Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-04, 13:05   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58087
Standard

V75 Eskilstuna 10 Mars

Blir spännande att följa väderutvecklingen i veckan. Bara hoppas kylan håller i sig. Mardrömmen vore omslag till mildväder torsd-fred. Sådana omslag kan bli väldigt dramatiska i mars när det börjat bli kraft i solen. Men utgångsläget just nu är nog vinterbana och brodd på lördag.

Varierande kvalitet på loppen. Rätt mycket hästar med som nog inte hör hemma på lördagarna.

V75-1

Mycket tunn silverdivision. Globalsatisfaction nu med ett lopp i kroppen efter lång frånvaro borde bara vinna detta lopp och gör det troligen. Ajlexes Cubano kanske hade kunnat utmana om man kunnat köra den barfota men minimal chans att det kommer gå. Mer än halva fältet skräp för att vara V75.

V75-2

Diamantstoförsök som väl håller ok kvalitet. Hankypankyfrances gjorde det bra på Bergsåker från hopplöst läge. Går bra med skor. Känslan är att flera anmält med hopp om att kunna rycka skorna nu.

V75-3

Så länge det inte går att rycka skorna är Zenit Brick gynnad. Borde vinna även om den väl brukar gå bäst med Goop. Örjan nu i vagnen. Sådana som Bear Dancer och Queer Fish lär få nya växlar när det går att köra barfota igen.

V75-4

Lärlingslopp över flera volter. Kan bli ett antal omstarter. Väldigt bra lopp annars och mycket intressant spelmässigt. Söndagsvinnaren Stari Ivy Leauge som körs av en väldigt bra kusk. Förutsätter att lärlingarna kör rejält . Då kommer den på upploppet.

V75-5

Trevligt klass 2 försök. Två hästar var väldigt bra sist. Handsome Pelle som trots skor gjorde en strålande comeback. Nurmos hade nog hoppats kunna rycka skorna i detta lopp vilket som sagt troligen inte blir möjligt. Även Lightningsky var ju ruggigt bra i tisdags på Solvalla. Aventador S F också och loppet troligen nästan heltäckt.

V75-6

Här blir Mats Rånlunds megastjärna Ole Rols troligen stor favorit i bronsdebuten. Det ska den vara. Ruggiga insatser hela vintern. Ska duga långt även i brons.

V75-7

En finsk häst jag inte har koll på. Ricocone. Annars är det väl Sir QC som var kanonfin i onsdags och Titan Brodde som ska göra upp.

Sammanfattningsvis en ok omgång men inte mer. Svårt att spekulera i utdelningen men ser väl inte supersvårt ut på förhand om det blir kallt och bra vinterbana. Omslag till mildväder och tjällossning skulle däremot ändra på allt.

Lördagen efter flyttar V75 till Momarken i Norge. Då avstår jag så någon annan får dra igång den slingan. Banan där i mars brukar fälla många hästar. Varje år säger många att dom aldrig mer ska starta på den banan men blir säkert en hel del svenska hästar ändå även i år.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Spiritus (+5), MatsE (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-04, 15:35   #2

Reg.datum: okt 2017
Sharp$: 471
Standard

Var hittar du listorna?
inournature är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-04, 15:37   #3

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av inournature Visa inlägg
Var hittar du listorna?
Travsport.se. Spåren dock inte klara än
inournature (+10)
Gammal 2018-03-04, 19:04   #4

Standard

Nu är listorna ute på atg.se. Ingen av de tunga favoriterna bortlottade så mycket som talar för en väldigt favoritbetonad omgång med 80 procent av ev jackpot till Norge och 20 till påskdagen.
Gammal 2018-03-04, 19:14   #5

Dyngjohans avatar

Reg.datum: mar 2016
Sharp$: 773
Standard

En trav amatörs tidiga tankar inför lördagens spel, innan streckfördelningen....
Avd 1.

Vi tar väl med 1 Globalsatisfaction
4 Cupido Sisu
7 Ajlexes Cubano
2 Mr Vox en liten luring med bra tid
10 Blue Star Champion ett kanske
Avd 2

Ska 15 Hanky Panky Frances hinna fram denna gången????
4 Orkidee Skift på bra läge
8 Going Popp med bra kusk
12Tahays Blue Amber bara för att det är Ingves...
Annars tycker jag att det känns som ett jämt lopp...
Avd 3

Här ska väl bra 5 Zenit Brick vinna.....
om inte....Passa..
8 West Wing
9 Piraten
10 Queer Fish

Avd 4

Jag tar en rövare och spikar 13 Legoholm Zon

Avd 5

5 Handsom Pelle gillar jag namnet och Dream Team
4 Enjoy The Life har jag jagat innan
Om inte Jonny Takter bara vinner med 7 Aventador S.F
Är 12 Roofer gubben i lådan, eller han sover bort det...

Avd 6

Nu ska han högt upp igen 2 Dani Boko
Alla tar väl 5 Olle Rols som vinnare...men inte denna gång...tror jag
9 Västerbo Grosbois farlig
Glöm inte 11 Jaques Noir
Avd 7

Vi avslutar snyggt med ett spik 4 Sir QC..
men det finns fler
2 Porthos Race
6 Titan Brodde
8 Largo
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-06, 09:07   #6

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

Alltså det kan ju bli extremt favoritbetonat... Men jag håller mig optimistisk.
Jag tror att vi kan fälla både Zenit Brick och Olle Rolls denna gång.
West Wing har smällform men tråkigt spår.
Oklart om Piraten gör ett bättre lopp denna gång med betydligt bättre spår.
Queer Fish kan ju definitivt dyka upp där framme om det blir körning.

Olle Rolls - ja visst men jag har i princip samma streck som "Dyngjohan" i det loppet.
Möjligtvis att man kan ta med en liten Frisco Flame på chans också.

I sista är Porthos Race ett jäkligt bra skrällbud som jag hoppas stannar under 7%.

Maintainability till låg procent efter två mindre roliga insatser.

Global Satisfaction bör vinna i första - men Stay Alert blir farlig och även Blue Star Champion.
Känns helgarderat på dom 3 och Ajlexes Cubano.

Legoholm Zon drog fram Southwind Feji senast och kom tvåa bakom henne..
Denna gång finns ingen Southwind Feji med och det är bättre distans.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-06, 10:36   #7

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37883
Standard

Två toppchanser för Nurmos på lördag. Global Satisfaction barfota fram eller runt om beroende på bana. Uffe har bara en uppgift och det är att ta sig ut eller hålla upp ledningen. Sedan är chansen god. Ännu bättre chans har Zenit Brick som går med lätta skor och siktar mot Olympiatravet. Ser stenklar ut.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-06, 10:42   #8

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Piraten var felbalanserad senast, så förhoppningsvis kan det ligga en bättre prestation på lut om Hasse Strumpa lyckas hitta rätt den här gången. Räkna aldrig bort Piraten.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-06, 14:29   #9

Reg.datum: mar 2017
Sharp$: 384
Standard

Mina spikar och lås ser ut så här just nu!
Spikar:
V75-3 / Örjan med 5 Zenit Brick
V75-7 / Ulf Ohlsson med 4 Sir Q.C.
Veckans lås:
V75-5 / Ulf Ohlsson med 2 Lightningsky - jorma Kontio med 5 Handsome Pelle-Johnny Takter med 7 Aventador S.F.
Sinba1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-07, 08:41   #10

Fagerdahlens avatar

Standard

Sir Q.C kommer jag att spika!
Hans senaste lopp på Solvalla var så jävla fint.
Gammal 2018-03-08, 20:49   #11

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1990
Standard

Toppchanser och tänkbara spikar:

Global, Zenit och Sir Q.C med sådana spikar måste man leta riktiga lågprocentare...

Tänkbar chansspik:

Legoholm Zon har ju höjt sig något enormt. Såg ju toppfin ut senast när han drog fram Sveriges kanske bästa sto. Skulle normalt sett haft ett staket nu.

Tänkbara storskrällar:

Carisma Sisu tycker Ulf är toppfin och tror den skräller när som helst.

Canary spetsar släpper och om bakspårshästarna kommer bort tror jag den slår Tyson om lucka.

Quebec C.D har väl varit mest besvikelse på men kapacitet finns. Prickar Christoffer kan den vinna från rygg ledaren.

Tror som sagt Sir Q.C har toppchans, men bakom borde Phortos ha skrällchans.

