Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-24, 02:32   #31

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Dani Boko uppsnackad sist som fan, men hoppade. Barfota igen med små justeringar
Spets och slut på den denna gång. Erik Sting tror jag hoppar igen
Varför skulle Erik Sting hoppa igen? Jorma tog på sig galoppen senast, och som det går att läsa i intervjuerna ovan ska Jepson få instruktion om att inte ladda från start. Han kör åttor runt det här gänget. Dani who?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 04:03   #32

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Varför skulle Erik Sting hoppa igen? Jorma tog på sig galoppen senast, och som det går att läsa i intervjuerna ovan ska Jepson få instruktion om att inte ladda från start. Han kör åttor runt det här gänget. Dani who?
Ny kusk och en del galopper i karriären. Kapacitetsmässigt bäst, men ska hålla sig i trav också. Men återstår och se.
Jag spikar Dani Who
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 10:04   #33

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Guldloppet är väldigt intressant tycker jag. Den som kan räkna ut hur det blir kört har stor fördel då man sätter ihop systemet :

Mina tankar om loppet :

Spetsstriden står mellan 5,6,7. Nr 2 Sir Ratzeputz är inte snabb nog att hålla emot, och går bra bakifrån med så varför skulle Erik ladda med den då han sitter bra i andraspår redan? Djali Boko ska dem tydligen köra lugnt med och lär inte laddas.

Bear dancer är väldigt kvick ut och från perfekt spår 5 lär det köras mot tät. Återstår att se om han släpper ledningen då/om han kommer dit.. jag är inte 100 på att han håller emot både nr 6 och 7, särskilt om båda två kör mot honom... Favoritscenariot för mig är att nr 5 släpper till nr 6, som får nr 7 tryckandes i dödens en bra bit, första 500 tror jag går efter 1,08 ca.

Ludde laddade senaste med Olympic Kronos, fick då en galet körd Jairo över sig, men höll mycket bra till 4eplatsen! Om ludde tror han kan få ta över spets så lär han sata framfåt, och framförallt : Han har Djali Boko med i loppet också som gynnas av tempo!
Ludde har alltså dubbla incitament för att köra mot tät med nr 6, får han den lätt har han bra vinstchans, utdragen körning gynnar hans andrahäst. (som senast mot Jairo då han även hade Quick fix med i loppet som nästan vann).

West Wing nr 7 har superform, optimistisk tränare och mycket offensiv kusk, går den barfota lär inte Widell vina på hanen utan sänder säkert framåt direkt!
Oerhört svårslagen om spets nås tror jag, men troligen får den nog harva i dödens.. kan gå, men ingen säker vinnare därifrån direkt.

Denna körning gynnar de övriga tre vinstkandidaterna i loppet, nr 2 Sir Raterputz, nr 3 Djali Boko och nr 9 Shadow Woodland!

Då Sir Ratzeputz har över 70 %!!! (Helt galet) streck på sig är det givet att gå emot den.
Kommer hamna en bit bak, och den ska dels ta in 2-3 längder minst på täthästen, dels stå emot nr 3 och 9 som båda är starka spurtare och nog så bra hästar som favoriten.
Kan absolut vinna, men helt ointressant på spelet.

Djali Boko är ojämn av sig, kan allt vissa dagar, men underpresterade i Frankrike och tycker inte Ludde fått ut ma av denna hästen. Notoriskt osäker dessutom. Inget tidigt streck för mig trots trolig gynsamt löpningsförlopp.

Återstår då nr 9 Shadow Woodland.
Vann vid årsdebuten i fjol, riktigt bra då. Ska vara Ännu bättre nu enligt Reijo! Kan gå med i rygg på storfavoriten hela loppet, gynnas av det förmodade hårda tempot och bara 5 % i nuläget...
Ska den alltså ha 1/16 så stor vinstchans som Sir Rateputz? Med Reijos stallform? Som favoriten såg ut sist i Norge? Knappast va?

