Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-14, 15:45   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Enligt travfakta så gick Black Snapper med vanlig vagn, blinkers samt vanlig vagn vid senaste starten. Hittar ingen tidigare bike i listan iaf...
Hehe där ser man, infon de gick ut med till spelarna var att det skulle bli första jänkarvagn iaf... Härligt med pålitliga tränare.......

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
En fråga som slog mig, finns det ingen tillsammans-bolag på V86 hos Sharps ? V75 finns ju, men tanken kanske inte väckts när det gäller V86 ?
Jodå det finns ett, borde ju gå att söka

Senast redigerad av sigh den 2018-03-14 klockan 15:48.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 15:49   #32

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58075
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Hehe där ser man, infon de gick ut med till spelarna var att det skulle bli första jänkarvagn iaf... Härligt med pålitliga tränare
Tror dom har värmt den i biken två ggr nu men sen ändrat till vanlig vagn till loppet. Vad man läst ska det inte bero på att det inte funkat med jänkarvagnen utan mer på att man velat spara på den extraväxeln.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 15:52   #33
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8952
Standard

Citat:
En fråga som slog mig, finns det ingen tillsammans-bolag på V86 hos Sharps ? V75 finns ju, men tanken kanske inte väckts när det gäller V86 ?
Det finns ett V86-bolag för Sharps på Tillsammans.
Länk ligger under spela andelsspel tillsammans.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+2)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 15:52   #34

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 132
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tror dom har värmt den i biken två ggr nu men sen ändrat till vanlig vagn till loppet. Vad man läst ska det inte bero på att det inte funkat med jänkarvagnen utan mer på att man velat spara på den extraväxeln.
Motiverande.... Då är ju frågan varför de hellre använder den nu med 70k i förstapris än senast med 125k
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 15:53   #35
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8572
Standard

Citat:
Yes! Finns! Kolla under "spela andelsspel tillsammans"
Där borde det finnas länk!

Förra veckans spelläggare hittade en vettig spik men kom tyvärr inte så mycket längre än så...

Ps. Hoppas veckans SL lyckas bättre än vad jag gjorde... Ds!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:04   #36

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hur påläst är du denna omgång? Vart tror du vi får se dagens förvandlingsnummer ”bfr” prestation?
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:16   #37

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5398
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Yes! Finns! Kolla under "spela andelsspel tillsammans"
Där borde det finnas länk!

Förra veckans spelläggare hittade en vettig spik men kom tyvärr inte så mycket längre än så...

Ps. Hoppas veckans SL lyckas bättre än vad jag gjorde... Ds!
Kommer ge allt för 8 rätt......
Gotland (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:24   #38

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 128
Standard

I en öppen lopp Ida Glitter chans spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 16:37   #39
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8572
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
I en öppen lopp Ida Glitter chans spik
Grym spik till nuvarande procent! Kämpa kompis, KÄMPA!

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:02   #40

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Vid en snabb blick så tycker jag Giel Wielinga i avdelning tre kan vara en bra spik till knappa 20% trots bakspår. Loppet håller ingen vidare klass och Preben Sövik håller jag rätt högt i dessa lärlingslopp!

Sen finns det flera punkter som talar för att den inte ska vinna! Tål att tänkas på men jag kommer jobba mycket kring att ta beslut huruvida det blir spik eller inte här!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:04   #41

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Hur påläst är du denna omgång? Vart tror du vi får se dagens förvandlingsnummer ”bfr” prestation?
Miss Pixel
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:17   #42

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Miss Pixel
Ja där är man uppåt rejält. Inte bara barfota, helstängt och jänkarvagn också. Ska köras i spets och man går all in!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:36   #43

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5479
Standard

Ulf Ohlssons tankar om sina styrningar:

Spoiler:

Kiss Me Kate T.J. [V86-2] tycker jag inte har levererat och det blir svårt från det här läget.

Etoile Mearas [V86-4] fick jag bestämma med i ledning senast och det blev ett blufflopp som vi vann. Hon vann dock med gott om krafter i behåll och borde ha gått framåt med loppet i kroppen. Hästen är rask iväg och det känns som det borde vara en ganska bra vinstchans, jag hoppas i alla fall kunna leda hela vägen. Sedan kan det såklart vara någon annan som rycker skorna och gör ett rejält förbättrat lopp, men det verkar inte som Svante [tränaren] är inne att rycka några skor på den här redan ikväll.

Level Change [V86-6] läser jag att "Tarzan" [tränaren] skriver att hästen tränar bra men han har ju inte fått till det i lopp. Jag tror det blir svårt från bakspår och tillägg över kort distans.

Rigel Face [V86-8] är en fin häst, stark och rejäl. Såklart lite svårbedömd såhär i årsdebuten men borde jag inte kunna få överta här efter en bit? En struken innanför är ju också ett plus för oss. Grundtanken är i alla fall vara offensiv och jag tror på en vettig vinstchans.
Gammal 2018-03-14, 17:41   #44

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37818
Standard

Prima Italia utan dojor kan vara vinnaren sjunde ikväll.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-14, 17:47   #45

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58075
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Spelat aldrig V86. Har inte spelkassa till det. Mest läst på till Åby. Vet inte om det kommer någon barfotaexplosion. Prima Italia kanske. Uappa Di Azzura om man vill ta med någon riktig smäll. Tror det ska testas kombinationen jänkarvagn och barfota runt om ffg på den.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td