Senast redigerad av Espo den 2018-03-08 klockan 20:53.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-08, 21:12   #12

Standard

Breddtrav i Örebro torsdag kväll. Ligger ju väldigt nära Eskilstuna. Barfotaförbud på Örebro. Hård bana och vintrigt . Frågan är om det blir samma på lördag Eskilstuna eller om mildvädret i Göteborg skulle nå upp dit och orsaka tjällossning.
Gammal 2018-03-09, 08:43   #13
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8578
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Breddtrav i Örebro torsdag kväll. Ligger ju väldigt nära Eskilstuna. Barfotaförbud på Örebro. Hård bana och vintrigt . Frågan är om det blir samma på lördag Eskilstuna eller om mildvädret i Göteborg skulle nå upp dit och orsaka tjällossning.
Besökte igår Sundbyholms Slott som ligger vägg i vägg med banan.
Ett prydligt vinterlandskap samt blandade vintervägar med snöslask runt omkring. Under eftermiddagen kom det snöblandat regn.

Känns som att det blir svårt att få till en bra bana och visst var det motsvarande omgång förra året som samtliga spetshästar (utom en?) skrynklade ihop?

Man kanske får leta bland bakspåren igen?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 11:22   #14

bokis29s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1402

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Enligt yr.no blir det minusgrader i natt.
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 11:25   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bokis29 Visa inlägg
Enligt yr.no blir det minusgrader i natt.
Problemen skulle väl kunna komma efter lunch i morgon med någon eller några plusgrader kombinerat med en sol som börjar värma allt mer. Bara hoppas att så inte blir fallet .....
Gammal 2018-03-09, 12:57   #16

Shooters avatar

Standard

Väldigt blöt bana idag, men de ska skrapa av den och lägga på rejält med material i morgon. Ingen barfotabana. Den verkar bli hård, men kan släppa i sista sväng om solen ligger på. Eventuellt kan det bli tal om att flytta fram tävlingarna till 17-tiden. Denna info från banmästaren.
Gammal 2018-03-09, 17:45   #17

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Jag kommer att grunda mitt spelupplägg de närmaste 15 timmarna på, att alla hästar går med skor.

V75-1. Jenny Björk gör allt för att nå spetsen med 7. 2 och 4 är också startsnabba. Jenny kör till ledningen "kosta vad det vill". Den stora frågan är om jättefavoriten 1 kommer ut från innerspåret i tid. Gör han det är loppet över, även om han är betydligt bättre utan skor.

Antingen spikas 1. Jag kommer att gardera med min trolige ledare 7 samt 9 och 10.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 21:34   #18

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

V75 Guiden
Banmästaren informerar

Det är ju barfotatider nu men vintern håller greppet och vi slog en signal till Eskilstunas Banmästare Håkan Andersson.
- Det är varmare på dagarna nu men vi har haft ner mot 15 minusgrader i flera veckor så det är fruset i banan och det ska fortsatt vara sju-åtta minusgrader på nätterna. Som jag ser det behövs det hakar i bakskorna på lördag. Det snöar just nu (torsdag eftermiddag) och jag ska skrapa av det i morgon. Sedan får vi se hur vädret blir, eventuellt lägger jag på lite salt men det ska bli soligt också så vi får se. Men, som sagt, korta hakar i bakskorna kommer att behövas, säger Håkan Andersson.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 22:00   #19

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Gissar på framskjuten start till 17.30 och kanske en del strykningar
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 22:17   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Gissar på framskjuten start till 17.30 och kanske en del strykningar
Mer troligt i så fall tror jag att man flyttar V4 loppen till efter V75 för att köra just V75 loppen i tid. Lördagarna är ju så oerhört styrda av tv sändningarna. Men spelmässigt vore det så klart en mardröm att ha V75-1 som dagens första lopp. Då har inte spelarna minsta chans att bilda sig en uppfattning kring hur hästarna funkar från ledningen eller innerspåret. Var väl i november när just Sundbyholm körde lördags V75 dagen innan breeders crown finalen som banan var helt förfärlig och då speciellt innerspåret som fällde alla hästar.
Gammal 2018-03-09, 22:47   #21

Standard

Citat:
Mer troligt i så fall tror jag att man flyttar V4 loppen till efter V75 för att köra just V75 loppen i tid. Lördagarna är ju så oerhört styrda av tv sändningarna. Men spelmässigt vore det så klart en mardröm att ha V75-1 som dagens första lopp. Då har inte spelarna minsta chans att bilda sig en uppfattning kring hur hästarna funkar från ledningen eller innerspåret. Var väl i november när just Sundbyholm körde lördags V75 dagen innan breeders crown finalen som banan var helt förfärlig och då speciellt innerspåret som fällde alla hästar.
Skulle inte förvåna mig om nåt liknande händer imorgon
Ska försöka fälla Global i första pga det. Zenit Brick är svårt och hitta något emot
Gäller och hitta en till bra spik. Funderat på Hansome Pelle, sen leta lite skrällar
Gammal 2018-03-09, 22:55   #22

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Skulle inte förvåna mig om nåt liknande händer imorgon
Ska försöka fälla Global i första pga det. Zenit Brick är svårt och hitta något emot
Gäller och hitta en till bra spik. Funderat på Hansome Pelle, sen leta lite skrällar
Tror med zenit har bra chans men man ska ha i åtanke att han vinner väl bara med goop o jag garderar iaf
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 22:58   #23

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Tror med zenit har bra chans men man ska ha i åtanke att han vinner väl bara med goop o jag garderar iaf
Du har rätt i det, dessutom visar inte Örjan någon riktig form heller. Men så svalt motstånd, hittar inget emot hur jag än gör
Gammal 2018-03-09, 23:12   #24

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1533
Standard

http://www.vitippa.se/images/filer/vtt.pdf
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-09, 23:57   #25

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Du har rätt i det, dessutom visar inte Örjan någon riktig form heller. Men så svalt motstånd, hittar inget emot hur jag än gör
On Track Piraten på rätt distans, om han har sin dag, torde kunna räcka som argument om man måste gardera. Men det är just det att han måste ha sin dag.

Zenit har 3/12 på distansen (2 med Goop 1 med Adielsson)
OTP har 13/24 på distansen (1/3 med Hans R på distansen)

Om man nu greppar efter halmstrån så har inte Zenit Brick vunnit fler än två i rad någon gång i karriären.

OTP har aldrig vunnit från spår 9 på 2640. Senast dom möttes på distansen så hade OTP spår 5 och Zenit Brick hade spår 10. Resultatet blev 5 längders segermarginal ner mot tvåan i mål som var Narold Vox. OTP var fyra i mål på "rätt distans".

Sannolikt vinner Zenit Brick. Det är inte mycket som talar emot. Men det lockar att lägga på OTP utifall han skulle ha en toppendag. Det är ju trots allt statistiskt negativt, till skillnad från OTP, för Zenit att springa på lång distans.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 00:20   #26

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
On Track Piraten på rätt distans, om han har sin dag, torde kunna räcka som argument om man måste gardera. Men det är just det att han måste ha sin dag.

Zenit har 3/12 på distansen (2 med Goop 1 med Adielsson)
OTP har 13/24 på distansen (1/3 med Hans R på distansen)

Om man nu greppar efter halmstrån så har inte Zenit Brick vunnit fler än två i rad någon gång i karriären.

OTP har aldrig vunnit från spår 9 på 2640. Senast dom möttes på distansen så hade OTP spår 5 och Zenit Brick hade spår 10. Resultatet blev 5 längders segermarginal ner mot tvåan i mål som var Narold Vox. OTP var fyra i mål på "rätt distans".

Sannolikt vinner Zenit Brick. Det är inte mycket som talar emot. Men det lockar att lägga på OTP utifall han skulle ha en toppendag. Det är ju trots allt statistiskt negativt, till skillnad från OTP, för Zenit att springa på lång distans.
Gillar aldrig och dubbla system fast det är en skräll man ska dubbla med, men om jag nu tar OTP med då åker Queer på lappen också.
Får se imorgon hur det blir med banan och allt snack runt om. Men Zenit spik just nu
Gammal 2018-03-10, 01:06   #27

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 699
Standard

Spikar enjoy life och sir qc på mitt ena bolag.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 02:42   #28

Reg.datum: maj 2015
Sharp$: 2746
Standard

Tycker det finns ett scenario som talar emot Zenit Brick.

Uffe har ju tydligen fått körorder från Broberg om att gasa med West Wing, vilket gör att Zenit Brick inte kommer få fisa bort loppet. I rygg smyger Nappa Scar med och väntar på att blixtra till på hemmaplan. On Track Piraten ryggar Nappa i starten och får en fin resa i andraspår. Strumpan myser, har lyckats med balanseringen den här dagen och sätter in den patenterade långspurten 700 kvar.