Slutsats!
Utgång och möjlig spik på nr 9 Shadow Woodland, alternativt 2,3,5,6,7,9 för att täcka in alla scenarier.

Vad tros?
Shadow har ju tidigare bara gått i spets, så lite långsökt att tro att den ska börja fungera bakifrån. Sir Ratzeputz vinner nog detta lopp 6av10, men ändå något överspelad. Den förlorar vid galopp och möjligen om den är betydligt sämre än i senaste starterna. Men i så fall tror jag på förlust mot spetshästen förutsatt att det inte blir utdraget!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 11:28   #34

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Shadow har ju tidigare bara gått i spets, så lite långsökt att tro att den ska börja fungera bakifrån. Sir Ratzeputz vinner nog detta lopp 6av10, men ändå något överspelad. Den förlorar vid galopp och möjligen om den är betydligt sämre än i senaste starterna. Men i så fall tror jag på förlust mot spetshästen förutsatt att det inte blir utdraget!
Helt rätt att den gått överlägset bäst i spets, men till så låg procent, så överstreckad storfavorit, och så låg procent på Shadow, med tränaren som är väldigt uppåt r jag beredd att ta chansen att den funkar bakifrån i årsdebuten =)

Som sagt svårt lopp med många som kan vinna, så vill man vara säker tar man ju 5-6 streck. =)
Gammal 2018-03-24, 11:37   #35

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Idag kan det bli en radda favoriter - men med jackpot höjs utdelningen. Dunderfavoriten Sir Ratzeputz bars senast i mål av Björn i dåligt trav. Även om stallet skyllde på fel balans och dålig bana kan man inte spika.
Bolagssystemet

1) 7,10,11 r9-5 (streckar de tre som kan vinna)

2) 12 r2-11 (12 har överlägsen kapacitet. Om 2, som sannolikt tar ledningen, hade legat på streckprocent 10, vore den värd att gardera. Men som streckad på 20 %, motsvarar det på intet sätt hästens möjlighet att vinna. I ett stolopp, där spelarna garderar hej vilt, spikas 12, vilket ger utrymme för garderingar i andra favoritlopp)

3) 2,3,5,6,7,9 r2-11 (dunderfavoriten 2 vann senast mot svagt motstånd i dåligt trav med stöd av kusken Björn. Stall Kolgjini sitter här på leken. 3 tar ledningen och kan släppa till stallkamraten 6. 6 var enorm vid tattarkörningen av Jairo senast. Johnny får ledningen gratis av Ludde och de kör loppet mot 2. Ägaren till 3 blir inte arg på kusken för att agera hjäpryttare till stallkamraten. Kort distans, kort upplopp - skräll på lur)

4) 1,6,7,8,9,10 r12-2 (med Maharajahkopian 8 är det vinna eller försvinna. Lågklassigt lopp garderas)

5) 12 r3-10 (Untersteiners vinner lopp i parti och minut. 3 tar ledningen varifrån han brukar vinna. Men Peter kör 12, som är bättre i träningen. 6 kan få dödens och räcker inte med sommarskor mot 12 - SPIK)

6) 1,2,4,5,8,9,10 r6-7 (loppet är svårlöst om inte favoritspelade 5 vinner. Han har lätt för att galoppera och tas lugnt från start. 2 är i sitt livs form. 4 kan leda och ge Erik dagens vinst. Här är flera som kan skrälla)

7) 1,3,6,12 r8-2 (favoriten 3 har bäst kapacitet, men verkar stressad i loppen. Lövgren får skärpa sina kuskinsatser med 1 i bra form. 6 körs bfro och behöver komma ner i andraspår tidigt. 12 imponerade senast vid vinsten från spår elva på Valla över sprinterdistans)

Kostar 1512:-. Lycka till med att ta hem jackpot. Tack för alla synpunkter på sharps - i synnerhet om Nurmos' stall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+12), Torstens (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 12:11   #36

mr_stylezs avatar

Standard

I avd 7 ska nr 8 extra Fudge lättas rejält till barfota runt om för första gången, kan ge riktigt bra effekt anar jag, spelvärd spik i avd 7 till just nu 10% tror jag
Gammal 2018-03-24, 12:39   #37
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5227
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pojmonen Visa inlägg
Sent på kvällen och tillhör tydligen kollektivet, har du något trevligt förslag i dom två avdelningarna, och vilka är det?
Ja, det har jag.

