning"
Ju fler som ringer in desto bättre de måste börja titta på detta ordentligt, tillsätta en grupp som tittar på saker så att kuskar kör för bästa position och liknande.
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 20:23   #59

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
De säger åt mig att ringa svensk travsport imorgon och sedan återkomma till ATG igen så ska de koppla mig till deras "säkerhetsavdelning"
Ju fler som ringer in desto bättre de måste börja titta på detta ordentligt, tillsätta en grupp som tittar på saker så att kuskar kör för bästa position och liknande.
Du lär inte få ut mycket av det. Under de 20-25 år jag följt travet frekvent har antalet preparestyrningar varit tusentals. Örjan skulle väl varit avstängd på livstid t ex om kuskar bestraffats av svensk travsport för sådant. Dom kan ju bara säga att hästen inte kändes som bäst för dagen om domarna frågar och det blir inget mer av det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5), Olsson43 (+5)
Gammal 2018-03-19, 20:34   #60
Banned

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 420
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TusseLusse Visa inlägg
I liven sitter hon och skrattar och verkar tycker det är roligt att bara 76,22 system är kvar
she is a whore
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td