Nä, vi spikar Global Satisfaction i stället.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 07:10   #29

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4393
Standard

Etuna ser favorit.se ut. Men galopper, kuskstrul å undanhållande av info på bike mm kan väl lösa den biten

Silvet, blir väl ingen ledning men fixar sig på upploppet. Motbud lär inte heller ta ledningen el hamna bra till. Spikar då 1 lär va tuffast tillslut. Bakom öppet

Sto. Hinner 15 fram? Tänker inte gissa målar på.

Guld Zenit vinner väl. Men Örjan, ej spets sen brukar väl Goop vinna med brick.. Tänker inte åka ut på west Wing ialf

Lärlingar å volt. Kasta tärning? Går kort ändå 3 -6, där många kommer ösa in streck å gardera ut sig

1640 säger väl 1-5. Men hoppas på körning som bjuder in 7 10

Brons. Ja långsökt men volt spår 5 å upp i klass. Lär ju inte bli en promenad i parken. Chansar att ta med några till

Sista loppet. Som Sir qc sett ut. Måste spka 37 % kommer inte den hästen ha sen framöver
.

1
4 6 7 8 9 10 14 15
5 8
3 6
123457 10
1 2 5 9 11
4
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 09:12   #30
Banned

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5163
Standard

Skrällar?

Finns det några sådana?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 09:56   #31

Standard

Någon minusgrad och ingen sol att prata om framåt 14-15 enlig prognos. Borde inte bli tung bana och lär väl gå att chansa med bf. Får kolla balanserna på v4 huruvida bf fungerar eller ej..,
Gammal 2018-03-10, 10:44   #32

Standard

Varför har man bytt kusk på Jaques Noir från Erik till Johan U?
Gammal 2018-03-10, 10:46   #33

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Kastade in 45 kronor för ibland vinner folk på lotto! Inte läst mig på omgången alls men spikar likväl Bear Dancer i guld. Tycker procenten är så talande att då kan jag lika gärna chansa! Dock långsökt att det ska skrälla i guld men att lägga sina pengar i samma korg som alla andra är inte riktigt min tekopp!

Annars tycker jag mig se bästa spiken i sista avdelningen, också den med nr 4, Sir Q.C. Känns som hästen med bäst kapacitet från ett bra spår. Litar man inte på mig här så skulle jag streckat nr 5, Urchin, som är en väldigt trevlig femprocentare. också den ett perfekt spår!

Det är mina två cent idag utan att ha studerat speciellt mycket!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 10:49   #34

Sharp$: 1961
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Varför har man bytt kusk på Jaques Noir från Erik till Johan U?
Erik är sjuk/skadad, kör ej i dag!
mackpeter (+2)
qwerta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 10:52   #35

Standard

Inte C. Eriksson heller
Gammal 2018-03-10, 10:57   #36

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Finns det några sådana?
Finns väl ett par beroende på hur mycket väljer att tro på storfavoriterna, om du vill fälla Zenit Brick så kan Queer Fish med Kajjan vara något eller Brobergs West Wing. Du har ju Guinea Boko i andra, kanske Pirate Broline i fjärde.
Gammal 2018-03-10, 11:13   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av inournature Visa inlägg
Finns väl ett par beroende på hur mycket väljer att tro på storfavoriterna, om du vill fälla Zenit Brick så kan Queer Fish med Kajjan vara något eller Brobergs West Wing. Du har ju Guinea Boko i andra, kanske Pirate Broline i fjärde.
Vimlar av lågprocentare, men även många starka favoriter. Tror 3-4 favoriter vinner och då måste det bli 2-3 skrällar för någon utdelning.

Potentiella skrällar:

Carisma Sisu 4%
Antonio america & Global tailwind 8%
Garmin B.J 8%
Bucks to Burn & Quebec C.D 2%
Porhos Race 6%
Gammal 2018-03-10, 11:27   #38

Fagerdahlens avatar

Standard

Preliminära spikar - GLOBALSATISFACTION - Enjoy The Life - Sir Q.C

Känner att jag måste ha med West wing, Piraten och Queer fish emot.. Jag tycker att Örjan har slarvat bort sig ett par gånger nu medans Kaj Widell har bra form.
Piraten älskar distansen och har ett bra spår (åtgärdat felaktig balans?)
West Wing har smällform men kasst spår.
Gammal 2018-03-10, 11:31   #39

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av qwerta Visa inlägg
Erik är sjuk/skadad, kör ej i dag!
Erik kör i början men inte i slutet. Det är ju lördag så han ska nog hem och kröka
Gammal 2018-03-10, 11:35   #40

Sharp$: 7760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av riga Visa inlägg
Erik kör i början men inte i slutet. Det är ju lördag så han ska nog hem och kröka
Erik kör INTE idag, varken i början eller slutet. Han är skadad i en axel.
riga (+5)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 11:41   #41

Shooters avatar

Standard

Hård bana, främst vid stallkurvan. Kan gå att köra barfota, det är upp till tränarna. Så säger morgonrapporten. Därmed viktigt att hålla koll på hur de verkligen gör.
Gammal 2018-03-10, 11:45   #42

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hård bana, främst vid stallkurvan. Kan gå att köra barfota, det är upp till tränarna. Så säger morgonrapporten. Därmed viktigt att hålla koll på hur de verkligen gör.
Hoppas det bli endel barfota på V4an så man får ett hum om hur det kommer fungera på banan. Lär knappast få se 4 bfr segrar som på Halmstad i alla fall...
Gammal 2018-03-10, 11:53   #43
777

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 277
Standard

Det här ska bli intressant. Har varit vaken hela natten, sysslat med en beställning. Inte haft en tanke på att spela denna gång, inte haft några travtidningar!!! Hade beställt och betalt Ronden med det där underbara extrapriset dom har men INTE FÅTT! Trots att det gått veckor sedan betalning. Har ordnat sig nu men får vänta på den till nästa vecka. Samma med Guiden. Avslutade prenumerationen för ett tag sedan, har köpt lösnr i väntan på fint erbjudande. Fick inte förrän i går så utan den också.

Skulle gå och lägga mig nu! alltså vid 9-tiden i morse när jag fick för mig att titta på Eskilstuna. Så jag tittade på ATG och sedan tippade jag följande rader:

V75
Inlämnat: 2018-03-10, 11:40
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Start: 16:20
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 9 (10, 7)
2: 4, 7, 15 (8, 5)
3: 1, 5, 9 (8, 10)
4: 11, 13 (3, 9)
5: 5 Handsome Pelle (2, 7)
6: 5 Olle Rols (2, 9)
7: 4, 10 (6, 1)

2x3x3x2x1x1x2 = 72 rader.
72 x 1 x 0,50 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: HGW THS HQM

Senast redigerad av 777 den 2018-03-10 klockan 12:06.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 12:05   #44

Standard

Citat:
Inte säkert det går med Bergh och Nurmos hästar till start. Förra lördagen intervjuades ju till och med Bergh angående balanser på banan, men blev inte alls som han sa och som det var anmält när V75 spelet startade. Är väl bara vinnarspelarna som kan se i provstarterna till resp lopp vilka vagnar som sitter på hästarna och då bör även barfotainfon vara korrekt om det funkar. Blir värre i Norge nästa helg. Där brukar det som står i barfotalistorna även när loppen startar inte alls stämma med verkligheten.
Gammal 2018-03-10, 12:09   #45

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5403
Standard

Dagens stora Kioskvältare..
Äntligen har Bucks to Burn fått framspår.
Får ett lopp i 2-3 ytter och får spara speeden då jag tror att.
Olle Rols kommer få en stark Västerbo på utsidan som håller upp tempot.
Bakom tassar BTB och får loppet och vinner med 2 längder. ????
AndWes (+10)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 12:10   #46

Shooters avatar

Standard

Citat:
Inte säkert det går med Bergh och Nurmos hästar till start. Förra lördagen intervjuades ju till och med Bergh angående balanser på banan, men blev inte alls som han sa och som det var anmält när V75 spelet startade. Är väl bara vinnarspelarna som kan se i provstarterna till resp lopp vilka vagnar som sitter på hästarna och då bör även barfotainfon vara korrekt om det funkar. Blir värre i Norge nästa helg. Där brukar det som står i barfotalistorna även när loppen startar inte alls stämma med verkligheten.
Jo, men skillnaden mot igår är att banmästaren då sa att det var skor och hakar bak som gällde och idag så säger han att det är upp till tränarna om de vill köra barfota. Så det rör till det ordentligt då i alla fall jag utgick från gårdagens information när jag började lägga upp systemet.
Gammal 2018-03-10, 13:23   #47

Standard

Nu anmäls skoryck hej vilt. Inte vad vi väntade oss igår.
Det är inte lätt att vara spelare. Särskilt inte för oss som varit tvungna att ha andelssystemen färdiga tidigt för försäljning på totomaterna.
Gammal 2018-03-10, 13:28   #48

Standard

Räkna på barfota gäller idag. De flesta som lämnat in balans hittills har anmält bf. Frågan vilka som gynnas/ missgynnad mest?