Springspåren i V75:4 och spetshästen i V75:5. Addera Trinity Lux för alla eventualiteter.

Dagens utgångar på tvilling:

8 Donato E
8 Extra Fudge

Lycka till...!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 12:44   #38

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37818
Standard

Idag får det bli ett blocksystem. Det passar utmärkt då jag gillar såväl Julia af Solnäs som Generaal Bianco. Minst en av dem bör ha god chans att vinna, troligen bägge två. Ready Ribb tror jag mycket på som spik och sen så har jag börjat luta åt att Örjan vinner sista loppet. Jag har läst att en del tror på körning där, men när jag läser kommentarer från tränare och kuskar så låter det rätt fisljummet på de flesta håll. S&S.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 13:04   #39

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 2489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ja, det har jag.

Springspåren i V75:4 och spetshästen i V75:5. Addera Trinity Lux för alla eventualiteter.

Dagens utgångar på tvilling:

8 Donato E
8 Extra Fudge

Lycka till...!
Tackar :-)
pojmonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 14:06   #40
Banned

Sharp$: 76
Standard

Troligen Första barfota för er som gillar sånt

Total Recall (första helstängt dessutom)
Extra Fudge

Senast redigerad av trance_error den 2018-03-24 klockan 14:13.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 14:08   #41

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Hittills har jag lyckats få dit ett streck. Jag kommer spika Bear Dancer idag. Vet dock inte om jag vill att den ska köra i ledningen eller ha rygg. Men sen måste jag lösa sex avdelningar till om nu spiken skulle vinna...
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 14:13   #42

mr_stylezs avatar

Standard

Tror det kan ge bra betalt idag! =)

Känns bra att ha hittat ett lås och 2 st spikar iaf! Tillsammans-systemet är klart med =)

Spikar idag i avd 1 nr 10, avd 7 nr 8 (Goop och Nurmos stall är båda på topp"

Låset hittar vi i avd 4, nr 6 till spets med offensive Widell, vinner om han får va ifred.
Blir det tempo tar Johan U det med sin nr 9 som han tror mycket på låter det som!

Nu jobbar vi in miljonerna!
Gammal 2018-03-24, 14:16   #43

Shooters avatar

Sharp$: 37818
Standard

Med tanke på dagens jackpot så är det bara sju rätt som gäller. Blir överbetalt som vanligt och jag försöker att inte villa bort mig. Systemen är redan inlämnade så nu kan de snacka bäst de vill. :-) Värmer upp med en V4.a där Art on Line inte alls är mycket streckad - spik! Sen chansspikar jag Peters barfotahäst Je T'aime Lucky, utan att veta om den grejar att hålla upp ledningen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 14:18   #44
Banned

Sharp$: 76
Standard

Första barfota V4

Love no limit
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-24, 14:18   #45
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5227
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Med tanke på dagens jackpot så är det bara sju rätt som gäller. Blir överbetalt som vanligt och jag försöker att inte villa bort mig. Systemen är redan inlämnade så nu kan de snacka bäst de vill. :-) Värmer upp med en V4.a där Art on Line inte alls är mycket streckad - spik! Sen chansspikar jag Peters barfotahäst Je T'aime Lucky, utan att veta om den grejar att hålla upp ledningen.
Vilka blev spikarna?

V75:3
V75:1
V75:7

?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td