Gynnade:

Raise Broline
Dealwithakiss
Queer fish
Roofer ? (Första)
Dani Boko
Gammal 2018-03-10, 13:47   #49

Reg.datum: jan 2016
Sharp$: 3598
Standard

Är zenit hotad av en brom pirat? det är ju hans distans iallafall
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 14:05   #50

Standard

Är nog klokast att inte spela idag. Säger Veijo att det inte är lämpligt att köra barfota är det knappast det. Lär bli en balans cirkus hela eftermiddagen . Brodd runt om enligt vissa. Andra anmält barfota runt om.
joppe59 (+1), eveton (+2), eveton (+2)
Gammal 2018-03-10, 14:06   #51

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4344
Standard

Kommer definitivt bli en jävla cirkus beträffande skoinfon. Anmäls barfotakörningar på löpande band samtidigt som vissa tränare uttalar sig om banans beskaffenhet som "absolut inte barfotabana" (Veijo Heiskanen)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 14:16   #52

Standard

Nu ska flera Nurmoshästar gå barfota runt om ffg/ffg i hans regi. Det var inget som aviserades igår. Troligen bara pajasanmälningar som sen ändras , men troligen inte innan V75 . Snart anmäls säkert alla Robert Berghs hästar också barfota runt om som i Halmstad .
Gammal 2018-03-10, 14:18   #53

Standard

Och Roofer barfota runt om ffg. När man ser vem som tränar den skulle jag spela allt jag äger till 1,50 att det också är en anmälan bara för att utnyttja systemet.
Gammal 2018-03-10, 14:19   #54

Sharp$: 3910
Standard

Härligt att Veijo föregår med gott exempel han har flera skoryck aviserade trots hans egen åsikt om banan
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 14:20   #55
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Jag skiter i om det är barfota eller ej! Jag har redan gjort mitt system och det blir sju rätt idag!
mackpeter (+2)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 14:24   #56

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 14204
Standard

Enligt banmästaren Håkan Andersson är det korta hakar i bakskorna som gäller. Det la jag upp i går kväll på sidan 2 i denna tråd.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 14:25   #57
777

Standard

Skulle sova men började titta på ATG live. Märkligt minst sagt att i varje lopp hittills så har dom nämnt hästarna som jag tog ut i morse.Nu sa dom i avd 4 just de två jag har där, 11, 13.
Gammal 2018-03-10, 14:27   #58

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Jag skiter i om det är barfota eller ej! Jag har redan gjort mitt system och det blir sju rätt idag!
Helt rätt, tippar själv alltid o skiter i väder. Går alltid för cadh
Gammal 2018-03-10, 14:29   #59
777

Standard

Nu ser jag att man skulle haft med Dani Boko här. Jäklar

Nu tjatar dom om Gute Band. Den har jag i alla fall.
Gammal 2018-03-10, 14:41   #60

evetons avatar

Standard

Tycker att det känns intressant med körordern från Broberg i guld. Skulle West Wing köras så som tränaren säger kan det mycket väl bädda för Piraten som kan få 2-3 utv och köra sista halvvarvet som vid senaste vinsten. Från dödens är Zenit, precis som de flesta hästar, i vilket fall sårbar över distansen.
Spiritus (+1)
Gammal 2018-03-10, 14:48   #61

Shooters avatar

Standard

Kul omgång där det kan bli fina pengar för sju rätt. Ska kolla lite på V4-loppen innan jag slänger in mitt V75.system.

Senast redigerad av Shooter den 2018-03-10 klockan 14:49.
Gammal 2018-03-10, 14:51   #62

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Nu ser jag att man skulle haft med Dani Boko här. Jäklar

Nu tjatar dom om Gute Band. Den har jag i alla fall.
Det hjälper inte från bakspår. Ulf Ohlsson tippar sig själv med Sir Q.C., som går en 13-tid. Jag tror inte Lähdekorpis Gute Band klarar av att runda i spåren. Sundbyholm har ganska kort upplopp. Då tror jag mer på Titan Brodde.

Dani Boko är gynnad om han kan köras utan skor. För att vinna måste Olle Rols ha en dålig dag.

Tro på dig själv!
777 (+3)
Gammal 2018-03-10, 14:53   #63

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det hjälper inte från bakspår. Ulf Ohlsson tippar sig själv med Sir Q.C., som går en 13-tid. Jag tror inte Lähdekorpis Gute Band klarar av att runda i spåren. Sundbyholm har ganska kort upplopp. Då tror jag mer på Titan Brodde.

Dani Boko är gynnad om han kan köras utan skor. För att vinna måste Olle Rols ha en dålig dag.

Tro på dig själv!
Jag tror att Gute Band blir livsfarlig idag.
Gammal 2018-03-10, 14:54   #64

Shooters avatar

Standard

I första loppet blev det en barfotavinnare. Nu kördes dock favoriten bort och fick inte chansen, men det ändrar ju inte på saken.
Gammal 2018-03-10, 14:55   #65

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1386
Standard

Bra inledning på dagen ,barfota verkar ju funka hyfsat..
Min V4:a =
V4
Inlämnat: 2018-03-10, 14:43
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Start: 14:45
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Supreme Court (3, 8)
2: 7, 8, 10 (13, 5)
3: 2, 4, 8, 14 (13, 9)
4: 1, 7, 9, 12 (3, 8)

1x3x4x4 = 48 rader.
48 x 1 x 2,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod:xxxxxxxxxx

Lycka Till ,
L
Gammal 2018-03-10, 14:59   #66

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8373
Standard

Förstår inte vad problemet med sko-informationen är. Tränarna får till tex 3 timmar innan start att bestämma sko-infon och sen om den ändras så kostar det mellan 2-5% av vinstsumman till segrararen i loppet. Summan går till banan. Då överlever banorna lite lättare och det blir dyrt även för stora tränare som har 10 hästar till V75-loppen om de ändrar på alla sina hästar.

Anledningen till just mellan 2-5% är att det ska finnas flera steg som avgör procenten. Exempelvis:

Skor runt om -> Barfota runt om = 5%
Skor runt om -> Skor fram = 3%
Barfota runt om -> Skor bak = 3%
Lätta aluminiumboots fram -> Barfota runt om = 2%.
Lätta aluminiumboots runt om -> Barfota runt om = 3%

Det skulle göra att tex om Zenit Brick byter balans från barfota till skor så blir det 5% av 200 000, alltså 10 000 kr. Det är ganska saftigt. Och om man gör en mindre korrigering i silverdivisionen så kostar det 2% av 125 000 kr, alltså 2 500 kr.

Det ska givetvis finnas en klausul i det här att om banan ändras tillräckligt mycket på dessa tre timmar så att förutsättningarna ändras och det gör att väldigt väldigt många byter balans så ska ingen avgift tas ut. Då får banmästarna lite extra press och säkert lite extra pengar att sätta banorna i ännu bättre skick än idag för att inte missa avgifter från detta.

Senast redigerad av Sprite den 2018-03-10 klockan 15:02.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 15:02   #67

evetons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Förstår inte vad problemet med sko-informationen är. Tränarna får till tex 3 timmar innan start att bestämma sko-infon och sen om den ändras så kostar det mellan 2-5% av vinstsumman till segrararen i loppet. Summan går till banan. Då överlever banorna lite lättare och det blir dyrt även för stora tränare som har 10 hästar till V75-loppen om de ändrar på alla sina hästar.

Anledningen till just mellan 2-5% är att det ska finnas flera steg som avgör procenten. Exempelvis:

Det ska givetvis finnas en klausul i det här att om banan ändras tillräckligt mycket så att förutsättningarna ändras och det gör att väldigt väldigt många byter balans så ska ingen avgift tas ut. Då får banmästarna lite extra press och säkert lite extra pengar att sätta banorna i ännu bättre skick än idag för att inte missa avgifter.
Idén i sig är inte fel. Däremot har du helt missuppfattat vad boots är
Dessutom måste det också bötfällas om man ändrar från bfro till skor på alla 4.
Gammal 2018-03-10, 15:07   #68

Sharp$: 4991
Standard

Citat:

Så fort du inför en avgift eller ett straff så blir det ett "pris" för en möjlighet på marknaden, och kommer användas kontinuerligt. Det legitimeras, liksom. Det skulle vara ytterst problematiskt när det sedan handlar om att en tränare börjar joddla med hästägarnas potentiella pengar... Bort med händerna från den syltburken (gissa om exempelvis Bergh skulle komma på sätt att kapitalisera på detta direkt?).
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 15:13   #69

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Enligt banmästaren Håkan Andersson är det korta hakar i bakskorna som gäller. Det la jag upp i går kväll på sidan 2 i denna tråd.
Men han ändrade åsikt i sin kommentar idag. Dessutom 1-2 i v4:1 talar för bf bana!
Gammal 2018-03-10, 15:15   #70
Banned

Sharp$: 76
Standard

Lazze lycka till
Lazze (+15)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 15:17   #71

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Bra inledning på dagen ,barfota verkar ju funka hyfsat..
Min V4:a =
V4
Inlämnat: 2018-03-10, 14:43
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Supreme Court (3, 8)
2: 7, 8, 10 (13, 5)
3: 2, 4, 8, 14 (13, 9)
4: 1, 7, 9, 12 (3, 8)

1x3x4x4 = 48 rader.
48 x 1 x 2,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod:xxxxxxxxxx

Lycka Till ,
L
Bra värde efter din första spik.
I andra har många streck från den strukne favoriten gått till Ten Times. Håller tummarna för dig att få en hyfsad slant till V75.
Lazze (+15)
Gammal 2018-03-10, 15:17   #72

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Idén i sig är inte fel. Däremot har du helt missuppfattat vad boots är
Dessutom måste det också bötfällas om man ändrar från bfro till skor på alla 4.
Ja, jag har inte stenkoll på alla olika sorters specialbalanser

Som jag skrev så var det bara exempel på några olika ändringar för att framföra hur jag tänkte. Givetvis ska det finnas en tabell med alla möjliga kombinationsändringar så varje tränare och bana bara kan läsa av vad ändringen kostar.

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Så fort du inför en avgift eller ett straff så blir det ett "pris" för en möjlighet på marknaden, och kommer användas kontinuerligt. Det legitimeras, liksom. Det skulle vara ytterst problematiskt när det sedan handlar om att en tränare börjar joddla med hästägarnas potentiella pengar... Bort med händerna från den syltburken (gissa om exempelvis Bergh skulle komma på sätt att kapitalisera på detta direkt?).

Förklara gärna hur du menar här. Jag skriver ju att ändringar får ske om banförutsättningarna ändras. Man chansar ju då inte och skriver barfota runt om på en väldigt hård bana där hovarna slits rejält vid barfotakörning om tanken är att köra skor runt om.

HUR skulle någon tränare kunna profitera på detta? Det är precis tvärtom att hästägare blir riktigt lacka på tränaren om tränaren chansar och inte står för chansningen när det inte blir bra och ändrar till det mest fördelaktiga för hästen. Lite flyttar mellan olika tränare är bara bra för sporten

Senast redigerad av Sprite den 2018-03-10 klockan 15:19.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 15:17   #73
Banned

Standard

V75
Inlämnat: 2018-03-10, 13:45
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 7 (9, 10)
2: 4, 5, 7, 8, 14, 15 (10, 13)
3: 5 Zenit Brick (8, 2)
4: 6, 8, 9 (11, 3)
5: 2 Lightningsky (3, 11)
6: 1, 5 (9, 2)
7: 2, 4, 5, 10 (3, 6)

2x6x1x3x1x2x4 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Gammal 2018-03-10, 15:24   #74

Reg.datum: maj 2013
Sharp$: 2231
Standard

V4
Inlämnat: 2018-03-10, 14:45
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Kostnad: 18,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 8 (1, 7)
2: 8 Xanthis Coktail (10, 7)
3: 2, 12, 13 (9, 14)
4: 12 Roly Poly (1, 7)

3x1x3x1 = 9 rader.
9 x 1 x 2,00 kr = 18,00 kr.
Totalt: 18,00 kr.
Rättningskod: CKQ RHT BPJ

Härlig början på dagen,hoppas på fortsättning,detta var sista minuten att jag kom på Roly i sista när jag redan lämnat in denna

V4
Inlämnat: 2018-03-10, 14:45
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Kostnad: 90,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6, 8 (1, 7)
2: 8 Xanthis Coktail (10, 7)
3: 2, 12, 13 (9, 14)
4: 1, 3, 7, 8, 9 (14, 15)

3x1x3x5 = 45 rader.
45 x 1 x 2,00 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod: Kör nu i tid alla kusar o kuskar
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 15:26   #75

Standard

Har spelvärde ändrat spik? Det blir många kronor att lämna in för om man även ska slänga in ett slutspel som grädde på moset. Spelbolagen som går på tidig info blir offside
Gammal 2018-03-10, 15:32   #76

Standard

Citat:
Förklara gärna hur du menar här. Jag skriver ju att ändringar får ske om banförutsättningarna ändras. Man chansar ju då inte och skriver barfota runt om på en väldigt hård bana där hovarna slits rejält vid barfotakörning om tanken är att köra skor runt om.

HUR skulle någon tränare kunna profitera på detta? Det är precis tvärtom att hästägare blir riktigt lacka på tränaren om tränaren chansar och inte står för chansningen när det inte blir bra och ändrar till det mest fördelaktiga för hästen. Lite flyttar mellan olika tränare är bara bra för sporten
Så fort du inför böter, ett straff eller en avgift på någonting så blir användandet av det legitimt och ett "golv" för framtiden. Det gör t o m ofta så att överträdelserna ökar, eftersom det bara är att betala för att rena sitt samvete.

Det stora problemet kvarstår: tränarna ska inte ha något inflytande över nivån på eventuella prispengar för ägarna... straffet ska istället bita på den som utför den icke-önskvärda manövern.
Gammal 2018-03-10, 15:36   #77

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1386
Standard

Fan...böt ut 13 mot 14 i sista stund....
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 15:36   #78

Shooters avatar

Standard

En till barfotahäst som vinner.
Gammal 2018-03-10, 15:41   #79

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Fan...böt ut 13 mot 14 i sista stund....
Veijo satt kvar när Kajan gick, vilket var dumt, sen fick han massa bromsklossar framför sig och då går det inte och vinna fast MA gick fortast av alla.
En bra NG
Gammal 2018-03-10, 15:50   #80

Standard

5657 pix på Roly Poly spännande om Petter får till det i starten,då kan den sitta där till smaskigt värde på V4an
Gammal 2018-03-10, 15:54   #81

Standard

Citat:
Jag tror att Gute Band blir livsfarlig idag.
Det kommer vara dagens mest överstreckade samt överspelade. Att den ska vinna från det här spåret känns långsökt. Ser inte hur det ska gå till trots form och bra seger senast.
Gammal 2018-03-10, 15:55   #82

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Det kommer vara dagens mest överstreckade samt överspelade. Att den ska vinna från det här spåret känns långsökt. Ser inte hur det ska gå till trots form och bra seger senast.
Bike och barfota! Kan bli perfekt!
Gammal 2018-03-10, 15:56   #83

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Har spelvärde ändrat spik? Det blir många kronor att lämna in för om man även ska slänga in ett slutspel som grädde på moset. Spelbolagen som går på tidig info blir offside
Ska du rygga spelvärdes matematiska system idag så spikar du Zenit Brick på deras fredagssystem. Dom kostar 3840 kr plus 576 kr att lämna in. Däremot har dom nya systemförslag idag där man rankat upp West Wing i guld som etta. Ska du även rygga dessa system kostar det 4320 kr plus 480 kr. Ska du även rygga deras reducerade system förslag kostar det väldigt mycket mer. Men vem har råd att inte rygga när dom bara vinner och vinner enligt reklamen ?
Gammal 2018-03-10, 15:59   #84

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
5657 pix på Roly Poly spännande om Petter får till det i starten,då kan den sitta där till smaskigt värde på V4an
Petter... få till det? Ja, från springspåret var han ju i alla fall inte sist i starten. Han hade tre hästar efter sig, de som galopperat...
Gammal 2018-03-10, 16:00   #85

Shooters avatar

Standard

Ytterligare en barfotavinnare!
Gammal 2018-03-10, 16:00   #86

Standard

En bfr i sista och den vann med. BFR dominans idag...
Gammal 2018-03-10, 16:03   #87

Manprinsens avatar

Sharp$: 2282
Standard

3xUffe idag

Globalsatisfaction
Dani Boko
Sir QC
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 16:04   #88

Standard

Citat:
Ytterligare en barfotavinnare!
Ställer till det rejält idag när barfotahästarna blir så enormt mycket bättre. Det är ju baserat på lunchloppen läge att ranka ner dom som går med skor rejält och absolut inte spika dom. Och nästan alla spikar Zenit Brick trots att flera hästar där kan få nya växlar barfota......
Gammal 2018-03-10, 16:06   #89

Standard

Citat:
Petter... få till det? Ja, från springspåret var han ju i alla fall inte sist i starten. Han hade tre hästar efter sig, de som galopperat...
1a omstarten satt han bättre på det,men sedan var de ju iskallt,V4an satt ju ändå å de bidde ok ändå
Gammal 2018-03-10, 16:14   #90
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ställer till det rejält idag när barfotahästarna blir så enormt mycket bättre. Det är ju baserat på lunchloppen läge att ranka ner dom som går med skor rejält och absolut inte spika dom. Och nästan alla spikar Zenit Brick trots att flera hästar där kan få nya växlar barfota......
Jo, fast fortf. Oavsett vilket material du sätter på ngt kan du inte jämföra bilar med cyklar.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 16:17   #91
Banned

Standard

Avd 5

jänkarvagn ffg och ryckhuva ffg på m.c.c orlando för er som vill

eventuellt jänkarvagn på Lightinsky, vet ej om den sprungit så innan.

Senast redigerad av trance_error den 2018-03-10 klockan 16:20.
Gammal 2018-03-10, 16:25   #92

Shooters avatar

Standard

Klasskillnad!
Gammal 2018-03-10, 16:27   #93

Standard

Perfekt styrning av Ulf Ohlsson =)
Gammal 2018-03-10, 16:28   #94

Standard

Bara hoppas att inte favoritparaden fortsätter så att svenska spelare får dela jackpotpengarna med norrmännen nästa helg.....
Gammal 2018-03-10, 16:28   #95

Shooters avatar

Standard

Citat:
Bara hoppas att inte favoritparaden fortsätter så att svenska spelare får dela jackpotpengarna med norrmännen nästa helg.....
Nu ska väl Dealwithakiss vinna på sin barfotabalans.
Major (+50), 777 (+6)
Gammal 2018-03-10, 16:29   #96

evetons avatar

Standard

Fan att Stay Alert hoppade! Tappade väl närmare 100 m de första 200, men avsevärt mycket närmare i mål.
Gammal 2018-03-10, 16:32   #97

Standard

Citat:
Vad jag läst är det Raise Broline som ska vara mest gynnad av barfota. Sen ska väl Going Pop som spellvärde spikar på allt på sina nya system gå med jänkarvagn ffg hos JU.
Gammal 2018-03-10, 16:32   #98

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1011
Standard

Citat:
Prickade bra men fick en galopperande i knä. Hade den som kom bakåt gjort det rakt bakåt kanske det löst sig, nu blev Petter chanslös,
Gammal 2018-03-10, 16:35   #99

Shooters avatar

Standard

Citat:
Vad jag läst är det Raise Broline som ska vara mest gynnad av barfota. Sen ska väl Going Pop som spellvärde spikar på allt på sina nya system gå med jänkarvagn ffg hos JU.
Jag har med dem också, men sexan rensar mest.
Gammal 2018-03-10, 16:39   #100

Standard

Ska Kaj Widell göra som i onsdags, dvs vinna med en jätteskräll som ska tävla barfota runt om ffg och med jänkarvagn ffg? Samma spår dessutom som i onsdags? Hercules T i avd 5. 2 procentare.
Gammal 2018-03-10, 16:43   #101

Sharp$: 1178
Standard

Böter för fel spår i starten, men inte om start. Herre gud synd att det inte var på Solvalla. SOLKLAR omstart.
och dom pajasarna i studion som lyckas hitta en vinnare, tycker det är okej
HAHAHA
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 16:46   #102

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ha ha! Ja, vad ska man säga? Helt jävla överlägsen.
Gammal 2018-03-10, 16:46   #103

Standard

Citat:
Grattis. Där hade dom verkligen maxat i karriärens sista start.
Gammal 2018-03-10, 16:47   #104

evetons avatar

Standard

Citat:
Ha ha! Ja, vad ska man säga? Helt jävla överlägsen.
Själv är man fortsatt helt under isen... missar den på 11(!!!) streck
Gammal 2018-03-10, 16:48   #105

Majors avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
Fina 18.66 på vinnar spelet !!
Strålande tider !

Senast redigerad av Major den 2018-03-10 klockan 17:00.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 16:50   #106

Manprinsens avatar

Standard

Nu jobbar vi in Hasse strumpa. Kör Uffe kör!
Spiritus (+1)
Gammal 2018-03-10, 16:53   #107

Standard

SV borta
Spelarservice två första rankade. Snyggt
Gammal 2018-03-10, 16:55   #108

djrill3s avatar

Reg.datum: okt 2013
Sharp$: 1850
Standard

När jag lämnade in 16:07 stod det barfota på 8 west wing men nu skor runt om, hur sent får dom ändra igentligen? Hade tagit med den oavsett men kändes mer spännande med sko ryck..
Gammal 2018-03-10, 16:59   #109
777

Standard

Avd 5. 4 Handsome Pelle är en Ready Cash-son. Tar automatiskt med dem har jag märkt.

Även i avd 6 har vi en Ready Cash-son: 5 Olle Rols.

Senast redigerad av 777 den 2018-03-10 klockan 17:04.
Gammal 2018-03-10, 16:59   #110

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djrill3 Visa inlägg
När jag lämnade in 16:07 stod det barfota på 8 west wing men nu skor runt om, hur sent får dom ändra igentligen? Hade tagit med den oavsett men kändes mer spännande med sko ryck..
Dom får ändra hur sent som helst från barfota till skor men inte tvärtom en timme innan spelstopp för V75. Det är det som är problemet och det som många vill ändra på för att få met ordning och reda på skoinfon.
djrill3 (+5)
Gammal 2018-03-10, 17:01   #111

Standard

Bara hålla tummarna nu ������

V75
Inlämnat: 2018-03-10, 10:37
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Kostnad: 45,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2 (9, 10)
2: 6, 8, 11, 12, 13 (4, 15)
3: 4 Bear Dancer (5, 9)
4: 11 Staro Ivy League (3, 13)
5: 3, 4, 10 (5, 2)
6: 2, 3, 9 (5, 1)
7: 4 Sir Q.C. (10, 6)

2x5x1x1x3x3x1 = 90 rader.
90 x 1 x 0,50 kr = 45,00 kr.
Totalt: 45,00 kr.
Rättningskod: LGX VDR GRJ
Gammal 2018-03-10, 17:04   #112

Shooters avatar

Standard

OTP utan skor i nästa. Vore fint om han tar ner favoriten.
Gammal 2018-03-10, 17:05   #113

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Tyvärr sjönk mina förhoppningar när dom slängde på skor på West Wing men jag hoppas det blir offensivt ändå.
Gammal 2018-03-10, 17:09   #114

Manprinsens avatar

Standard

Strumpan!!
Gammal 2018-03-10, 17:09   #115

Shooters avatar

Standard

Citat:
Härligt! Hittills har de inledande V75-loppen gått perfekt, men nu kommer svårigheterna i de kommande två loppen.
Gammal 2018-03-10, 17:10   #116

Standard

Jäklar vilken barfotaeffekt på On Track Piraten. Misstänkte att det kunde bli så som jag skrev.
Gammal 2018-03-10, 17:12   #117

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jäklar vilken barfotaeffekt på On Track Piraten. Misstänkte att det kunde bli så som jag skrev.
De tre inledande vinnarna har gått: Barfota fram, barfota runt om och barfota runt om.
Gammal 2018-03-10, 17:13   #118

Manprinsens avatar

Standard

Zenit Brick är inte samma häst när inte Björn kör. Misstänker att han gillar vänstersläggan där bak.
Gammal 2018-03-10, 17:13   #119

Standard

Citat:
De tre inledande vinnarna har gått: Barfota fram, barfota runt om och barfota runt om.
Och alla vinnarna i lunchloppen barfota. I ett lopp tävlade ingen barfota.
Gammal 2018-03-10, 17:15   #120

Timotimos avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2794
Standard

Tror nog Goop i sulkyn på Zenit att den vunnit
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 17:17   #121

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 1271
Standard

Men hur tänkte Örjan med zenit? Trodde han verkligen att en speed-uppgörelse är rätta vägen att gå? Dags att pensionera sig Örjan Kihlström?
Hård press i dödens, eventuellt överta ledningen. Annars köra musten ur resten av gänget. Jag tycker att Örjan få ta på sig förlusten, vad tycker ni?
Galoppen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 17:18   #122

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Det kan du ge dig fan på
Örjan körde som en nybörjare. Kör fram och ta över tidigt så får du OTP i dödens istället för o dra fram den
Gammal 2018-03-10, 17:18   #123

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galoppen Visa inlägg
Men hur tänkte Örjan med zenit? Trodde han verkligen att en speed-uppgörelse är rätta vägen att gå? Dags att pensionera sig Örjan Kihlström?
Hård press i dödens, eventuellt överta ledningen. Annars köra musten ur resten av gänget. Jag tycker att Örjan få ta på sig förlusten, vad tycker ni?
Ja. Märkligt att han inte körde för spets när den som satt där garanterat hade släppt. Hade nog blivit så med Goop i vagnen.
Gammal 2018-03-10, 17:18   #124

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galoppen Visa inlägg
Nja, alltid svårt när man ska köra en häst för första gången. Gick ju inte så mycket bättre för John Campbell eller Mika Forss t.ex.
Gammal 2018-03-10, 17:20   #125

evetons avatar

Standard

Citat:
Ja. Märkligt att han inte körde för spets när den som satt där garanterat hade släppt. Hade nog blivit så med Goop i vagnen.
Ledaren förlorade för första ggn någonsin ett lopp från spets. Är inte lika säker som du på släpp.
Gammal 2018-03-10, 17:20   #126

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Nja, alltid svårt när man ska köra en häst för första gången. Gick ju inte så mycket bättre för John Campbell eller Mika Forss t.ex.
Nu satt han bakom en 80%-are
Tror alla skulle släppt utom WW
Gammal 2018-03-10, 17:21   #127
777

Standard

I alla år har jag hållit på Piraten, från hans första travår. Jösses vad missnöjd jag har varit med Strömberg, det har varit alla fel på honom när inte Piraten vunnit. (Var ju så att egentligen INGEN var värdig som tränare till OTP enligt mig.! ) Och nu plötsligt har Strömberg börjat kunna vinna i v75 med honom!
Gammal 2018-03-10, 17:26   #128

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
I alla år har jag hållit på Piraten, från hans första travår. Jösses vad missnöjd jag har varit med Strömberg, det har varit alla fel på honom när inte Piraten vunnit. (Var ju så att egentligen INGEN var värdig som tränare till OTP enligt mig.! ) Och nu plötsligt har Strömberg börjat kunna vinna i v75 med honom!
Gäller att passa på innan de bästa nu snart kommer ut inför olympiatravet. Då brukar inte Strömbergs häst duga lika bra.
777 (+2)
Gammal 2018-03-10, 17:30   #129

Standard

Överlägsna höjningar på bfr hästar idag. Bara spela de bfr som är kvar.
Gammal 2018-03-10, 17:34   #130

Shooters avatar

Standard

Mycket snyggt kört och äntligen fick han vinna!
Gammal 2018-03-10, 17:35   #131

Standard

Inte långt från en barfotavinnare till 1 procent.....
Gammal 2018-03-10, 17:36   #132

Manprinsens avatar

Standard

Hade varit svårfunnet med Sofia Frilén från spår 15...
Gammal 2018-03-10, 17:36   #133

2018

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
Garanterat. Örjan körde bort loppet genom att vara för passiv. Hade han kört fram hade han fått ledningen utan tvekan.
Gammal 2018-03-10, 17:36   #134

Shooters avatar

Standard

Ser att Witasp har strukit ettan i nästa. Få se vad det innebär.
Gammal 2018-03-10, 17:37   #135

Standard

Citat:
Hade varit svårfunnet med Sofia Frilén från spår 15...
Hon skrällde med den under Sundsvall open trot lördagen i ett V75 lopp då till 30 ggr. Även då barfota fram.
Gammal 2018-03-10, 17:39   #136

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Hon skrällde med den under Sundsvall open trot lördagen i ett V75 lopp då till 30 ggr. Även då barfota fram.
Ibland slår blixten ner två gånger på samma ställe.
Gammal 2018-03-10, 17:39   #137

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Amadeus Visa inlägg
Som sagt, goop kör ej
Gammal 2018-03-10, 17:39   #138

Standard

Citat:
Och Ingemar trodde på den idag. Jag gjorde en trio med den och legoholm som vinnare på skoinformationen. Det var nära...
Gammal 2018-03-10, 17:40   #139

Standard

Citat:
Ser att Witasp har strukit ettan i nästa. Få se vad det innebär.
Jätte dåligt för favoriten!? 3 eller 4 tar en väl en längd? Riktig körning att vänta och då vinner väl 11an eller 12an som går bfr.
Gammal 2018-03-10, 17:42   #140

Majors avatar

Sharp$: 437
Standard

Citat:
Mycket snyggt kört och äntligen fick han vinna!
Sitter du kvar på V75 ? Inför sista 3 ?
Gammal 2018-03-10, 17:42   #141

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Jätte dåligt för favoriten!? 3 eller 4 tar en väl en längd? Riktig körning att vänta och då vinner väl 11an eller 12an som går bfr.
Det är nog en mindre katastrof för de spelare som spikat den.
Gammal 2018-03-10, 17:42   #142

Standard

Nu får man testa en tvilling på ospelade Hercules T. Tränaren värmde i biken och såg bra ut. Mest mot 2,5,7 men täcker upp med mindre mot de flesta andra med en sådan u häst.
Gammal 2018-03-10, 17:47   #143

Standard

Citat:
Nu får man testa en tvilling på ospelade Hercules T. Tränaren värmde i biken och såg bra ut. Mest mot 2,5,7 men täcker upp med mindre mot de flesta andra med en sådan u häst.
Japp 11utgång mot bfr 7-12: 2an instängd och 3-4-5 gasar, så är det klart ;-)
Gammal 2018-03-10, 17:48   #144
777

Standard

Citat:
Gäller att passa på innan de bästa nu snart kommer ut inför olympiatravet. Då brukar inte Strömbergs häst duga lika bra.
Naturligtvis borde Piraten få en långvila nu efter att ha gjort cirka 90 starter utan vila...

Det är bl a detta som skiljer "småtränarna" från sådana som Timo Nurmos. Som startade Readly Express 6 ggr 2017! Småtränarna fattar helt enkelt inte att vila är minst lika viktig som träning. Och likaså kör dom 18- 20-tider i träning. Jag läste att Timo tränar i 30-tider!!!
Gammal 2018-03-10, 17:49   #145

Standard

Citat:
Japp 11utgång mot bfr 7-12: 2an instängd och 3-4-5 gasar, så är det klart ;-)
Det är dock ny balans med skoryck och jänkarvagnar på många i detta lopp, så det är absolut inget säkert spel även om den skulle lyfta sig rejält. Den i onsdags var rätt ensam i loppet om radikala ändringar.
Gammal 2018-03-10, 17:53   #146

Standard

Det är ju fan. Två andra med första jänkarvagn som var före....
Gammal 2018-03-10, 17:53   #147

Shooters avatar

Standard

Vilken häst! Nu ser det inte alls dumt ut.

V75
Inlämnat: 2018-03-10, 15:53
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 GlobalSatisfaction
2: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 15
3: 5, 9
4: 11 Staro Ivy League
5: 2 Lightningsky
6: 1, 2, 3, 5, 9, 11
7: 1, 2, 4, 6, 10

1x8x2x1x1x6x5 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: MCN QHR DZJ
Gammal 2018-03-10, 17:53   #148

Standard

Citat:
Det är dock ny balans med skoryck och jänkarvagnar på många i detta lopp, så det är absolut inget säkert spel även om den skulle lyfta sig rejält. Den i onsdags var rätt ensam i loppet om radikala ändringar.
Ja det hade suttit fint om Reijo inte hittat tokform lagom till denna vecka...
Gammal 2018-03-10, 17:55   #149

Standard

Citat:

V75
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Vadet gäller startnummer

Avd

Där har du miljonpotential!
Gammal 2018-03-10, 17:56   #150
Administrator

Standard

Citat:

V75
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Vadet gäller startnummer

Avd

Heja Shooter! Nu jobbar vi in din lapp!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2018-03-10, 18:01   #151

Standard

Citat:

V75
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Vadet gäller startnummer

Avd

Torskar Ole Rols och Sir QC kan du bli väldigt rik......
Gammal 2018-03-10, 18:03   #152

Reg.datum: apr 2017
Sharp$: 179
Standard

Citat:

V75
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Vadet gäller startnummer

Avd

Ser fint ut. Lycka till!

Själv kör jag bara småspel på plats och vinnare om jag tycker det är värt.

Senast redigerad av LetItRide den 2018-03-10 klockan 18:14.
LetItRide är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 18:03   #153

Standard

Broberg lämnar klart på Dani Boko i nästa. Aldrig känts så fin........
Gammal 2018-03-10, 18:11   #154

2018

Standard

Citat:

V75
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Vadet gäller startnummer

Avd

Har svårt att tänka mig att du torskar sista avdelningarna. Snyggt spelat!
Gammal 2018-03-10, 18:12   #155

2018

Standard

Citat:
Broberg lämnar klart på Dani Boko i nästa. Aldrig känts så fin........
Ska Uffe vinna 3-4 på V7 idag? Känns fullkomligt orimligt.
Gammal 2018-03-10, 18:14   #156

Standard

Citat:
Har svårt att tänka mig att du torskar sista avdelningarna. Snyggt spelat!
Nä. Shooter kan redan börja räkna tusenlapparna. Frågan är hur många det blir. Enda hästen jag kan se han skulle kunna åka på är finnen i sista. Den har jag noll koll på.
Gammal 2018-03-10, 18:14   #157
Administrator

Standard

Drygt 17 ggr på rak 2-10. Spelas!

Gammal 2018-03-10, 18:16   #158

Standard

Citat:

V75
Eskilstuna
Lördag 2018-03-10
Vadet gäller startnummer

Avd

Spännande Shooter,håller alla tummar,mera cash till Sharpsarna
Gammal 2018-03-10, 18:17   #159

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5403
Standard

Oj oj Bucks to Burn mot Sir Qc 75 ggr..... Tackar spela inte för hårt nu kompisar
Gammal 2018-03-10, 18:19   #160

Standard

Dani Boko nerspelad till 3 ggr på Brobergs klartecken och barfota. Stod i 12,50 hos unibet tidigare.
Gammal 2018-03-10, 18:19   #161

Standard

2-2 spelas på bf.
Gammal 2018-03-10, 18:20   #162

Standard

Citat:
2-2 spelas på bf.
Lockande men för stort skrik på Dani Boko. Spelvärdet totalt raserat.
Gammal 2018-03-10, 18:24   #163

Shooters avatar

Standard

Favoriten var för bra. Fel galoppörer, men å andra sidan så kom åttan tvåa och den har jag ju inte med.
Gammal 2018-03-10, 18:25   #164

Standard

Grymt Ole Rols . Liten galopp i starten och såg ut att ha problem med travet. Ändå helt överlägsen.....
Gammal 2018-03-10, 18:26   #165

Standard

Citat:
Favoriten var för bra. Fel galoppörer, men å andra sidan så kom åttan tvåa och den har jag ju inte med.
Tror det är större chans att favoriten torskar nästa ....
Gammal 2018-03-10, 18:26   #166

Standard

Ingen succé med barfota för Dani Boko. Dumstrut (för en gångs skull) för Hultman.
Gammal 2018-03-10, 18:26   #167

Shooters avatar

Standard

Citat:
Tror det är större chans att favoriten torskar nästa ....
Ginotonic får gärna vinna nu.
Gammal 2018-03-10, 18:26   #168

Manprinsens avatar

Standard

Man försöker välta Olle varenda gång men det går inte. Bara att konstatera att den är jävligt bra.
Gammal 2018-03-10, 18:27   #169

Standard

Alla betaltjänster skulle fälla Ole Rols igen precis som vid tidigare vinster....
Gammal 2018-03-10, 18:27   #170

Shooters avatar

Standard

Citat:
Man försöker välta Olle varenda gång men det går inte. Bara att konstatera att den är jävligt bra.
Det var ju femtespåret och att han gått upp en klass som skulle kunna fälla honom idag, men han gjorde det bra (som alltid) måste man säga.
Gammal 2018-03-10, 18:28   #171

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Alla betaltjänster skulle fälla Ole Rols igen precis som vid tidigare vinster....
Fast idag var väl ändå motiverat med tanke på galopprisken och hur stor den var?
Gammal 2018-03-10, 18:29   #172

Standard

Citat:
Ingen succé med barfota för Dani Boko. Dumstrut (för en gångs skull) för Hultman.
Blev ju sjukt nerspelad. Slog skräp mot idag senast efter smörlopp. Det går bara inte att spela sådana skrik när man ser hur sjukt mycket spelade dom blir jämfört med om inte tränaren lämnat klart och alla spelexperter i liven skrikit sig hesa...
Gammal 2018-03-10, 18:34   #173
Banned

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 420
Standard

Citat:
Ginotonic får gärna vinna nu.
är du med til 7 rätt , lycka til
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 18:38   #174

2018

Standard

Citat:
Det var ju givet att fälla både den och Zenit idag. Den ena gick den andra gick inte ändå om alla var rätt ute på det gällande galopprisken i starten. Så betaltjänsterna var helt klart rätt ute på det. Synd att det inte gick denna gången!
Gammal 2018-03-10, 18:40   #175
Administrator

Standard

Nu jobbar vi in GT till Shooter!
Ger sexsiffrigt tillbaka!

Skål!

Gammal 2018-03-10, 18:41   #176

Standard

Citat:
Det var ju givet att fälla både den och Zenit idag. Den ena gick den andra gick inte ändå om alla var rätt ute på det gällande galopprisken i starten. Så betaltjänsterna var helt klart rätt ute på det. Synd att det inte gick denna gången!
Dom spikade väl Zenit Brick om jag minns rätt. Åtminstone på systemen dom sålde på fredagen.
Gammal 2018-03-10, 18:46   #177

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5490
Standard

Kan man få ha lite tur idag

Senast redigerad av linfre den 2018-03-10 klockan 18:55.
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 18:46   #178

Reg.datum: apr 2017
Sharp$: 179
Standard

Grattis Shooter!

Senast redigerad av LetItRide den 2018-03-10 klockan 18:47.
LetItRide är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 18:47   #179

Shooters avatar

Standard

Det blev ju ett anti-klimax med favoriterna i de två sista loppen, men ändå alltid kul att få sju rätt. Tack allihop! Ha en fin fortsättning på helgen.
riga (+7), Gasellen (+5)
Gammal 2018-03-10, 18:47   #180

Standard

Risk för femrättsjackpot. Surt for Shooter även om det blev bra pengar ändå på ett litet system.
Gammal 2018-03-10, 18:49   #181

Standard

Citat:

Tro på dig själv!
Shooter, Gute Band fick för svårt i spåren. Du får nöja dig med 7 rätt och sådär 20´. GRATTIS
Gammal 2018-03-10, 18:50   #182

2018

Standard

Trist för dig Shooter! Men lite skoj att sätta sju rätt ändå. Fanns potential i slutet..
Gammal 2018-03-10, 18:50   #183

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5490
Standard

Varför kommer inte bilden upp?

https://ibb.co/bM8wSn

Äntligen sätter man en liten skitrad, var längesen :P
coolmanriver (+1)

Senast redigerad av linfre den 2018-03-10 klockan 18:57.
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 18:52   #184

Shooters avatar

Standard

Citat:
Trist för dig Shooter! Men lite skoj att sätta sju rätt ändå. Fanns potential i slutet..
Citat:
Tack! Dags för lite käk nu och så får vi försöka igen.
Gammal 2018-03-10, 18:53   #185

Standard

Grattis Norge. Ca 18 mkr till Momarken där norrmännen deltar i poolen utan att ha bidragit till jackpoten.
Gammal 2018-03-10, 18:57   #186

Standard

Wow snyggt spelat och grattis surt att både favoriterna avslutade omgången du är annars på G
Gammal 2018-03-10, 19:09   #187
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Jag sa att den skulle sitta idag! CJQ PHQ CZL
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-10, 20:02   #188

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3844
Standard

Grattis shooter..nya tag imorgon
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-11, 00:47   #189
777

Standard

GRATTIS SHOOTER !!!

Senast redigerad av 777 den 2018-03-11 klockan 00:48.
Gammal 2018-03-11, 10:24   #190

Shooters avatar

Standard

Tack så mycket allihop! Nu tar vi nya tag.
mackpeter (+5)
Svara

td